فیات

رکورد گینس: تحویل 1495 فیات 500 در 48 ساعت!

فیات و سوپرمارکت زنجیره‌ای Esselunga به خاطر گرامیداشت شصتمین سالگرد حضور در صنعت با یکدیگر همکاری کرده‌اند. این دو شرکت با تحویل ۱۴۹۵ دستگاه فیات ۵۰۰ به مالکان جدید در ۴۸ ساعت رکورد جدیدی را در این زمینه بر جای گذاشته‌اند و بدین ترتیب نام فیات وارد کتاب رکوردهای جهانی گینس شده است.


در ابتدا تحویل ۱۵۲۰ خودرو به مشتریان برنامه ریزی شده بود اما ۲۵ نفر از برندگانی که در مسابقه Esselunga کرده بودند نخواستند از این رویداد که در تأسیسات فیات برگزار شد دیدن کنند. تمامی خودروها در کمتر از دو روز به برندگان تحویل داده شدند و افراد تقریباً از تمامی نقاط ایتالیا بودند.


این برندگان خوش‌شانس کلیدهای نسخه‌ای مخصوص از فیات ۵۰۰ را دریافت کردند. این خودرو به‌طور ویژه برای رقابت توسعه یافته‌اند و در ساخت آن‌ها مرکز طراحی فیات نیز شرکت داشته است. فیات ۵۰۰ مدل Esselunga بر پایه تریم Lounge ساخته شده و از پیشرانه تنفس طبیعی ۱.۲ لیتری با قدرت ۶۹ اسب بخار استفاده می‌کند. این خودرو از رینگ‌های ۱۴ اینچی استفاده کرده و دارای رنگ سفید با کابین عاجی رنگ هستند. از تجهیزات این خودرو می‌توان به ۷ کیسه هوا، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطلاعات سرگرمی Uconnect 5 ، درگاه AUX و USB، کنترل‌های روی فرمان و چراغ‌های روز روشن LED اشاره کرد.


این اولین باری نیست که فیات ۵۰۰ به‌صورت رایگان تحویل می‌شود. در دسامبر سال پیش این خودروساز ایتالیایی به همراه موسسه Paco Rabanne و Garage Italia مدلی تک‌وتنها و مخصوص ساخت و آن را به مشتری وفاداری اهدا کرد. فیات در گذشته با برندهای صنعت مد نظیر گوچی، دیزل و GQ نیز همکاری کرده است.

منبع: MOTOR1

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. حمیدرضا

    ۳ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    چقدر جالبه یعنی فیات با اونهمه مشکل باز مشتری مداره و نمیگه من سودم کمه پول میخام مرزارو ببندید ماشین وارد نشه تا من سود کنم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا