فیاتکرایسلر

فیات-کرایسلر عرضه محصولات جدید را سرعت می‌بخشد

در صنعتی که به‌صورت مداوم تغییر می‌یابد، سرعت و راندمان بالا کلید موفقیت است. خودروسازان به دنبال عرضه هر چه سریع‌تر محصولات جدید خود به بازار هستند زیرا مشتریان همچنان به خرید خودروهای صفرکیلومتر علاقه نشان می‌دهند. فیات-کرایسلر هم عرضه محصولات جدید خود را سرعت خواهد بخشید. این شرکت امیدوار است فرایند توسعه خودروهای خود را تا حدی کوتاه‌تر کند. مدیر فنی ارشد این خودروساز هدایت این فرایند را بر عهده خواهد داشت.

سازمان‌دهی مجدد فرایند تولید این برند به خاطر آماده شدن برای عرضه محصولات جدید در سال صورت می‌گیرد. طبق مطالعه‌ای که اخیراً صورت گرفته، خودروسازان به‌طور متوسط هرساله ۴۰ خودروی جدید را معرفی می‌کنند. انتظار می‌رود از سال ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۳ این عدد به ۶۲ محصول جدید در سال افزایش یابد.

اما چیزی که فیات-کرایسلر انجام می‌دهد همکاری بیشتر بین تیم‌هایی است که به بهبود کیفیت تولید، زمان توسعه پایین‌تر محصولات و پاسخ بهتر به بازارهای خاص منجر خواهد شد. سخنگوی این خودروساز ایتالیایی-آمریکایی می‌گوید سازمان‌دهی مجدد می‌تواند باعث آرایش دوباره نیروی کاری شود.

این برنامه باعث ادغام سه بخش مهندسی، برنامه اجرایی و مدیریت و برنامه پشتیبانی خواهد شد. پیش از این توسعه محصولات فیات-کرایسلر از طریق تیم‌هایی منفرد یا منطقه‌ای صورت می‌گرفت. مهم‌ترین بخش این سازمان‌دهی مجدد شامل یکپارچگی مهندسی قوای محرکه و خودرو، تشکیل سازمانی یکدست‌تر برای کمک به سرعت گرفتن فرایند توسعه محصول و… می‌باشد.

صنعت خودرو طی ۵ تا ۱۰ سال آینده تغییرات بیشتری را تجربه خواهد کرد. خودروهای خودران و الکتریکی با اینکه با همه‌گیری فاصله دارند اما خواه‌ناخواه در راه هستند. مشتریان هم‌اکنون کراس اوورها را دوست دارند و این یک برگ برنده برای خودروسازانی است که به دنبال سود بیشتر پیش از سرمایه‌گذاری در تکنولوژی‌هایی هستند که شاید جواب دهند و شاید خیر. سرعت بخشیدن به فرایند توسعه محصول می‌تواند موقعیت بهتری را برای فیات-کرایسلر به ارمغان آورد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا