فیات

معرفی فیات 500L سیتی کراس جدید

بازهم مدل سفارشی دیگری از خانواده فیات ۵۰۰!
چند ماه پس از به‌روزرسانی گسترده فیات ۵۰۰L، این خودروساز ایتالیایی نسخه‌ای جدید و سفارشی با نام سیتی کراس را نیز معرفی کرده است.


این خودرو قبلاً در برخی بازارهای اروپا قابل سفارش بوده و مشتریان می‌توانند بین ۹ رنگ بدنه از جمله رنگ جدید نارنجی و سقف مشکی یکی را انتخاب کنند.


عناصر کلیدی بدنه خودرو شامل سپر مخصوص با فلاپ، جلوپنجره بازنگری شده، جزئیات مشکی، رینگ‌های ۱۷ اینچی آلیاژی و ارتفاع بیشتر خودرو (۲۵ میلی‌متر) هستند. فیات می‌گوید تمامی این ویژگی‌ها تأمین کننده نظر مصرف‌کنندگانی است که به دنبال یک کراس اوور شهری هستند.


داخل کابین ۵۰۰L سیتی کراس نیز تریم مشکی یا سفید بکار گرفته شده و صندلی‌های فابریک مشکی با لوگوی ۵۰۰ بر روی پشت‌سری‌ها به چشم می‌خورند.


برخی از تجهیزات استاندارد این خودرو عبارت‌اند از صفحه‌نمایش ۳.۵ اینچی رنگی TFT، غربیلک فرمان چرمی، سیستم اطلاعات سرگرمی Uconnect با صفحه‌نمایش لمسی، کنترل صوتی و بلوتوث، سیستم تهویه مطبوع دستی و کروز کنترل. مشتریان همچنین می‌توانند سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه لمسی ۷ اینچی سفارشی را انتخاب کنند که از ارتباطات اپل کارپلی و اندروید اتو نیز پشتیبانی می‌کند.

فیات ۵۰۰L سیتی کراس با سه پیشرانه بنزینی ۹۴، ۱۰۴ و ۱۱۸ اسب بخاری، دو پیشرانه دیزلی ۹۴ و ۱۱۸ اسب بخاری و یک گزینه بنزین-گاز مایع ۱۱۸ اسب بخاری عرضه می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۱۰ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    جذابه اما میتونست خیلی بهتر باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. فقط فرانسه فقط بوگاتی

    ۱۰ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (218 ديدگاه)

    این گزینه خوبیه برای شهرو بیابان و کوه و خصوصا مسافرت قدرت موتورش میتونست بیشترباشه راستی حجم موتورش چقدره ؟؟؟
    اراداش رو هم بگم:دنده اتومات نداره -فضای سرنشین عقبش به نظر کم میاد
    ظاهرش شبیه نیسان جوکه
    نتیجه گیری :این عالیه درمورد ایراداش هم وللش خوشکل جمع و جور

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. حمیدرضا

    ۱۱ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    مدل گاز و بنزینش خوراکه ایرانه هم قدرتش بالاست هم هزینش خوبه از نظر طراحی از جوک خیلی خوشگل تره و اینکه بالاخره فیاته و قابل احترام

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا