فیات

آماده شدن فیات 500X برای جراحی در اتاق عمل

فیات ۵۰۰X برای مدل سال ۲۰۱۹ فیس لیفت خواهد شد و اخیراً تصاویر جاسوسی آن در حال گذراندن تست‌ها منتشر شده است.


همانند اکثر فیس لیفت های دنیای خودرو مخصوصاً مدل‌های ساخت فیات-کرایسلر، تغییرات ظاهری ۵۰۰X خیلی چشمگیر نخواهد بود. با این وجود می‌توان به اصلاحات بصری اعمال شده در جلوپنجره، چراغ‌های روز روشن و سپر اشاره کرد. به‌طور مشابه بخش عقب نیز دارای سپری جدید به همراه طراحی پیچیده‌تر اما آشنای چراغ‌ها خواهیم بود.


فیات همچنین در کابین نیز تغییراتی را اعمال خواهد نمود. مهم‌ترین این بازنگری‌ها صفحه‌نمایش اطلاعات سرگرمی خواهد بود که البته در تصاویر منتشر شده به دلیل وجود پوشش‌های استتاری نمی‌توان آن را دید. دیگر به‌روزرسانی‌های ۵۰۰X شامل غربیلک فرمان جدید و پشت آمپرهای متفاوت خواهد بود.


اگر طرفدار سرسخت فیات ۵۰۰ هستید شاید به‌روزرسانی این خودرو برای مدل سال ۲۰۱۸ را به یاد بیاورید. این نسخه نیز دارای گزینه‌های شخصی‌سازی جدید و برخی تغییرات کابین می‌باشد. در صنعتی که مشتریان بی‌وقفه به دنبال جدیدترین و بهترین محصولات هستند به نظر می‌رسد فیات به دنبال پاسخ دادن به این نیازها با دومین به‌روزرسانی ۵۰۰X در عرض ۱۲ ماه می‌باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا