فیات

معرفی فیات پاندا 2021 با استایل به‌روز و تکنولوژی جدید

فیات با رونمایی از نسخه جدید پاندا که نیو پاندا نام دارد در حال گرامیداشت چهلمین سال تولید این خودروی خاطره‌انگیز می‌باشد.

خودروی موردبحث از سپر جلوی جدید، رکاب‌های جانبی متفاوت و رینگ‌های بازنگری شده سود می‌برد. همچنین سیستم اطلاعات سرگرمی جدید با صفحه‌نمایش ۷ اینچی، اندروید اتو و اپل کارپلی نیز برای پاندا ۲۰۲۱ در نظر گرفته شده است.

نیو پاندا همچنین از پوشش به‌روز کابین، رنگ‌های جدید بدنه و داشبورد چوبی متمایز سود می‌برد.

اعضای خانواده این خودرو هم‌اکنون پذیرای عضو جدید اسپورت شده است. پاندا اسپورت برای جلب نظر مشتریان جوان‌تر طراحی شده و از رینگ‌های ۱۶ اینچی دو رنگ و آینه‌ها و دستگیره‌های درب همرنگ بدنه سود می‌برد. دستگیره‌های درب همچنین در صورت سفارش سقف مشکی‌رنگ تیره را به خود خواهند گرفت. تکمیل کننده تغییرات ظاهری نیز نشان‌های اسپورت و رنگ بدنه انحصاری خاکستری مات می‌باشد.

در کابین این خودرو داشبوردی با رنگ تیتانیومی، پوشش سقف مشکی و پانل‌های درب جدید با پوشش چرم دیده می‌شوند. خریداران پاندا اسپورت همچنین شاهد صندلی‌های دو رنگ خواهند بود. افرادی که به دنبال ظاهر خاص‌تری هستند می‌توانند پکیج پاندمونیو را سفارش دهند که شامل شیشه‌های تیره، کالیپرهای ترمز قرمزرنگ و فرمان چرمی با دوخت قرمز می‌باشد.

زیر کاپوت این خودرو قوای محرکه هیبریدی ملایم قرار دارد که شامل پیشرانه ۳ سیلندر ۱ لیتری با قدرت ۶۹ اسب بخار و یک استارتر/ژنراتور است که انرژی را در زمان ترمز و کاهش سرعت جمع کرده و آن را در باتری کوچک لیتیوم-یونی ذخیره می‌کند. این انرژی سپس برای استارت دوباره پیشرانه و به عنوان بخشی از سیستم استارت/استاپ بکار رفته و در زمان شتاب گیری از بار کاری پیشرانه درون‌سوز می‌کاهد.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. مهرداد كمال

    ۱ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1813 ديدگاه)

    دوست داشتنی جذاب

    موافقم 16
    مخالفم 6
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۱ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (10176 ديدگاه)

      هم تیپه ساندرو اما پخته‌تر از ساندرو به نظر میرسه ، حداَقَلِش اینه که میشه ظاهرش را چه در داخل و چه در خارج ترجیحش داد به ساندروی زشت .

      موافقم 22
      مخالفم 13
  2. Ho3in

    ۱ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (361 ديدگاه)

    فیس جلو ماشین و نمای داخلیش رو دوست دارم اما واقعا فیس عقب رو ?‌…..
    من موندم طراح اینا چی میزنه؟?
    موتوریش خیلی بی انصافه ??

    موافقم 6
    مخالفم 14
    1. Malt hill

      ۱ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (514 ديدگاه)

      مدلشه :)
      رینگ هاش خیلی خوبه

      موافقم 9
      مخالفم 6
  3. Amin-mc20

    ۱ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (2098 ديدگاه)

    این چیه اخه یاد ساندرو خودمون میوفتم

    موافقم 5
    مخالفم 4
  4. مهدی موتورز

    ۱ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1195 ديدگاه)

    اخه پاندا؟

    موافقم 3
    مخالفم 5
  5. blackburn

    ۱ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (182 ديدگاه)

    پاندا این موشم نیست

    موافقم 4
    مخالفم 5
  6. علی

    ۱ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (143 ديدگاه)

    خودروسازی ایتالیا به غیر از برندهای سوپر اسپرتش یعنی فراری لامبو مازراتی مابقیش همه زاییدن من حاضرم ساندرو سوار شم ولی فیات نه خدا وکیلی فیات از قدیم ماشینای داغونی میزد تمام مدلهاییش که قدیم تو ایران بود از 124 132 131 همه یه وجه اشتراک مشخص داشتن اونم شکستن سیبک چرخ جلو کیفیت پایینشونم که زبانزد همه بود یادمه همین چند سال پیش که خیلی هم نمیگذره شاید 14 15 سال پیش که فیات سینا برای مونتاژ اوردن خیلی راحت توسط ال 90 ناک اوت شد و امروز حتی یدونشم به صورت اتفاقی تو خیابون نمیبینم

    موافقم 8
    مخالفم 13
    1. رهگذر

      ۱ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (1 ديدگاه)

      اره واقعا مثلا لانچیا فیات الفا اصلا خودروهای قابل اطمینانی تولید نمیکنن فقط کافی یه نگاه به قیمتای جولیا و جولیتاهای دست دوم تو سایتا بندازید افت قیمتشون از کره ای ها هم بیشتره یا مثلا کیفیت لوازم یدکیاشون بسیار افتضاحه من خودم یه دست دیسک و صفحه ایتالیایی برا ماشینم خریدم ظرف یکسال به چوخ رفت در صورتی که اگه همون والئویی که چینیا تحت لیسانس فرانسه تولید میکنن مینداختم بیشتر کار میکرد

      موافقم 3
      مخالفم 11
  7. Moein

    ۲ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (893 ديدگاه)

    اوه اوه
    خوبه پس اگر زمانی آلفا دادن بهتون مدیونید اگر سوار بشید
    شما همون برید پراید ۱۶۰ میلیونی سوار شید فکر کنید سوار بر عصاره تکنولوژی روز دنیایید

    موافقم 12
    مخالفم 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا