فیاتکرایسلر

فیات-کرایسلر به دنبال خودران کردن پیکاپ‌های رم!

گروه خودروسازی فیات-کرایسلر در حال همکاری با شرکت آرورا اینوویشن به منظور توسعه و ساخت خودروهای تجاری خودران می‌باشد. آرورا شرکتی است که در زمینه‌ی تأمین سیستم‌های خودران فعالیت می‌کند.


مقامات فیات-کرایسلر می‌گویند این حرکت باعث کمک به بررسی احتمالات استفاده از سیستم‌های آرورا در خودروهای رم و فیات خواهد شد ولی خب تمرکز اصلی روی برند رم خواهد بود. احتمالاً نمونه‌های پیش‌تولیدی حاصل این همکاری در ۳ تا ۵ سال آینده وارد جاده‌ها خواهند شد.

مایک مانلی مدیرعامل فیات-کرایسلر درباره‌ی این همکاری تکنولوژیک گفته است:

به عنوان بخشی از استراتژی خودروهای خودران فیات-کرایسلر، ما به همکاری با شرکای اصلی برای رفع نیازهای مصرف‌کنندگان در صنعتی که به سرعت تغییر می‌یابد ادامه خواهیم دید. آرورا مهارت‌های منحصربه‌فردی در ترکیب تکنولوژی‌های پیشرفته و هدفمند دارد که همین امر تکمیل کننده‌ی روش ما در توسعه‌ی خودروهای خودران خواهد بود.

این همکاری در مرتبه اول می‌تواند به فیات-کرایسلر در انتقال تکنولوژی خودران به خطوط تولید کمک کند هرچند پروژه‌های قبلی نیز شامل فروش مینی ون‌های کرایسلر پاسیفیکا برای استفاده از کاربری‌های خودران کمپانی ویمو بوده‌اند.


اما چرا آرورا برای این همکاری انتخاب شده است؟ این استارت آپ نوپای دو ساله توسط کریس اورمسون، استرلینگ اندرسون و درو بگنل تأسیس شده است. این سه نفر نقش مهمی در توسعه‌ی تکنولوژی خودران گوگل، تسلا و اوبر داشته‌اند. محصول جدید این شرکت نیز آرورا درایور نام داشته و سطح ۴ را نشان می‌دهد که یعنی نیازی به دخالت راننده وجود ندارد.


استرلینگ اندرسون موسس آرورا می‌گوید:

ما از همکاری با فیات-کرایسلر برای توسعه‌ی مدل تجاری هدفمند برای عرضه‌ی خودروهای تجاری خودران استقبال می‌کنیم.

در حال حاضر آرورا با شرکت‌هایی همچون فولکس‌واگن، هیوندای و دایتون نیز همکاری می‌کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. امیر

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (2956 ديدگاه)

    بسیار هم عالی
    خیلی منطقیه ک توی محصول دیگه ای ازش استفاده نشه
    مثلا توی‌محصولات دوج!!
    برند رم پر بازده ترین و‌ موفق ترین برند فیات کرایسلر هست و در اینده هم موفق تر میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. احمدرضا

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (877 ديدگاه)

    عشق است فیات_ کرایسلر

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا