فیات

گرامیداشت 120 سالگی فیات با سه خودروی سفارشی

فیات امسال ۱۲۰ سالگی خود را جشن می‌گیرد و برای اعلام هرچه بهتر این رویداد مهم، طیف متنوعی از خودروهای سفارشی را به ژنو ۲۰۱۹ می‌آورد.


این پکیج سفارشی که ۱۲۰th خوانده می‌شود برای خودروهای ۵۰۰، ۵۰۰X و ۵۰۰L در دسترس خواهد بود. تمامی مدل‌ها به بدنه‌ی مشکی و سفید مجهز بوده و دارای نشان‌های ۱۲۰th نیز می‌باشند. در داخل کابین این سه خودروی سفارشی هم صفحه‌نمایش ۷ اینچی، اندروید اتو و اپل کارپلی بکار رفته است.


اما مدل ۵۰۰X 120th دارای پوشش مشکی آینه‌های جانبی، رکاب‌های تیره و تریم کرومی پنجره‌ها می‌باشد. خریداران همچنین شاهد چراغ‌های جلوی LED، پوشش رنگی داخل کابین و رینگ‌های ۱۶ یا ۱۷ اینچی خواهند بود.


چهار پیشرانه در دسترس است که عبارت‌اند از ۱ لیتر توربوی ۱۲۰ اسبی و ۱.۶ لیتری ۱۱۰ اسب بخاری و همچنین نسخه‌های ۱.۳ و ۱.۶ لیتری مولتی جت با خروجی‌های ۹۵ و ۱۲۰ اسب بخاری.


خودروی ۵۰۰ ۱۲۰th پایه‌تر بوده و بزرگ‌ترین تغییر آن رینگ‌های آلیاژی ۱۶ اینچی و صندلی‌های پارچه‌ای می‌باشد. دو پیشرانه‌ی ۱.۲ لیتری ۶۹ اسبی و ۰.۹ لیتری ۸۵ اسب بخاری در دسترس مشتریان قرار دارند.


نهایتاً به خودروی سفارشی ۵۰۰L 120th می‌رسیم که دارای عناصر خاص روی بدنه و رینگ‌های ۱۷ اینچی دو رنگ است. افرادی که به دنبال این خودرو هستند رنگ بدنه‌ی خاکستری و صندلی‌های چرمی مشکی با عناصر متفاوت و لوگوهای ۵۰۰ را نیز داخل کابین خواهند دید.


زیر کاپوت این خودرو سه پیشرانه‌ی متفاوت قرار دارد که عبارت‌اند از ۱.۴ لیتری ۹۵ اسب بخاری، ۱.۳ لیتری دیزلی ۹۵ اسبی و نهایتاً ۱.۶ لیتری ۱۲۰ اسب بخاری.

فیات جدای از خانواده‌ی ۵۰۰ اقدام به معرفی مدل سفارشی پاندا خواهد کرد. با توجه به اینکه خودروی یاد شده با همکاری شرکت ارتباطی Wind ساخته شده بنابراین تعجبی ندارد که در آن شاهد ارتباط ۴G و روتر وای فای باشیم.

تغییرات زیاد دیگری را نمی‌بینیم اما این خودرو دارای عناصر مشکی براق، پوشش نارنجی آینه‌های جانبی و رینگ‌های ۱۵ اینچی می‌باشد. این کراس اوور همچنین از صندلی‌های سفارشی و پیشرانه‌ی ۱.۲ لیتری ۶۹ اسب بخاری سود می‌برد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. ایمان

    ۹ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (3880 ديدگاه)

    فیات با قدمت زیادی که داره میتونست جایگاه خیلی بهتری نسبت به الآنش داشته باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. احمدرضا

    ۹ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (878 ديدگاه)

    واقعن که خیلی عالیه
    من که عاشق خودروهای ایتالیایی مخصوصن فیات و آلفا و فراری و …هستم
    فیات واقعن عالیه
    :)

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا