لامبورگینی

فروش لامبورگینی در سال 2018 رکورد زد!

اوضاع کاملاً بر وفق مراد لامبورگینی بوده و این خودروساز در شش‌ماهه اول سال جاری فروش بیشتر از کل سال ۲۰۱۳ را ثبت کرده است.


این خودروساز ایتالیایی می‌گوید از ماه ژانویه تا ژوئن سال ۲۰۱۸ تعداد ۲۳۲۷ دستگاه خودرو را به مشتریان خود در سراسر جهان تحویل داده است.

۱۱ درصد افزایش فروش لامبورگینی اکثراً به خاطر مدل اوراکان بوده که در طی این مدت به خانه ۱۶۰۴ نفر راه یافته که ۲۰۴ دستگاه بیشتر از مدت مشابه سال قبل است.


در همین بازه زمانی آونتادور نیز فروش ۶۷۳ دستگاهی داشته است. لامبورگینی می‌گوید فروش سوپرکار پرچم‌دارش به همان میزان فروش شش‌ماهه اول سال ۲۰۱۷ بوده است.


البته تحویل شاسی‌بلند اوروس هنوز شروع نشده زیرا از اواخر ماه جاری این روند کلید خواهد خورد بنابراین با استقبال زیاد از این سوپر شاسی‌بلند احتمالاً لامبورگینی پیش از پایان سال ۲۰۱۸ از مرز فروش ۶ هزار دستگاه رد خواهد شد و به رکورد جدیدی در این زمینه دست خواهد یافت.

لامبورگینی اوراکان پرفورمنته
مدیر این برند آقای استفانو دومنیکالی می‌گوید:

پس از رسیدن به حجم معاملات ۱ میلیارد یورویی در سال ۲۰۱۷ که برای اولین بار اتفاق افتاد و همچنین با شروع تحویل شاسی‌بلند اوروس به مشتریان، هم‌اکنون مرحله جدیدی شروع شده است. البته این میزان فروش هرگز روی انحصاری بودن محصولات ما تأثیر منفی نخواهد گذاشت.

جدای از اوروس، لامبورگینی محصول دیگری را نیز تولید خواهد کرد که آونتادور SVJ نام دارد. این نسخه متمرکز روی پیست آونتادور دارای ویژگی‌های آئرودینامیکی به‌روز شده و برخی تغییرات دیگر در زیر پوست خودرو خواهد بود و احتمالاً قدرت آن از ۷۴۰ به ۷۸۰ یا ۷۹۰ اسب بخار خواهد رسید.

همچنین آونتادور SVJ رکورد خودروهای تولیدی در پیست نوربرگ رینگ را نیز خواهد زد و شایعاتی درباره ثبت زمان ۶ دقیقه و ۴۵ ثانیه‌ای به گوش رسیده که ۵ ثانیه سریع‌تر از مدل SV است. البته ایتالیایی‌ها این خبر را هنوز تأیید نکرده‌اند.

منبع: carscoops

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. ساسان

    ۲۵ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (1038 ديدگاه)

    لامبو درحال کار روی یک هایپر کار الکتریکیم هست فک کنم خبرش منتشر شده. جالبه که در صفحه اینستا گرام شرکت کاربرا ابراز ناخوشایندی کردن و گفتم عاشق صدای انجین لامبو هستند. وجالبتر اینکه شرکت در پاسخ به کامنتها گفته درحال کار برای ایجاد صدای همیشکی و زنده برای این هایپر کاره.و شباهتهایی به ترزامیلیانو خواهد داشت. واز تکنلوژیش درنسل بعدی اونتادور استفاده میشه با ترکیب 12 و 10سیلندرها ی شرکت.
    من خودم به شخصه از تمام الکتریکی شدن خودروها خوشم نمیاد. وامیدوارم درحد همین هایپرکار تولید محدود بسنده کنن.
    دیگه طاقت ندارم منتظر svj که عکسش انتهای خبره بمونم.بسه دیگه. دق میده تا محصول
    بده بیرون 😒😣

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. علی

    ۲۵ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (848 ديدگاه)

    با توجه به طراحیهای زیبا و قیمتهای مناسب و حمایت شرکت فولکس آلمان حدس زدنش زیاد کار سختی نبود که لامبو رکورد فروش میزنه . من خودم عاشق محصولاتشم . تازه دوستان عزیز شماها شاهد بودین رسانهای خاله زنک اینگیلیسی برای جلوگیری از فروش لامبو چه ایرادات عجیب غریبی مطرح کردن و هر روز ی خبر ( تبلیغ نامحسوس) از مکی لارن تو سایتها و روزنامه ها نشر دادن ولی بازم نتونستن جلوی خریداران با شوق لامبو را بگیرن و پولها به سمت محصولات خودشون بره . به نظرم هر چی صداقت در کارها و نیت ها زیاد بشه به زیبا تر زندگی کردن و رقابت نزدیک تر میشیم .
    با تچکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Sepanta

    ۲۵ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (47 ديدگاه)

    نمیتونم برای اونتادور svj صبر کنم
    بنظرم رکورد نوربرگ رو میزنه
    بنظرم محشره
    در کل لامبو روز به روز داره پیشرفت میکنه و طرفدارای بیشتر پیدا میکنه

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. ساسان

    ۲۵ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (1038 ديدگاه)

    جولان اونتادورSVJدرنوربرینگ.این ویدیوهای توسط نشریات از فاصله دور فیلم برداری میشه یعنی دوربینها رو حالت زوم هست برای همین صدای انجین به وضوح شنیده نمیشه.
    به تعویض دنده در ثانیه59 دقت کنید.تغیرات ایجاد شده درگیربکس قابل درکه.حالت تعویض دنده صداش شبیه شلیک شاتگان شده.البته به سرعت دوکلاجه نیست ولی بهتراز مدلS به نظر میرسه.نظرتون چیه؟:
    https://www.aparat.com/v/OiKd4

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. شاهین

      ۲۶ تیر ۱۳۹۷
      سوابق: (1161 ديدگاه)

      عالی بود مرسی از کلیپ
      سرعت تعویض دندش واقعا چشمگیر شده
      بینیم چند چند میزنه توی نوربرگ

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. Cristiano Rolambo

    ۲۵ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    تبریک میگم به همه ی عاشقان این خودروساز دوست داشتنی
    لامبورگینی فراتر از اعداده

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. joojoo

      ۲۵ تیر ۱۳۹۷
      سوابق: (271 ديدگاه)

      لامبورگینی فراتر از اعداده
      این حرفو باس با آب طلا نوشت

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. Reza

    ۲۶ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (5323 ديدگاه)

    فقط عاشقشم و پس

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا