لامبورگینی

افشای تصاویر رسمی لامبورگینی کانتاش جدید

چندی پیش لامبورگینی در خبری شوکه کننده اعلام نمود که نام افسانه‌ای کانتاش را با سوپراسپرت جدیدی احیا خواهد کرد. این شرکت بدون اشاره به هیچ مشخصات یا جزئیاتی و صرفاً با انتشار چند تیزر مبهم این خبر را اعلام کرد اما حالا چند تصویر رسمی و باکیفیت از کانتاش جدید افشا شده که طراحی آن‌را کاملاً نشان می‌دهد. با توجه به این تصاویر، کانتاش جدید به‌وضوح از طراحی «مارچلو گاندینی» در کانتاش اولیه الهام گرفته است و در این نسخهٔ جدید هم شاهد همان فرم گوه‌ای شکل با خطوط تیز و شارپ هستیم.

در جلوی خودرو، فرم نسبتاً سادهٔ دماغه و چراغ‌ها، کاملاً مشابه کانتاش قدیمی است و هرچند شکل چراغ‌های عقب شباهت زیادی به سیان دارند ولی الهام گیری از کانتاش در فرم کلی این قسمت هم به‌وضوح مشخص است. حتی ورودی هوای طرفین خودرو نیز مثل کانتاش قدیمی، مثلثی شکل است اما حالا در این نسخهٔ جدید بسیار بزرگ‌تر شده‌ است. کانتاش جدید یکی از دو محصول V12 جدیدی است که اوایل امسال مدیرعامل لامبورگینی «استفان وینکلمن» وعدهٔ معرفی آن‌ها در سال ۲۰۲۱ را داد. مدل دیگر از این دو هم اونتادور اولتیمائه بود که چندی پیش معرفی شد.

کانتاش جدید از همان قوای محرکهٔ سیان استفاده می‌کند و بنابراین در این سوپرکار جدید هم شاهد همان نیروگاه ۶.۵ لیتری V12 تنفس طبیعی به همراه سیستم هیبریدی ابرخازنی خواهیم بود. کل خروجی سیستم در اینجا ۸۰۰ اسب بخار خواهد بود که این یعنی کانتاش در پرفورمنس هم مشابه سیان عمل خواهد کرد. به گفتهٔ وینکلمن، کانتاش جدید آخرین محصول لامبورگینی خواهد بود که از تکنولوژی ابرخازن استفاده می‌کند و پس‌ازآن جانشین اونتادور با قوای محرکهٔ V12 پلاگین‌هیبریدی به بازار خواهد آمد. لامبورگینی فعلاً زمان معرفی رسمی کانتاش را اعلام نکرده اما در آیندهٔ نزدیک شاهد دو رویداد خودرویی مهم یعنی نمایشگاه مونیخ و هفتهٔ اتومبیل مونتری خواهیم بود که هردو مکان مناسبی برای رونمایی از این سوپرکار منحصربه‌فرد محسوب می‌شوند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴۹ دیدگاه‌ها

  1. A.....She only reminds Me of love.....A

    ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1180 ديدگاه)

    زیبایی محض

    موافقم 9
    مخالفم 4
    1. Ninja

      ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1162 ديدگاه)

      یه چیزی دارم احساس میکنم اینه که این ماشین مثل بقیه لامبو ها نیست که همه دوسش داشته باشند مثل کانتاش اصلی هرچند خیلی ها این طراحی دوست دارن مثل من که عاشقش شدم ولی بعضیا تکرار میکنم بعضیا تعدادشکن خیلی کمه عقبش رو دوست ندارن و این منو نگران میکنه که شاید جانشین اونتادور مثل خودش کاملا بی نقص نباشه ولی لامبورگینی هایی هستند که عامه پسند نباشند ولی از نظر من خیلیم قشنگه عقبش از جلوش قشنگ تره
      ولی اینارو ولش این ماشین یه چیزی خیلی کم داره
      یه اسپیلر خیلی کم داره هرچند الان ماشینا جوری ساخته میشن که خیلیا نیاز به اسپیلر ندارند مثل این
      ولی وقتی که لامبو قبلا کانتاش هارو می‌برد توی یه پارکینگ قبل از فروش و یجورایی غیر قانونی اسپیلر نصب میکرده چون مثل فراری پول تونل باد نداشته و این کارش خیلی جالبه و شاید الکی وزن رو زیاد کرده باشه ولی تو این نسخه جدیدش هم حتی اگه تاثیر منفی رو هندلینگ داشته باشه که نداره هم باید یه اسپیلر میداشته مثل اون دریچه های هوایی که گذاشته اینم خیلی لازم بود و باعث زیبایی عقبش که ازش انتقاد می‌کنند میشد

      موافقم 2
      مخالفم 0
      1. Carbonado Aventador

        ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (4468 ديدگاه)

        سانت به سانت این ماشین به طرز وحشتناکی زیباست و من هیچ ایرادی تو این ماشین نمیبینم.
        .
        الهه ی زیبایی دیگه ای از سوی لامبو متولد شد و خب من به نظر و سلیقه ی بقیه ی دوستان احترام میزارم.
        .
        ولی این ماشین وحشتناک زیباست بزارید رونمایی شه و عکس های واقعیش بیاد بیرون متوجه عظمت و زیبایی این ماشین میشید.

        موافقم 2
        مخالفم 0
        1. Ninja

          ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (1162 ديدگاه)

          دقیقا همینه
          صحیح میفرمایید 👍👍
          از زمان معرفیش تا آلن دو برابر بیشتر دوسش دارم چه جادویی داری این لامبو

          موافقم 1
          مخالفم 0
    2. سهند

      ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (662 ديدگاه)

      به نظر من هم خیلی زیباست.

      موافقم 1
      مخالفم 0
    3. ممد ژانگولر

      ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (3505 ديدگاه)

      به نظرم زوده قضاوت کنیم‌. کلا طراحی های جدید بر عکس قدیم‌ دیر باهاشون مچ میشی. قدیما لامصب بخاطر شکستگیهای زیاد ماشینو جذاب میکرد ولی الانیا خیلی صاف و صیغلی شدن و آدم احساس میکنه به بن بست رسیده. ولی عقب ماشین فوق العاده زیباست و جلوش ساده و نوستالوژی تره .
      ای کاش چراغهای جلوشو‌مخفی در میاورد مثل کانتاش قدیم . در کل طراحهای ایتالیایی عالین مثل خودم.😁😉

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. Reza Waffen SS

      ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (5337 ديدگاه)

      خیلی خیلی زیباست

      موافقم 1
      مخالفم 0
  2. A.....She only reminds Me of love.....A

    ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1180 ديدگاه)

    فقط به قسمت جلو دقت کنید که چه قدر ساده طراحی شده مثلا فرم چراغ ها که یه چهار گوش ساده است ولی واقعا بسیار زیبا جلوه می‌کند و اصلا متوجه سادگی اش نمیشویم .
    نیازی به شلوغ بازی بی حد و مرز نیست!!!.!!…!!!!!

    موافقم 6
    مخالفم 4
    1. Mf1

      ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (243 ديدگاه)

      اره چون طراحی جلو لامبو ساده شاهکاره وای اگه بقیه خودروسازها طراحی جلو خودروشون یا طراحی داخلی ماشین ساده بود شما میگفتین زیباه یا شاهکاره
      طراحی جلو ماشین ساده زیباست برعکس پشتش

      موافقم 1
      مخالفم 1
    2. Amin

      ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (2168 ديدگاه)

      با اینکه بعضی ها نظر مثبت نداشتن اما از نظر من همونطور که فرمودین عالی هست ، مخصوصآ بخش جلو اش ، حرف نداره ، عقبش هم خوبه و دقیقا مثل کانتاش هست 💪💪💪

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. SS

      ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (738 ديدگاه)

      واقعا ترکیب کلاسیک و مدرن رو بسیار زیبا انجام دادن… نمیتونم بگم مدرن هست یا کلاسیک، انگار یه نفر یه ویژن از 2020 دیده و در دهه 70 میلادی طراحیش کرده ولی جالب شده.

      Mf1 بله اگه کمپانی تازه کار چنین خودرویی طراحی کنه ممکنه زیبا به نظر نیاد چون اون کمپانی 40 سال قبل مدلی به نام کونتاش نداشته. فرق هریتج داشتن و نداشتن هم در همین هست.

      موافقم 1
      مخالفم 0
  3. Amard

    ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (768 ديدگاه)

    جلوش جالب نیست یه جور عقبگرد وقتی از مورسیه به اونتادور هورکان و سیان رسیدیم دیگه این طراحی خوب نمیشه دید

    موافقم 2
    مخالفم 3
    1. A.....She only reminds Me of love.....A

      ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1180 ديدگاه)

      اتفاقا برعکس شما جلو اش واقعا زیبا طراحی شده حتی از اونتادور هم جلوی ماشین زیباتر طراحی شده..در مورد عقب هم عالی هستش چیزی کم نداره از اونتادور .
      پروفایل جانبی هم باز هم بی عیب و نقص هستش

      موافقم 3
      مخالفم 2
      1. جناب ایکس

        ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1467 ديدگاه)

        ازاونتادور نوتالژی تر هست ولی بنظرم زیبا تر نیست. چون زمانی که اومد زیباترین نبود با اینکه عالی بود. به نظرم زیبا ترین های زمان خودش فراری ها بودن ولی اونتادور برعکس کونتاش (با احترام به طراحی خفنش) جزو بهترین ها بود. شروع طراحی ها تیز لامبو از کانتاش بود ولی تکاملش و بی نقص شدن با اونتادور بود و به شخصه اونتادور رو از هر لامبویی به غیر از سستو المنتو بیشنر دوست دارم. ولی طراحی این کانتاش جدید واقعا فوق العاده هست و مدل هایی مث سیان و SVJ و حتی اولتیمائه بهتره ولی اصلا از اونتادور اوریجینال بهتر نیست اون اعجوبه ی طراحی سوپر کار دهه 2010 بود. وقتی اومد پشمای همه ریخت از طراحیش همون اتفاقی که برای مورچیه لاگو هم افتاد (مخصوصا نسخه اس وی که حتی عکسش پایین سایت پدال هم هست و رخی داره که هیچ ماشینی نداره (رخ خاص خودشو داره به ویژه عقبش))

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. Philipp

      ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1110 ديدگاه)

      اتفاقا برعکس جلوش خیلی خوبه
      عقبش توسط چراغاش له شده

      موافقم 5
      مخالفم 1
      1. Ninja

        ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1162 ديدگاه)

        عقبش هم خیلی قشنگه جلوش هم عالی
        ولی تو مثلا به کامنتاش تو پروفایل من نگاه کن
        عقبش خیلی زیباست ولی این

        موافقم 1
        مخالفم 0
        1. Philipp

          ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (1110 ديدگاه)

          حرف من اینه که وقتی قراره یک ابر محصول باز طراحی بشه باید تا جای امکان از نمونه اول زیباتر باشه (که خب خیلی سخته چون فقط ماشینایی ابر محصول میشن که واقعا زیبان)
          جلوی این زیباتر نیست ولی زشت تر هم نیست فقط مدرنیزه شده و خوبه
          ولی عقبش زشت تره و خب وقتی که اسمش کنتاش باشه باید حداقل مثل اون باشه نباید بدتر بشه
          احتمال زیاد اگه اولتیمائه این شکلی بود کسی اصلا بهش ایراد نمیگرفت و همه به به و چه چه می کردن
          درواقع می تونم بگم که طراحی عقبش از پس اسمش بر نیومده

          موافقم 1
          مخالفم 0
    3. ارشیاsvj

      ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1749 ديدگاه)

      منم باهات موافقم جلوش خوب نیست.
      مشکل اصلی اینه که من کلا با طراحی کونتاش حال نمیکردم و اینم تقریبا همونه.
      کلا نمیشه طراحی یه ماشین قدیمی رو تو این سالا باز طراحی کرد چون هرقدرم مدرنش کنی باز مجبوری قواعد کلی رو حفظ کنی و من اصلا از این کار خوشم نمیاد که دوتا ال ای دی بزارن جلوش و یکم رو شکستگی هاش سمباده بکشن
      چون ماشین قدیمی نیست ولی خب جدیدم نیست و من این بحران هویت رو دوس ندارم.

      موافقم 1
      مخالفم 3
    4. RezaRs

      ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1613 ديدگاه)

      باید کانتاش باشع

      موافقم 2
      مخالفم 0
    5. یوسف

      ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (937 ديدگاه)

      درسته که جلوش خوب نیست…. اما این طرح نهایی نیست مطمئن باشید

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. Philipp

    ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1110 ديدگاه)

    جلوش: 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
    عقبش: 🤢🤢

    دیدید دیروز نگران چی بودم؟

    مشکل عقبشم فقط چراغاشه وگرنه فرم عقب رو کاملا از مدل قدیمی بازطراحی کردن
    کاش درمورد چراغ ها هم همین کارو میکردن

    موافقم 2
    مخالفم 1
    1. جناب ایکس

      ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1467 ديدگاه)

      بنظرم مقدار خیلی زیادی شبیه سنتناریو شده چیزی که بهش اشاره نکردن دوستان. واقعا خیلی خیلی جلوش شبیه سنتناریو هست.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. مازیار

    ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2450 ديدگاه)

    زنده کردن مجدد یک مدل کلاسیک مسوولیتی بسیار بزرگ و سنگین هست و اگه نتونی نصف اون هیجانی که مدل اولیه ایجاد کرد رو ایجاد کنی یعنی عدم موفقیت . یعنی اگه نمی ساختی بهتر بود و در این زمینه برانکو مثال خوبی هست که بازخورد خیلی خوبی داشته
    شخصا گمون نمیکنم ده درصد اون هیجان هم ایجاد شده باشه خصوصا که با نیروی محرکه تکراری هم عرضه میشه و هنوز هم رونتون رو خیلی جذاب تر از این میبینم

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. R@m!n

      ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (2243 ديدگاه)

      کاملا موافقم با حرفت مازیار جان احیای یه مدل کلاسیک واقعا هنره و ریسک بزرگی هم هست.

      موافقم 1
      مخالفم 0
  6. Farzad

    ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2568 ديدگاه)

    به نظرم این حرکتی که بعضی کمپانی ها انجام میدن کاملا اشتباهه و فقط نام های افسانه ای خودشون رو خدشه دار میکنن .
    از لامبورگینی انتظار نمیرفت اشتباه بقیه رو تکرار کنه .

    موافقم 3
    مخالفم 3
    1. Philipp

      ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1110 ديدگاه)

      بحث دیروز منم همین بود
      الانم اگه از چراغ عقبای سیان استفاده نمیکردن یه وضعیتی مثل معرفی SLS براشون پیش میومد

      البته همه هم نام ها افسانه ای خودشون رو خدشه دار نمی کنن
      مثلا SLR Mclaren که بازطراحی 300SLR سال 1954 بود که باهاش لمانز بردن
      یا Z8 ادای دینی بود به 507 که از خود 507 موفق‌تر شد

      ولی کلا حرکت خیلی خطرناکیه

      موافقم 2
      مخالفم 0
      1. Ninja

        ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1162 ديدگاه)

        یا زد ۴۰۰ که ادای احترام به زد های قدیمه که قراره محبوب تر از اونا باشه
        ولی الان برای داج چلنجر برقی نگران شدم چون اونم قراره خیلی شبیه نسل های قبلی باشه
        درکل این یه اسپیلر کم داره 😁

        موافقم 1
        مخالفم 0
    2. R@m!n

      ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (2243 ديدگاه)

      البته که برگردوندن مدلای قدیمی اصلا اشتباه نیست، اشتباه اینه که از یه اسم قدیمی استفاده کنی برای جلب مشتری اما عملا فقط یه چراغ جلو شبیه مدل 50 ساله پیش بدی.

      موافقم 1
      مخالفم 0
  7. Alireza

    ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (752 ديدگاه)

    جلوش زشته مخصوصا اون خطوط روی کاپوت

    موافقم 1
    مخالفم 4
  8. ساسان

    ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1039 ديدگاه)

    خیلی فوقلاده شده…
    میتجا برگرت معجزه میکنه با قلمش…

    موافقم 2
    مخالفم 1
  9. دانیال

    ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (596 ديدگاه)

    اون قدیمیه ش قشنگ تره که
    حداقل حس و حال گذشته ها رو داره
    شایدم من فازم داره به کلاسیک تغییر پیدا می‌کنه
    یه مدته از ماشینهای قدیمی بیشتر خوشم میاد

    موافقم 0
    مخالفم 2
    1. Ninja

      ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1162 ديدگاه)

      صد درصد قدیمیش زیاد تره خیلی ماشینا یجورایی ادای احترام به نسل قبلا ولی خراب میکنن خیلیا موفق میشن مثل این و تعداد کمی از قبلیا هم بهتر میشن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. Beetle

    ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (41 ديدگاه)

    برخلاف بعضی از دوستان بنظرم بسیار عالی شده

    باحذف برخی از خطوط تیز توی طراحی یه چیزی بین مرسیه لاگو و کونتاش شده (مخصوصا جلوش)
    همچینین مدرن تر

    عالی

    بایدبعداز رونماییش ببینیم که چقدر میتونه موفق باشه…
    یادمه زمان معرفی سیان و اوراکان هم تقریبا همینطور بود وبعضیا میگفتن سیان طراحی خیلی فضایی و… و اوراکان هم حس یک لامبو رو نداره…

    موافقم 3
    مخالفم 0
    1. Philipp

      ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1110 ديدگاه)

      فقط یک مشکل داره
      چراغ عقباش
      که همون یه مشکل به قدری بزرگه که کل ارزش طراحو داره میاره پایین

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. R@m!n

    ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2243 ديدگاه)

    همون سیان با چراغهای جلوی متفاوت. اسم کانتاش
    خیلی بزرگتر از ایناس واقعا ناامید کننده بود.

    موافقم 0
    مخالفم 2
  12. AMG GT R

    ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1082 ديدگاه)

    با احترام به سلایق همه بنظرم عقبش جا داشت که زیباتر بشه جلوش هم زیباست

    موافقم 1
    مخالفم 0
  13. Hamid

    ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2442 ديدگاه)

    شاید من بد سلیقه هستم …
    اما واقعا از طراحی عقبش خوشم اومد!
    طراحی جلوش هم دوست داشتم شبیه مورچیه لاگو بود چراغش … درسته شبیه کانتاش نمیشد ولی خب به هر حال جذاب تر بود …

    موافقم 3
    مخالفم 0
    1. ارشیاsvj

      ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1749 ديدگاه)

      منم عاشق بخش عقب شدم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  14. 🇩🇪👑SL300👑🇩🇪

    ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1962 ديدگاه)

    ایکاش عقبش یه شکل دیگه ای داشت پیشرانه هم کمی تغییرات داشت .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. 🇩🇪👑SL300👑🇩🇪

      ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1962 ديدگاه)

      *چراغ های

      موافقم 0
      مخالفم 0
  15. محمدهادی

    ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2133 ديدگاه)

    اما من بیشتر ازینکه به چراغاش توجه کرده باشم که چجورین،فرم و استایل کلی بدنه خودرو منو تحت تاثیر قرار داد،یه شیب مایم و فوق العاده لامبویی…
    من عاااشق این شیب آئرو دینامیکیم
    فوق العاده زیباست
    داخلش ببینیم چه شکلی شده

    موافقم 3
    مخالفم 1
  16. Amin

    ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2168 ديدگاه)

    به بهترین شکل طراحی کانتاش رو مدرنیته کردن و مشکلی درش نیست شاید خیلی جزئی
    و از نظر فنی به نظرم میتونست قوی تر باشه اما ۸۰۰ اسب کافیه

    موافقم 1
    مخالفم 0
  17. Ninja

    ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1162 ديدگاه)

    همه جا عالی ساده کلاسیک و مدرن (هرچند در تضاد هست این دوکلمه) و زیبا خیلی عالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. مهدی

    ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1590 ديدگاه)

    اگر گرافیک چراغ های عقب عوض بشه در کل ظاهر کلاسیکش رو بسیار میپسندم

    موافقم 1
    مخالفم 0
  19. Reza A

    ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (67 ديدگاه)

    انتظارم خیلی بیشتر بود
    یه جورایی خورد تو ذوقم،هرچند خود کانتاش قدیمی آنچنان زیبا نیس

    موافقم 0
    مخالفم 1
  20. " Swedish Arrogant Tiger "

    ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    واقعا زیباست، به ویژه طراحی جلوی خودرو ساده و دوست داشتنی، البته گرافیک چراغ های عقب میتونست بهتر باشه تا حس کلاسیک بیشتری منتقل کنه.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  21. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

    ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2724 ديدگاه)

    واقعا قشنگ و اصیله ، واقعا عاشقشم ، خداکنه از نظر فنی هم لایق اسم کونتاش باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. Sina10

    ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2427 ديدگاه)

    قیافش خیلی خوبه
    یخورده میشه بهترش کرد ولی همینم عالیه
    هر وقت ماشینی که توقع ازش زیاده معرفی میشه ، هر چقدر هم که زیبا باشه اولش زشت دیده میشه ولی کم کم زیباییش به چشم میاد ، من که خوشم اومده ازش
    البته متاسفانه این درباره همه ماشینا صدق نمیکنه ولی خب درباره این کانتاش واقعا کاربرد داشته

    موافقم 1
    مخالفم 0
  23. علی

    ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (331 ديدگاه)

    قشنگ هست ولی خدا کنه چراغ های عقب رو اصلاح و از تی زرو الهام بگیرن ولی جلوش عالی هست با اون چراغ های لیزری و اخمو دلربایی میکنه لامصب

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا