لامبورگینی

اولین تجربه رانندگی با لامبورگینی اوراکان اوو جدید

سال ۲۰۱۸ برای لامبورگینی حول‌وحوش سوپر شاسی‌بلند اوروس گذشت. این خودرو یکی از متمرکزترین قدبلندان روی راننده بوده و البته جزو سریع‌ترین شاسی بلندهای دنیا می‌باشد. خب نباید هم غیر این باشد زیرا هرچه که باشد اوروس محصولی از گاو خشمگین سنت آگاتاست.

New Lamborghini Huracan Evo 2019
اما اوروس تنها خودرویی نیست که سال پیش از ایتالیا ظهور کرد زیرا اگرچه حجم تولید این خودرو کمک می‌کند لامبورگینی به هدف فروش ۷۵۰۰ دستگاهی در سال دست یابد اما بخش دیگر آن کمک به تولید خودروهای هیجان‌انگیزتری همچون اوراکان اووی جدید هم هست.

New Lamborghini Huracan Evo 2019
لامبورگینی اوراکان اوو با استفاده از پیشرانه‌ی ۱۰ سیلندر مدل پرفورمنته و نصب آن روی شاسی آلومینیومی و فیبر کربنی ساخته شده است. به این ترتیب شاهد تولید یکی از پیشرفته‌ترین ساختارها در محصولات لامبورگینی هستیم.

New Lamborghini Huracan Evo 2019
در قلب اوراکان اوو پکیج الکترونیکی جدیدی بکار رفته که به اختصار LDVI نامیده می‌شود. این پکیج با کنترل ۴ بخش دینامیک کلیدی شاسی و با استفاده از الگوریتمی که داده‌ها را تنها در ۲۰ میلی‌ثانیه پردازش کرده کار می‌کند. روش کار این پکیج و سیستم روش منطقی رو به جلو نامیده می‌شود که ویژگی‌های راننده را از روی فرمان، الگوی تعویض دنده، ترمز، چسبندگی و کشش و… تشخیص می‌دهد و حرکات بعدی او را پیش‌بینی می‌کند.

New Lamborghini Huracan Evo 2019
بحث کلیدی در سیستم LDVI دو بخش جدید است که برای اولین بار در اوراکان دیده می‌شود: فرمان پذیری چهار چرخ و هدایت گشتاوری. اولین سیستم همان مزیت‌های تمامی خودروهای مجهز به سیستم فرمان پذیری چهار چرخ را ارائه می‌کند یعنی افزایش چابکی در سرعت‌های پایین و افزایش پایداری در سرعت‌های بالا؛ اما لامبورگینی با استفاده از سیستم هدایت گشتاوری مطمئن شده که سیستم LDVI می‌تواند توزیع گشتاور در چرخ‌های عقب را تنظیم کند. این هم کنترل دینامیک بیشتری روی شاسی را به ارمغان می‌آورد.

New Lamborghini Huracan Evo 2019
استفاده از قطعات آئرودینامیکی باعث ایجاد ظاهر تیزتری شده‌اند. این خودرو از اسپلیتر جلوی جدیدی بهره برده و بال جلو نیز هوا را به زیر خودرو هدایت می‌کند. بالشتک‌های هوایی در سپر جلو نیز باعث کاهش توربولانس موجود در قوس‌های چرخ جلو می‌شوند. این قطعات هوا را به طرف پیشرانه و بالای چرخ‌های عقب هدایت می‌کنند.

New Lamborghini Huracan Evo 2019
در نزدیکی پوشش پیشرانه نیز اسپویلر جدیدی نصب شده که جریان هوا را به بالا و زیر پیشرانه هدایت می‌کند. هوای زیرین خودرو باعث ایجاد داون فورس شده درحالی‌که بخش دیگر هوا هم اثر ونتوری را ایجاد می‌کند. یک دیفیوزر جدید هم هوای زیر خودرو را سریع‌تر از قبل مکیده و بازهم باعث افزایش دان فورس می‌شود. از نظر طراحی، اوراکان اوو بسیار گیراتر و باابهت تر از اوراکان استاندارد است.

New Lamborghini Huracan Evo 2019
اما بخش واقعی که توجه را به خود جلب می‌کند پیشرانه‌ی ۱۰ سیلندر ۵.۲ لیتری تنفس طبیعی است. زمانی هم که داخل کابین بهبود یافته‌ی این خودرو بنشینید شاهد صفحه لمسی ۸.۳ اینچی‌ای خواهید بود که ویژگی‌های ارتباطی آن پیش از این در محصولات لامبورگینی دیده نشده بود. دکمه‌ی استارت هم به مانند جت‌های جنگنده دارای پوششی است که شاید به راننده یادآوری می‌کند پیش از بیدار کردن این گاو خفته دوباره فکر کند!

New Lamborghini Huracan Evo 2019
پوشش قرمز را کنار زده و دکمه‌ی استارت را فشار دهید. بوووم! صدایی فوق‌العاده گیرا و عمیق به گوش می‌رسد. شما می‌توانید از سیستم اگزوز اسپورت پرفورمنته به خاطر تولید این صدای جذاب تشکر کنید.

New Lamborghini Huracan Evo 2019
متأسفانه ما تنها می‌توانستیم این خودرو را در مسیرهای پهن و تخت پیست بین‌المللی بحرین تست کنیم بنابراین با انتخاب حالت رانندگی اسپورت (حالت‌های استرادا و کورسا هم در دسترس هستند) اولین دنده را از گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه انتخاب کرده و به راه افتادیم.

New Lamborghini Huracan Evo 2019
پیش از انتخاب دنده دو لاین خروج را طی کرده و به دنده سه رفتیم… با فشار بیشتر پدال گاز شاهد اشتیاق بیشتر اوو خواهید بود. در اولین پیچ پیست نیازمند دنده چهارم هستیم و در میانه‌ی پیچ شاهد حرکت زیبای اوراکان اوو و پایداری دماغه‌ی آن خواهید بود.

New Lamborghini Huracan Evo 2019
با طی هر دو پیست لامبورگینی بیش از پیش ما را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد. نسخه‌ی اوو دارای چابکی و دقتی است که در مدل‌های قبلی دیده نمی‌شد. دیگر نیازی به تنظیم فرمان نیست و سیستم دینامیک فرمان به‌صورت سفارشی در دسترس است.

New Lamborghini Huracan Evo 2019
چیزی که واقعاً احساس‌برانگیز است چگونگی ارائه‌ی این میزان از دقت، چابکی و پایداری اوراکان اوو بدون قربانی کردن هیجان سواری خودروست.

New Lamborghini Huracan Evo 2019
لامبورگینی اوراکان اوو یک قدم رو به جلوی بسیار گیرا در مقایسه با نسخه‌ی قبلی این سوپر اسپورت است. تکنولوژی شاسی جدید این خودرو باعث ایجاد تجربه‌ی رانندگی هیجان‌انگیزی می‌شود که باعث شده پرفورمنس خودرو بیشتر از هر زمان دیگری در دسترس باشد. این موضوع به همراه بازنگری کلی خودرو باعث شده با پیشرفته‌ترین سوپرکار ۱۰ سیلندر تاریخ لامبورگینی روبرو باشیم.

مشخصات لامبورگینی اوراکان اوو

  • قیمت: ۲۰۶ هزار پوند
  • پیشرانه: ۱۰ سیلندر ۵.۲ لیتری تنفس طبیعی
  • قدرت/گشتاور: ۶۴۰ اسب بخار/۶۰۰ نیوتون متر
  • گیربکس: ۷ سرعته دوکلاچه، چهار چرخ محرک
  • شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت: ۲.۹ ثانیه
  • حداکثر سرعت: ۳۲۵ کیلومتر در ساعت
  • مصرف سوخت: اعلام نشده

منبع: autoexpress

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵۰ دیدگاه‌ها

  1. Ferrari Fxx K Evo

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (919 ديدگاه)

    شاهکاری دیگه از‌ لامبورگینی 🏁

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. Reza

      ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
      سوابق: (5337 ديدگاه)

      آقایان هوراکان EVO و پیستا هیچ وجه تشابهی باهم ندارند ، مقایسه کردن ایندو خودرو باهم این رو میرسونه که بعضی ها هیچی از خودرو نمی دونن .
      پیستا نسخه ریسینگ 488 هستش . و اصلا قابل قیاس نیستن چون نسخه های 488 توربو شارژر هستن ولی تمامی نسخه های هوراکان تنفس طبیعی هستش.
      ولی با این اوصاف پرفورمانته تنفس طبیعی تونست به راحتی هر چه تمام تر از سد f12 و 488 استاندارد بگذرد و به نظرم میتونه به راحتی با پیستا رقابت کنه با این که این رقابت ناجوانمردانه هستش.

      اگه میخوایین مقایسه کنین باید صبر کنین نسخه سوپرلگرا هوراکان بیاد تا با پیستا مقایسش کنین.

      موافقم 0
      مخالفم 1
      1. محسن

        ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
        سوابق: (136 ديدگاه)

        استاد خودت میگی چون توربو نیستن نمیشه مقایسه کرد بعد خودت میگی با سوپر لگرا مقایسه باید کرد،مگه سوپر لگرا توربو هست ؟ خواهشا نگو سبکتره و ال و بل

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Reza

          ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
          سوابق: (5337 ديدگاه)

          دقت کنی گفتم ( رقابت توربوچارجر و تنفس طبیعی ناجوانمردانه هستش )

          موافقم 0
          مخالفم 0
  2. Ferrari Fxx K Evo

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (919 ديدگاه)

    اما خب به زیبایی ۴۸۸ پیستا نمیرسه

    Forza Ferrari ???

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. Mohammad

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
      سوابق: (1430 ديدگاه)

      موافقم محصولات فراری خیلی هنرمندانه تر هستن
      حتی اگه هیچ رکوردی نزنن بازم خاص تر از رقبا هستن
      .
      .
      ولی ولی انشالله کوروت نسل هشت میاد که یه رقابت جانانه با مکلارن و لامبو و فراری و پورشه داشته باشه جدای همه چی خیلی هیجان انگیز میشه حتی واسه اونایی که شدیدامتعصب هستن

      موافقم 0
      مخالفم 1
      1. مانی

        ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
        سوابق: (2486 ديدگاه)

        آخه فراری رو با شورولت مقایسه میکنی‌؟
        زشته به خدا
        شورولت موشک هم بسازه با فراری مقایسه نمیشه

        موافقم 0
        مخالفم 1
        1. Reza

          ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
          سوابق: (5337 ديدگاه)

          مانی جون

          از نظر آقا محمد هر خودرویی آمریکایی نباشه خودرو محسوب نمیشه بیخیال

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. Ali Keyhani

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
      سوابق: (657 ديدگاه)

      پیستا یک شاهکاره??❤

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. ساسان

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
      سوابق: (1039 ديدگاه)

      ظاهرخودرو که سلیقست وشما نظرتو گفتی و برای من محترمه.هرچند نظرمن180درجه با شما متفاوته..اما فک کنم قبول داری که تکنلوژی بکار رفته در مدل پرفورمانته و EVOبسیار پیچیده تر و پیشرفته تر از مدلیه که نام بردی.شرکتی که خلاف جریان رایج بازار سوپراسپرتها بجای استفاده از توربو که راحتترین راه ارعه پرفورمنس بالاتره .لامبورگینی داره به آبو آتیش میزنه تا با ابداعات و نوآوریهای بینظیرش که هم پارامترهایی که بهش هویت میدنو حفظ کنه(موتورهای تنفس طبیعی.غرشهای بینظیر انجینها…) و هم عملکرد فوقلاده ایو داشته باشه.یه زمان این نوآوریا با فیبرکربن خود شرکت بروز میکنه یه زمان با ALAیه زمان با هوشمصنوعی جدیدخودرو…و…از نظر من اینها امتیاز داره واینها چیزهاعیه که لامبورگینیو در مقابل سیل شبیه شدن سوپراسپرتها متمایز میکنه…این به معنای بد بودن رقبا نیست.به معنای هرچه بیشتر متمایز بودن وخاص بودن گاو وحشیه…تمام

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. عرفان

        ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
        سوابق: (480 ديدگاه)

        فراری تنفس طبیعی رو ساخته و جایزه بهترین انجین رو سالها براش گرفته…
        لامبورگینی خوبه اما قابل مقایسه با فراری نیست…
        فورزا…

        موافقم 1
        مخالفم 0
        1. ساسان

          ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
          سوابق: (1039 ديدگاه)

          پرفورمانته هم چندین جایزه گرفت..چرا خلط مبحث میکنی..مگه گفتم فراری تنفس طبیعی نساخته?…جایگاه دوتا محصول پیستا و پرفورمانته وevo , ازلحاظ تکنلوژی های مورداستفاده و نوع اراعه پرفورمنس از دید خودم بررسی کردم…کامنتم رو بادقت بیشتری بخون.هرچند بی فایدست..

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Ferrari

          ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
          سوابق: (1883 ديدگاه)

          دوست عزیز سه چهارتا جایزه هوراکان با ۳۰ جایزه ای که فراری ۴۵۸ گرفته اصلا قابل مقایسه نیست ۴۸۸ رو حساب نکردم چون توربو شارژ داره
          دوما پیستا تو همه پیستهایی که با هورامان تایم زده هورامان رو له کرده اونم با اختلاف تو نوربرگ رینگ هم بدجور هوراکان رو شرمنده میکرد خدارو شکر کنید فراری دنبال این جورتایم ها نیست و تواناییهاشو جاهای دیگه به رخ میکشه اما چیزی که برای من جالبه نادیده گرفتن فناوریهای فراری و بزرگ کردن فناوری های هرچند کوچک لامبورگینیه.شماها خیلی روی فناوری فیبرکربن لامبورگینی مانور میدین اینو بدونید لامبو حتی تو همین بخش هم بهتر از فراری نیست و بخش بزرگی از دانش فنی فیبرکربن رو لامبو از بویینگ قرض گرفته.
          اینم بدونید طراحی یه موتور توربوشارژ کار ساده ای نیست حداقل قبل نظر دادن یکم تو این زمینه سرچ کنید بعد نظر بدین
          از دوستان فراری فن هم انتظار دارم از این به بعد تو صفحات و اخبار مربوط به لامبورگینی اسمی از فراری نیارن و مقایسه نکنن

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. Reza

          ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
          سوابق: (5337 ديدگاه)

          آقایان اینم میدونین که 488 توربوچارژر هستش ولی هوراکان تنفس طبیعی ؟

          بحث شما ها کاملا نابجا و مسخره هستش

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. Ferrari

          ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
          سوابق: (1883 ديدگاه)

          رضا
          میشه بگی چه ربطی داره؟؟؟ از کی تاحالا تنفس طبیعی ساختن افتخار شده؟؟فراری هم سوپر اسپرت تنفس طبیعی ساخته و جوایز بهترین موتورهارو هم گرفته

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. mehran911

        ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
        سوابق: (2025 ديدگاه)

        ((((( تکنلوژی بکار رفته در مدل پرفورمانته و EVOبسیار پیچیده تر و پیشرفته تر از مدلیه که نام بردی )))))
        چیزی که گفتی رو میتونی اثبات کنی ؟!؟!
        لامبو از زیر مجموعه های کمپانی مورد علاقه ام فولکسه
        اما این حرفا در مورد لامبو از طرفداری گذشته و تعصب محضه

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. ساسان

          ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
          سوابق: (1039 ديدگاه)

          دوست دانا و بدون تعصب من..کدوم یک از کمپانیهای رقیب چه برای مدل میانرده و چه مدل متمرکز درپیستشون بجز تقویت موتور تغییر در ECUو کندن کولرو سیستم ارتباط سرگرمی کار دیگه ای برای اراعه ی پرفونس کردن؟یک فورمول واحد وتکراری..نتیجه؟شبیه شدن اکثرسوپراسپرتهای بازار در واکنش ودینامیک رانندگی…من دیدگاه خودمو میگم و اثباتشم متن بالا ***…نوع ادبیاتت باعث نمیشه محافظه کارانه عقیدمو بگم…میتونی قبول نکنی که لامبورگینی سختترین مسیر ولی جذابترینشونو برای تولید خودروهاش انتخاب کرده.
          ((((( :تکنلوژی بکار رفته در مدل پرفورمانته و EVOبسیار پیچیده تر و پیشرفته تررقباست :)))))

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. ساسان

          ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
          سوابق: (1039 ديدگاه)

          مهرانجان.سند:
          https://www.instagram.com/p/BtWLJYKjoGH/

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. mehran911

          ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
          سوابق: (2025 ديدگاه)

          .
          .
          برای من اون پیستا و پرفورمنته هییییییچ فرقی نمیکنن
          اما وقتی
          تکنولوژی های فرمول یک رو در نظر می گیرم …
          وقتی رقابتش در wec رو میبینم …
          اما وقتی پیشرانه شون رو با هم مقایسه میکنم …
          ((( پیشرانه ای که با یک ترفند ساده اما بدیع مهندسی زمان پاسخگویی یک پیشرانه ی توربو شارژ رو به ۸ میلی ثانیه رسوندن یعنی هم تراز با بهترین پیشرانه های نفس طبیعی یا وقتی اوج مهندسی رو در اون منیفولد ورودی متغییرش میبینم ) با کسب اون همه افتخار در پیشرانه …
          .
          و یا وقتی اون گیربکسی که با همکاری Getrag ساخته شده رو میبینم با شیفت تایم فوق العاده اش با عرض پوزش به این نتیجه میرسم که دوست عزیز داری حرف … میزنی 😊
          ببین دوست عزیز عقیده مردم برای من هییییییییچ اهمیتی نداره اصصصصصصصلا مهم نیست که چه چیزی تصور و فکر میکنی مهم عدد و رقم و اطلاعات موثقه
          من همین الان میتونم شروع کنم و ۱۰۰۰ تا از خوبی های هر خودرویی در این دنیا رو نام ببرم اما وقتی کار به مقایسه ی این برتری ها با خودروی دیگه میرسه همه چیز تفاوت میکنه …
          .
          نکته مهمی هیچ وقت نباید فراموش کرد اینه که چقدر از این تکنولوژی رو خود خودروساز توسعه داده و چقدرش رو به کمپانی های دیگه وابسته بوده
          میتونی تعداد پتنت های لامبو و فراری رو با هم مقایسه کنی
          .
          پرفورمنته خودروی بینظیریه اما فراری هنوز خودروهای بهتری دراین کلاس تولید میکنه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. ساسان

          ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
          سوابق: (1039 ديدگاه)

          مشخصا”درمورد یکسطح مشخص از تولیدات صنعت خودرو صحبت کردم نه فورمول1..!!!اینکه نظرهیچکس برات هیچ اهمیتی نداره.وطبق کامنتت با نقوله احترام و ادب غریبه هستی یکنوع ضعف شخصیتیه مثل یک باگ سیستمی در یک نرم افزار که یکجا خودشو نشون میده…اینکامنت پراز توهینت شخصیت اصلیتو پشت اون ژست متفکرانت نشون داد. ..نمیتونی یک عقیدرو بشنوی و بدون توهین جواب بدی..حالا اوضا کی خرابه مهندس!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. mehran911

          ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
          سوابق: (2025 ديدگاه)

          کامنتی که بالا گذاشتم موجوده …
          اینم چیزی که شما گفتی …
          (((بقوال خودت تعصب اجازه بده خون به مغز برسه…نوع ادبیاتت باعث نمیشه محافظه کارانه عقیدمو بگم)))
          متاسفانه رفتار نامناسب یک عده باعث شده جواب هر شخص مشابه با چیزی که خودش می نویسه بدم
          .
          دوست عزیز وقتی میگم در این مورد نظر شخصی اهمیتی نداره دلیلش اینه که شما که طرفدار لامبو هستی اونو برتر میدونی یک عده ی دیگه هم خودروی دیگه ای رو ….
          اما حقیقتش چیز دیگریست ….

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. شاهین

        ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
        سوابق: (1166 ديدگاه)

        تو اینجور بحثا نباید لامبویی که همه چیزش متفاوته رو بکشی وسطه چند تا برند که همشون یه روال رو دارن پیش میبرن( سرعت و شتاب با کمک توربو و سبک سازی با لخت کردن بدنه و …) مثلا فراری روی اصالتش اسکی میره که مکلارن اومد گفت اصالت سیخی چند؟! تو این کلاس خودرویی(تنفس مصنوعی و هیبریدی و …) مکلارنه تازه وارد همشونو جمع کرد. تو کلاسه تنفس طبیعی هم لامبو رقیب نداره اینو خوب میدونن. حالا توی دو تا درگ میان لامبو رو جا میزارن فکر کردن شاخ غول شکوندن. اما اونی که همچنان بی رقیبه توی طراحی لامبوعه. حالا هر برند هر چندتا که میخواد جایزه بگیره. لامبو با جایزه گرفتن تو دل مردم ننشسته. وقتی مدل اوو رو خواستن رونمایی کنن گفتن مانیتور داره وسطه کنسولش منم گفتم حتما مثله بعضی برند ها داشتبردو فشرده و باریک کرده و با یه مانیتور خلاصش کرده تا سبک سازی کنه. بعد که تصاویرشو دیدم کلی ذوق کردم براش. اصن ساده سازی توی طراحی لامبو دیده نمیشه همینش جذابه و متفاوته

        موافقم 0
        مخالفم 0
      4. Reza

        ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
        سوابق: (5337 ديدگاه)

        ساسان جون ترکوندی برادر

        دست مریزاد

        موافقم 0
        مخالفم 0
    4. Danial

      ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
      سوابق: (466 ديدگاه)

      دوست عزیز هیچ قوت هیچ ماشینی رو با فراری ها مقایسه نکن چون نامردیه دلیل هم اینکه هیچ ماشینی حتی هیچ سفینه ای فضایی وجود نداره که بپای فراری ها برسه تنها ماشینی که میتونه از فراری بهتر باشه فقط مدل بعدی خود فراریه ♥ کلمه سلطان رو میشه با فراری معنی کرد.

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. ایلیا

        ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
        سوابق: (731 ديدگاه)

        فراری، مک لارن، لامبورگینه و پورشه هر چهارتا ویژگی ها و تکنولوژی های خاص خودشون رو دارند نمیشه مطلق یکی رو برتر دونست. اینقدر الکی بت نسازید.
        لامبو سال گذشته عالی بود چه از نظر فروش و چه عملکرد. یادمون نره چه رکوردهایی رو توی پیست جابجا کرد.
        مکلارن شاهکار میسازه و از هر نظر داره فراری رو تحت فشار میذاره، ماشینایی که ساخته توی هر کلاسی که هستن بهترین بودن تا حالا و کلی جایزه گرفتن.
        پورشه هم از اول یکی از بازیگرای اصلی بوده.
        فراری هم که جایگاه خودش رو داره.

        موافقم 1
        مخالفم 0
        1. CLS 63 AMG 2014

          ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
          سوابق: (15 ديدگاه)

          آفرین الان طرفدارای لامبو که منم جزو یکیشون هستم نمیدونم چرا پای پیستا رو کشیدن وسط بابا بخدا اگه بحث سر ارقامه برید ببینید چه صفر تا صد چه صفر تا دویست چه پیست فراری جلو زده از اوراکان شما هم که داری سنگ لامبو رو به سینه میزنی تو هم بیا تویین توربو کن موتورت رو هر کسی یه علاقه ای داره و باید سر اون علاقه هزینه بده کسی که لامیو دوس داره باید موتور تنفس طبیعی رو تحمل کنه چه بخواد چه نخواد و فراری هم ههمینطور در ضمن جواب اون دوستمون هم بدم که فراری رو مسخره میکنه ک چرا سیستم اطلاعات سرگرمی نداره ببین عزیز فراری خودش سرگرمیه و به نوعی به نظر من اگر سیستم سرگرمی میزاشت دیگه مخصولاتش اون اصالت رو نداشت در ثانی اگه دوست نداری فراری خب تخرین کسی مجبورتون نکرده والا بخدا دل خواهشن دیگه قبل از اینکه بخواین بحث قدرت بیشتر اوراکان رو جلو پیستا بیارین کمی برین آمار ها رو نگاه کنین و خواهشن کاری نداشته باشین که توربو داره یا توربو دوس نداری برو 812gts بخر هم تنفس طبیعیه هم در حد اوراکان هست (حالا نمیدونم قوی تر یا نه)همونطور که پدال هم تو مقاییه اوراکان با f8 گفت لامبو تو پیست قوی تره از فراری ولی فراری ماشینیه که فقط مختص پیست نیست ماشینیه که روح داره داره عشق(البته لامبو هم همینطور بر نخوره یه وقت) ولی اینو بگم آخرش سلیقس که حکم میکنه
          یه ضرب المثل هم هست که میگه تو هرچی داری بیا به میدون منم با هرچی دارم میام به میدون ببینیم کی قوی تره !
          و من الله توفیق….

          موافقم 0
          مخالفم 0
  3. MAHDI

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    پرفانته از این بهتره؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Mohammadreza

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (870 ديدگاه)

    پلاکشو نگا کنین مال کجاست
    چی شد که اختلاف ما با کشورهای حاشیه خلیج فارس اینقد زیاد شد؟
    ماهایی که یزمان حاکم یک سوم خشکی های کره زمین بودیم چی شد که به این روز افتادیم؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهدی

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      بحرین که مال ما بود.جناب پهلوی بوده که به همراه 32جزیره بحرین رو شوهرش داد به عربستان

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

        ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
        سوابق: (2774 ديدگاه)

        این چیزا نه به جناب پهلوی و نه به جناب نادر شاه و……ربطی داره.
        این چیزا ربط به این داره که طی حدود 1400 سال ما ایرانی ها هویتمون و احترام و اخلاق و…..به مرور باختیم.
        چیزی رو که نباید قبول میکردیم قبول کردیم ،چیزی که هیچوقت با فرهنگ-آیین و هویت ما سازگاری پیدا نکرد.
        ((خودت میدونی بیشتر هم توضیح نمیدم،همینم شاید پدال تایید نکنه))
        ..
        دلیل این که ژاپنی ها اینقدر فرهنگشون یک دست و هویتشون رو گم نکردن قبول نکردن چیزی بود که با فرهنگشون سازگاری نداشت.
        نمیخوام بگم ژاپن صد در صد بدون مشکله و…ولی با این همه تکنولوژی که توش غرق شدن مثل خیلی از کشورها خودشون و فرهنگشون رو گم نکردن.
        فیلم Silence اثر اسکورسیزی درباره ی همین موضوعه و جالبم هست.
        ..
        نمی خوام 0 یا 100 برای چیزی تعیین کنم ولی از حال و روز کشورمون طی سالها و مرور تاریخ خیلی چیزا رو میشه فهمید.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

          ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
          سوابق: (2774 ديدگاه)

          اینم بگم که که این مدل لامبو بهترین طراحی رو بین همه ی خودروهای اسپرت داره،پس الکی ایراد نگیریم.
          از این ویژگی LDVI هم خیلی خوشم اومد.
          امیدوارم بیشتر روی این مورد و راحتی ماشیناشون کار کنن،چون منتقدا خیلی از رانندگی پویا تو این سگمنت خوششون میاد.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Ahmad

          ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
          سوابق: (1170 ديدگاه)

          پهلوان قبلا هم نظراتت رو در این باره خوندم فکر کنم خارج از دنیای خودرو خیلی شبیه هم فکر میکنیم و نظراتمون یکیه.خیلی چیزها هست که تو پدال نمیشه گفت ولی امیدوارم خیلی ها به درک درست از جهان هستی برسن

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. Alireza

          ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
          سوابق: (752 ديدگاه)

          منظورت از هویت ژاپنی ها حتما معذرت خواهیشون بابت جنگ جهانی از آمریکائه که بمب اتم رو سر مردمش انداخت بعدش قبول کردن فرهنگ و ادیان غربی با هویت ما سازگارن?!!! مگه مالزی مسلمون نیستن ؟!!!پس چرا از اونجا شرکتهایی مثه asus و Htc ظهور میکنه کثافت کاری یه عده ربطی به هویت و فرهنگ ض
          نداره که به اسم اسلام هر گند کاری خواستن کردن توی همین اروپای بعد از رنسانس آلمان داریم بغل دستشم لهستان برو ببین اوضاع لهستان چجوریه اوضاع آلمانم مچجوری جالبه بدونی توی لهستان نه تنها دین وجود کمرنگ تری نسبت به آلمان داره بلکه تعداد آتئیستاشم چندین برابره !!!همون فرهنگ باستانی ایرانی هیچ تناقضی با اسلام واقعی نداره متاسفانه ما هیچ وقت از روی منطق نظر نمیدیم یا از این وری میوفتیم یا از اون وری چون تصمیماتمون از روی احساسات و تعصبه نه از روی مطالعه و منطق

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. mehran911

          ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
          سوابق: (2025 ديدگاه)

          Alireza احسنت
          ی کامنت درجه یک خوندیم امروز
          کاملا موافقم

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

          ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
          سوابق: (2774 ديدگاه)

          ((مگه مالزی مسلمون نیستن ؟!!!پس چرا از اونجا شرکتهایی مثه asus و Htc ظهور میکنه))
          دوست خوبم این شرکت هایی که گفتی و خیلی از شرکت های ((های تک)) برتر دنیا تایوانی هستن که با عرض پوزش مسلمون هم نیستن!!!
          خیلی ببخشید ولی تو همون آلمان که دین پر رنگ تره یک صنعتی هست((اولش پ هست که خیلی خوب نیست!!!)) دومین هستن تو دنیا.

          همین لهستانی ها که میگی استودیوی بازیسازی دارن به اسم CD Projekt red که بازی هاش برخلاف خیلی استودیو های دیگه بدون کوچکترین قفلی عرضه میکنه و همون لحظه انتشار میشه رایگان دانلود کرد..
          حرفشون رو گوش کن::((بعضی از کشورها هستند که وضعیت اقتصادی مناسبی ندارند و شاید قیمت ۵۰ دلاری بازی ما برای آن‌ها زیاد باشد. برای مثال در کشور روسیه ما بازی خود را با قیمت پایین‌تری عرضه کردیم.
          __شخصی نوشته بود که من پول تهیه کردن نسخه کامل بازی را ندارم ولی، این استودیو سازنده منصفی بوده و هیچ عملی برای جلوگیری از ما (استفاده کنندگان نسخه‌های کرک شده بازی‌ها) انجام نداده است.__))
          این استودیو بسیار معروفه و بازی هاش به شدت شاهکاره.
          شما نمیتونی هیچ کشور و یاشخصی رو بیخودی قضاوت کنی،مگر این که آشنایی کامل داشته باشی.

          من گفتم هیچ 0 یا 100 تعیین نمیکنم ولی بعضی آدم ها ممکنه به بعضی چیزها آلرژی داشته باشن و مصرفشون براشون ضرر داشته باشه!!!
          ((امیدوارم متوجه شده باشین))
          ..
          من کافر نیستم دوستان منم خدایی دارم فقط فکر نکم اون خدایی که میشناسیم بگه غیر دین تو کافر هستن و کافران و…….
          ..
          امیدوارم پدال تایید کنه.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. Mآsكvيch

          ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
          سوابق: (111 ديدگاه)

          یکی از دلایل عقب موندگی کشور أینه که افرادی مثل تو توی کشور هستن که دلیل پیشرفت یا عدم پیشرفت رو این چیزا میدونن!!
          اینکه تو مسلمان باشی یا زرتشتی یا مسیحی با بودایی یا هیچکدوم هیچ ربطی به موفقیت شدن و نشدنت نداره!
          ژاپنی ها هم دلیل موفقیتشون أینه که به این حرف های بی ربطی که تو زدی هیچوقت فکر نمیکنن و عامل موفقیت رو چیزهای دیگه میدونن! اون چیزی که تو پذیرفتی یه چیز شخصیه و ربطی به پیشرفت نداره! محمد علی کلی هم پذیرفتش،اون کجا و تو کجا؟! امارات و قطر هم پذیرفتن،اونا کجا و ایران کجا!
          این تفکر پوسیده ای که تو داری تو دنیال امروز حکم جوک رو داره دقیقا! مثلا بری تو اروپا پیش ۴ تا بإسواد بگی اگه من هیچی نشدم دلیلش اینه که صد نسل قبل من فلان چیز رو پذیرفت!! میفرستنت بیمارستان روانی قطعا

          موافقم 0
          مخالفم 0
        7. Jdm

          ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
          سوابق: (121 ديدگاه)

          اقای مک لارن دوست عزیز من کاملا حرف هات رو قبول دارم.متاسفانه این چند سال چیزی جز (خ) تو مغزه ما نکردن و عقب موندیم

          موافقم 0
          مخالفم 0
        8. Mآsكvيch

          ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
          سوابق: (111 ديدگاه)

          قطر و امارات تو ٣٠ سال کشورشون رو از بیایون تبدیل کردن به پیشرفته ترین کشورهای دنیا با بالاترین سطح رفاه اجتماعی،آلمان و ژاپن بعد از اون جنگ سنگین کشورشون رو به بهترین شکل ممکن ساختن در مدت ۴٠ سال بعد استدلال و تفکر تو اینه که چون ١۴٠٠ سال پیش فلان چیز رو پذیرفتیم الان اینطوریم!
          در این حد بی ربط و شخصیه که بگی کریستیانو رونالدو به این دلیل موفق شد که شامپو کلین اند کلیر استفاده کرد!

          عزیزم هر کشوری با هر دینی یه دوره بد داشته یه دوره خوب،هر کشوری با هر دینی انسان موفق و ناموفق داره! خدا تو قران به من میگه انسان خوبی باش،انسان خوب بودن ربطی به موفقیت نداره! یکی میتونه انسان خوبی باشه ولی موفق نباشه چون شاید تو جامعش اولویت واس موفقیت ظلم کردن باشه،حروم خوری باشه،شایدم تلاش و استعداد باشه

          عمیق تر فکر کن لطفا! اگه به این چیزا ربط داشت الان همه کشورهای مسلمون یا شبیه یمن بودن یا شبیه قطر و ترکیه! یا همه کشورهای مسیحی یا مثل اوکراین بودن یا آلمان!!
          تا وقتی تفکر این باشه و از رو تعصبات بیجا نتیجش بهتر از این نمیشه متاسفانه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        9. مانی

          ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
          سوابق: (2486 ديدگاه)

          اصل حرف پهلوان اینه که فرهنگ و دین ما مناسب بود
          نیازی نداشتیم یه سری و… بزنن داغون مون کنن
          یعنی‌ کسی‌ مخالفه و فکر میکنه باید بهمون حمله میشد؟؟؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        10. Mآsكvيch

          ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
          سوابق: (111 ديدگاه)

          مانی
          جدا از اینکه اصل حرفش این نبود،اگه مناسب بود یا هرچی،عوض و رد نمیشد حتی با زور! :) ولی دیدی که خیلی زود و راحت عوضش کردن مردم اون زمان
          حمله هم اون زمان طبیعی بود
          ایران با گل و شیرینی اون زمان نشد بزرگترین،هرکی زورش میرسید سرزمینش رو گسترش میداد

          موافقم 0
          مخالفم 0
        11. Mآsكvيch

          ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
          سوابق: (111 ديدگاه)

          مانی
          از خوندن فراری نباش،یه سرچ بکن وضعیت کشور رو اون موقع که به ایران حمله شد بخون ببین چطور بود! أواخر ساسانیان بود

          موافقم 0
          مخالفم 0
        12. مانی

          ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
          سوابق: (2486 ديدگاه)

          ماسکویچ جان چرا اشتباه متوجه میشی‌؟
          در مورد مثالت هم پس زبان فارسی نسبت به روسی کاملا چرته
          که یه سری کشور‌های همسایه بزور زبونشون عوض شد؟؟؟
          وضع کشور خراب بود اما لابد فکر کردی پیشرفت‌های ۶۰۰سال بعد
          به خاطر اون حمله بود؟؟؟
          از مطالعه فراری نیستی‌ درست مطالعه کن
          نه اینکه تو اینترنت ۴تا مطلب رو سر سری و بطور خلاصه از منابع نه چندان خوب بخونی‌

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. عرفان

        ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
        سوابق: (480 ديدگاه)

        بحرین خیلی قبل تر از جدا شدنش از ایران، خودشو مستقل میدونست کلا ایران هیچ تسلطی روش نداشت.
        بخاطر موقعیت جغرافیایی شون زبان و فرهنگ و غیره شون متمایل به کشور های عربی بود کما اینکه خوزستان هم الان خیلی جاهاش بری عربی حرف میزنن و فک میکنی بیشتر عراقی باشن تا ایرانی اما وطن پرسیتی شونو حفظ کردن…

        موافقم 0
        مخالفم 0
  5. ساسان

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (1039 ديدگاه)

    واقعا”لامبورگینی برای آپگریت یک مدل میانرده سنگ تمام گذاشت…فقط تکنلوژی های بکار رفته درشوبخونید…تنها شرکتیه که اینقدر دست مشتریو برای آپشن رنگ بندی خودرو باز میزاره که دوتا اوراکان evoشخصی سازی شده توسط دو مشتری از لحاظ ظاهری خیلی ازهم متفاوت میتونن باشن.
    رنگ نقره ایشو ببینید.سپرعقبم میتونن رنگی یا بدون رنگ انخاب کنن.کلا شخصی سازی لامبورگینی دربین رقبا بینظیره:
    https://cdn2.evo.co.uk/sites/evo/files/styles/gallery_adv/public/2019/01/lamborghini-huracan-evo-grigio-artis_111.jpg?itok=o1bsWqo5

    https://cdn1.evo.co.uk/sites/evo/files/2019/01/lamborghini-huracan-evo-grigio-artis_107.jpg
    https://cdn1.evo.co.uk/sites/evo/files/styles/gallery_adv/public/2019/01/lamborghini-huracan-evo-grigio-artis_089.jpg?itok=LqoksRVt

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Ali Keyhani

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (657 ديدگاه)

    پرفورمانته یه چیز دیگس

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ساسان

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
      سوابق: (1039 ديدگاه)

      جایگزین پرفورمانته نیست که بخواد یه چیز خفنتر از اون باشه.فلسفه تولیدشم با پرفورمانته فرق داره…بایدبا اوراکان پایه مقایسه بشه…مثل اونتادور sمیمونه که آپگریت مدل پایه بود و بجای مدل پایه تا به الان تولید شده..مدل کامفورتتر و راحتتر مدلهای هایپ و متمرکز درپیست هستند…پرفورمانته حکم SVJروداره برای اونتادور.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. Amir

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (730 ديدگاه)

    خدای خدایان!نمیدونم این همه جذابیت و ظرافت و زیبایی چجوری توی یک ماشین جا گرفته.به نظر من نه فراری نه مکلارن و نه پورشه این همه فاکتور جذابیت و دلربایی رو ندارن.حالا بحث فنی و رانندگی که در این مقال نمی گنجد☺

    موافقم 1
    مخالفم 0
  8. شاهین

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (1166 ديدگاه)

    https://www.instagram.com/p/BtYOsZ7HqYD/?utm_source=ig_web_copy_link
    شمارو دعوت میکنم به نیم دریفته جانانه از طرفه هوراکان اوو
    هرچی ازش بگین کم گفتین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. سام

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (709 ديدگاه)

    یکی نگاهی به دیسک چرخ ها و کلیپر های ترمز اورکان بیاندازید تا بیشتر به توانایی های این لامبورگینی کوچک در ارائه پرفورمنسی عالی در جاده ها پی ببرید.لامبورگینی و فراری واقعا در میان سازندگان خودروهای اسپرت دنیا منحصر به فرد هستند،چه از نظر پیشرانه و چه از نظر طرح اتاق و کابین و متریال مصرفی. البته ناگفته نماند کونیک زگ سوئد هم دارد پابه پای این دو حرکت می کند.در میان هایپر کارها هم که فعلا بوگاتی حرف اول را می زند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. مهراد

    ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (760 ديدگاه)

    همه چیش عالیه ، از اینکه ظاهر افتادگی چراغ عقبش رو تو این مدل مرتفع کردن هم خیلی خوشم اومد ، فقط کاش گرافیک داخل چراغ جلورو هم تغییر میدادن

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا