لامبورگینی

تصاویر تازه از لامبورگینی اوراکان

این روزها جانشین گایاردو هنوز نیامده گرد و خاکی بلند کرده است. اوراکان هنوز حضور رسمی خود را جشن نگرفته اما همین حالا نمونه رودستر آن برای سال ۲۰۱۶ هم توسط تاپ اسپید معرفی شده است و این نشان دهنده شوقی است که علاقه مندان لامبورگینی از ورود این طوفان به پا کرده اند!

2016 Lamborghini Huracán LP 610-4 Roadster
۲۰۱۶ Lamborghini Huracán LP 610-4 Roadster

ظاهرا نمونه کانورتیبل همانند اونتدور رودستر، از یک سقف سخت دو تکه فیبر کربنی بهره می برد که قابل جدا شدن و قرار گرفتن در فضای بار است. موتور ۵.۲ لیتری V-10 مدلهای کوپه و رودستر نیز یکسان خواهد بود. یعنی ۶۱۰ اسب بخار نیرو در دور موتور ۸۲۵۰ و گشتاور ۴۱۳ پوند فوت در ۶۵۰۰ دور در دقیقه. این شما و این آخرین تصاویر از لامبورگینی اوراکان LP 610-4

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۷۸ دیدگاه‌ها

  1. زیگما

    ۱۱ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    خدایی قبول دارین از نظر طراحی گالاردو خیلی شاخ تر بود؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Infinite

      ۱۱ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (219 ديدگاه)

      صد البته…
      طراحی داخلی خوب و زیبا
      طراحی خارجی زشت و بی روح

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. sorena330 وتواصو بالصبر

        ۱۱ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (745 ديدگاه)

        تو دیزاین داخلی تنها چیزی که به دل نمیشینه نمایشگر و دمای روغن و باتری هستش که دیجیتالیه و عقربه ی واقعی نیست،
        وقتی قراره مثلا فقط فشار روغن رو نشون بده خاب همون عقربه رو میذاشتن چه لزومی داشت یه ال سی دی باشه که فقط شکل عقربه رو نشون بده

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. محسن.د

      ۱۱ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (1447 ديدگاه)

      منم طراحی گالاردو رو خیلی خیلی دوست داشتم،شاید حتی بیشتر از مورسیه لاگو! اما اون طراحی تو اون سال خیلی خوب بود و اگه اوراکان هم شبیه گالاردو میساختن به احتمال خیلی زیاد،دیگه اون موفقیت رو کسب نمیکرد.هر زمانی طراحی خاص خودشو میطلبه.

      موافقم 1
      مخالفم 0
    3. carbonado aventador

      ۱۱ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (4468 ديدگاه)

      خیلی دلم براش تنگ می شه!!!!!!!!!فرزند شجاع لامبورگینی!!!!!!

      موافقم 1
      مخالفم 0
  2. داوود

    ۱۱ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (131 ديدگاه)

    اگه لامبورگینی زیر دست هیوندای بود، الان روی آینه هاش راهنما میذاشتو واسش سانروف تعبیه میکرد :)))))

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. sorena330 وتواصو بالصبر

      ۱۱ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (745 ديدگاه)

      نظرت چرا هیوندای و کیا چرا تاحالا خودروی کبریولت یا فول سایز تولید نکردند؟
      کروک جنسیس کوپه زیبا میشد به نظر من

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

        ۱۱ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود.

        به نظر من چون هنوز نمیتونند که امنیت یک ماشین سقف باز رو

        تامین کنند.

        رک بگم هنوز تکنولوژیشو ندارند.

        ((( ایران و المان ))).

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. ab12

    ۱۱ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (89 ديدگاه)

    !!!!!!!!لامبورگینیا همشون یه شکلن (بجز تغییرای جزئی مثه:جای اگزوزو چراغ و…تو ظاهرش منظورمه موتورو کاری ندارم) واقعا باید یه فکر اساسی بکنه مثه پورشه کهکه مدتها فقط 2در اسپورت تولید میکردولی الان هم شاسی بلند وهم سواری و…داره وگرنه فک کنم از قافله عقب میمونه.مدلهای کانسپت شاسی بلند و4درش هنوز کانسپتن یا تولید شدن ؟

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. carbonado aventador

      ۱۱ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (4468 ديدگاه)

      به خاطر اینکه اصالتشو حفظ کرده . اگه یه روزی بخواد از خطوط نرم استفاده بکنه و شکل جنگنده نباشه من خودم می رم طرفدار فراری می شم!!!!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

      ۱۱ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود.

      من هم با تو هم عقیده هستم ا ب 12 جان .

      تو لامبو ها من مورسیلاگو رو بیشتر دوست داشتم.ولی بعد از اون طرح های خلاق

      بی نظیر و عالی جدید ها فقط داره جای خط ها و چراغ و اگزوز ها عوض

      میشه.البته با پیشرفت های فنی. راستی یادم رفت ریونتون را بگم.اون

      شاهکار بود.

      ((( ایران و المان )))

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. ali

    ۱۱ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (135 ديدگاه)

    گشتاورش یه خورده کم نیست…!!؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فرامرز

      ۱۱ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (1595 ديدگاه)

      آرن نسبتاْ چون این معادل ۵۶۰ نیوتن متر هست. پدال جان ممنون میشیم تو همه مقالات هر دو واحد یا یکی رو که خودت استانداردتر میدونی استفاده کنی!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. sorena330 وتواصو بالصبر

      ۱۱ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (745 ديدگاه)

      جرمش کمه اگه این موتور رو لندکروزر بود(مثلا)گشتاور یه تریلی رو داشت

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. محسن.د

        ۱۱ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (1447 ديدگاه)

        سورناجان این گشتاوری که جزو مشخصات ماشینه،صرفا گشتاور خود موتوره و ربطی به جرم ماشین نداره،اون چیزی که شما گفتی اینرسی یک جسم متحرکه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. sorena330تحریم گیرندگان جان مردم تاپیروزی

          ۱۱ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (745 ديدگاه)

          تشکر

          موافقم 0
          مخالفم 0
  5. MAHDI

    ۱۱ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (35 ديدگاه)

    قطعا پرفورمنسی که تو کاغذ روش پیاده کردن تو عمل خودشو نشون میده ولی جدا از اینا اسم چقدر میتونه تو ذهنیت تاثیر بذاره اوانتادور/ ماتادور /گالاردو /مورسیه لاگو/حالام اوراکان اصلا ادم این اسمارو میشنوه یه حالی میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. carbonado aventador

      ۱۱ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (4468 ديدگاه)

      دوستان اینو بدونند که اسم رسمی آن توسط کمپانی لامبورگینی هنوز تایید نشده و باید تا رونمایی رسمی منتظر باشیم!!!!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. حمزه

    ۱۱ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (136 ديدگاه)

    اوفففففففففففف… عجب چیزیه؟! خیلی دوست داشتنیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. حمزه

    ۱۱ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (136 ديدگاه)

    داخلش مثل ماشین فضائیه!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. محمدرضا

    ۱۱ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (206 ديدگاه)

    چراغای جلوش از گایاردو بهترن
    ولی انصافا طراحی عقبش در مقابل گایاردو ال پی هیچی نیس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. جواد

    ۱۱ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (33 ديدگاه)

    طراحیش حرف نداره حرکتی رو به جلو

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. e.scamp

    ۱۱ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1887 ديدگاه)

    مرسی فولکس واگن مرسی آلمان, مثل فرانسوی ها شریکت رو له نمیکنی با خودت میکشیش بالا

    موافقم 1
    مخالفم 0
  11. مصطفی

    ۱۱ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (173 ديدگاه)

    عجب چیزیه مثل همیشه خشمگین و فوق العاده زیییییییبا :X

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. توفیقی

    ۱۱ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    بچه ها این مهم نیست که از گالاردو زشت تره. با این دید نگاه کنید که جدیدتره.شما زیباترین زن دنیا رو تو سال 2002 باهاش ازدواج می کردید دیگه تو سال 2013 واقعا خسته کننده میشد.هر چقدر هم آرایش می کرد.میشد اسکودریا کورسا یا سوپر تروفئو استرادل
    هر چی.دیگه چشمتون دنیال ندل 2014 بود.
    همه چی جدیدش خوبه رفیق کهنش و از آنجایی که انسان رفیقی جز خودش ندارد پس کهنه خودش شرف داره به همه.
    این لامبورگینی هم واقعا زیباست ولی مدهوش کننده نیست.

    موافقم 0
    مخالفم 1
  13. ali

    ۱۱ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (135 ديدگاه)

    این طور که معلومه بین علما به خاطر طراحیش اختلاف افتاده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. مجید

    ۱۱ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (10 ديدگاه)

    تلفظ فارسی این لامبورگینی هوریکان یا اوراکان ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. 50

    ۱۱ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (493 ديدگاه)

    موتورش زیاد قوی نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. توفیقی

    ۱۱ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    هر چی باشه موتورش از هر ماشین ژاپنی که تا حالا ساخته شده قویه.
    که قویترینشون lexus lfa 552 اسب بخاری تاریخ گذشته . خط تولید قطع شده.
    و نیسان GTR با 545 اسب بخار که شده نقل هر جایی.وهر کسی اغده شتاب زیر 3 ثانیه داره به این ماشین رو میاره.
    ولی نمونه جدید نیسان GTR 2015 NISMO یه چیز دیگست.کیفیت همه جاش رفته بالا.یه جورایی شده black series nissan gtr

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. 50

    ۱۱ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (493 ديدگاه)

    مسیر مسابقه پیچ در پیچه ماشینی برندس که هندلینگش بالا باشه و شتابه بالا — هندلینگ لامبورگینی افتضاحه—-بهترین هندلینگ اول پورشه- بد نیسان

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. carbonado aventador

      ۱۱ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (4468 ديدگاه)

      بحث و کلکل دیروز تمام شده و پایان یافته . بهترین هندلینگ در ماشین های سوپر اسپرت مال فراری هست و پورشه و مکلارن و…. پشتش قرار می گیرند . در زمینه ی ماشین های اسپرت هم به نظر من هیچی به BMW نمی رسه!!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  18. 50

    ۱۱ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (493 ديدگاه)

    lexus lf-lc میاد جاش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. توفیقی

    ۱۱ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    من نمیدونم موتور قوی به چی میگن یعنی 610 اسب بخار قدرت برای مردمی که اقشار ثروتمندشون حداکثر ماشینهای 300 اسبی سوار میشن کمه.
    کمه.
    pure 610 horse power
    یعنی 610 اسب بخار خالص با تنفس طبیعی
    نه مثل بعضی ها به زور دوپینگ

    ایتالیا یعنی مهد سوپراسپرتها
    اتوره بوگاتی انزو فراری فروچیو لامبورگینی پاگانی
    این چی رو نشون میده. خاص بودن ایتالیایی ها.من یکی که ماشینهای اروپایی رو به ژاپنی و آمریکایی و کره ای ترجیح میدم.
    اروپایی ها با خودرو کارهای هنری انجام میدن مثل بنز مثل رولز رویس مثل فراری خودروهای اروپایی روح دارن.
    در حالیکه ژاپنی ها و آمریکایی ها کار صنعتی و بی روح و بیشتر رو فروش هر چه بیشتر تاکید دارن.
    همون طور که در پست قبلی بدترین ماشینها اکثرا ژاپنی و آمریکایی بودن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. توفیقی

    ۱۱ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    آمریکایی ها و ژاپنی ها ماشین رو جواد می کنند.انقدر تویوتا و نیسان و مزدا و فورد و شورلت و دوج وهوندا تو تبریز می بینم حالم به هم میوره.

    ولی لامبورگینی آونتادور یه دونه دیدم برق 3 فازم پرید.یا فراری 458

    خودتون قضاوت کنید. تو فیلمهای بهترین خودروهای لندن 2013 چند تاشون آسیایی یا آمریکاییه.شانس بیارین 2 3 تاش.بقیه از دم اروپایی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. carbonado aventador

      ۱۱ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (4468 ديدگاه)

      آقای توفیقی من با نظر شما در مورد ماشین های آمریکایی مخالف ام . درسته که خیلی رباتیک و صنعتی هست ولی حس قدرت و عظمت رو می شه درون ماسل کارها دید . نمونش SRT VIPER و کوروت استینگری و موستانگ!!!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  21. توفیقی

    ۱۱ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    50 همه چی شتاب و هندلینگ نیست.
    کیفیت ساخت قطعات
    خاص بودن محصول
    طراحی جدید محصول
    کیفیت رانندگی
    لذت رانندگی
    راحتی و آرامش حین رانندگی
    امکانات رانندگی و…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. carbonado aventador

      ۱۱ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (4468 ديدگاه)

      انصافا یه چیزی رو می گم جو گیر نشید . نیسان باید 3-4 نسل ازش بگذره تا بتونه به پای سوپر اسپرت ها برسه . همه چی فقط شتاب نیست بلکه علم هوا فضا و آیرودینامیک و شتاب ثانویه و…… هست که در نیسان نیاز به تکامل و پیشرفت داره!!!!!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  22. سینا

    ۱۱ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دیگه چه انتظاری از یه موتور 5.2 لیتری داری!!!!!!610 اسب بخار کم نیستا . اندازه ی اولین نسل مورسیه لاگو هست!!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. ehsan

    ۱۱ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (4 ديدگاه)

    فکر کنم طراحان این مدل به قول جرمی کلارکسون یا مست بودن و اینو طراحی کردن یا اینکه از دورریز گالاردو اینو ساختن باید کله طراحشو کادو پیچ کرد که آک بمونه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. 50

    ۱۱ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (493 ديدگاه)

    من کار ندارم هر کی یه نظری داره تو عاشقه لامبورگینی هستی و من نیسان———————-طراحی لامبورگینی حرف نداره از لحاظ شکل ظاهری با نیسان مقایسه میکنی آره شکل ظاهری لامبو خیلی بهتره—– بدم فیلمه fast&furoius رو که دیدی مرحوم پول واکر فقظ نیسان اسکای لاین سوار میشد—- ون دیزل ماشین امریکایی مثال از این واضح تر—–

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. 50

    ۱۱ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (493 ديدگاه)

    بدم اگه منظورت توربو نیسانه بلاخره یا موتر 6 سلیندر با توربو یا موتور 12 سیلندر بی توربو- اگه لامبو 6 سیلندر تنفس طبیعی بود آره حق با تو بود ولی اگه بخوان رو 12 سیلندر توربو بزارن که دیگه مسخرس

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. carbonado aventador

      ۱۱ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (4468 ديدگاه)

      مسخره تر از موتور w16 بوگاتی هست با قدرت 1200 اسب بخار . درحالی که هنسی با موتور v8 تویین توربو 1200 اسب بخار می گیره!!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. زیگما

        ۱۱ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (3072 ديدگاه)

        برای بار چندمه میگم.قدرت و تعداد سیلندر و حجم موتور و قدرت دریافتی رو نمیشه به این راحتی ها به هم نسبت داد!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. carbonado aventador

          ۱۱ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (4468 ديدگاه)

          بوگاتی باید خیلی بیشتر از این حرف ها قدرت می داد . آلان کونیگزگ آگرا 900 اسب بخار و آگرا R با قدرت 1180 اسب بخار و ونوم 1200 اسب بخار و ونوم GT با قدرت 1500 اسب بخار و کونیگزگ وان(ONE)1350 اسب بخار رو با موتور V8 TWIN TURBO با حجم تقریبا 6 لیتری به دست می آورند !!!!!!!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
  26. SAEED

    ۱۱ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (197 ديدگاه)

    سلام.
    عاشق طراحیشم!مخصوصاً طراحی داخل کابین!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. مهدی

    ۱۱ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (623 ديدگاه)

    سلام به دوستان
    لامبورگینی ماشین فوق العاده ای هست
    خدایی محشره
    نیسان هم ماشین فوق العاده ای هست
    این دو شرکت هر کدوم صاحب سبک و تکنولوژی هستند
    ایتالیا سوپر اسپرت
    ژاپن ماشین سدان شاسی و پیکاپ البته سوپر اسپرتهاش هم خوبند
    دوست دارم یه ماشین استخون دار ژاپنی داشته باشم که وقتی سوار میشم از هرجایی که رد شدم با خیال راحت رد بشم همینطور با سرعت
    دوست دارم یه فراری یا لامبورگینی داشته باشم (البته فراری بیشتر به دلم میشینه) که هر موقع تو جاده افتادم اراده کردم به سرعت 300 برسم و ماشین رو بیشتر درک کنم
    در کل تو دنیا در صنعت خودرو سازی در ظاهر کشورها تقسیم بندی شدند که روی مدل خاصی کار کنند
    اما در کل صنعت خودرو
    1- آلمان (سدان ، شاسی ، سوپر اسپرت)
    2- آمریکا (شاسی،سوپر اسپرت،پیکاپ ،سدان)
    3 – ژاپن (سدان،شاسی،پیکاپ،(سوپر اسپرت البته محدود)
    4- ایتالیا (تخصصی سوپر اسپرت)
    در زمینه سوپر اسپرت یا یه همچین چیزهای ایتالیا فوق العاده کار میکنه و مشتریان خاص خودش رو داره
    الحق لامبورگینی و فراری آرزوی خیلی ها روی زمین هست که در این مورد هرکسی نمیتونه سوار بشه افراد محدودی هستند

    من توی ایران ماشینهای ژاپنی رو بیشتر ترجیح میدم انگار ژاپنی ها نیازهای ایران رو بهتر میتونند برآورده کنند

    در نهایت خودرو سازان آلمانی سلطان بی بدلیل صنعت خودرو سازی هستند
    بنز، بی ام دبلیو ، پورشه ، آئودی و …..
    دوستان این چیزهایی میگیم امیدوارم روزی برسه که بتونیم ماشین دلخواهمون رو سوار بشیم
    من انتظارم زیاد نیست
    اما برای مردمم بهترینها رو میخوام
    سپاسگذارم
    مهدی

    موافقم 1
    مخالفم 0
  28. توفیقی

    ۱۱ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    آونتادور.
    من نمیگم ماشین آمریکایی یا ژاپنی بده.
    می گم در برابر اروپایی ها حرفی واسه گفتن نداره.
    خود تو کربونادو آونتادور
    بین SL 65 و کامارو
    بین 911 توربو اس و شلبی
    بین آونتادور و کوروت
    بین برلنیتا و وایپر
    بین ونکوئش و نیسان
    کدومشو انتخاب می کنی؟
    در ضمن نیسان طراحی با اصالتی نداره نمونش عکس آستون مارتین زاگاتو رو ببینید
    دیگه عند کپی برداری رو نیسان کرده

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. carbonado aventador

      ۱۱ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (4468 ديدگاه)

      توفیقی جان . چند تا ماسل کار ایتالیایی می شناسی که توان رقابت با آمریکایی ها رو داشته باشه؟؟؟؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. carbonado aventador

      ۱۱ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (4468 ديدگاه)

      لیستت کاملا اشتباه . مثل این می مونه که بگی بین آونتادور با سرعت 370 و کونیگزگ با سرعت 420 کدوم رو انتخاب می کنی!!!!!!باید اینجوری بگی . 1-آونتادور و f12 و 2-شلبی و وایپر 3-کوروت و کامارو 4- 911 و GTR یا 5-458 و mp4 و 6- p1 و 918 . این ماشینا تقریبا تو رده هم هستند!!!!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. زیگما

      ۱۱ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      آخه مومن کوروت 50 هزار دلاری رو با آوانتادور 400 هزار دلاری مقایسه میکنن؟ گیریم مقایسه میکنن.فروش کوروت ده برابر آوانتادوره!پس بازم حرف مفت زدی!
      آخه ماسل کار رو با اسپورت دو در مقایسه میکنن؟ گیریم مقایسه میکنن.باز هم حرف مفت زدی.فروش موستانگ بیشتر از 911.

      بهت میگم چرت میگی ، ناراحت نشو….

      موافقم 0
      مخالفم 0
  29. 50

    ۱۱ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (493 ديدگاه)

    مهدی —- اگه تو ایران باشه فقط باید شاسی بلند سوار شد جاده های ایران خیابونا انقدر چاله چوله داره که اگه یه سوپر اسپرت بیاری سره یه ماه نابود میشه ماشین—

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهدی

      ۱۱ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (623 ديدگاه)

      جناب 50 دقیقا همینه
      ماشین سوپر اسپرت نمیگم تو ایران اصلا بدرد نمیخوره
      چرا برای کسیکه بتونه خرجش کنه و در نهایت باهاش خیلی خیلی با احتیاط رفتار کنه
      فکرش رو بکن فقط یه دست انداز یا یه چاله باعث میشه ماشین نازنینت جلوی چشمات پر پر بشه
      خوب طبعا با این ماشینها جاهای خاصی میتونی بری
      هستند کسانیکه توی تهران ماشینهای سوپر اسپرت دارند اما کم هستند و احتمالا تو خیاونها دست به عصا راه میرند
      من اینو میگم ماشینهای ژاپنی سدان واقعا ماشینهای محکم و با کیفیت هستند
      حتی تا اینجا بگم در حال حاضر که کره بازار ایران رو گرفته اما وقتی پای استحکام و هزینه و کیفیت به میان میاد ماشینهای ژاپن هستند که حرف اول رو میزنند
      چندتا ماشین رو تو ایران میپسندم
      1 بنز
      2 BMW
      3 پورشه پانامرای توربو S
      4 تویوتا(سدان)
      5 نیسان (سدان) و مزدا
      6 تویوتالندکروزر
      7 سوبارو(دو دیفرانسیل) (سدان)

      من نظرم اینه اگه دنبال یه ماشین هستید که تمام نیازهای شما رو برآورده کنه هم از نظر سرعت قدرت شیک و زیبا بودن و خیلی جهات دیگه میتونید روی پورشه پانومرا توربو حساب کنید
      کیفیت بالای ساخت
      شتابش 4.5 ثانیه هست
      تقسیم نیرو بین دو دیفرانسیل الکترونیکی
      حداکثر سرعت 320
      مهم اینکه بتونه خواسته هاتون رو برآورده کنه
      و برای یه همچین ماشینی باید 1.1 میلیارد پول بدید
      به هر حال صلاح مملکت خویش خسروان دانند
      سپاسگذارم
      مهدی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  30. توفیقی

    ۱۱ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    من یه چیزی می گم یه چیزی می شنوید.
    50 سال دیگه همه ما بازم تو سایت پدال نظر میدیم و آرزوی سوار شدن تو ماشین مورد علاقمونو داریم.آخرشم این آرزو رو به گور می بریم.
    ولی من 50 سال دووم نمیارم.درد ماشین دیوونم می کنه. من الان 23 سال دارم.تا 30 از دست این پرشیای گرازه خلاص شدم هیچ نشدم.یه تیر تو مغزم.تفنگشو هم دارم.
    فشار قبر خیلی فشارش کمتر از دور بودن از عشقمونه.
    حسم الان درست مثل حس مادری هست که بچه هاشو ازش گرفتن.
    خیلی حس چرتیه.این عشق ماشین دین منم سست کرد.
    الان خودمو با 2 سال پیش مقایسه میکنم.دیگه از اون آدم مهربون احساساتی که به همه کمک می کرد و به خداش اعتماد داشت دیگه خبری نیست.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا