لامبورگینی

انتشار تیزر لامبورگینی اوراکان 2020، قدرت بیشتر، تکنولوژی‌های جدید

لامبورگینی در حال کار بر روی فیس‌لیفت اوراکان است و حالا اولین تیزرهای این خودرو را در اپلیکیشن خود منتشر کرده است. هرچند این تصاویر برای همه قابل‌دیدن نبوده‌اند اما اتو اکسپرس موفق به شکار دو تصویر از اوراکان جدید شده است. البته این تصاویر قسمت زیادی از خودرو را نشان نمی‌دهند اما بااین‌حال در یکی از آن‌ها می‌توان چراغ‌های جلوی بروز شده با دی‌لایت‌های جدیدی را مشاهده کرد. این تصویر نمایی جزئی از سپر جلوی اوراکان را هم نشان می‌دهد که تهاجمی‌تر از نمونهٔ فعلی به نظر می‌رسد.

تصویر دوم هم متعلق به ورودی هوای جانبی خودرو است که در آن تریم مشکی براق و یک بالهٔ افقی جدید به چشم می‌خورد. هرچند در این تصاویر به‌سختی می‌توان ویژگی‌های جدید اوراکان ۲۰۲۰ را مشاهده کرد اما تصاویر جاسوسی نمایی دقیق‌تر از این ماشین را نشان می‌دهند. علاوه بر تغییراتی که ذکر شد، در تصاویر جاسوسی می‌توان نمای عقبی جدیدی را مشاهده کرده که از خروجی‌های اگزوز دوگانه بهره‌مند شده است. در این قسمت همچنین دیفیوزر جدید و خروجی‌های هوای اضافه هم به چشم می‌خورند.

فیس‌لیفت اوراکان صرفاً تغییرات بیرونی را در برنمی‌گیرد و به‌روزرسانی‌های داخلی را هم به همراه دارد که مهم‌ترین آن، اضافه شدن یک نمایشگر لمسی برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی است تا کابین اوراکان مدرن‌تر از قبل شود. فعلاً اطلاعات کمی از این نمایشگر در دست است اما تصاویر قبلی نشان داده‌اند که این صفحه‌نمایش جایگزین حداقل ۲۳ دکمهٔ مختلف و سه کنترلر دوار شده است.

هنوز اطلاعاتی از تغییرات فنی اوراکان جدید اعلام نشده است اما احتمالاً پیشرانهٔ ۵.۲ لیتری V10 این ماشین افزایش قدرت را تجربه خواهد کرد. این موتور هم‌اکنون در نسخهٔ استاندارد اوراکان ۶۱۰ اسب بخار قدرت و ۵۶۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. البته به‌تازگی نسخهٔ بروز شدهٔ پسرعموی اوراکان یعنی آئودی R8 معرفی شده که در آن با به‌روزرسانی پیشرانهٔ V10، خروجی آن به ۶۲۰ اسب بخار قدرت و ۵۸۰ نیوتن متر گشتاور افزایش پیدا کرده است؛ بنابراین می‌توان انتظار داشت که همین ارقام را در لامبورگینی اوراکان ۲۰۲۰ هم ببینیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. Car Lover

    ۱۵ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (688 ديدگاه)

    هر چی باشه عالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. shirko

    ۱۵ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (499 ديدگاه)

    پس اوراکان سوپر لگرا کی تولید می شه ؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. kurdishlambo

    ۱۵ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (80 ديدگاه)

    امیدوارم که اون ردیف دکمه های معروفش هیچ وقت حذف نشن
    حسی که دکمه های کنترلر می دن خیلی واقعی تر از لمس های بی حس و مصنوعیه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. حسین

    ۱۵ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (419 ديدگاه)

    با موتور ۱۰ سیلندر توربو شارژر معرفی بشه و ۹۰۰ اسب بخار قدرت داشته باشه عالی میشه
    فقط حیف که لامبو تو خودرو های اسپرت سمت توربو نمیره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا