لامبورگینی

امکان خرید لامبورگینی‌های کارکرده از خود کمپانی

لامبورگینی برنامه‌ی صدور گواهی جدید خود برای خودروهای کارکرده‌اش را راه‌اندازی نمود. این برنامه دربردارنده‌ی بازرسی کامل خودروها توسط خود شرکت بوده و پس از آن می‌توان خودروها را از طریق نمایندگی‌های رسمی لامبورگینی به فروش رساند.


این برنامه‌ی تأیید گواهی تمامی محصولات لامبورگینی از جمله شاسی‌بلند اوروس را شامل می‌شود. البته خودروهای موردنظر باید از معیارهای لازم که توسط لامبورگینی تعیین می‌شود برخوردار باشند. این برنامه از فوریه سال قبل معرفی شده اما در سال جاری توسط تمامی نمایندگی‌های این کمپانی عملیاتی خواهد شد.


به منظور واجد شرایط شدن در این برنامه، لامبورگینی‌های کارکرده باید برخی پیش‌نیازها را بگذرانند. این خودرو نباید کارکرد فراتر از ۷۰ هزار کیلومتری داشته باشند درحالی‌که این معیار برای شاسی‌بلند اوروس کارکرد ۱۰۰ هزار کیلومتر است. همچنین خودروهای کارکرده‌ی لامبورگینی باید حداکثر ۷ سال کارکرده باشند درحالی‌که این فاکتور برای اوروس ۱۰ سال تعیین شده است.


همچنین خودروی کارکرده‌ی موردنظر باید سرویس‌های کامل خود را در نمایندگی‌های این برند انجام داده باشد. یک لیست کامل وجود دارد که تمامی اجزای خودرو از جمله بدنه و کابین، بخش‌های فنی و الکترونیکی، لاستیک‌ها، رینگ‌ها، ترمزها و… را بررسی می‌کند.

2016 Lamborghini Huracán LP580-2
خودروهایی که از طریق این برنامه به فروش می‌رسند حداقل گارانتی یک‌ساله و حداکثر گارانتی ۲ ساله دارند. این گارانتی شامل قطعات و وسایل جانبی بوده و همچنین کمک‌های جاده‌ای نیز در دوران گارانتی ارائه خواهد شد.

2010 Lamborghini murcielago lp 670-4
مدیر شرکت اتومبیل لامبورگینی که این برنامه را اجرا می‌کند گفته است:

معرفی این برنامه‌ی جدید به منظور حمایت از خودروهای کارکرده و رو به رشد لامبورگینی و فروش آن‌ها در شبکه نمایندگی تأییدشده‌ی این کمپانی مهم بوده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. مازراتی

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (50 ديدگاه)

    مشتری مداری به سبک لامبورگینی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. NAVID۰۰۹۸

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (10201 ديدگاه)

    خیلی کار خوبیه .
    خوبیش اینه که با نمایندگی طرف هستین و نه بایک نمایشگاهدار یا فروشنده که وقتی خرید کردی دیگه جوابگوی مشکلات خودرو نیستند ، اما مطمئناً نمایندگی ارزش قائل میشه برای خودرو کارکرده .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ایلیا

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (731 ديدگاه)

    Murcielago

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. H

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (225 ديدگاه)

    کاش همین کارکرده هاشو میدادن به ما

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. ..::Majidio Lamborghini::..

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    خب پس هنوزم میتونم آرزوی خرید مورسیه لاگو SV نارنجی رو داشته باشم

    به زندگی امیدوار شدم ?

    مرسی لامبو

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا