لامبورگینی

لامبورگینی آونتادور با کیت بدنه متفاوت لیبرتی واک

ظاهراً مالک این لامبورگینی آونتادور از ظاهر استاندارد خودروی خود راضی نبوده و به یک شرکت تایلندی با نام اینفینیت موتور اسپورت مراجعه کرده تا تغییرات مدنظرش در بدنه‌ی این سوپرکار ایتالیایی اعمال گردد.


پیشنهاد این تیونر کیت بدنه‌ی لیبرتی واک بوده که پس از تأیید شدن توسط مالک، کیت روی آونتادور نصب شده است. این کیت شامل مواردی همچون سپرهای جلو و عقب، کاپوت جلوی تهویه دار، بال عقب بزرگ و پرچ‌های گلگیرها می‌باشد.


دیگر ویژگی برجسته‌ی این خودرو پوشش رنگارنگ بدنه است که ترکیبی از رنگ‌های قرمز، زرد و مشکی می‌باشد که ظاهر شبیه به خودروهای مسابقه‌ای را ایجاد کرده است. این سوپرکار ایتالیایی همچنین دارای نوشته‌هایی روی بدنه است که نشانی از کمپانی‌های مختلف همچون لیبرتی واک، اینفینیت موتور اسپورت، پیرلی، پیور و… می‌باشد.

شرکت پیور رینگ‌های خاص این خودرو را تأمین کرده‌اند. این رینگ‌ها که با کد LX12.V12 شناخته می‌شوند از لبه‌های فیبر کربنی متمایز سود می‌برند. لاستیک‌های پیرلی هم تکمیل‌کننده‌ی این رینگ‌ها هستند.

به دلیل تغییرات عمده‌ی بدنه، به‌سختی می‌توان فهمید که آیا این آونتادور از نوع عادی است یا از نوع S. صرف‌نظر از نسخه‌ای که مدنظر است، آونتادور از پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر ۶.۵ لیتری تنفس طبیعی استفاده می‌کند. این پیشرانه در مدل استاندارد قدرت ۷۰۰ اسب بخاری داشته درحالی‌که قدرت مدل S به ۷۴۰ اسب بخار می‌رسد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. M

    ۵ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (2371 ديدگاه)

    این بچه بازیا چیه ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Abbas

    ۵ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (875 ديدگاه)

    نابود کردی سلطانو

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. NAVID۰۰۹۸

    ۵ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (10232 ديدگاه)

    اِنگاری بازی آسفالت ۸ِ
    بنظر من که جالب شده ، آخه میدونین چیه ، روی اونتادور هر نقشی بِکِشَن جالب میشه و اگر تیونر هم ماهر نباشه ، باز کار جالب از آب در میاد که این هنر و ذات اونتادور هست که دیوانه کنندست .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Khosrow

    ۵ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    کیت ش کلا زیباست ولی ایراد زیاد داره / چراغ راست رو چراکور کردی / ارتفاع خیلی پایین ه و پراز دردسر برای روندن / سواری احتمال زیاد صفر / چندرنگ بودن بدنه صفر / به درد دکور توی خونه میخوره ..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Alireza

    ۵ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (631 ديدگاه)

    صاحبش کی بوده ک از ظاهر استوک اونتادور خوشش نیومده
    جالبه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Infinite

    ۵ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (452 ديدگاه)

    از نوع اگزوز و رنگ آمیزی همرنگ بدنه عقب خودرو میشه فهمید اونتادور معمولی هست.
    پ. ن. بخش عقبی خودرو در اونتادور S مشکی رنگ هست و اگزوزها فرمی شبیه به مثلث داره.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا