لامبورگینی

معرفی لامبورگینی اوراکان اوو RWD اسپایدر

لامبورگینی جدیدترین محصول خود را به‌صورت آنلاین در وب‌سایت خود و با استفاده از واقعیت افزوده معرفی کرده است. در سینهٔ این مدل هم مثل برادر کوپه‌اش همان موتور ۵.۲ لیتری V10 تنفس طبیعی قرار گرفته که ۶۱۰ اسب بخار قدرت و ۵۶۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. کل این نیرو از طریق یک گیربکس هفت سرعتهٔ اتوماتیک دوکلاچه به چرخ‌های عقب انتقال پیدا می‌کند. اوراکان اوو RWD اسپایدر ظرف ۳.۵ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت و در ۹.۶ ثانیه به دویست کیلومتر بر ساعت می‌رسد و نهایتاً به حداکثر سرعت ۳۲۴ کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند.

به‌منظور افزایش لذت رانندگی، اوراکان اوو RWD اسپایدر به سیستم کنترل کشش P-TCS با تنظیم ویژه مجهز شده است. این سیستم به‌گونه‌ای طراحی شده تا به‌طور مداوم گشتاور و کشش را تحویل دهد حتی هنگامی‌که خودرو بعد از یک پیچ تند یا دریفت به حالت اولیه بازمی‌گردد. این ماشین تنها ۱۵۰۹ کیلوگرم وزن دارد که نسبت قدرت به وزن آن‌را به ۲.۴۷ کیلوگرم بر هر اسب بخار رسانده است. توزیع این وزن نیز به‌صورت ۴۰ درصد جلو و ۶۰ درصد عقب است.

در این سوپراسپرت روباز حالت‌های رانندگی مختلفی تعبیه شده که با استفاده از دکمهٔ ANIMA روی غربیلک فرمان می‌توان آن‌ها را انتخاب کرد. حالت استرادا با به حداقل رساندن لغزش چرخ‌های عقب روی ثبات در همهٔ شرایط تمرکز دارد درحالی‌که حالت اسپرت در هنگام شتاب گیری اجازهٔ لغزش به چرخ‌های عقب را می‌دهد و صرفاً هنگامی‌که زاویهٔ بیش‌فرمانی به‌سرعت افزایش پیدا می‌کند گشتاور را محدود می‌کند. در حالت کورسا هم همه‌چیز برای به حداکثر رساندن پویایی و سرعت تنظیم می‌شود.

لامبورگینی این مدل جدید را متناسب با سبک زندگی روزمرهٔ خریداران اوراکان طراحی کرده است و با اسپلیتر جدید جلو و باله‌های عمودی، سپر عقب مشکی براق و دیفیوزر جدید، از برادر چهارچرخ محرک خود متمایز شده است. سقف پارچه‌ای این نسخه نیز تا سرعت ۵۰ کیلومتر ظرف تنها ۱۷ ثانیه باز یا بسته می‌شود. همچنین صرف‌نظر از اینکه سقف باز است یا بسته، می‌توان شیشهٔ عقب را به‌صورت برقی پایین داد تا صدای جذاب V10 بیشتر به گوش برسد. همچنین دو سپر باد جانبی قابل برداشتن هم در کابین این ماشین وجود دارد تا سروصداهای آئرودینامیک را از بین برده و امکان گفتگوی سرنشینان حتی هنگام حرکت با سرعت‌های زیاد هم فراهم گردد.

همچنین در کنسول مرکزی اوراکان اوو RWD اسپایدر هم یک صفحه‌نمایش لمسی ۸.۴ اینچی تعبیه شده که علاوه بر کنترل عملکردهای خودرو، امکان برقراری تماس تلفنی و دسترسی به اینترنت و اپل کارپلی را هم فراهم می‌کند؛ و نهایتاً خریداران می‌توانند به لطف آپشن‌های رنگی بی‌پایان، اقدام به سفارشی‌سازی اوراکان اوو اسپایدر کرده و آن‌را مطابق سلیقهٔ خود تنظیم کنند. لامبورگینی اوراکان اوو RWD اسپایدر در ایالات‌متحده ۲۲۹,۴۲۸ دلار، در اروپا ۱۷۵,۸۳۸ یورو، در بریتانیا ۱۵۱,۱۰۰ پوند، در چین ۲,۷۹۴,۰۰۰ یوآن و در ژاپن ۲۶,۵۳۹,۶۳۵ ین قیمت دارد و اولین نمونه‌های آن در تابستان امسال به خریداران تحویل داده می‌شود.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۲۱ دیدگاه‌ها

  1. Reza

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (5338 ديدگاه)

    نسخه RWD با اینکه ضعیف تر از نسخه EVO هستش ولی از نظر طراحی خیلی خوشگل تره . عکس پنجمی رو نگاه چقدر خوشگله ، اصلا این رنگ خیلی به هوراکان های اسپایدر میاد

    موافقم 0
    مخالفم 1
  2. مانی

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (2486 ديدگاه)

    با اینکه طراحی بسیار تیز و زاویه داری داره اما هنوز تازگی داره،مگه داریم؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. حمید

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (107 ديدگاه)

    لامبورگینی یه چیز دیگس
    واقعا شاهکاره
    بسیار زیبا???

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Ferrari Fxx K Evo

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (919 ديدگاه)

    طراحی ببین و بگیر مکلارن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ferrari_lvr

      ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (946 ديدگاه)

      چقدر زیباس…..
      خصوصا از جلو
      اینتریور هم عالیه
      بیاید یه مسابقه بذاریم
      هر کی بیشتر دیس بخوره برندس??

      موافقم 3
      مخالفم 0
      1. مانی

        ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (2486 ديدگاه)

        من برنده شدم!!!

        چیز خاصی‌ هم نگفتم کوچولو ناراحت شد

        موافقم 2
        مخالفم 0
  5. Car lover

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (688 ديدگاه)

    انتظار نداشتم از هوراکان خوشم بیاد
    ولی این نسخش خیلی خوبه

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. مهراد

      ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (761 ديدگاه)

      اینقدر داغه بدنش که میزنه هی بالا کنتور ??

      از هر نظر فوق العادس

      حقیقتا کلکو پری برام نموند

      باید حرفی که جرمی کلارکسون راجبه M3 زده بود رو برای این بزنم : عجب ماشینی عجب شاهکاری ??

      موافقم 2
      مخالفم 0
  6. Farzad

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (2568 ديدگاه)

    لذت رانندگی واقعی و خالص ، لامبورگینی با همه ی سوپر اسپرت ها فرق میکنه … باید این اثر هنری رو از نزدیک دید .

    موافقم 2
    مخالفم 0
  7. Saeed

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (757 ديدگاه)

    من نظری ندارم فقط دارم به حجم دیسلایک های دوستان نگاه میکنم

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. Farzad

      ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (2568 ديدگاه)

      به قول نوید دیسلایکه که از لایک سبقت میگیره !!
      فک کنم طرف از لامبو زیاد خوشش نمیاد ?

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. Moein

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (893 ديدگاه)

    دلم میخواد تو رنگش غرق بشم
    آخه چه بیرحمانه زیبایی لعنتی?⁦??⁩⁦

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. مهرآیین

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (258 ديدگاه)

    من از بچگی عاشق نحوه باز شدن قیچی شکل درب های لامبورگینی بودم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. Mohammad

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (421 ديدگاه)

    چرا دیسلایکا اینجور شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سورنا

      ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (1055 ديدگاه)

      کاری نداره که به راحتی میشه هر تعداد لایک یا دیسلایک میخوای بزنی
      مگه مهمه ؟
      یه مریضی نشسته داره این کارو میکنه که کلا خوش به حالش دلش با این چیزا خوشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. سورنا

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (1055 ديدگاه)

    زیبایی و قدرت و دلبری و … همه چی تکمیل
    منطق میگه هیچ چیزی نباید ١٠٠٪‏ کامل باشه و همیشه یه نقصی باید توی هرچیزی باشه حتی انسان
    ولی لامبورگینی حتی یه مورد نمیشه ازش مشکلی چیزی پیدا کرد
    جوریه دلت نمیاد سوارش بشی فقد باید بزاریش او پارکینگ با ببریش تو اتاقت بشینی زل بزنی بهش …

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهراد

      ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (761 ديدگاه)

      نه اینو باید ببری کف خیابون رو باهاش بدوزی به هم ?

      میدونی چرا ؟ چون زندگی میتونه خیلی کوتاه باشه و اینو دیشب کامل درک کردم دیگه ?

      موافقم 0
      مخالفم 0
  12. رامتین

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (3046 ديدگاه)

    واقعا زیبا و تحسین برانگیزه. مهمتر اینکه موتورش تنفس طبیعیه و البته در نسخه EVO فکر کنم 40 اسب بیشتره. ابعادش هم از آوانتادور جمع و جورتره که کاملا یک مزیته. در کل بهترین محصول لامبو، در حال حاضر همینه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. Hamidreza

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (2443 ديدگاه)

    خیلی طراحی زیبایی داره و میشه گفت محشره
    اما فولکس خیلی به لامبو بها نمیده
    حق لامبو بیشتر از اینهاست …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. ارش

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (1549 ديدگاه)

    این نمیتونه واقعی باشه اینقدر خوشگل و جذاب رندره نه واقعی نیست .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. آریا ماشین

    ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (661 ديدگاه)

    چرا این انقد خوبه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا