لامبورگینی

حمله لامبورگینی اوروس به رکورد جهنم سبز

رکوردهای ثبت شده در نوربرگ رینگ (ملقب به جهنم سبز) به نوعی تبدیل به یک سنگ محک در بین خودروسازان شده و لامبورگینی نیز مشتاق است تا به این قافله بپیوندد. همین چند وقت پیش بود که لامبورگینی اوراکان پرفورمنته عنوان سریع‌ترین خودروی تولیدی در نوربرگ رینگ را به دست آورد اما اندکی بعدتر این رکورد به هم‌خانواده لامبورگینی یعنی پورشه ۹۱۱ GT2 RS با رکورد ۶ دقیقه و ۴۷.۳ ثانیه رسید.


لامبورگینی بهار سال آینده بازهم به جهنم سبز بازخواهد گشت اما این بار اوراکان پرفورمنته غرض نخواهد کرد بلکه شاسی‌بلند جدید این برند یعنی اوروس تلاش خواهد داشت رکورد سریع‌ترین شاسی‌بلند این پیست معروف را به خود اختصاص دهد. این رکورد هم‌اکنون با زمان ۷ دقیقه و ۵۱.۷ ثانیه در اختیار آلفارومئو استلویو کوادروفولیو است اما برخی افراد اعتقاد دارند شاید ویدئوی منتشر شده درباره رکورد آلفارومئو تدوین شده باشد.


مسئول بخش تحقیق و توسعه لامبورگینی آقای مائوریزیو رجیانی گفت که اوروس بهار سال آینده در جهنم سبز حاضر خواهد بود. دلیل اینکه سوپر شاسی‌بلند جدید بولونیایی هم‌اکنون به رکورد موردنظر حمله نمی‌کند این است که لامبو اعتقاد دارد بهتر است منتظر فصلی گرم‌تر با آب و هوایی خوب به منظور بهبود رکورد استلویو ماند.

پروتوتایپ لامبورگینی اوروس
زمانی که از رجیانی درباره احتمال شکستن رکورد آلفارومئو توسط اوروس پرسیده شد او با خنده‌ای در چهره گفت که یک شاسی‌بلند ۶۵۰ اسب بخاری این کار را انجام خواهد داد.

پروتوتایپ لامبورگینی اوروس
دیگر قدبلندی که می‌تواند رکورد آلفارومئو استلویو را به فراموشی بسپارد کاین توربو S E-Hybrid است؛ اما پورشه و لامبورگینی هردو بخشی از گروه فولکس‌واگن بوده و اگر بفهمیم دست لامبورگینی در کسب حداکثر سرعت باز باشد تعجب نخواهیم کرد زیرا یک شاسی‌بلند با بهای ۲۰۰ هزار دلاری باید وضعیت بهتری داشته باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. حامد

    ۲۲ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (831 ديدگاه)

    گاو خشمگین وارد میشود…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. hamed#

    ۲۲ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (13 ديدگاه)

    لامبو مرز بین خیال و واقعیته

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Sarvin

    ۲۲ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (23 ديدگاه)

    از اون موقعه ی که رکورد پورشه 911 GT2 RS اعلام شده من هر روز میرم تو سایت نوربرگرینگ تا ببینم رکوردش ثبت شده یا نه ولی بعد از اعلام رکورد تا حالا چیزی تو سایتش قرار نگرفته اینم از لینکش :

    https://nurburgringlaptimes.com/lap-times-top-100/

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شاهین

      ۲۲ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (1166 ديدگاه)

      ردیف 16 ی پورشه gt2 rs هستش با زمان 7:18 اما نمیدونم قضیش چیه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. شاهین

    ۲۲ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1166 ديدگاه)

    همینطور که میدونید آلفارمئو زیر مجموعه فراری هستش
    یعنی خیلی نامحسوس باهم کار میکنن
    جالب میشه رقابت لامبو با آلفا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Sam

    ۲۲ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (97 ديدگاه)

    لامبو با انجام این کار و تست های آفرودی که دوست دارم ازش ببینم میتونه ثابت کنه که اولین ماشین همه فن حریف دنیارو ساخته…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Khosrow

    ۲۲ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    شاید ویدئوی منتشر شده درباره رکورد آلفارومئو تدوین شده باشد!! یعنی اون پیست با این اسم و رسم سرو صاحاب نداره؟ رکوردهایی ثبت بشه که پیست تایید کرده باشه / اگر اشتباه نکنم چندی پیش هم گفته شد رکورد 911 دستکاری شده ..

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا