لامبورگینی

لامبورگینی دیگر غایب بزرگ نمایشگاه پاریس 2018!

به نظر می‌رسد نمایشگاه‌های خودرویی سراسر جهان با بحران جدیدی مواجه شده‌اند. ظهور تکنولوژی‌های جدید، شبکه های اجتماعی و البته بروز نسل جدیدی که تمایل دارد همه‌چیز را از دریچه دیجیتال تماشا کند باعث شده همه‌چیز رنگ و بوی متفاوتی به خود بگیرد و نمایشگاه‌های مهم خودرویی هم از این قاعده مستثنا نیستند. اگر یادتان باشد چند هفته پیش خبری درباره عدم حضور فولکس‌واگن در نمایشگاه پاریس منتشر شد و حالا هم گفته می‌شود زیر برند جذاب این شرکت یعنی لامبورگینی هم قید حضور در پاریس ۲۰۱۸ را زده است.


این اولین باری نیست که لامبورگینی در پاریس حضور نمی‌یابد. در سال ۲۰۱۶ هم لامبورگینی و هم بنتلی در این رویداد غایب بودند و البته شرکت‌های استون مارتین، فورد، ولوو و رولزرویس هم در پاریس حضور نداشتند. به نظر می‌رسد هم‌اکنون بیش از هر زمان دیگر وقت سبک‌سنگین کردن ارزش حضور در نمایشگاه‌های خودرویی فرا رسیده است. بجای خرج چندین میلیون دلار و حضور در نمایشگاه‌های خودرویی، شرکت‌هایی همچون ولوو در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری رویدادهای خاص خود به منظور معرفی محصولات جدید هستند.


دیگر خودروسازانی که نمایشگاه امسال پاریس را نادیده می‌گیرند شامل فورد، اینفینیتی، مزدا، میتسوبیشی، نیسان، اوپل، سوبارو و ولوو هستند. البته سیتروئن، هیوندای، جگوار، کیا، لندروور، لکسس، مرسدس بنز، پژو، اسمارت، سوزوکی و تویوتا اعلام کرده‌اند در این رویداد حاضر خواهند بود.


پیش از ظهور اینترنت، نمایشگاه‌های خودرویی یک فرصت طلایی برای نمایش محصولات و تکنولوژی‌های جدید بود. هم‌اکنون اینترنت پرسرعت و یک کامپیوتر می‌تواند شما را به هر جای دنیا ببرد. عصر دیجیتال در حال تغییر صنعت خودرو بوده و شرکت‌ها هم فرصت‌های جدیدی برای ارتباط با مشتریان و طرفداران پیدا کرده‌اند.


شایان ذکر است نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۸ از دوم اکتبر آغاز بکار کرده و به مدت ۱۴ روز پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. Reza

    ۴ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (5323 ديدگاه)

    قرار نیست که تو هر نمایشگاهی که برپا میشه خودرو سازان بیان یه خودرویی رو معرفی کنن
    به دلیل مهم نبودن نمایشگاه پاریس شاید لامبو عمدا قیدشو زده و داره خودشو واسه روز های دیگه آماده میکنه.
    اروپاییا هر کارشون با برنامه ریزی هستش
    شاید اینم جزئی از برنامشون بوده

    lamborghini = like

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. پیکان جوانان گوجه ای

    ۴ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (990 ديدگاه)

    دیدن خودرو از نزدیک خیلی جذابه ولی فکر کن شما شرکت معروف باشی و یک خودرو انلاین رونمایی کنی بدون هیچ هزینه اونوقت طرفدارها و سایتهای خودرویی و خبری اونو اینقدر پخش میکنن که میشه تبلیغ رایگان حالا بمونه خود خودروسازها کلی اکانت تو شبکه های اجتماعی دارن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. NAVID۰۰۹۸

    ۴ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (10056 ديدگاه)

    لامبورگینی هر زمانی که در نمایشگاهی غایب بود ، یعنی این که برای نمایشگاه بعدی با سوپرایز و دست پر داره آماده میشه .
    لامبورگینیه ، اَنبوه ساز که نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. ساسان

    ۴ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1038 ديدگاه)

    لامبورگین درحال تستو تکمیل مراحل اونتادورSVJهست وتا نتیجه دلخواه نگیره بدیهیه که از رونمایی محصول خبری نیست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. shirko

      ۴ خرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (499 ديدگاه)

      خدا کنه اس وی جی رکورد نوربرگ رینگو در دست بگیره .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ساسان

        ۴ خرداد ۱۳۹۷
        سوابق: (1038 ديدگاه)

        ازنظر من توانایی اینو داره با توجه به تغییراتی که انجام شده…اینم تعدادی عکس ازSVJتقدیم به شما…واقعا ظاهر بیرحمو تهاجمی داره.فوقلادست
        http://uupload.ir/files/gbf1_capture+_2018-05-25-13-27-26.png

        http://uupload.ir/files/u4vz_capture+_2018-05-25-13-26-18.png

        http://uupload.ir/files/3swj_lamborghini-aventador-superveloce-jota-spy-photo4.jpg

        http://uupload.ir/files/vf2_2019-lamborghini-aventador-sv-jota-spy-photoب.jpg

        موافقم 0
        مخالفم 0
  5. فرامرز

    ۴ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1595 ديدگاه)

    تقاضا برای ماشین جدید تو اروپا و احتمالا بقیه مناطق توسعه یافته جهان بیداد میکنه. هر ماشینی بخوای به صورت سفارشی یا با تخفیف بگیری باید چند ماه صبر کنی. تو آلمان برای مدل های جدید اشکودا و پیشنهاد های وسوسه کننده اش گاهی باید تا یک سال منتظر موند (البته میشه با پرداخت قیمت اعلامی کارخونه بعضی از تیپ های آپشنال رو با تحویل فوری خرید ولی شامل تخفیف ها نمیشه). اکثر خودروسازهای بزرگ به شدت درگیر توسعه محصولات جدید و تولید بیشتر هستن

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا