لامبورگینی

جولان لامبو گالاردوی هزار اسبی در قلمروی هایپرکارها!

به جای خرید پوشش‌های بدنه معمول، کیت‌های بدنه و رینگ‌ها، مالک تگزاسی این لامبورگینی گالاردو روش خوبی را در پیش گرفته است.


تیونر این خودرو دو توربوشارژر را در پیشرانه ۱۰ سیلندر تنفس طبیعی گالاردو جای داده و همچنین برخی قطعات دیگر همچون ECU ساخت JRR MoTec را در آن بکار برده تا نتیجه کار افزایش قابل توجه قدرت خروجی باشد.


بنا به گفته تیونر این خودرو یعنی Underground Racing، گالاردو ۲۰۰۴ مورد بحث که دارای ارتقاهای مرحله سوم بوده هم‌اکنون قدرت قابل توجه ۱۰۰۰ اسب بخاری با بنزین اکتان ۹۳ داشته اما زمانی که از سوخت مسابقه‌ای استفاده شود قدرت پیشرانه ۲۵۰ اسب بخار بیشتر خواهد بود.


این تغییرات برای لامبورگینی گالاردو ۲۰۰۴-۲۰۰۸ هزینه ۸۹ هزار دلاری داشته درحالی‌که برای مدل‌های LP640-4 مدل ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳ باید هزینه ۹۴ هزار دلاری پرداخت که اساساً بیشتر از بهای یک گالاردوی کارکرده است.


به یاد داشته باشید که این کیت قدرتمندترین بسته ارائه شده توسط تیونر نیست زیرا آن‌ها نسخه مسابقه‌ای با قدرت ۱۰۵۰ اسبی (بنزین اکتان ۹۳) و ۱۵۰۰ اسبی (سوخت مسابقه‌ای) را نیز ارائه می‌کنند که بهای ۱۰۹ هزار دلاری دارد. همچنین بسته تیون مرحله ۲ که هنوز بهای مشخصی ندارد با سوخت مسابقه‌ای باعث خارج شدن قدرت ۱۷۵۰ اسب بخاری از دل پیشرانه گالاردو می‌شود.


نهایتاً افرادی که خواهان حد نهایی تکنیک‌های این تیونر هستند باید سیستم توربو ورژن X را سفارش دهند که منجر به ایجاد قدرت بیش از ۲ هزار اسب بخاری با سوخت مسابقه‌ای می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۶ دیدگاه‌ها

  1. ساسان

    ۱۲ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (1039 ديدگاه)

    یادش بخیر.نوستالژی دوران نوجوانی من، گالاردو زرد رنگ که پوسترش تو اتاقم بود وهمراه با مدل مورسیه لاگو که منو عاشق دنیای اتومبیل کردن(مجله ماشین سال84)….هنوزم جذابو هیجان انگیزه لامصب

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. F۲۲RAPTOR

      ۱۲ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (2598 ديدگاه)

      نید فور اسپید ماست وانتد
      غول یکی ار مرحله های آخر بود سیاه رنگ

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. محمد حسین

      ۱۲ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (489 ديدگاه)

      یادش بخیر
      من با مک لارن f1 تو نوجوونیم خیلی حال می کردم.
      اون موقع ها (اواسط دهه 90 میلادی) محدوده 600 اسب بخار ، خیلی فضایی بود.
      الان دیگه ماشین های خیابونی هم چنین قدرت هایی دارن

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. achtung

        ۱۳ دی ۱۳۹۶
        سوابق: (423 ديدگاه)

        ولی برای من دیابلو هنوزم خداست

        موافقم 1
        مخالفم 1
    3. بهراد

      ۱۳ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (537 ديدگاه)

      فرق سوخت مسابقه ای با اکتان ٩٣ چیه؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. الف.ی

        ۱۳ دی ۱۳۹۶
        سوابق: (1640 ديدگاه)

        سوخت مسابقه ای اکتان بالاتری داره ترکیباتش هم عموما انرژی بیشتری آزاد میکنن

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. بهراد

          ۱۳ دی ۱۳۹۶
          سوابق: (537 ديدگاه)

          ممنون

          موافقم 0
          مخالفم 0
  2. کارل شلبی

    ۱۲ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (300 ديدگاه)

    گالاردو واقعا جواهر جدا از قدرت مرگبارش رنگش منو کشته?????
    واقعا جای یه چنین ماشینایی امروز کمه
    هرچند هوراکان تا حد زیادی جانشین خوبی براش بوده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. emad1990

    ۱۲ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (999 ديدگاه)

    پدال مطلبی رو خوندم در اسب بخار که فکر میکنم از شما برداشته شده بدون ذکر منبع
    عکسهاعینا عکسهای شماس

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سردبیر

      ۱۲ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (764 ديدگاه)

      سلام. متاسفانه این روند نامیمون و غیر حرفه ای در رسانه های زیادی در حال اتفاق است و مطالب پدال به محض انتشار در سایت های معروفی چون خبرآنلاین نیز بدون ذکر منبع کپی می شوند. امیدواریم دوستان با مالکیت محتوی مسئولانه تر برخورد نموده و حقوق مولف و زحمات آنان را با چند کلیلک و کپی و پیست به یغما نبرند.
      ممنون از احساس مسئولیت شما
      ارادتمند

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Behrouz. anzali

        ۱۲ دی ۱۳۹۶
        سوابق: (128 ديدگاه)

        سایت بهترین سایت ماشین هست که تا بحال در ایران دیدم . فقط میخواستم سوال کنم که در اینستا و تلگرام پدال حضور داره یا نه؟ ممنون از سایت خیلی خوبتون.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  4. Madjid Thunderbird

    ۱۲ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    به نظر من گالاردو ( به قول دوستان ، «گایاردو») زیبا ترین ماشین تاریخه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. ایمان

    ۱۲ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (3894 ديدگاه)

    یک نظرسنجی بین دو غول تیونینگ دنیا
    ۱. Alpha Performance AMS : لایک ????
    2. underground Racing : دیسلایک ????

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شاهین

      ۱۲ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (1166 ديدگاه)

      فعلا رکوردی معادل 411 کیلومتر در ساعت تو مسیر نیم مایلی با ماشین هوراکان دست آندرگرند ریسینگه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. سورنا

    ۱۲ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (1055 ديدگاه)

    این لامبورگینی چرا انقدر خوبه آخه ???

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. شاهین

    ۱۲ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (1166 ديدگاه)

    کمپانی آندرگرند ریسینگ رو دنبال میکنم تو اینستا
    واقعا تیونر ماهری هستش
    بیشتر هم روی محصولات لامبو مانور میده
    جالبه بیشتر رکورد هایی که زده فقط صرف قدرت موتور کرده
    نه اینکه بخواد به ماشیناش چتر نجات و لوله کشی بدنه و لاستیک مخصوص درگ و … نصب کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا