لامبورگینی

میز کاری جذاب لامبورگینی آونتادور!

همان‌گونه که مستحضر هستید لوازم جانبی بسیار متنوع و گسترده‌ی مربوط به خودرو برای افرادی وجود دارد که نمی‌توانند یا نمی‌خواهند خودرو را از ذهن خود بیرون کنند! اما برخی وسایل جانبی کاملاً عجیب بوده که از جمله آن‌ها می‌توان به یک خودروی مدل بزرگ، ساعتی با روتور ترمز و… اشاره کرد.


شما احتمالاً در خانه یا محل کار خود یک میز لامبورگینی را ندارید اما اگر سریع باشید می‌توانید یکی از آن‌ها را به خانه ببرید. این میز کاری لامبورگینی آونتادور محصول کمپانی دیزاین Epicentrum بوده اما تنها ۴۴ نمونه از آن‌ها ساخته خواهند شد. خب پاسخ سؤال واضحی که به ذهنتان رسیده این است که خیر هیچ قطعه‌ای واقعی از سوپرکار آونتادور در این میز کاری به کار نرفته است. این میز دارای قطعات فایبرگلاسی است که طبق سلیقه شخصی سفارش دهنده ساخته می‌شود. ۲۰۰ ترکیب رنگی در دسترس بوده و شما می‌توانید همه‌چیز از رینگ‌ها گرفته تا ترمزها و حتی استایل و جایگذاری میز خود را تغییر دهید.


این میزها دست‌ساز بوده و البته که قیمت بالایی خواهند داشت. هنوز قیمت این میزها اعلام نشده اما خب انتظار مبالغ بالایی را داریم.


اگرچه ما خیلی طرفداران این‌گونه لوازم و وسایل نیستیم اما سفارش آن توسط افرادی که علاقه‌ی زیادی به خودروهای خاص دارند را درک می‌کنیم. شاید نتوان پشت فرمان یک آونتادور نشست و از نعره‌های جذاب آن لذت برد اما خب نشستن پشت میز آونتادور هم حس جالب خودش را دارد!

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. NAVID۰۰۹۸

    ۱ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (10232 ديدگاه)

    برای نمایشگاه های خرید و فروش خودرو خوبه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mahdy

      ۱ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (2371 ديدگاه)

      فقط به درد اونجور جا ها میخوره با تمام احترامی که برای طراحی اسطوره ای مثل آونتادور قائلم باید بگم اگه مدیر عامل لامبو هم بودم از این استفاده نمیکردم (واقعا جلفه)

      موافقم 1
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا