لامبورگینی

چهارمین عضو خانواده لامبورگینی، منتظر چراغ سبز

به جرات می‌توان گفت با نگاه به آمار فروش لامبورگینی متوجه کار فوق‌العاده‌ی این خودروساز ایتالیایی خواهید شد. این شرکت سال پیش فروش ۵۷۵۰ دستگاهی را تجربه کرد که رشد قابل‌توجه ۵۱ درصدی در مقایسه با سال پیش از آن را نشان می‌داد. لامبورگینی در سال ۲۰۱۸ هشتمین سال افزایش فروش پی‌درپی خود را ثبت کرد و حالا هم با ورود اوروس به میدان شاهد عملکرد بهتر گاو جذاب سنت آگاتا خواهیم بود.


اتوکار با استفانو دومنیکالی مدیرعامل لامبورگینی درباره‌ی آینده‌ی این شرکت گفت‌وگویی داشته و مرد شماره یک لامبورگینی اعلام کرده این شرکت به دنبال رسیدن به فروش سالانه‌ی ۸ هزار دستگاهی است. او می‌گوید با توجه به سبد محصولات و موقعیت لامبورگینی در بازار، فروش ۸ هزار دستگاهی یک نقطه مناسب در مقطع کنونی است.

شاید با معرفی چهارمین خودروی لامبورگینی، فروش این شرکت تا اواسط دهه‌ی میلادی آینده افزایش هم پیدا کند. دومنیکالی اذعان داشته شرکت قبلاً کار روی یک گرندتورر با آرایش ۲+۲ را آغاز کرده اما به این نکته هم اشاره داشته که فعلاً چیزی به‌صورت رسمی انجام نشده است. لامبورگینی فعلاً از سرمایه‌گذاری روی چهارمین محصول خود مطمئن نیست. البته انتظار می‌رود چنین خودرویی در صورت تولید باعث رشد فروش به ۱۰ هزار دستگاه شود و از میزان فروش ۹۲۵۱ دستگاهی فراری در سال ۲۰۱۸ عبور کند.


دومنیکالی همچنین به حفظ پیشرانه‌های ۱۰ و ۱۲ سیلندر تا آخرین حد ممکن تأکید داشته اما گفته قوای محرکه‌ی هیبریدی با قوانین آلایندگی سخت‌گیرانه هماهنگی بیشتری خواهند داشت. مدیرعامل این خودروساز محبوب ایتالیایی درباره‌ی آونتادور هم خاطرنشان ساخته که این سوپرکار علیرغم سن ۸ ساله‌ی خود هنوز هم تقاضای بالایی دارد و دو سال دیگر نیز تولید خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. ali a

    ۲۲ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (775 ديدگاه)

    اروس به معنای واقعی جذابه. حتی برای اونایی که با اس یو وی حال نمیکنن…طراحی داخلی هم دیگه حرفی واسه گفتن نذاشته…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد

      ۲۲ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (1433 ديدگاه)

      کلا محصولات لامبورگینی، متفاوت-خاص- و جذابه
      اما ایکاش اگه لامبو میخواد ماشین ۲+۲ تولید کنه، کماکان فرمت درها رو ۲ نفره نگه داره
      اون درهای ۴تایی اصلا روی نمای جانبی لامبو نمیشینه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. ایمان

    ۲۲ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (3898 ديدگاه)

    لامبورگینی فقط و فقط ? آونتادور ?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. شاهین

    ۲۲ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (1167 ديدگاه)

    گرندتورش به احتمال زیاد تو مایه های آستریون باید باشه با یکم تغیرات جزئی

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا