لامبورگینی

کیت بدنه باابهت ورشتینر برای لامبورگینی اوروس

لامبورگینی اوروس به خودی خود یکی از باابهت ترین و گیراترین شاسی بلندهای بازار است اما تیونری به نام ورشتینر یک کیت بدنه را در نظر گرفته که باعث افزایش جذابیت‌های این شاسی‌بلند ایتالیایی شده است. این تیونر قطعات موردنظر را اوایل سال آینده عرضه خواهد کرد اما از حالا می‌توان آن‌ها را سفارش داد.


کیت ورشتینر شامل اسپلیتر گیراتری است. تغییرات بزرگ‌تر در کاپوت فیبر کربنی رخ داده‌اند که دارای یک ورودی هوا در بخش مرکزی خود و برجستگی بیشتر در مقایسه با کاپوت استاندارد اوروس می‌باشد. رکاب‌های جانبی نیز متفاوت بوده و رینگ‌های ۵ پره ورشتینر با شکل V تکمیل کننده‌ی جذابیت‌های ظاهری این خودرو می‌باشند.


در نمای عقب یک بال بزرگ روی سقف و اسپویلری در بخش پایین‌تر نصب شده است. همچنین تریم فیبر کربن برای عناصر روی سپر عقب در نظر گرفته شده اما دیفیوزر بزرگ‌تر همان قطعه‌ای است که خروجی‌های اگزوز را در برگرفته و بر ابهت این بخش افزوده است.


ورشتینر تمرکز خود را روی توسعه‌ی کیت بدنه‌ی جذاب و باابهت برای اوروس معطوف کرده و از نظر پرفورمنس تغییراتی در آن اعمال نکرده است. این شاسی‌بلند در حال حاضر تنها با پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو با قدرت ۶۴۱ اسب بخار و گشتاور ۸۵۰ نیوتون متر عرضه می‌شود. این پیشرانه به یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک متصل بوده و باعث ایجاد شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۳.۵۹ ثانیه‌ای می‌شود.


مدل هیبریدی این شاسی‌بلند که پرفورمنس بهتری خواهد داشت احتمالاً در سال آینده عرضه می‌شود. این نسخه هم از همان پیشرانه‌ی ذکر شده برخوردار خواهد بود اما دستیار الکتریکی آن باعث خواهد شد قدرت به حدود ۶۸۰ اسب بخار برسد.


لامبورگینی همچنین سری مسابقات مربوط به اوروس را در سال ۲۰۲۰ برگزار خواهد کرد. این مسابقات در اروپا و خاورمیانه برگزار خواهند شد و ترکیبی از بخش‌های آفرود و جاده به منظور برجسته کردن توانایی‌های این سوپر شاسی‌بلند خواهند بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. Lancia stratos

    ۲۹ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    این ماشین به اندازه ی کافی طراحی جسورانه و تیزی داره، یه چیز اضافه س به نظرم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. m4

    ۲۹ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (294 ديدگاه)

    انقدر خوبه خودش که فقط روی همون خطهای خودش کار کردن :)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. emad1990

    ۲۹ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (999 ديدگاه)

    این جور شرکتا سدان بزنن بهتره
    فکر نمیکنم یه سدان سوپر اسپرت کم تقاضا باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Khosrow

    ۲۹ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    کجایی فروچیو که ببینی برای پول بیشتر چیزی تولید کردن که اصلا لامبورگینی نمیتونه باشه / کیت و مسخره بازیش بماند / لامبورگینی یعنی ارتفاع زیر ناف ..

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ساسان

      ۲۹ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (1040 ديدگاه)

      در بازار رقابتی فعلی ناچارن تولید کنن..میبینی که فراریشم داره آماده رونماییش میشه…درضمن اوروس طبق ازعان تام نشریات همون چیزی بود که از لامبورگینی در ارتفاع بالا انتظار میرفت…حتی نمیگنsuv بهش میگنSSUV

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. AMANTE

      ۲۹ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (1855 ديدگاه)

      در سال هایی که فروچیو لامبورگینی زندگی میکرد یعنی سال 1916 تا 1993 شرکت لامبورگینی یه شاسی بلند به نام Lamborghini LM002 داشت. اولین لامبورگینی شاسی بلند که بالا اسمش رو گفتم یه ماشین نظامی بود که بین سال های 1986 تا 1993 تولید میشد.
      پس با در نظر گرفتن تجربه لامبورگینی و اینکه بازار خواهان شاسی بلند هست اگه یه شاسی بلند از کمپانی مثل لامبورگینی اونم با این طراحی بیاد صد در صد در آمار فروش تاثیر داره و سود ده خواهد بود.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. ساسان

    ۲۹ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (1040 ديدگاه)

    واقعا” یه کلاس جدیدیه لامصب…یه سوپراسپرتیه برا خودش. رنگ سورمه ایش و خاکشتریشو خیلی دوست دارم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا