لامبورگینی

لامبورگینی گالاردو سوپر تروفی 2012

اختصاصی از نمایشگاه فرانکفورت: لامبورگینی با معرفی سوپراسپرت جدید خود که البته نمونه‌ای ارتقا یافته از همان گالاردوهای سابق است، برای همه بزرگان خط و نشان کشید . . .

Lamborghini Gallardo LP-570-4 Super Trofeo Stradale

نام این خودروی جدید سوپر تروفی استرادل گذاشته شده؛ اما حتما می دانید که وقتی ایتالیایی ها واژه استرادل را به خودرویی اضافه می کنند منظورشان نسخه خیابانی از یک خودروی مسابقه ای است. برای این گالاردو هم چنین اتفاقی افتاده و در واقع نسخه خیابانی شده از قوی ترین گالاردوی مسابقه ای لامبورگینی یعنی Blancpain Super Trofeo (بخوانید: بُلون پَن سوپر تروفی) است.

قدرت و گشتاور پیشرانه ۵.۲ لیتری V10 این خودرو به ترتیب ۵۷۰ اسب بخار در دور ۸,۰۰۰ و ۵۴۰ نیوتن‌ متر در دور ۶,۵۰۰ اعلام شده؛ یعنی سوپر تروفی ۱۳۴۰ کیلوگرمی می تواند صفرتاصد را در ۳.۴ ثانیه طی کرده و در ادامه به حداکثر سرعت ۳۲۰ کیلومتر برساعت هم دست یابد. گیربکس آن نیز ازنوع شش سرعته E-gear با قابلیت تعویض به کمک پدال شیفترهای پشت فرمان است.

رنگ قرمز سوپر تروفی “Rosso Mars” نام دارد که در واقع رنگ بکار رفته در خودروهای ایتالیایی در مسابقات موتوراسپرت است. این رنگ با رنگ سیاهیی ترکیب شده که علاوه بر رکاب های جانبی و ورودی های هوای جلو، بر روی قاب آینه های جانبی، رینگ های ۱۹ اینچی و اسپویلر عقب نیز بکار رفته است. برای کابین که چرم های مشکی رنگ آلکانترا درآن خودنمایی می کند، مشتریان دو انتخاب دارند؛ یا اینکه همانند خودروهای مسابقه ای از رول بار کابین و یک کپسول کوچک آتش نشانی استفاده کنند و یا اینکه همانند سایر خودروهای خیابانی از تجهیزات اضافی مانند سیستم راهیابی با ارتباط بلوتوث لذت ببرند! لامبورگینی درصدد است تا از سوپر تروفی تنها ۱۵۰ نسخه راهی بازار کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. kamran

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (2 ديدگاه)

    به نظر من لامبورگینی را باید با فراری و بوگاتی مقایسه کرد.که قطعآ لامبور نسبت به فراری برتری دارد.اما در مقایسه با بوگاتی باید گفت بوگاتی فقط سرعت دارد و هیچی دیگر اما لامبورگینی همه می شناسنش حتی کسانی که به ماشین علاقه ای ندارند. در جمله اخر باید گفت لامبورگینی یه افسانه است ……………………………………….

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. aventador twin turbo

      ۴ مهر ۱۳۹۲
      سوابق: (4461 ديدگاه)

      بابا تو رو خدا حجم موتورش رو افزایش بدین تا قدرت خیلی بالا بره نه این که فقط 10 اسب بخار قدرتش زیاد شه!!!!!!!!!!!!

      موافقم 2
      مخالفم 0
  2. Xman

    ۱۶ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (546 ديدگاه)

    ایول لامبو! دلم واسه گایاردو تنگ شده بود!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا