لانچیا

لانچیا وویجر 2012 کپی برابر اصل کرایسلر

به نظر می رسد اتحاد بین کرایسلر و لانچیا (فیات) در حال به بار نشستن است. لانچیا و کرایسلر بعد از چندین ماه بالاخره جدیدترین نسخه ون خود را با نام لانچیا وویجر عرضه کردند که بعد از تما و فلاویا اکنون سومین مدل اشتراکی در طول یک سال اخیر می باشد.

Lancia Voyager 2012
Lancia Voyager 2012

لاچیا وویجر دو مدل با موتور های متفاوت دارد، مدل اول از موتور ۲.۷ لیتری ، ۱۶۳ اسب بخار قدرت و ۳۶۰ تیوتن بر متر گشتاور بهره می برد. که مصرف ترکیبی آن حدود ۷.۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر می باشد و انتشار گاز co2 حدود ۲۰۷ گرم در هر کیلومتر می باشد. و اما مدل دوم که قوی تر از مدل اول است از موتور ۳.۶ لیتری v6 بهره می برد و قدرت آن ۲۸۷ اسب بخار و گشتاور ۳۴۴ تیوتن بر متر است. مصرف ترکیبی این مدل حدود ۱۰.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر می باشد در حالی که انتشار گاز co2 آن حدود ۲۵۲ گرم در هر کیلومتر می باشد.

Lancia Voyager 2012 interior
Lancia Voyager 2012 interior

از امکانات وویجر می توان به درب عقب خودکار برقی که شامل سنسور تشخیص مانع هم می شود، چراغ های درون و بیرون که به صورت خودکار خاموش و روشن می شوند، دو نمایشگر LCDبرای سرنشینان، بلوتوث و دوربین دید عقب را نام برد. اما voyager از نظر امکانات به دو دسته gold و platinum تقسیم شده است. از گلد شروع می کنیم که شامل رینگ ۱۷ اینچی آلیاژی،فرمان،اهرم دنده و صندلی با تودوزی پرم،صندلی که شامل گرمکن می باشد،مه شکن،سنسور پارک،سیستم لوازم uconnect ،سیستم روشن شدن خودرو بدون کلید،طراحی صندلی برای ردیف سوم،کنترل دوگانه درجه حرارت و درهای کشویی برقی می باشد. و اما می رسیم به پلاتین از ویژگی هایی که پلاتین را نسبت به گلد بالاتر می برد عبارت اند از: صفحه نمایش ۶.۵ اینچی لمسی،سیستم ناوبری، چراغ های زنون، سیستم eseats برای ردیف عقب، سنسور باران، تنظیم صندلی های مسافر و ۹ بلندگو GB HDD 40.

Lancia Voyager 2012 Rear
Lancia Voyager
Lancia Voyager 2012 Doors
Lancia Voyager
Lancia Voyager 2012
Lancia Voyager

رنگ های بدنه این خودرو شامل نوک مدادی،سیاه و سفید متالیک و نقره ای است. (دقیقا مثل خودروهای ایرانی) در حالی که فضای کابین از رنگ های مشکی و بژ برخوردار است که خریداران می توانند انتخاب کنند. اگر علاقه مند به این نسخه شده اید لازم است بدانید که قیمت مدل ۲.۸ لیتری آن از حدود ۳۹,۰۰۰ یورو شروع می شود.

نویسنده : سید علیرضا سیادتی

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. reza

    ۳۰ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (48 ديدگاه)

    واقعا عالیه.
    داخلش که خیبی راضی کننده است/

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سعید

      ۶ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (1484 ديدگاه)

      قشنگه

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا