لندروور-رنجروور

اولین محصول الکتریکی رنجروور اواخر سال 2021 می‌آید

جگوار لندروور از ارائه‌ی برنامه‌های خود برای تولید طیف گسترده‌ای از محصولات الکتریکی ابایی نداشته اما فعلاً بیشتر توجهات روی جگوار و کراس اوور الکتریکی آی پیس بوده است.


لندروور هم در حال برنامه‌ریزی برای عرضه‌ی خودروهای الکتریکی بوده و بنا به گزارش اتوکار، اولین محصول این شرکت اواخر سال ۲۰۲۱ از راه خواهد رسید.


ظاهراً این خودرو به همراه جگوار XJ جدید توسعه یافته و هدفش هم رقابت با کراس اوورهایی همچون آئودی E-Tron اسپورت بک و پورشه ماکان الکتریکی می‌باشد. این خودرو قبلاً به عنوان رود روور شناخته می‌شد اما حالا از آن به عنوان یک شاسی‌بلند مدیوم نام می‌برند.


همان‌گونه که نام خودرو نشان می‌دهد، این کراس اوور محصولی میان سایز خواهد بود و از نظر ابعاد در جایگاهی بین اووک و ولار قرار خواهد گرفت. البته این خودرو سقفی کم ارتفاع‌تر و نمای جلوی روان‌تر برای آئرودینامیک بهتر خواهد داشت.

علیرغم اینکه محصول الکتریکی رنجروور کوچک‌تر از ولار خواهد بود اما معماری جدید آن می‌تواند کابین جادارتری ایجاد کند. ما همچنین انتظار داریم برخی تکنولوژی‌های پیشرفته همچون پشت آمپرهای دیجیتالی و سیستم اطلاعات تاچ پرو دو را در این خودرو ببینیم.

چیز زیادی درباره محصول الکتریکی لندروور رنجروور نمی‌دانیم اما انتظار داریم در آن پلتفرم طولی ماژولار بکار رود و متمرکزترین محصول تاریخ رنجروور روی جاده باشد. البته این کراس اوور همچنان توانایی‌های آفرود خود را به لطف دو پیشرانه الکتریکی و سیستم چهار چرخ محرک حفظ خواهد کرد.


اشاره‌ای به مشخصات فنی محصول جدید این برند بریتانیایی نشده اما پلتفرم یاد شده برای جا دادن باتری‌هایی با حداکثر ابعاد ۹۰.۲ کیلووات ساعت طراحی شده است. به این ترتیب محصول رنجروور می‌تواند حداکثر برد ۴۶۷ کیلومتری داشته باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. مجتبی

    ۲ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (20 ديدگاه)

    چقدر زیبا وبا ابهت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. aref

    ۳ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (3 ديدگاه)

    این حجم از الکتریکی شدن ناراحت کنندس (شایدم من خیلی عقب موندم ):

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا