لندروور-رنجروور

اوورفینچ ولوسیتی، رنجروور لوکس 315 هزار دلاری!

لندروور همواره به تولید شاسی بلندهای لوکس و توانا در سراسر دنیا مشهور بوده است. از دیفندر تازه‌نفس گرفته تا رنجروور لوکس و خاص، سبد محصولات این خودروساز همیشه ترکیبی از محصولات آفرود و اشرافی بوده است. اوورفینچ که به خاطر پروژه‌های شخصی‌سازی و خاص لندروور از سال ۱۹۷۵ تاکنون شناخته می‌شود جدیدترین محصول خود با نام “ولوسیتی” را معرفی کرده است.


این خودرو که ۳۱ اکتبر در نمایشگاه قایق فورت لادردال رونمایی می‌شود بر پایه‌ی رنجروور اتوبیوگرافی یا SVAutobiography شکل گرفته است.


همانند تمامی محصولات اوورفینچ، هدف از تولید این خودرو معرفی محصولی فوق‌العاده منحصربه‌فرد، شخصی و لوکس و درعین‌حال توانا بوده است. اوورفینچ ولوسیتی به همراه دو خودروی دیگر این شرکت در نمایشگاه حاضر خواهد بود و سقف تولید آن تنها ۱۰ دستگاه اعلام شده است. از نوشته‌ی منحصربه‌فرد روی کاپوت گرفته تا تریم فیبر کربن بدنه، ولوسیتی در مرکز توجهات قرار خواهد داشت.


اما خودرویی که مشاهده می‌کنید دارای رنگ بدنه‌ی مشکی و کیت فیبر کربنی است که یکی از ویژگی‌های اصلی آن رینگ‌های ۲۳ اینچی می‌باشد. زیر کاپوت همان پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۵ لیتری سوپرشارژردار با قدرت ۵۲۵ تا ۵۷۵ اسب بخار قرار دارد. این خودرو همچنین از سیستم اگزوز خاص اوورفینچ سود می‌برد.


داخل کابین خودرو می‌توان چرم ویژه را دید. مالکان همچنین فرصت انتخاب طیف وسیعی از تریم ها و تجهیزات را خواهند داشت. از جمله آپشن های محبوب این خودرو می‌توان به رنگ بدنه‌ی خاص، پوشش سفارشی کابین با دوخت های متمایز، تریم فیبر کربن و رینگ‌های فورج کاری شده اشاره کرد.


کوین اسلون مدیرعامل اوورفینچ می‌گوید:

اوورفینچ از بازگشت به نمایشگاه فورت لادردال هیجان‌زده است. ما در حال معرفی اوورفینچ ولوسیتی هستیم. این رویداد یکی از مراسم‌های خاص لوکس در سراسر جهان می‌باشد. ما به عنوان برندی بریتانیایی در آمریکا حضور داریم و روز به‌روز پیشرفت می‌کنیم. ما می‌خواهیم در این نمایشگاه با مالکان کنونی و جدید دیدار داشته باشیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. MAHDI

    ۲۸ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    کابینش خیلی خوبه. چرم سیاه خیلی زیباست. اما بیرونش حالت ساده خودش جذاب تره. البته رینگ ها هم جذابن.
    بزودی مرسدس GLS میباخ و آلپینا BX7 هم معرفی میشن!!!!
    مجله CARWOW اولین رقابت بین ب ام وX7 و رنجروور رو انجام داده!!!!
    اما هنوزم بنتلی بنتایگا و در سطح بالاتر رولزرویس کولیان خیلی خاص تر و با شکوه ترن!!!!!
    رنجروور باید نسل جدید زودتر معرفی بشه!!!!

    یه نکته جالب واسه اینه که رنجروور در مدل SVR در رقابت درگ همیشه از G63 شکست میخوره که واقعا عجیبه!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 1
  2. the notorious critic

    ۲۸ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (107 ديدگاه)

    صندلی هاش لعنتی صندلی هاش???

    موافقم 0
    مخالفم 1
  3. یاس ی

    ۲۹ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (1019 ديدگاه)

    جالبه،
    فقط یک نکته بود که من زیاد خوشم نیومد اون هم ورودیهای هوای سپر جلو هستش که به نظر من( نظر شخصی) یکم زیادی بزرگه و به نمای جلو لطمه وارد کرده.

    موافقم 0
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا