لندروور-رنجروور

اولین تصاویر جاسوسی رنجروور اووک 2019

حدود ۶ سال از عرضه‌ی رنجروور اووک به بازار می‌گذرد بنابراین تعجبی ندارد که لندروور در حال تست و بررسی نسل بعدی این کراس اوور لوکس باشد. اگرچه این خودرو در فازهای اولیه‌ی آزمایش به سر می‌برد اما برخی جنبه‌های نسل دوم این خودرو آشکار شده‌اند.

2019-range-rover-evoque-spy-photo
به سادگی می‌توان فهمید که این نسخه‌ی تست شده عریض‌تر از اووک فعلی است و همین موضوع احتمال ایجاد برخی تغییرات سخت‌افزاری مهم را مطرح می‌کند. وجود پلاستیک‌های مشکی روی قوس چرخ‌های عقب حکایت از آن دارد که نسل دوم اووک فاصله‌ی عرضی بیشتری بین چرخ‌ها خواهد داشت و افزایش ارتفاع خودرو نشان می‌دهد که برخی تغییرات عمقی در نسل دوم این خودرو در راه است.

2019-range-rover-evoque-spy-3
همین افزایش عرض خودرو باعث می‌شود تا انتظار افزایش فضای داخل کابین را نیز داشته باشیم. به نظر نمی‌رسد که فاصله‌ی بین محورها افزایش یافته باشد اما احتمالاً با افزایش فضا خصوصاً در بخش عقب مواجه خواهیم شد.

2019-range-rover-evoque-spy-2
اما نکته‌ی جالب درباره‌ی این خودرو وجود برچسب ولتاژ بالا در پشت خودرو است. این برچسب زردرنگ به این معنی است که ما احتمالاً شاهد عرضه‌ی اووک الکتریکی خواهیم بود. شاید شما هم با توجه به نبود خروجی اگزوز بگویید که این یک خودروی الکتریکی است اما ما شماره پلاک خودرو را بررسی کرده و فهمیدیم که پیشرانه‌ی توربودیزل دارد.

2019-range-rover-evoque-spy-1
طبق خبر منتشر شده توسط اتوکار در سپتامبر گذشته، لندروور در حال آماده‌سازی قوای محرکه‌ی هیبریدی است. این مجموعه از یک پیشرانه دیزلی ۳ سیلندر با توربوی الکتریکی و سیستم الکتریکی ۴۸ ولتی تشکیل شده است. شاید اووک جدید از این قوای محرکه استفاده کند اما هنوز برای اطمینان از این موضوع زود است.

Range_Rover evoque 2016
Range_Rover evoque 2016
انتظار می‌رود خودروی تولیدی از جدیدترین پیشرانه‌های انجینیوم جگوار لندروور استفاده کند. چندی پیش از پیشرانه‌ی جدید ۲ لیتری بنزینی با قدرت‌های ۲۰۰ و ۲۵۰ اسب بخاری بکار رفته در سدان XE صحبت شده است. هم‌اکنون نیز این خودرو با پیشرانه‌ی جدید ۲ لیتری توربودیزل با قدرت ۲۴۰ اسب بخار و گشتاور ۵۰۰ نیوتون متر در دسترس است. انتظار می‌رود این پیشرانه‌های ۴ سیلندر در زمان رونمایی احتمالی نسل جدید اووک در اواخر سال ۲۰۱۸ در دسترس باشند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. reza

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (309 ديدگاه)

    اگه همین طور حجم ها رو بیارن پایین عالیه…راحت می تونن واارد کنن…البته اگه منع واردات 1700سی سی به بالا نزنن..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. sunmartin

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (1918 ديدگاه)

    کاربران گرامی و خودرونویسان یکی بیاد بمن بگه طراح ایووک کیه ؟ این نابغه طراحی این استاد حجم سازی کیه واقعا؟؟?
    زیباترین خودروی suv که تا بحال دیدم اییوک هست این خودرو حالت سیالی داره هنگ آور کوتاه جلو و حالت کشیدگی با زاویه متقارن عقب خوددو هماهنگ با چراغ ها و هدلایت جلو که با استفاده از led های تهاجمی زیباتر شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شاهین

      ۳۰ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (4524 ديدگاه)

      سلام
      طراحش اقای gerry mcgovern بریتانیایی هستش.
      رنجروور اسپورت و دیسکاوری هم طرح ایشون بوده.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. Ace

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    این ماشین بی نظیره.
    اسطوره ی انگلیسی…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. امیر.عارف

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (876 ديدگاه)

    واقعا این ماشین رویایی هست البته برای من که عاشق سفر به مناطق بکر هستم. بدور از هیاهوی شهری و با اطمینان از وسیله نقلیه ای که میرانید. لندروور . تویوتا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. نت

    ۱ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (363 ديدگاه)

    زیباترین مدل رنج رور همین مدل اووک هست.مدلهای دیگر رنج رور اصلا زیبا نیست و خیلی زشته.این مدل اووک چراغ جلو زیبا و سقف شیب دار جالبی داره و خوشکله و با مدلهای سنتی دیگر رنج رور خیلی فرق داره.طراحی بیرونی اووک تهاجمی و فوق العاده زیباست.در حال حاضر زیباترین ماشین رنج رور هست

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا