لندروور-رنجروور

تصاویر جاسوسی لندروور رنجروور اسپورت SVR

آب و هوا در آلمان کم‌کم گرم می‌شود و لندروور برای توسعه‌ی نسخه‌ی فیس لیفت رنجروور اسپورت SVR به نوربرگ رینگ بازگشته است. در این نوشتار برای اولین بار می‌توانیم کراس اوور لوکس و اسپورت رنجروور را ببینیم که از چند وقت پیش تابه‌حال قطعات جدیدی را بکار گرفته است.

land-rover-range-rover-sport-svr-spy-01
در نمای جلو می‌توان جلوپنجره‌ی جدید را دید و به نظر می‌رسد که چراغ‌ها نیز شکل گوشه دارتری دارند. در کل طراحی بخش جلویی خودرو پیچیده‌تر شده و ورودی‌های هوای بیشتری در آن قرار دارند. این ورودی‌های بزرگ را به راحتی می‌توان از زیر پوشش‌ها دید.

land-rover-range-rover-sport-svr-spy-pics
هم‌اکنون رینگ‌های چند پره‌ی بزرگ و مشکی در زیر خودرو خودنمایی کرده و از پشت آن‌ها می‌توان پی به روتورهای ترمز بزرگ و کالیپرهای قرمز رنگ برد.

land-rover-range-rover-sport-svr-spy-05
بخش اعظم نمای عقب بدون تغییر باقی مانده اما در بخش پایینی قضیه متفاوت است. خروجی‌های اگزوز هم‌اکنون شکل تازه‌ای به خود گرفته و اطراف آن‌ها را هم دیفیوزری احاطه کرده است.

land-rover-range-rover-sport-svr-spy-04
قدرت پیشرانه‌ی این خودرو نسبت به پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۵ لیتری سوپرشارژردار کنونی (۵۵۰ اسب بخار قدرت و ۶۸۰ نیوتون متر گشتاور) بهبود خواهد یافت. مجموع بازنگری‌های صورت گرفته باعث خواهند شد تا شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۴.۵ ثانیه‌ای مدل کنونی چند دهم ثانیه‌ای بهبود یابد.

land-rover-range-rover-sport-svr-spy-03
برای انتشار جزئیات رسمی اسپورت SVR به‌روز شده نباید انتظار طولانی‌مدتی داشته باشیم زیرا نسخه‌های test mule خودرو یک سال پیش دیده شده‌اند. بخش پرفورمنس کمپانی هم‌اکنون تأسیسات جدیدی داشته که فضا و ۲۵۰ کارمند بیشتری دارد. جگوار لندروور تلاش می‌کند تا در هر سال یک SVR جدید را معرفی نماید.

land-rover-range-rover-sport-svr-spy-02
کراس اوورهای اسپورت جگوار لندروور با عرضه‌ی اف پیس SVR بیش از پیش گسترش خواهند یافت. ظاهراً این خودرو از همان پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۵ لیتری استفاده خواهد کرد اما قدرت کمتری نسبت به اسپورت SVR خواهد داشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. علي

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (848 ديدگاه)

    خیلی دیگه تکراری و یکنواخت شده و ی جورایی رقبا بروزتر شدن . بیشتر از اینا از((( تاتا )))موتورز (((هندوستان))) توقع داشتم که ی تغیرات عمده بوجود بیاره ولی متاسفانه چندین ساله (((همین شکلیه))).
    با تچکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. سینا

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (347 ديدگاه)

    اونی که جرمی داشت 550 اسب بخار قدرت داشت ؟ تو درگ که خیلی کم آورد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. moein

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (856 ديدگاه)

    لندرور داره ماشین هاشو به طرف طراحی شهری سوق میده فک کنم تا چند سال دیگه کلا قابلیت آفرود رو حذف کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا