لندروور-رنجروور

رنجروور اسپرت کوپه در حال آزمایش دیده شد

بنا بر گزارشات، این مدل بین اووک و رنجروور اسپرت قرار خواهد گرفت

به‌نظر می‌رسد لندروور قصد دارد طیف محصولات رنجروور را با یک مدل جدید که بنا بر گزارشات اسپرت کوپه نام دارد گسترش دهد. این SUV متوسط، پلت‌فرم خود را از جاگوار F-Pace قرض گرفته است. حال به‌تازگی تصاویر جاسوسی جدید از این خودرو منتشرشده که آن‌را در حال آزمایش در پیست نوربرگ‌رینگ نشان می‌دهد.

Range-Rover-Sport-Coupe-3

رنجروور اسپرت کوپه، رنجرووری با سقف شیب‌دار خواهد بود که برای رقابت با ب‌ام‌و X6 و مرسدس بنز GLE کوپه به بازار می‌آید. سقف شیب‌دار و شیشهٔ عقب زاویه‌دار این خودرو کاملاً در تصاویر جاسوسی مشخص است چراکه استتار پشت خودرو بسیار ضعیف بوده و شیشهٔ زاویه‌دار عقب به‌طور کامل پنهان نشده است. جلوی خودرو نیز با جلوپنجرهٔ باریک و شیشهٔ جلوی شیب‌دار، طراحی آئرودینامیکی دارد.

Range-Rover-Sport-Coupe-5

انتظار می‌رود در داخل خودرو صندلی‌هایی لوکس و راحت برای چهار نفر تعبیه‌شده باشد. پلت‌فرم جاگوار F-Pace به‌گونه‌ای طراحی‌شده که به اشتراک گذاشتن آن میان محصولات مختلف به‌آسانی قابل انجام باشد؛ بنابراین در رنجروور اسپرت کوپه هم احتمالاً شاهد ارائهٔ طیف وسیعی از موتورهای چهار و شش سیلندر، نمونهٔ هیبریدی و حتی یک نسخهٔ تمام برقی خواهیم بود.

به‌احتمال‌زیاد تا چند ماه آینده همچنان باید شاهد انتشار تصاویر استتار شدهٔ رنجروور اسپرت کوپه باشیم چراکه بنا بر گزارشات، این خودرو تا اواخر سال ۲۰۱۷ رونمایی نخواهد شد. بنابراین احتمالاً فروش آن در سال ۲۰۱۸ آغاز می‌گردد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. Xman

    ۲ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (254 ديدگاه)

    همیشه از رنج روور خوشم اومده . یه جور حس ارامش به ادم میده!خاص بودنش به خاطر اینکه فلسفه وجودش با اکثر شاسی ها فرق داره . اکثر شلسی بلند ها برای اشرافیت ساخته شدن اما این برای کشف دره ها و کوه ها و جا های نا اشنا ساخته شده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. یو اس اس اینترپرایز

    ۲ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (4433 ديدگاه)

    باتشکر از اقای دهقان

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امیر دهقان

      ۲ مرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (688 ديدگاه)

      ممنون از لطفتون

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. Xman

    ۲ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (254 ديدگاه)

    همیشه از رنج روور خوشم اومده . چون فلسفه ی وجودش با بقیه شاسی بلندا که برای اشرافیت ساخته شده فرق میکه . رنج روور برای اکتشاف مکان های دور از دسترس ساخته شده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. مجید.بهترین یا هیچ.

    ۲ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    رنج روور = شاسی بلند به معنای واقعی….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. امیر.عارف

    ۲ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (876 ديدگاه)

    من این ماشین و دوست دارم و وقتی بهش فکر میکنم این حس بهم القا میشه با محصولات این کارخانه در خارج از جاده هیچ دقدقه و استرسی بابت عملکرد ضعیف و سرگردان شدن تو بیابون بهت دست نمیده. و میشه گفت جنازه این ماشین آدمو به یه آبادی میرسونه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. بنتلی

    ۲ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    خیییلی عالی،رنجرور جدای توانایی فوق العادش ظاهر شیکی داره!.مدل عادی رنجرور هم شیشه عقبش شیب داره این مدلش خیلی باحال تر شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. احمد باقری

    ۳ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    ماشینهای خیلی خوبی میسازه.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا