لندروور-رنجروور

وضعیت رنجروور اووک سه درب در بازار آمریکا

۶ سال پیش از آغاز تولید رنجروور اووک، این شاسی‌بلند سه درب از بازار آمریکا خداحافظی می‌کند و دلیل خوبی برای این کار وجود دارد. فروش نسخه سه درب اووک چندان جالب‌توجه نبوده و آمار فروش آن کمتر از مدل استاندارد پنج درب و حتی مدل دو درب کانورتیبل بوده است. خوشبختانه نسخه‌های یاد شده برای سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد و برخی به‌روزرسانی‌ها را تجربه خواهند کرد.

رنجروور اووک
بنا به گفته Motor Authority، اووک سه درب شاهد به‌روزرسانی برخی ویژگی‌ها در برادران خود خواهد بود که مهم‌ترین آن‌ها به قوای محرکه مربوط می‌شود. پیشرانه ۲ لیتری توربوی انجینیوم زیر کاپوت این خودرو قرار خواهد گرفت که جایگزین مدل ۲ لیتری توربوی فورد می‌شود. این پیشرانه انجینیوم در مدل‌های جگوار XE، XF و رنجروور ولار نیز بکار رفته است.

2016 Range Rover Evoque
پیشرانه جدید اووک قدرت ۲۳۷ اسب بخاری داشته درحالی‌که در نسخه‌های HSE دینامیک و اتوبیوگرافی قدرت ۲۸۶ اسبی خواهد داشت. این نیرو از طریق یک پیشرانه ۹ سرعته اتوماتیک به تمامی چرخ‌ها منتقل خواهد شد و شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۶ ثانیه‌ای را به ارمغان خواهد آورد.


پیشرانه موردبحث علاوه بر قدرت بیشتر راندمان بالاتری نیز دارد. رنجروور قول داده این خودرو اگر کم‌مصرف‌تر از مدل سال ۲۰۱۷ نباشد حداقل راندمان برابری با آن را ارائه کند.


علاوه بر نسخه‌های HSE دینامیک و اتوبیوگرافی، لندروور همچنین نسخه جدید لندمارک ادیشن را نیز معرفی خواهد کرد که دارای ویژگی‌هایی چون سقف خاکستری، عناصر خاص ظاهری، رینگ‌های ۱۹ اینچی و پوشش چرم مشکی با دوخت‌های متضاد می‌باشد. هنوز جزئیات مربوط به قیمت و زمان عرضه این مدل اعلام نشده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. (Ali(Chevy Nova

    ۱۸ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (6801 ديدگاه)

    از همه نظر خوبه بخصوص طراحى داخلىش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. M.us

    ۱۸ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (237 ديدگاه)

    موافقم علی به نظرم طراحی خارجیش خیلی جذاب اما داخلش یکم باید پیشرفت کنه همین طوریشم خوبه در کل رنجروور رو دوست دارم با ابوهته

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ali a

    ۱۸ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (775 ديدگاه)

    با اینکه طرای ایووک رو دوست دارم ولی با این قیمت کاملا آلمانی ها رو بهش ترجیح میدم..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. matador

    ۱۸ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    عکس سوم فقط به درد والپیپیر میخوره از بس قشنگه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. یاس ی

    ۲۰ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (1019 ديدگاه)

    اووک عشقه، از نزدیک خیلی زیباست، خوشبختانه یدونه منطقه آزاد چابهار دیدم ، بسیار گیرا و جذابه، منو جادو کرد لعنتی.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا