لندروور-رنجروور

رنجروور ولار با تیونینگ اوربان اتوموتیو

جدیدترین محصول رنجروور یعنی ولار خودرویی جذاب است. این خودرو اوایل سال و در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی شد و ترکیبی از انحناهای شیک مدل کوچک‌تر اووک و توانایی‌های آفرود برادر بزرگ‌تر یعنی رنجروور اسپورت است؛ اما حداقل یک تیونر فکر می‌کند که این خودرو را می‌تواند حتی زیباتر هم بکند.


اوربان اتوموتیو که موسسه‌ای در بریتانیا است اولین تصاویر از نسخه تیونینگ شده ولار را منتشر کرده است. تغییرات این خودرو شامل جایگزینی سپرهای فیبر کربنی جلو و عقب، فینیش فیبر کربنی روی اسپلیتر جلو، ورودی‌های هوای جلو و دیفیوزر عقب به همراه چراغ‌های روز روشن پریمیوم یکپارچه با ورودی‌های کربنی جانبی است. همچنین نباید از سر اگزوزهای آلومینیومی با پوشش ساتین مشکی غافل شد.


نمای بیرونی خودرو دارای دو رنگ متفاوت است. در بخش پایینی شاهد رنگ مشکی ساتین بوده و سقف نیز پوشش مشکی براق دارد. تکمیل کننده نمای ظاهری رینگ‌های ۲۳ اینچی مشکی براق است که هماهنگی بسیار خوبی با قوس‌های کشیده چرخ‌ها دارد. در کل پکیج در نظر گرفته برای رنجروور ولار مناسب و گیراست.


اوربان اتوموتیو می‌گوید تولید این خودرو از ماه نوامبر آغاز خواهد شد و اولین نمونه‌های آن در ماه آینده به دست مشتریان خواهد رسید. ظاهراً قبلاً ۱۴ سفارش برای این خودرو ثبت شده است. هنوز حرفی درباره هزینه این پکیج زده نشده است. شایان ذکر است بهای ولار از ۵۰۸۹۵ دلار آغاز می‌شود.


زیر کاپوت خودرو همان پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با قدرت ۲۴۷ اسب بخاری قرار دارد. خریداران می‌توانند گران‌ترین نسخه با پیشرانه ۳ لیتری سوپرشارژردار را انتخاب کنند که قدرت ۲۸۰ اسب بخاری و بهای ۶۵۱۹۵ دلاری دارد. متأسفانه این پکیج هنوز برای نسخه‌های دیزلی تدارک دیده نشده است. ولار دیزلی از پیشرانه ۲ لیتری توربو با قدرت ۱۸۰ اسبی استفاده کرده و بهای ۵۷۱۹۵ دلاری دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۱۲ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (224 ديدگاه)

    از ماشینهای انگلیسی به سختی میشه ایراد گرفت، به خصوص اگه به این زیبایی تیون شده باشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. بی نام

    ۱۲ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (92 ديدگاه)

    ولار واقعا زیباست. کیف میکنم وقتی همچین طرح های زیبایی رو میسازن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. علی

    ۱۲ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (67 ديدگاه)

    به این میگن هنر
    دوتا مکعب مستطیل بهم چسبوندن ولی در عین سادگی یه شاهکاره
    بهترین طراحی رنجروور برا همین ولار هست به نظرم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Omid622

    ۱۲ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (744 ديدگاه)

    جذاب ترین و بهترین نمای داخلی در قیاس با رقبا رو داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Nima

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (26 ديدگاه)

    من عاشق این ماشینم خطوط بدنش باهات حرف میزنن هیچ چیز زشتی توش نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا