لندروور-رنجروور

قیمت و مشخصات رنجروور اسپورت P360 و P400

لندروور پیش‌فروش خودروهای رنجروور اسپورت P360 و P400 هیبریدی ملایم را آغاز کرده است.


هر دو نسخه‌ی این خودروی لوکس از پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳ لیتری با توربوشارژر توئین اسکرول و سوپرشارژر الکتریکی استفاده کرده و البته تکنولوژی هیبریدی ملایم ۴۸ ولتی نیز کمک‌حال این مجموعه است.


مدل‌های جدید P360 قدرت ۳۵۵ اسب بخاری و گشتاور ۴۹۵ نیوتون متری دارند درحالی‌که خروجی و گشتاور مدل‌های P400 به ترتیب برابر با ۳۹۵ اسب بخار و ۵۵۰ نیوتون متر است. مشتریان آمریکایی می‌توانند مدل‌های P360 را با تریم های SE و HSE انتخاب کنند درحالی‌که مدل‌های قوی‌تر P400 تنها با تریم فول و پرچم‌دار HSE عرضه می‌شوند.


لندروور ادعا می‌کند مدل پرچم‌دار P400 HST شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۵.۹ ثانیه‌ای داشته و از نشان‌های سفارشی و تریم کربنی سفارشی در بدنه و کابین سود می‌برد.


مدل‌های HST همچنین با کالیپرهای ترمز قرمز، صندلی‌های جلوی برقی با تنظیم در ۱۶ جهت، پدال‌های تعویض دنده‌ی کرومی و… عرضه می‌شوند. تمامی مدل‌های رنجروور اسپورت ۲۰۱۹ هم‌اکنون با سیستم‌های پاسخ سطوح ۲ و جعبه انتقال دو سرعته فروخته می‌شوند.


قوای محرکه‌ی هیبریدی ملایم جدید لندروور انرژی را از طریق ترمزهای احیا شونده جمع‌آوری می‌کند و آن را در باتری ۴۸ ولتی ذخیره می‌نماید. این انرژی را می‌توان در زمان شروع به حرکت خودرو استفاده کرد تا به خاموش بودن بیشتر خودرو در زمان طولانی‌تر توسط سیستم استارت/استاپ کمک نمود. این امر باعث بهبودی راحتی سرنشینان خواهد شد.


قیمت رنجروور اسپورت P360 از ۶۹۷۹۵ دلار آغاز می‌شود درحالی‌که برای خرید نسخه‌ی HST P400 باید ۸۴۲۴۵ دلار پرداخت کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. net

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (3149 ديدگاه)

    در بین ماشینهای رنجرور ایووک قشنگ و به روز هست و بقیه ماشینهای رنجرور طراحی سنتی و جعبه ای و قدیمی دارند

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا