لندروور-رنجروور

قیمت و مشخصات کامل نسل جدید لندروور دیفندر

سرانجام پس از مدت‌ها خبرسازی، نسل جدید لندروور دیفندر معرفی شد. خبر مهم اینکه این خودرو پس از حدود ۲۰ سال غیبت دوباره روانه‌ی بازار آمریکا می شود. این آفرودر بریتانیایی قیمت پایه‌ی ۵۰۹۲۵ دلاری خواهد داشت و با این پول شما صاحب مدل استاندارد P300 خواهید بود که از پیشرانه‌ی ۴ سیلندر توربوی ۲۹۶ اسب بخاری سود می‌برد. این پیشرانه‌ی بنزینی ۲ لیتری انجینیوم باعث ایجاد شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۷.۷ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۱۹۱ کیلومتر در ساعتی می شود.


اما مدل مجهزتر دیفندر S قیمت آغازین ۵۴۳۷۵ دلاری داشته و از همان پیشرانه‌ی یاد شده استفاده می‌کند. این دو تریم تنها با پیشرانه‌ی یاد شده عرضه می‌شوند و مدل‌های فول تر منحصراً دارای پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳ لیتری توربو خواهند بود. این نیروگاه بنزینی به سوپرشارژر الکتریکی ۴۸ ولتی مجهز است. نیروگاه قوی‌تر دیفندر قدرت ۳۹۵ اسب بخاری داشته و شتاب ۵.۸ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۲۰۸ کیلومتر در ساعتی را به ارمغان می‌آورد.


یک پله بالاتر از دو تریم قبل مدل دیفندر SE با قیمت ۶۳۲۷۵ دلاری قرار گرفته و پس از آن‌هم مدل HSE با بهای ۶۹۳۷۵ دلاری قرار دارد؛ اما برای خرید دو مدل پرچم‌دار دیفندر فرست ادیشن و دیفندر ایکس باید به ترتیب ۶۹۶۷۵ و ۸۱۲۹۵ دلار پول بپردازید. ما روی مدل دیفندر ایکس تمرکز داریم و می‌گوییم که این خودرو به پکیج سفارشی اکسپلورر ۴۲۸۶ دلاری هم می‌تواند مجهز شود. این پکیج شامل مواردی همچون فلاپ های جلو و عقب، پوشش لاستیک زاپاس، ورودی هوای متفاوت، محافظ گلگیر و روف راک می‌باشد.


رنگ سبز پانگئا که با پوشش محافظتی ساتین همراه شده بهای ۳۸۰۰ دلاری دارد و همچنین برای رینگ‌های ۲۲ اینچی ۵ پره نیز باید ۲ هزار دلار دیگر کنار بگذارید. دیفندر جدید به‌صورت استاندارد به‌صورت ۵ نفره عرضه می شود اما اگر خواهان آرایش ۵+۲ باشید باید ۱۷۰۰ دلار پرداخت کنید. با پرداخت ۴۰۰ دلاری دیگر هم خودروی شما دارای تنظیمات سیستم تهویه مطبوع صندلی‌های عقب خواهد بود.


بخش آپشن های پیکربندی دیفندر جدید با چندین پکیج آغاز می شود: پکیج یدک کشی ۹۸۵ دلاری با سیستم دستیار یدک‌کش پیشرفته، پکیج رفاهی ۳۰۰ دلاری شامل یخچال کنسول مرکزی جلو، پکیج آب‌وهوای سرد ۷۰۰ دلاری شامل شیشه جلوی گرم شونده و شوینده چراغ‌های جلو و فرمان گرم شونده.


همچنین پکیج رفاهی صندلی عقب با بهای ۱۳۹ دلاری، پکیج حفاظت کابین با قیمت ۶۹۹ دلار نیز وجود دارد. پکیج ظاهری دیفندر جدید نیز ۲۱۰۰ دلار قیمت داشته و شامل پوشش لاستیک زاپاس، فلاپ روشن عقب، پوشش مشک مات کاپوت، محافظ گلگیر و کیت محافظ بدنه می‌باشد.


در بخش ویژگی‌های بدنه تنها قلاب‌های نارنجی‌رنگ ۲۵۰ دلاری و سپر محافظ ۶۳۰ دلاری وجود دارد؛ اما در کابین آپشن های بیشتری وجود داشته و برخی از آن‌ها عبارت‌اند از: پکیج سیگاری ۵۰ دلاری، سیستم تهویه مطبوع سه ناحیه‌ای ۱۰۷۵ دلاری، حسگر کیفیت هوای ۷۵ دلاری، یونیزه کردن هوای کابین ۱۰۰ دلاری و…


با پرداخت ۳۰۰ دلار برای رادیوی ماهواره‌ای SiriusXM، ۳۶۰ دلار برای وای فای و… می‌توان ارتباطات بیشتری داشت. همچنین حسگر نفوذ ۵۰۰ دلاری هم وجود دارد که از حسگرهای اولتراسونیک برای تشخیص هرگونه نفوذ به داخل کابین دیفندر قفل شده استفاده می‌کند. این سیستم صورت خودکار هشدار می‌دهد و این هشدار به‌صورت صوتی و دیداری خواهد بود.


با سفارش تمامی آپشن ها قیمت نسل جدید لندروور دیفندر به ۱۰۳۱۳۳ دلار می‌رسد که شامل هزینه‌های تحویل نیز هست. به یاد داشته باشید که بخش ویژه‌ای هم برای لوازم جانبی این خودرو وجود دارد که می‌تواند قیمت را بازهم بالاتر ببرد. در این بخش تمامی موارد لازم وجود دارد.


شایعاتی درباره‌ی تولید نسخه‌ی لوکس‌تر و گران‌تر از دیفندر هشت‌نفره دیفندر ۱۳۰ وجود دارد اما هنوز زود است درباره‌ی این خودرو سخن بگوییم. دیفندر ۱۱۰ اولین خودرویی خواهد بود که وارد آمریکای شمالی می شود و مدل کوتاه‌تر ۹۰ نیز سال آینده در این بازار عرضه می شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۲ دیدگاه‌ها

  1. Behrouz. anzali

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (372 ديدگاه)

    ماشین جذابی تولید کرده لندرور.یه شخصیت خواصی داره . ای کاش میشد تو ایرانم راه پیدا کنه . ولی افسوس. ما همیشه باید افسوس بخوریم چون نه واردات داریم و نه تولید داخلی داریم که بدرد مردم بخورن .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ایمان

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (3880 ديدگاه)

    پُر آپشن ترین آفرودر دنیا ….

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. کامیاب

      ۲۳ شهریور ۱۳۹۸
      سوابق: (499 ديدگاه)

      جی کلاسم کشکه حتما

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. net

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (3061 ديدگاه)

    طراحی داخلی و یکپارچه مشکی و صندلی چرم مشکی و سقف سانروف بزرگ قشنگی داره.دسته دنده که درون داشبورد هست زشته و تو ذوق میزنه و جای دسته دنده اینجا نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. L-H-P-TT

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (133 ديدگاه)

    واقعا کابینش بینظیره ……
    امیدوارم تو تست های عملکردی هم موفق باشه …..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Elmiraj

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (3088 ديدگاه)

    جگوار-لندرور خودش کاری می کنه که ماشین هاش فروش نرن….
    این از فروش فاجعه I-pace که در ماه گذشته میلادی تنها ۱۶۰ دستگاه در آمریکا فروخت و اینم از دیفندر جدید با قیمتی بین ۵۱ تا ۱۰۳ هزار دلار!!! برای یک آفرودر معمولی!!!!!
    .
    .
    جیپ بهترین آفرودر دنیا رو با قیمتی بین ۲۷ هزار تا نهایتاً ۷۵ هزار دلار ( با تجهیزات سفارشی موپار) به دست مشتری میده…..
    .
    با این قیمت بالا و توانایی های معمولی که داره جیپ سواران آمریکا بهش نگاه هم نمی کنن .

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. دانیال_Surrey،England

      ۲۲ شهریور ۱۳۹۸
      سوابق: (2761 ديدگاه)

      چقدر جدیدا داری حرص چیزای بیخودی رو میخوری جانم.
      اصلا و ابدا،تاکید میکنم اصلا و ابدا این شاهکار تکنولوژی رو با ماشینایی که نهایت به یک ستاره ی ایمنی و لرزش وحشتناک ماشین و…..اکتفا میکنن مقایسه نکن.
      جیپ قیمتش پایینه به دلیل اینکه همون اندازه یا کمتر هم میارزه.
      پاس کردن تست های الکتریکی ip67،فرو رفتن تا عمق حتی فراتر از چیزی که لندروور گفته،داشتن 85 ecu و…….تنها گوشه ای از قابلیت هاشه.
      متاستفانه من الان دسترسی به کامپیوتر ندارم و با گوشی هم درست نمیتونم کار کنم وگرنه خیلی کامل ویژگی هاشو برات مینوشتم.

      اگه دیفندر جدید آفرودر معمولیه وای به حال امثال رانگلر با اون کیفیت فاجعش.
      اینو سرچ کنید دوستان
      50things you need to know about the new Defender
      تو سایت which car.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. نوید جهرمی

      ۲۸ شهریور ۱۳۹۸
      سوابق: (3685 ديدگاه)

      بیشتر از قیمت، از رده بندی کیفیت و اطمینان مشتری هست که باعث شده از رقبا عقب بیفته. هزینه نگهداریشون هم از آلمانیا بیشتره.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. datsun

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (3431 ديدگاه)

    اگه امسال تو لیست بهترین های طراحی کابین نباشه در حق لندروور اجحاف شده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. علیx76

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (1203 ديدگاه)

    به این ماشین امید زیادی داشتم اما قیمت گذاریش یکم عجیبه تو رنج قیمتی پایینتر جیپ رنگلر روبیکان ترجیح میدم
    و تو رنج قیمتی مشابه ، سلطان F150 رپتور
    البته این انتخاب صرفا با در نظر گرفتن آفروده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. علی

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (21 ديدگاه)

    دیفندر جدید صد در صد شکست میخوره. چون با شاسی و بدنه مونوکوک در واقع یک کراس اوور با قابلیت آفرود هست نه یک آفرودر واقعی و قیمتش هم زیاده و وارد محدوده لوکس ساز های آلمانی و فول سایز های آمریکایی شده که با هیچکدومشون تمیتونه رقابت کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. یاس ی

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (1019 ديدگاه)

    از نظر طراحی داخلی و آپشنها عالی کارکرده. کاشکی طراحی بیرونیش یکم زمخت تر بود. البته قشنگه فقط انتظاری که از یک دیفندر داری را برآورده نمیکنه، البته این نظر شخصی منه و قطعا بعضی از دوستان نظر دیگه ای دارن. در خصوص قیمت هم اینو بگم دیفندر نسل قبل هم ماشین ارزونی نبوده. محصولات لندروور هیچ وقت نه ارزون بودن و نه معمولی.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا