لندروور-رنجروور

تولید لندروور دیسکاوری 2021 با قوای محرکه هیبریدی ملایم

در خانواده لندروور به راحتی می‌توان فراموش کرد که بین رنجروور سطح بالا و دیفندر دوست‌داشتنی کدام‌یک کاربردی‌ترین شاسی‌بلند هستند. این لندروور دیسکاوری است که ارزان‌ترین تجربه نشستن پشت فرمان یک شاسی‌بلند آفرود اما همچنان لوکس را ارائه می‌کند. دیسکاوری همچنین تنها لندرووری است که همیشه به عنوان خودرویی با هفت صندلی و فضای بار قابل‌توجه در سفرهای ماجراجویی بازاریابی شده است. این خودرو همچنین خاصیت سواری مناسب در شهر را نیز حفظ نموده است.

لندروور دیسکاوری 2021

ظاهراً فشارهای فزاینده‌ای که از سوی رقبای الکتریکی شده به لندروور وارد می‌شود این خودروساز را سرانجام مجبور کرده نسخه‌ای هیبریدی از دیسکاوری را در نظر بگیرد.

لندروور دیسکاوری 2021

اگرچه پیشرانه‌های بنزینی در بازارهای آمریکایی علاقه‌مندان زیادی دارند اما اروپایی‌ها همچنان به نمونه‌های دیزلی علاقه نشان می‌دهند. در واقع بزرگ‌ترین پیشرانه بنزینی دیسکاوری از نوع ۲ لیتری توئین توربو است که قدرت حدود ۳۰۰ اسبی دارد. این در حالی است که پیشرانه‌های دیزلی ۲ و ۳ لیتری در دسترس خریداران قرار دارد؛ اما آن چیزی که همیشه در دیسکاوری دیده نشده قوای محرکه هیبریدی می‌باشد. اووک و رنجروور قبلاً از این تکنولوژی برخوردار شده‌اند اما دیسکاوری فعلاً از دسترسی به آن محروم بوده است.

اما یافته‌های اتو اکسپرس نشان می‌دهد که یک دستگاه دیسکاوری بنزینی مجهز به سیستم هیبریدی ملایم در حال تست می‌باشد. دلیل آن‌ها نیز عدم وجود درگاه شارژ مشخص مخصوص خودروهای پلاگین هیبریدی در روی بدنه بوده است.

هنوز زمان زیادی تا معرفی نسخه پلاگین هیبریدی دیسکاوری وجود دارد اما به نظر می‌رسد قوای محرکه هیبریدی ملایم هم‌زمان با فیس لیفت این خودرو معرفی خواهد شد.

لندروور دیسکاوری 2021

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. net

    ۱ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (2983 ديدگاه)

    این مدل شیشه عقب برای دیسکاوری بد هست،بنز gle 2020 هم همچین شیشه عقب بدی داره ،این مدل شیشه عقب کراس اورها اسمش چی هست که تا ستون درب دوم کشیده شده؟
    اگر کراس اورهای رنجرور ستون سقف تا شیشه هم رنگ ماشین بود و مشکی نبود خیلی زیباتر میشد تنها ماشینی که در دنیا ستون سقف را مشکی میکنه رنجرور هست که بد هست مثلا همین ماشین اگر همه ستونها قرمز بود خیلی زیباتر میشد و فقط ستون انتها درب دوم قرمز هست که جالب نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. احمدرضا

    ۱ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (878 ديدگاه)

    ناهماهنگی بدی در پشت و جلوش هستش
    جلوش زیباست ولی پشتش بهش نمی خوره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا