لندروور-رنجروور

لندروور دیفیندر کانورتیبل سفارشی با بطنی جذاب!

ایست کوست دیفندر ECD یک‌بار دیگر با جدیدترین محصول خود خبرساز شده است. پروجکت دیزرت استورم نام یک لندروور دیفندر سفارشی است که از بدنه‌ی کانورتیبل و ویژگی‌های متمایز زیادی برخوردار می‌باشد.


نیروبخش این خودرو پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری LS3 شورولت کوروت بوده که با یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک همکاری می‌کند. سیستم اگزوز خاص بورلا نیز روی این دیفندر ویژه نصب شده است.


شاسی‌بلند D90 این تیونر همچنین از سپرهای فولادی، وینچ جلو، پله‌های کناری، گارد بدنه، چراغ‌های LED و… سود می‌برد. رینگ‌های ۲۰ اینچی کان به همراه لاستیک‌های گیرای بی اف گوودریچ نیز بر خاص بودن این دیفندر تأکید دارند. یک کیت افزایش ارتفاع نیز تکمیل کننده‌ی پروژه‌ی ECD است.


داخل کابین این خودرو دو نفر می‌توانند در روی صندلی‌های کلاسیک پوما بنشینند و در عقب نیز جا برای چهار نفر وجود دارد. تریم چرم قرمز و مشکی با دوخت‌های قرمز حرف اول را در کابین می‌زند. در این بخش همچنین فرمان مومو با پوشش چرمی و دوخت قرمز و پشت آمپرهای قرمزرنگ دیده می‌شوند.


سرنشینان خواهند توانست خود را با سیستم چندرسانه‌ای سونی و سیستم صوتی JL مجهز به ساب ووفر سرگرم کنند. شارژ بی‌سیم گوشی، وای فای، دوربین دنده‌عقب، ورود بدون کلید، نورپردازی LED و… نیز جزو تکنولوژی‌های مدرن این خودرو می‌باشند.


این یکی از کامل‌ترین پروژه‌های تیونینگ دیفندر توسط ECD می‌باشد. اگر یادتان باشد چند هفته‌ی پیش نیز یک دیفندر سفارشی دیگر با نام پروجکت سوهو را خدمت شما معرفی کردیم که آن هم از پیشرانه‌ی ۸ سیلندر کوروت سود می‌برد اما مدل دیزرت استورم در سطح بالایی قرار دارد.


بی‌صبرانه منتظر پروژه‌ی بعدی متخصصان ECD هستیم تا ببینیم که آیا همین سطح از جذابیت در ارتقای محصولات خاطره‌انگیز را تکرار خواهند کرد یا نه.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. علی

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (141 ديدگاه)

    عجب غول جذابی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. charger

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (396 ديدگاه)

    یعنی یه روزی میرسه که دیفندر و رانگلر و G کلاس از چشم آدم بیفته ؟؟؟؟؟؟
    من که فکر نمی کنم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. حسن

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (112 ديدگاه)

    و بازهم خدایی موتور 6/2 لیتری جی ام

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Jamshid

    ۲۶ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (755 ديدگاه)

    بشنوید از موتوری که دیگه برا تیونری مهم نیست مال کدوم شرکته همینجوری میخره چشم بسته می‌بنده😂
    هر چی تیونینگ خودروی آفرودی دیدم دو و نیم سومشون از انجین ال اس استفاده میکردند
    تعصب الکی هم نمیکشم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا