لندروور-رنجروورمک لارن

با تیونرها در ژنو – هامان

اختصاصی از نمایشگاه ژنو: memo R  چهارمین و آخرین مک لارن MP4 C12 تیون شده که در نمایشگاه ژنو رونمایی شده است.

تیم طراحی هامان طرح چشمگیری برای شکل دادن به این سوپر اسپرت محبوب انتخاب کرده اند و برای رسیدن به این هدف ، هامان اقدامات قابل ملاحظه ای صورت داده است بطوریکه با الگو گرفتن از جنبه های عملکردی و طراحی مک لارن F1 به بازسازی مک لارن MP4 و خلق memo R پرداخته است.

بدین منظور این تیونر آلمانی از اسپلیتر بزرگ در جلو ، آرکها به منظور تهویه چرخ ها ، مجرای هوای تعبیه شده روی سقف ، رکاب های کناری جدید و بال و دیفیوزر عقب بهره گرفته است.

 

و اما محصول دیگر هامان با کار برروی یک انگلیسی محبوب دیگر ، یعنی رنجرور Evoque شکل گرفته است.

هامان با بسته ای که ارائه کرده به ارتقا عملکرد و ایجاد فضای داخلی متفاوت اندیشده بطوریکه شاهد اسپویلر دوتکه جلو ، بال های کناری ، عریض تر شدن ۷۰ میلی متری محور جلو  و ۸۰ میلی متری محور عقب به منظور رعایت تناسب و همچنین استفاده از رینگ های آلومینیومی ۳ تکه وخروجی های اگزوز جدید جا خوش کرده در وسط سپر عقب که مجهز به صدا خفه کن هستند ، هستیم .

این تیونر آلمانی با استفاده از تجربیاتش به بهبود عملکرد برای موتورهای ارائه شده ی Evoque پرداخته است.پس از تغییرات در این زمینه برای موتورهای ۲.۲ TD4 و ۲.۲ ED4  افزایش قدرت به میزان ۳۱ اسب بخار و گشتاور به میزان ۶۵ نیوتن متر به وقوع پیوسته است همچنین قدرت و گشتاور موتور ۲.۲ Si4 به ترتیب ۳۸ اسب بخار و ۵۵ نیوتن متر افزایش داشته است.

هامان هم اکنون به گرفتن سفارش برای این محصول مشغول است تا زمان باقی است فرصت را از دست ندهید.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

محمدرضا ریاضی

محمدرضا ریاضی ، همراه با شما در دنیای هیجان انگیز خودرو

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. امیر

    ۲۸ اسفند ۱۳۹۰
    سوابق: (10 ديدگاه)

    آن کسایی که به تیبا زیبای ایرانی لقب دادند از ماشین چیزی سر در می آورند؟ وقتی نمی توانید یک ماشین زیبا بسازید، نمی توانید به یک فرقان بگوئید زیبا ،ما آنقدر صنایع زیبا داریم مثل قالی ابریشم ایرانی که رقیبی در دنیا ندارد نمی دانم چراوقتی استعدادی در خودرو نداریم ویا از جوانان متخصص استفاده نمی کنیم بهتر نیست پول و وقت خورا روی کشاورزی و دیگر صنایع بگذاریم که حرفی برای گفتن داریم ،نه آنکه مردم را مجبور کنیم از روی اجباراین خودروهای آشغال را به آنها تحمیل کنیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شایان

      ۶ اردیبهشت ۱۳۹۱
      سوابق: (13 ديدگاه)

      امیر جان بیخودی زور میزنی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. نيما

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (121 ديدگاه)

    واقعا مک لارن با تیون محشر تر شده ،ایول هامان

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا