لندروور-رنجروور

پروژهٔ گوست، جدیدترین دیفندر ارتقاءیافتهٔ شرکت ECD

شرکت East Coast Defender (به‌صورت مخفف ECD) به خاطر ارتقاء و تقویت لندروورهای دیفندر و تبدیل آن‌ها به آفرودرهای توانمندتری شهرت دارد. آخرین ساختهٔ این شرکت پروژهٔ گوست نام دارد و بر اساس نسخهٔ D110 دیفندر ساخته شده است. این خودرو در بیرون از ویژگی‌های خاصی مثل رنگ خاکستری ویژه، سپر جلوی فولادی با وینچ و دی‌لایت‌های LED، یک نوار چراغ LED روی سقف، زیر پایی‌های جانبی فولادی، رول کیج، پکیج بکسل و رینگ‌های ۲۰ اینچی موندیال رترو با لاستیک‌های آفرود برخوردار است.

فضای داخلی این جان‌سخت بریتانیایی نیز با چرم خاکستری و دوخت سبزرنگ، صندلی‌های جلوی پوما، صندلی‌های ردیف دوم با تقسیم ۶۰ به ۴۰ و چهار صندلی طولی در قسمت بار، بازآوری شده است. غربیلک فرمان چوبی، آمپرهای متفاوت، سیستم اطلاعاتی-سرگرمی با کارپلی، سیستم صوتی JL و دریچه‌های تهویهٔ عقب نیز از دیگر ویژگی‌های داخلی پروژهٔ گوست هستند.

همانند اکثر پروژه‌های ECD، این دیفندر هم یک جراحی پیوند قلب را تجربه کرده و پیشرانهٔ اصلی آن با یک موتور هیجان‌انگیزتر جایگزین شده است. ECD زیر کاپوت این خودرو یک پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 ساخت جنرال موتورز را قرار داده است. این موتور که از نوع LS3 بوده و متعلق به کوروت است، ۴۳۰ اسب بخار قدرت دارد که این دیفندر را بسیار قوی‌تر از نسخهٔ استاندارد کرده است. انتقال نیروی این موتور هم توسط یک گیربکس شش سرعتهٔ اتوماتیک صورت می‌گیرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. (ali (chevy nova

    ۱۸ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (6809 ديدگاه)

    و بازهم موتور 6/2 لیتری بیگ بلاگ جنرال موتورز قدرت بخش این ماشین شد
    همه میدونن برای اونکه ماشین رو ارتقا بدن در بخش فنی موتوری جز موتورهای جی ام نمیتونه این کار رو به بهترین وجه ممکن انجام بده

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. یانکی

      ۱۸ مرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (2354 ديدگاه)

      علی جون بیگ بلاک نیست.اسمال بلاکه.بیگها فقط به صورت افتر مارکت یا سفارشی تولید میشن.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Mehrzad

    ۱۸ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (10 ديدگاه)

    #ژنرال ?❤️

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا