لندروور-رنجروور

تزریق خونی تازه به رگ‌های لندروور دیفندر قدیمی

اگرچه ما بی‌صبرانه منتظر پرده‌برداری از نسل جدید دیفندر هستیم، لندروور راهی جدید برای تزریق خونی تازه به رگ‌های نسخه‌های قدیمی این آفرودر مشهور و سرسخت پیدا کرده است. این پکیج‌های ارتقایی که برای دیفندر ۹۰ و ۱۱۰ تولید شده بین سال‌های ۱۹۹۴ تا ۲۰۱۶ در نظر گرفته شده‌اند بخش‌های متنوعی را در بر گرفته و قیمت آن‌ها از ۴۳۲ پوند برای یک رینگ ۱۸ اینچی شروع می‌شود. چهار عدد رینگ به همراه رینگ زاپاس در کل ۲۱۶۰ پوند قیمت دارد.


اما اگر مالک دیفندر مجهز به پیشرانه‌ی ۲.۲ لیتری دیزلی سال ۲۰۱۲ به بعد هستید مهم‌ترین پکیج ارتقایی دیفندر را افزایش قدرت و گشتاور آن خواهید دانست. قدرت این پیشرانه با افزایش ۳۹ واحدی به ۱۶۰ اسب بخار رسیده درحالی‌که گشتاور نیز عدد قابل‌توجه ۴۶۳ نیوتون متری را نشان می‌دهد. این خودرو می‌تواند به حداکثر سرعت ۱۷۰ کیلومتر در ساعت برسد که قطعاً بیش از حد نیاز برای چنین خودرویی است. این برند بریتانیایی همچنین لاستیک‌های پرفورمنس را به عنوان بخشی از پکیج ارتقایی دیفندر کلاسیک با قیمت ۱۶۹۹۵ پوندی عرضه می‌کند.


قطعاً سیستم ترمز مناسبی برای این قدرت بیشتر موردنیاز است بنابراین کیت ترمز مخصوصی که از مدل دیفندر ورکس V8 گرفته شده برای این خودرو معرفی شده است. همچنین پکیج سیستم تعلیق نیز از نسخه‌ی دیگر دیفندر گرفته شده اما به یاد داشته باشید که این کیت تنها برای خودروهای مدل سال ۲۰۰۷ موجود است. پکیج‌های سیستم تعلیق و هندلینگ شامل دیسک‌های ترمز، لنت‌ها و کالیپرهای هماهنگ با رینگ‌های ۱۸ اینچی یاد شده بوده و درعین‌حال دامپرها، فنرها، اتصالات، بوش‌ها و میله‌های ضد لغزش نیز بهینه شده‌اند.

شما می‌توانید تمامی این بخش‌ها را به‌صورت جداگانه هم سفارش دهید. تکمیل کننده‌ی این موارد نشان‌های منحصربه‌فرد روی گلگیرهای جلو است که به همه می‌گوید این یک دیفندر استوک نیست. همچنین مشتریان تأییدیه‌ی کمپانی را دریافت خواهند کرد و به تور تأسیسات لندروور کلاسیک در بریتانیا و یا اسن آلمان خواهند رفت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا