لندروور-رنجروور

به‌روزرسانی‌ها و قیمت لندروور دیسکاوری اسپرت 2017

لندروور به‌تازگی به‌روزرسانی‌های مدل ۲۰۱۷ دیسکاوری اسپورت معروف را منتشر کرده و خبر از قیمت پایه ۳۸,۶۹۰ دلاری آن (شامل ۹۹۵دلار هزینه تحویل در محل) داده است.

2017 Land-Rover Discovery Sport
۲۰۱۷ Land-Rover Discovery Sport
برای دیسکاوری‌های اسپورت مجهز به تریم HSE و LUX زین پس یک بسته طراحی ارائه خواهد شد که جزئیات منحصربه‌فردی به نمای خارجی و داخلی اضافه می‌کند. تغییرات خارجی شامل سپرهای جلو و عقب با خروجی‌های یک‌پارچه اِگزوز، اَکسِنت‌های مشکی‌رنگ و رینگ‌های آلیاژی ۲۰ اینچی به رنگ مشکیِ جلادار می‌شود. داخل اتاق هم دوخت متضاد روی صندلی‌ها و اهرم تعویض دنده چرمی، کف‌پوش‌های خاص و استفاده از فلز پرداخت شده برای پدال‌ها و مرکز داشبورد موارد جدید هستند.

2017-Land-Rover-Discovery-Sport-Tile-Bluetooth-tracking-device-08
۴ رنگ بدنه‌ی جدید به گزینه‌ها اضافه‌شده که با نام‌های نقره‌ایِ سیلیکونی (Silicon Silver)، مشکیِ فارالون (Farallon Black)، طوسیِ کارپَتیَن (Carpathian Grey) و آروبا متالیک (Aruba Metalic) شناخته می‌شوند.

2017-Land-Rover-Discovery-Sport-02
لندروور برای نسخه ۲۰۱۷ دیسکاوری اسپورت سامانه اطلاعات و سرگرمی لمسی خود موسوم به InControl را با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر ۱۰.۲ اینچی در نظر گرفته و ادعا می‌کند که مِنوی آن دقیقاً همانند تلفن‌های هوشمند موجود در بازار بوده و همانقدر هم در استفاده کردن راحت است. این سامانه از پردازنده ۴ هسته‌ای بسیار قوی ساخت اینتِل (Intel) برای پردازش و گرافیک به‌همراه حافظه خشک سریع (SSD) استفاده می‌کند که درکنار نسبت ۲۱:۹ برای صفحه‌نمایش جذاب به نظر می‌رسد.

سامانه‌های نشان‌دهنده وضعیت راننده، محدودکننده هوشمند سرعت و کمکی حفظ خط به سامانه‌های کمکی رانندگی اضافه‌شده‌اند. اولی ورودی‌های مختلفی از راننده دریافت می‌کند تا هرگونه خستگی احتمالیِ وی را تشخیص دهد. محدودکننده سرعت، حجم ترافیک را تشخیص داده و راننده وادار می‌شود سرعت را در محدوده تعیین‌شده نگه دارد. همچنین می‌تواند به‌طور خودکار جلوی افزایش سرعت از محدوده مذکور را بگیرد. سامانه آخر هم با استفاده از دوربین نشان‌گرهای خط را تجزیه‌وتحلیل کرده و درصورت خروج بدون علامت خودرو از خط ، آن را به جای اولش بازمی‌گرداند.

مدل ۲۰۱۷ لندروور دیسکاوری اسپورت اولین وسیله نقلیه مجهز به برنامه ردیابی پیشرفته‌ی Tile است که با پلتفرم‌های آندروید و iOS سازگاری دارد. این برنامه وسایل مهم را به‌وسیله قطعات کوچک بلوتوث ردیابی کرده و فقدان هرگونه شیء درون خودرو را به راننده گزارش می‌دهد. حتی توانایی این را دارد که آخرین مکان اشیاء متصل به ردیاب را روی صفحه‌نمایش نشان دهد. قطعه مذکور می‌توانند به هر چیزی ائم از کیف، وسایل الکترونیکی و… متصل شود. اگر هم هرکدام از این‌ها درون خودرو گُم بشوند بوق هشداری با شدت ۹۰ دِسیبِل از ردیاب‌ آن بلند می‌شود تا در کسری از ثانیه پیدایش کنید.

منبع: motortrend

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

امین قوام‌

گزارشگر و راننده آزمایش وبسایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۵ دیدگاه‌ها

  1. احمد باقری

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    این دیگه محشره. آفرین به لندرور

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. بنتلی

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    واقعا خیلی قشنگه،ی خودرو با توانایی آفرود عالی و چهارچرخ متحرک و گیربکس 9سرعته و سیستم اطلاعات و سرگرمی خوب(اطلاعات و سرگرمی قبلی اصلا عملکرد خوبی نداشت) و قیمت مناسب(نسبت ب چیزی ک ارائه میده).

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ساسان

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (19 ديدگاه)

    و ما هم h30کراس تولید میکنیم با موتور 206 :) :) و هایما که صفر تا صدش 20 ثانیه ست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. بهنام طیبی

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (4433 ديدگاه)

    همچین برند با این قیمت واقعا عالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. علي

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (969 ديدگاه)

    خدا پدر هندو بیامرزه با خرید این شرکت از بین رفته و ورشکسته دوباره به کمک سرمایه های هندی و تبلیغات خاص انگلیسی که حتی تو چیدمان ردیف عقب فکر ی کیف کوله پشتیرو هم برای خریدار خودرو کردن. واقعا خدا قوت لندروور تو بی نظیری .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. بنتلی

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    علی جان اونو برا خریدار نزاشتن ک!،میخواستن اون قطعه بلوتوث راداری رو نشون بدن،خواهشا متنو بخون.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علي

      ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
      سوابق: (969 ديدگاه)

      ای بابا تعریف ماشین مورد علاقتم میکنیم همش غر میزنی که. بنده خدا شوهر آیندت البته من از روی اسم بنتلی خالی تشخیص جنسیت نمیتونم بدم .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. great britain

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (2761 ديدگاه)

    خیلی فوق العادس.
    از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری هم عالی شده.طراحیش هم حرف نداره.
    آفرین.
    البته یک نکته قابل تامل هست برای بعضی دوستان که هند مستعمره بریتانیا بود ولی حالا کمپانی jlr رو خرید و متحولش کرد(فقط از لحاظ مالی) .
    دنیا عوض شده بعضی ها ;دیگه همه با هم چه خششون بیاد چه نیاد باید تعامل و همکاری داشته باشن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علي

      ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵
      سوابق: (969 ديدگاه)

      آفرین همین که پذیرفتی و اعتراف کردی کافیه. خیلی مقاومت میکردی خداروشکر به عقل امدی بلاخره.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. American and japan

    ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (199 ديدگاه)

    عیوبش:طراحی داخلی ساده ای رو داره.به درد آفرود سخت نمیخوره.کیفیتش مثل رقبا نیست
    بقیه اش کلا عالی هست و بدون نقص

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. بنتلی

    ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    علی عزیز،دوست گرام، اسم من علی هس ،توی دنیای امروز مالکیت چیز مهمی نیس ،اوپل هم ب آمریکا فروخته شده،فولکس و دایملر هم همه سهامداراشون آلمانی نیس برا مثال حدود بیست درصد سهام فولکس برا ی کشور عربی هس،صاحب ولوو جیلی چینی هس،پورشه و آئودی و مایباخ و لامبورگینی و پورشه و مازراتی و جیپ بیوک و پونتیاک و کیا و دوو و بوگاتی و ساب و خیلیای دیگه فروخته شدن و این تنها شامل خودرو سازای انگلیسی نمیشه،توی دنیای امروز مرز بندی معنی نداره ب طور مثال نفت خلیج فارس گیربکس ‏ZF‏ تایر پیرلی و میشلن و کانتیننتال،کیسه هوای تاکاتا و کانتیننتال،موتور میتسو و جنرال موتورز و چیزای دیگه ک نشون دهنده همکاری جهانی هس،من قبلا هم گفتم ک خودروهای مورد علاقم محدود ب انگلیس نمیشه،برام مهم نیس ک حرفمو باور کنی.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علي

      ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵
      سوابق: (969 ديدگاه)

      بنتلی عزیز (علی) به هر حال خودروسازی های آلمانی از رو ورشکستگی سهمشونو نفروختن که هیچ مازادشو بفروش رسوندن اینم در نظر بگیر . ضمنا ممنون هویت واقعیتو، خودت با اراده خودت ی کم فاش کردی هر چند که دنیا خیلی کوچیکه .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. Mahmood

    ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (197 ديدگاه)

    قیمت این خودرو با توجه به این برند با اصالت بسیار شگفت انگیزه ضمن این که سیستم های ایمنی و اطلاعات و سرگرمی که روی این مدل قرار دادند واقعا فوق العادست جدا از این موارد طراحی خارجیش هم اسپرت و جذابه و فقط تنها ایرادی که بخوام بگیرم طراحی داخلیست که می تونست بهتر از این باشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. فقط بریتانیا

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (1046 ديدگاه)

    شرکت های محبوب آلمانی مثل پورشه و اِئودی هم فروخته شدن درسته به شرکت کشور خودشون فروخته شدن ولی در هر حال که فروخته شدن و هیچ چیز از ارزششون کم نشده همون طور که از ارزش خودرو انگلیسی هم کم نمی شه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. matin

    ۱۵ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بسیار عالی ومتمایز

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا