لوازم جانبی و تیونینگ

معرفی کالیپرهای ترمز جالب برمبو در ژنو

کالیپرهای ترمز جذاب یکی از عجایب شگفت‌انگیزی هستند که ماشین بازها بسیار به آن‌ها علاقه مند می‌باشند. ما به این خاطر به کالیپرهای ترمز گفتیم عجایب که این قطعات با وجود ابعاد کوچکی که دارند تأثیر بصری زیادی روی افراد و البته ظاهر خودروها می‌گذارند. هیچ شرکتی بهتر از برمبو این موضوع را نفهمیده و متخصصان این شرکت هم‌اکنون رنگ‌های کلاسیک مربوط به کالیپرهای ترمز را کنار گذاشته و آن‌ها را با طرح‌های جالبی معرفی کرده‌اند.


متأسفانه هیچ‌یک از این طرح‌های جذاب وارد خط تولید نخواهند شد اما برمبو ۹ کالیپر ترمز مفهومی را با طرح‌های جالب در ژنو معرفی کرده است. این شرکت در بیانیه‌ی خبری خود گفته که الهام از دنیای مد، طراحی و هنر باعث تولید کالیپرهای ترمز خلاقانه‌ای شده است.


از جمله طرح‌های مورداستفاده‌ی برمبو می‌توان به کالیپر ترمز نارنجی با الگوی پرچم کلاسیک و تاتوی اژدهایی اشاره کرد که دارای پس زمینه‌ی ساده‌ی سفید با جزئیات مشکی می‌باشد. کالیپر ترمز الهام گرفته از طبیعت نیز دارای طرح سبز بوده و بسیار مناسب خودروهای هیبریدی و الکتریکی می‌باشد. همچنین می‌توان کالیپر ترمز زردرنگی را دید که مناسب خودروهایی با رنگ بدنه‌ی زرد روشن خواهد بود.


یکی از انتزاعی‌ترین طرح‌ها به کالیپرهای ترمز برگرفته از دهه‌ی ۷۰ و ۹۰ میلادی مربوط می‌شود که به‌خوبی نشان‌دهنده‌ی گیر افتادن رنگ‌ها در تونل زمان می‌باشد. کالیپر ترمز مربوط به دهه ۹۰ میلادی رنگ مشکی را نشان می‌دهد. کالیپر ترمزی با طرح هنر خیابانی نیز معرفی شده که ترکیب رنگ‌های سفید و روشن را به‌خوبی نشان می‌دهد.


و به کالیپر ترمز زرق‌وبرق دار برمبو می‌رسیم که البته به اندازه‌ی اسم خود برجسته نبوده و رنگ خاکستری ساده را داراست. می‌توان این کالیپر ترمز را برای خودروهای رولزرویس مناسب دانست.

آیا برمبو چنین کالیپرهای ترمز متنوع و رنگارنگی را تولید خواهد کرد؟ قطعاً کالیپر ترمزهای تک‌رنگ و ساده در خودروها مناسب به نظر می‌رسد اما خب نمی‌توان از این طرح‌های جالب و دیوانه‌وار نیز به سادگی گذشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. ADAK

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (1841 ديدگاه)

    اسکیچرز هم دیگه از این حال و هوا اومده بیرون …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. OMID

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (2172 ديدگاه)

    با حال شدن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. علی

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (141 ديدگاه)

    عکس ۲ جورابه؟!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. NAVID۰۰۹۸

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (10183 ديدگاه)

    کالیپرهای خانومی

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا