لوتوس

شاسی‌بلند لوتوس، نزدیک‌تر از همیشه!

خودروی APX را به یاد می‌آورید؟ با زیباترین خودروهای تولیدی توسط بریتانیایی‌ها فرسنگ‌ها فاصله دارد اما اولین تلاش برند لوتوس برای ورود به قلمرو کراس‌اوورها محسوب می‌شود. اگرچه این کراس‌اوور پرفورمنس آلومینیومی ۱۱ سال پیش رونمایی شد و هرگز به خط تولید راه نیافت اما به نظر می‌رسد این شرکت بریتانیایی احتمالاً در آینده‌ای نه چندان دور شاسی‌بلند خاص خود را خواهد داشت.

2006 Lotus APX Concept
۲۰۰۶ Lotus APX Concept
روزهای بد لوتوس می‌تواند به پایان برسد زیرا کمپانی چینی جیلی بخش اعظم سهام این کمپانی را در معامله‌ای ۶۵ میلیون دلاری خریده است و توافق یاد شده تا پایان ماه جاری نهایی خواهد شد.

2006 Lotus APX Concept
به لطف تصویر برندی که خراب نشده لوتوس می‌تواند پول‌ساز شود. جیلی می‌گوید این برند کلاسیک بریتانیایی پتانسیل فوق‌العاده‌ای برای افزایش فروش ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ دستگاهی کنونی خود در سال دارد.

2006 Lotus APX Concept
افزایش فروش لوتوس می‌تواند با فروش هر خودرو در هر ابعادی صورت گیرد. محصولات لوتوس همواره به وزن کم و سواری لذت‌بخش شهره بوده‌اند. یکی از مدیران ارشد جیلی معتقد است تولید این‌گونه محصولات برای لوتوس بد نخواهد بود. او تصمیم پورشه در سال ۲۰۰۲ برای تولید کاین را مثال می‌زند که در نهایت موفقیت عظیمی را برای آلمان‌ها به ارمغان آورد.

Lotus APX Concept Interior
این مدیر ارشد جیلی که مدیرعامل کمپانی تاکسی ساز لندن نیز می‌باشد گفته که تاکسی اخیر شرکت بر پایه پلتفرم آلومینیومی سبک‌وزن مشابه با آنچه که لوتوس استفاده می‌کند ساخته شده است. جیلی می‌تواند با همکاری نزدیک این دو کمپانی در هزینه‌های خود صرفه‌جویی نماید.

به یاد داشته باشید که ولوو نیز زیر چتر جیلی بوده و شاید محصولات این شرکت نیز از تجارب لوتوس در بحث تنظیمات سیستم تعلیق استفاده نمایند. بخش پولستار می‌تواند اولین موسسه‌ای باشد که از این همکاری احتمالی سود می‌برد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Muty

    ۵ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (1823 ديدگاه)

    مزخرف …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ارمان

    ۵ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (1307 ديدگاه)

    خدا شفاشون بده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. امیرحسین بشیر فرهمند

    ۵ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (74 ديدگاه)

    قطعا اوضاع لوتوس بهتر میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا