لوتوس

نسل جدید خودروهای لوتوس متفاوت‌تر از همیشه

Jean-Marc Gales مدیرعامل لوتوس اعلام داشت این کمپانی بریتانیایی در سال ۲۰۱۸ برنامه ۱۰ ساله جدید خود را ارائه خواهد کرد.


مدیر لوتوس در مصاحبه با تاپ گیر گفت که برنامه یاد شده شامل برخی از تغییرات عظیم شامل استفاده از تکنولوژی الکتریکی سازی خواهد بود. این مدیر رده‌بالا می‌گوید لوتوس نیازمند وفق دادن خود با قوانین تغییر یافته بوده و به این نکته اشاره کرده که خودروهای اسپورت برند در سه سال آینده متفاوت‌تر از محصولات کنونی خواهند بود.


برنامه جدید لوتوس ظاهراً از سال ۲۰۲۰ آغاز خواهد شد و در آن زمان خودروی کاملاً جدیدی معرفی خواهد شد. جزئیات زیادی از این خودرو منتشر نشده اما Gales تأیید کرده لوتوس به دنبال همکاری جیلی است تا ببیند که آیا امکان استفاده از قطعات مناسب در خودروها وجود دارد یا خیر.


علیرغم کار بر روی مدل‌های جدید، مدیرعامل لوتوس گفته این کمپانی تا زمانی که اجازه داشته باشد به ساخت مدل‌های الیزه و اگزیج ادامه خواهد داد. البته او علاقه‌ای به ساخت طولانی‌مدت این خودروها ندارد زیرا گفته است:

ما نمی‌خواهیم یک کاترهام باشیم و یک خودرو را برای ۳۰ سال بسازیم.


یکی از بزرگ‌ترین تغییرات لوتوس معرفی اولین کراس اوور شرکت خواهد بود. مدیرعامل کمپانی درباره این خودرو سخنی نگفته تأیید کرده شاسی‌بلند شرکت کم ارتفاع‌تر، پهن‌تر و سبک‌تر از هر شاسی‌بلند دیگر بازار خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. علی

    ۲۲ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (848 ديدگاه)

    ی کپی ناشیانه از پشت فراری ، مزدا و جگواره که کلا منو خودروهای چینی میندازه .

    با تچکر

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا