لکسوس

افشای تصاویر لکسس LX 570 مدل 2017‌

امروز در دنیای اتومبیل، آشکار شدن تصاویر خودروها پیش از معرفی رسمی به امری عادی بدل شده است و اکنون نوبت به لکسس LX 570 فیس لیفت رسیده است تا پیش از رونمایی رسمی این شاسی‌بلند در ماه اوت، شاهد تصاویر آن باشیم.

lexus lx-570 2017
در تصویر اول یک لکسس LX طلایی‌رنگ را مشاهده می‌کنیم که در مجله اتومبیل “Best Car Magazine” ژاپن وجود دارد و تنها سه‌چهارم نمای جلوی خودرو را نشان می‌دهد.
مشهودترین بخش خودروی موجود در تصویر، جلوپنجره بزرگ مشبک دوکی شکل آن است که جایگزین جلوپنجرهٔ شبه دوکی و نوار سپر دو قسمتی آن شده است؛ این ویژگی‌ها سبب شده‌اند تا لکسس بتواند با ارائهٔ یک شاسی‌بلند لوکس همراه با دیگر رقبا، مقام ویژه‌ای در بین برندهای لوکس ساز کسب کند.

lexus lx-570 2017
علاوه بر این، پوشش پهن چراغ‌های مه شکن با مه شکن‌های زاویه‌دار جایگزین شده‌اند. چراغ‌های جلو نیز باریک‌تر شده‌اند و زیر آن‌ها یک ردیف از لامپ‌های LED در امتداد لبه‌ پایینی- که شبیه قلاب ماهیگیری است- مشاهده می‌شود.

lexus lx-570 2017
آخرین تصاویر منتشر شده مربوط به صفحه فیس‌بوک Baniya Cars است که سایتی برای علاقه‌مندان خودرو در خاورمیانه است. شاید تعجب‌آورترین نکات در خصوص رندرها در برچسب پروتوتایپ رسمی لکسس، این باشد که ستون C دوباره طراحی شده و مانند سایر مدل‌های لکسس شبیه به نوک پیکان است.

lexus lx-570 2017
در حال حاضر سعی شده است تا در این مدل گلگیرها و کناره‌های بزرگ خودرو بیشتر ظاهر خود را حفظ کنند. در قسمت عقب خودرو، چراغ‌ها نیز به خوبی ظاهر L-شکل اصیل خود را حفظ کرده‌اند. در کابین نیز تجدیدنظرهایی صورت گرفته است؛ از جمله داشبورد جدید به همراه یک نوار گسترده که از بخش پنل ابزار تا کنار درب سرنشین جلو ادامه پیدا کرده است. بخش کنسول مرکزی LX 570 باعث شده است تا کابین بیش‌ازپیش خواستنی‌تر و دلپذیر شود. ظاهر جدید این مدل با در نظر گرفتن تمامی تضادهای آن، بیش از گذشته می‌تواند جلوه‌گر جوانب لوکس و مدرن یک خودرو باشد.

در حال حاضر جزییاتی در خصوص اطلاعات فنی LX 570 منتشر نشده است اما آنچه که مسلم است این خودرو پلتفرم مشترکی با تویوتا لندکروزر خواهد داشت که به‌تازگی طراحی آیندهٔ آن نیز فاش شده است.

ترجمه: باربد حبیبی

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۱۲۳ دیدگاه‌ها

  1. سعید سبحانی

    ۳ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    ژاپن ماشینای خوبی میسازه که عمری برای ادم کار میکنه ولی زیبایی و اپشن نداره ولی بنز و بی ام و درسته از لحاظ کارایی به پای ماشینای ژاپنی نمیرسن ولی از نظر طراحی و اپشن و لوکس بودن حرف اولو میزنن و توی تمام ماشین های ژاپنی من فقط همین لکسوس ال ایکس 570 رو قبول دارم که هم تجملاتی و هم فول اپشنه و واقعا عالی عمل کرده البته فقط مدل 2016 ولی تمام بنز ها و بی ام دبلیو ها هم تجملاتی و هم اپشن دار هستن.
    اگه قرار باشه من این پولو واسه همچین ماشینی بدم هیچوقت همچین کاریو نمیکنم چون پورشه کاین جی تی اس توربو 1 سروگردن از این بالاتره و من سراغ اون میرم.

    موافقم 0
    مخالفم 4
  2. هادی

    ۱۶ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام خدمت دوستان عزیز
    می خواستم در مورد نوشته ی اقای سعید سبحانی کمی بیشتر توضیح بدم
    لند کروزر ژاپن ماشینی برای سفر و افرود می باشد که شما لند کروزر را از لحاظ فنی با هیچ ماشینی نمی توانید مقایسه کنید و از طرفی این ماشین افرود می باشد و در ساخت ان از لوکس بودن و زیبایی خبری نیست
    اما امروزه لکسوس از سال ۲۰۱۶ به بعد ماشین های لوکس،فنی و بینظری تولید می کند
    از این ماشین ها از جمله lexus LX 570 lexus nx200t lexus nx 300h و نظیر این ماشین ها
    است
    نظر من بین خرید ماشین خرید lexus nx 200tبا بهترین قیمت ۲۷۰میلیون است
    زیرا این ماشین ساخت ژاپن و شرکت لکسوس تویوتا است و هم از لحاظ فنی و زیبایی منحصر به فرد است

    *باتشکر فراوان*

    موافقم 0
    مخالفم 2
  3. امید

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    بخدا آدم تعجب میکنه از برخی از اظهار نظر ها !!!!
    لکسوس برند لوکس شده تویوتاست که از ژاپن فقط یه اسم یدک میکشه و تمام سایت طراحی و حتی شعبه اصلی اون در آمریکاست …..طرف خداوکیلی هنوز پاش به داخل این خودرو ها باز نشده ولی ی جوری تز میده که انگار سالیان سال ماشین باز بوده و از هر کدوم یدونه داخل خونه داره …..طرف پورش کاین رو با لکسوس 570 مقایسه میکنه ….بعد میگه یه سر و گردن بالا هست ..یه مشخصات فنی رو که میخونن فکر میکنن همش همینه …در مرحله آزمایش و تست باید ببینی کدوم ماشین حرف اول رو میزنه…کاین در مقابل با 570 هیچی نیست …هیچی نیست …هیچی نیست

    موافقم 2
    مخالفم 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا