لکسوس

افشای تصاویر لکسس LX 570 مدل 2017‌

امروز در دنیای اتومبیل، آشکار شدن تصاویر خودروها پیش از معرفی رسمی به امری عادی بدل شده است و اکنون نوبت به لکسس LX 570 فیس لیفت رسیده است تا پیش از رونمایی رسمی این شاسی‌بلند در ماه اوت، شاهد تصاویر آن باشیم.

lexus lx-570 2017
در تصویر اول یک لکسس LX طلایی‌رنگ را مشاهده می‌کنیم که در مجله اتومبیل “Best Car Magazine” ژاپن وجود دارد و تنها سه‌چهارم نمای جلوی خودرو را نشان می‌دهد.
مشهودترین بخش خودروی موجود در تصویر، جلوپنجره بزرگ مشبک دوکی شکل آن است که جایگزین جلوپنجرهٔ شبه دوکی و نوار سپر دو قسمتی آن شده است؛ این ویژگی‌ها سبب شده‌اند تا لکسس بتواند با ارائهٔ یک شاسی‌بلند لوکس همراه با دیگر رقبا، مقام ویژه‌ای در بین برندهای لوکس ساز کسب کند.

lexus lx-570 2017
علاوه بر این، پوشش پهن چراغ‌های مه شکن با مه شکن‌های زاویه‌دار جایگزین شده‌اند. چراغ‌های جلو نیز باریک‌تر شده‌اند و زیر آن‌ها یک ردیف از لامپ‌های LED در امتداد لبه‌ پایینی- که شبیه قلاب ماهیگیری است- مشاهده می‌شود.

lexus lx-570 2017
آخرین تصاویر منتشر شده مربوط به صفحه فیس‌بوک Baniya Cars است که سایتی برای علاقه‌مندان خودرو در خاورمیانه است. شاید تعجب‌آورترین نکات در خصوص رندرها در برچسب پروتوتایپ رسمی لکسس، این باشد که ستون C دوباره طراحی شده و مانند سایر مدل‌های لکسس شبیه به نوک پیکان است.

lexus lx-570 2017
در حال حاضر سعی شده است تا در این مدل گلگیرها و کناره‌های بزرگ خودرو بیشتر ظاهر خود را حفظ کنند. در قسمت عقب خودرو، چراغ‌ها نیز به خوبی ظاهر L-شکل اصیل خود را حفظ کرده‌اند. در کابین نیز تجدیدنظرهایی صورت گرفته است؛ از جمله داشبورد جدید به همراه یک نوار گسترده که از بخش پنل ابزار تا کنار درب سرنشین جلو ادامه پیدا کرده است. بخش کنسول مرکزی LX 570 باعث شده است تا کابین بیش‌ازپیش خواستنی‌تر و دلپذیر شود. ظاهر جدید این مدل با در نظر گرفتن تمامی تضادهای آن، بیش از گذشته می‌تواند جلوه‌گر جوانب لوکس و مدرن یک خودرو باشد.

در حال حاضر جزییاتی در خصوص اطلاعات فنی LX 570 منتشر نشده است اما آنچه که مسلم است این خودرو پلتفرم مشترکی با تویوتا لندکروزر خواهد داشت که به‌تازگی طراحی آیندهٔ آن نیز فاش شده است.

ترجمه: باربد حبیبی

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۱۲۳ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۲ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (302 ديدگاه)

    یه دونه باشی…………………………….

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Mostafa&S

      ۲ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (318 ديدگاه)

      بخوام انقدر پول بدم به یه شاسی خوب میرم پورشه کاین میگیرم که تو بیشتر چیزا از این بهتره..

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. کیان

        ۲ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (1435 ديدگاه)

        من خیلی وارد نیستم ، دوستان بزرگتر نظر بدن اگه اشتباه گفتم ،،
        اینکه شما میگی کاین ، خیلی خیلی بعید میدونم این دو برای مقایسه خیلی مناسب باشند
        مطمئنا تواناییهای آفرورد این مدل لکسوس خیلی بیشتر از کاین هست
        البته ضعف کاین نیست ، چون کاین برای چیز دیگه طراحی شده و این هم ویژگیهای طراحی متفاوتی داره

        موافقم 1
        مخالفم 0
      2. نوید

        ۲ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (1525 ديدگاه)

        دوست عزیز شما ابهت فول سایز و با … مقایسه میکنی
        البته نمیگم حتما باید با این پول فول سایز خرید
        ولی از قدیم گفتن:
        هر کسی را بهر کاری ساختند

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. آرمااااان

        ۳ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (358 ديدگاه)

        آخه کاین رو داری با یه غول فول سایز آفرود مقایسه میکنی؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
      4. سید محمد

        ۲۷ آبان ۱۳۹۴
        سوابق: (1 ديدگاه)

        کلا کمپانی پورشه کارش تولید ماشینهای اسپرت و سوپر اسپرت هست. برای همین در تولید کاین به کیفیت و کارآیی تویوتا و لکسوس و نیسان و ماشینهای آمریکایی نمیرسه.
        شاید انتخاب شما برای ایران خوب باشه، اما مطمئنا برای کشورهای آزاد، انتخاب مناسبی نیست. علاوه بر اینکه قطعات گرونی داره، بعضی چیزهاش از جمله ترمزهاشو شما مجبوری سالی حداقل دوبار عوض کنی.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. hhh

          ۶ آذر ۱۳۹۴
          سوابق: (1 ديدگاه)

          بحث کیفیت ساخت ! پورشه در سال 2015 هم بازم باکیفیت ترین برند خودرو سازی جهان اعلام شد موتور ترند آمریکا که برترینه برترین هاست در بحث کیفیت ساخت و متریال رتبه ١ را به پورشه داد و همچنین کار اند درایو هم بالاترین امتیاز در کیفیت ساخت را بازم به پورشه داد و هم اقای کلارکسون هم بارها اعلام کرده بالاترین کیفیت ساخت و بادوامترین موتور و گیربکس ازان پورشه هست بالاترین گارانتی موتور و گیربکس هم برای شرکت پورشه هست چرا که تا هفت سال بدون قید و شرط موتور و گیربکش گارانتی داره و تنها برند در جهانه که بعد از گارانتی بلند مدتش سالی ٣٠٠ دلار میریزی و موتور و گیربکس تا ۵ سال دیگه گارانتی رو تمدید میکنی که در کشورای عربی هزار درهم در سال معادل ٩٠٠ هزار تومان هستش

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. E 36

      ۲ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (918 ديدگاه)

      چراغ عقباشو از X5 کپی کرده

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. سجاد

        ۲ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (126 ديدگاه)

        اینقدر کپی دیدیدم دیگه همه چیز رو کپی میبینیم . . .
        فک کن لکسوس بیاد از BMW کپی بکنه!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. رهگذر

          ۳ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (353 ديدگاه)

          پایه و اساس لکسوس تقلیده فکر کن اینکارو نکنه البته بیشترین تقلید و از بنز داشته

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. ali2240

        ۲ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (513 ديدگاه)

        خداییش این دوستمون راست میگه دیگه چرا با تعصب بهش دیس میدین
        منم ابهت این مدلو دوس دارم اما انصافا چراغای عقبش کپی شده از محصولات ب ام و هست

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. amir

          ۲ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (255 ديدگاه)

          اونجور باشه چند ساله دیگه اصلا نباید چراغ بزاری چون شبیه یه مدل در میاد

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. E 36

          ۲ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (918 ديدگاه)

          علی جان این دوستمون ب ام و ندیده آخه ! همه چیو با ماشین کنترلی خودش مقایسه میکنه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. آرمااااان

          ۳ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (358 ديدگاه)

          لکسس با این همه عظمتش هیچوقت نمیاد از یه خودرو ساز دیگه کپی برداری کنه،برو چندجا آمار و کیفیت خودرو، و نظرسنجی هارو چک کن ببین لکسس تو چه سطحی از کیفیته بی ام دبلیو کجای جدوله،بعدم دیگه اینقدر مارکها زیاد شدن و خب همشونم باید یه شکل متفاوت باشن؟؟دیگه یه چراغ عثبو باید چه جوری طراحی کنن که شبیه هیچ شکلی از هزارتا مدل ماشینی که هست نشه

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. کیارش

        ۲ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (207 ديدگاه)

        عقبش چیزی نیست جز کپی ناشیانه از اصالت بی ام و
        به قول یکی از دوستان ماشین باز با تجربه، لکسوس عین دختری از خانواده بی اصل و نسب میمونه،هرروز رنگ عوض میکنه هر روز یه مدل
        به هر شکلی هم در بیاد،این قدر چیز میز عجیب غریب تو قیافش هست،جذابیت بلند مدت نداره
        دقیقا مثل لکسوس آی اس، الان ممکنه بعضیا خوششون بیاد، ولی دو سال دیگه قیافش مسخره به نظر میرسه
        مثل این یکی، لکسوس دیده بی ام و پرفروش ترین ماشین لوکس شده خواسته از اصالت بی ام و تقلید کنه
        اخه یکی نیست بگه عمویی،شما وقتی تاسیس نشده بودی بی ام و به سبک ثابت طراحیش رسیده بود

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. جهانگیر

          ۲ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (147 ديدگاه)

          بی اصل و نسب واقعا خنده داره لکسوس از کمپانی با عظمت و بزرگ داره ساپورت میشه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. ali.aj

          ۲ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (211 ديدگاه)

          این است تعصب المانی باز ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
          اولا اون کره ای ها هستن که هر روز یه مدل میدن بیرون و هر روز مدل عوض میکنن و اینم خودش کلی خرج داره که یه ماشین و دوباره طراحی و بسازی.
          بعدشم اقای اصالت خان اینا prototype ینی یجورایی رندر یه چیز بالاتر تو طراحی.
          اره با اینکه این تعصب روی ماشین های المانی خودمم میدونم تمومی نداره ولی بعضیا دیگه شورشو دراوردن.
          بابا ماشینه المانیه دیگه ، خدا که نیس!!!!!!!!
          اخرشم نفهمیدیم اصالت ینی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
          ماشین های لکسوس شبیه هم هستن ضعفه طراحیه ولی ماشین های المانی شبیه هم هستن میشه اصالت!!!!!!!!!!
          خخخخخخ

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. کیارش

          ۲ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (207 ديدگاه)

          من یه سوال دارم
          کی مجبورتون کرده حرف بزنید ؟؟؟ وجدانا خودت فهمیدی چی گفتی علی ؟؟ وجدانا فهمیدی؟ یا همینطوری خواستی یه چیزی گفته باشی؟؟
          جمله خودت :
          ماشین های لکسوس شبیه هم هستن ضعفه طراحیه ولی ماشین های المانی شبیه هم هستن میشه اصالت ؟
          به نظرت این الان شببه نسل قبلیه ال ایکسه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
          اقا روزه نگیرید خب مجبور که نیستید :)))))))

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. ali.aj

          ۲ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (211 ديدگاه)

          درود
          اولا اقا کیارش اینو بدون توهین کردن هیچ فایده ای برات نداره داری شخصیتت رو نشون میدی!!!!
          بعشم اقای کیارش من کی گفتم نسل قبلش شبیه اینه یا برعکس؟؟؟؟؟؟؟؟
          اول بفهم چی میخونی بعدش بیا اضهار فضل کن!!!!!!!!!!
          بعدشم مگه لکسوس فقط یه مدل ماشین داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
          ls, is و…..

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. کیارش

          ۲ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (207 ديدگاه)

          علی جان شمام سعی کن اول املا اول دبستان رو پاس کنی بعد اظهار نظر کنی
          اضهار ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. کیان

          ۳ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (1435 ديدگاه)

          خیلی ظشطه که بخوایم بهم چیظی یاد بدیم وغطی هنوز لهن سهبتمون مناسب نیس ،
          با لحن مهربون و آروم صحبت غلط و بیجا هم شنونده داره و با لحن تند و زشت حرف حقم نا حق میشه !!!
          این لکسوس هستش ، بی شک چراغای جلوی لکسوس و جلو پنجره دوکی شکل اون نماد ثابت همه طراحی های لکسوس هست که تو مدلای جدید کاملا مشهوده .
          خیلی از چراغهای ماشینها هم شبیه هم هستن ، لکسوس کم برندی نیست که بخوایم بگیم تقلید میکنه ، من خودم بی ام و رو بیشتر از هرچیزی دوس دارم ولی بزرگی لکسوس هم غیر قابل انکاره و مطمئنا نمیشه گفت تقلیدی در کار بوده و شباهت هستش.

          در رابطه با اصالت و … بد نیست به تاریخچه لوکس سازی در آمریکا رجوع کنیم و بوجود آمدن برندهای آکورا اینفینیتی لکسوس و برندهای آلمانی و همشم فک نکنیم اگه آلمان الان بهترینه تو کل تاریخ هم بهترین بوده .

          موافقم 0
          مخالفم 0
      4. ali

        ۲ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (1836 ديدگاه)

        اخه رو چه حسابی این حرفو میزنی ؟؟؟؟
        تو کدوم مدل های bmw یا هر ماشین دیگه همچین خطوط تیز و زیبایی رو دیدی که اینطوری فکر میکنی؟؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. محمد

    ۲ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (302 ديدگاه)

    King of the road……………………………

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. mansour

    ۲ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (89 ديدگاه)

    ای روزگااااااار این اونیه که میخواستم نه پرااااااااااید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. شایان

    ۲ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1355 ديدگاه)

    ژاپنم خوب پیشرفت کردها ولی تویوتا رو بیشتر از لکسوس میپسندم خخخخخخ

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mohamad GH

      ۲ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (46 ديدگاه)

      خخخخ چقد با مزه تشریف دارن بعضیا
      اون جمله ی (ژاپنم خوب پیشرفت کرده) منو کشت.
      بنده خدا اگه ژاپن نبود که دنیا 50 سال عقبتر از الانش بود. دنیا مدیون ژاپنه
      تو 90% صنعت ها ژاپن حرف اول رو میزنه
      تو 10% باقی مونده هم حرف دوم رو میزنه.
      تو بحث خودرو که سالهاست سروری میکرده و میکنه و خواهد کرد.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. کیارش

        ۲ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (207 ديدگاه)

        تو بحث خودرو سالهاست داره سروری میکنه ؟؟؟ :)))))) جک باحالی بود
        البته راست میگیا،چون ژاپن ماشینای خفنی مثل تویوتا کرولا میزنه که خرجش از بوگاتی کمتره بنابراین مهندسیش بهتره
        چه قدر ژاپن خفنه :))))))
        وقتی المان ماشین میزد،تویوتا دوچرخه میزد
        99% ابداعات صنعت اتومبیل مال المانهاست بقیشم امریکاییها
        بعد یه کارشناس خبره اومده اظهار نظر میکنه
        :))))))

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. David

          ۲ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (76 ديدگاه)

          به امید این که روزی آلمانی پسند ها از تعصبشون کم کنن.کامل مطلق فقط خداست کیارش یا همون ش ن.
          به شکل مسخره ای از ماشینای آلمانی بت ساختین

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. سجاد

        ۲ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (199 ديدگاه)

        من همه ی ماشینا رو دوس دارم ولی یخورده آلمانیا واسم فرق میکنن، با این حال اینو بدون تو 100%صنایع یک کشور حرف اول رو میزنه و اونم ایالات متحده هست، الکترونیک، مکانیک ، هوا فضا، تسلیحات، کامپیوتر،سخت افزار و نرم افزار و هر علم و صنعت دیگه ای …

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. ALiHidden

        ۲ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (332 ديدگاه)

        50 سال عقبتر؟!؟!

        عجب!

        اینو چجوری حساب کردی داداش ب ما هم یاد میدی؟:|

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. کیارش

          ۳ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (207 ديدگاه)

          محمد جان اینجا جمع خودیه،هرچی میگی عیب نداره ولی این حرفا رو بیرون نزن مسخرت میکنن
          قطب الکترونیک الان کجاست ؟؟ امریکا یا ژاپن ؟؟ سی پی یو های کامپیوترو کی میزنه ؟؟ ژاپن ؟؟
          اساس کار موتور چیه ؟؟ چرخه اتو ؟؟ کجایی بوده ؟؟ المانی یا ژاپنی؟
          اقای دیزل دانشمند المانی بود یا ژاپنی ؟؟
          فیریک کوانتوم چی ؟؟ انیشتین و شرودینگر و اینا کجایی بودن ؟؟ژاپنی ؟؟؟ یا المانی ؟؟ اولین موتور جت رو کی ساخت ؟؟ المانا یا ژاپنیا ؟؟ اولین موشک رو کی ساخت ؟؟ المانا یا ژاپنیا ؟؟
          تونل باد کی ایدش رو مطرح کرد ؟؟ المانیا یا ژاپنیا ؟؟
          تو بحث ماشین کی انژکتور رو به کار برد ؟؟ المانا
          کی توربو به کاربرد ؟؟ امریکاییا
          کی ای بی اس رو مطرح کرد ؟؟ المانا
          کی تهویه متبوع گذاشت ؟؟ امریکاییا
          کی قفل مرکزی گذاشت ؟؟ امریکاییا
          کی پارک اتومات گذاشت ؟؟ فولکس واگن ( ایدش مال فرانسویا بود)
          متاسفانه بیشتر بخوام اسم ببرم احتمال سکته مغزی بعضی دوستان وجود داره بنابراین همینجا بحث رو مختومه میکنم
          تو هم با خیال خودت باش :)

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. کیارش

          ۳ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (207 ديدگاه)

          فقط یه سوال
          اولین ماشین رو کی زد ؟؟؟؟؟ بعضیا میگن المان بعضیا میگن امریکا ( که خودش بحث جداگانه میطلبه )
          هیچ کس نمیگه ژاپن
          بنابراین ژاپن کلا صنعت خودرو سازیش کپیه
          البته الان میخوای ادعا کنی ژاپن از قرن 16-17 ماشین میزده :)))))
          مهم چیزیه که تو تاریخ ثبت شده و هر عقل سلیمی این رو میپذیره که کسی که فرضا 1890 ماشین زده و کشور دیگه ای تو دهه 1920-30 ماشین ساخته کارش چیزی نبوده جز کپی

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. mohamad GH

          ۳ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (46 ديدگاه)

          فکر کنم الان هر کسی میدونه بزرگتری شریک تجاری آمریکا در حوزه صنعت ژاپنه. تو داری تاریخ ورق میزنی ولی من بیس پیشرفت رو واست میگم. ایرانم زیاد دانشمند و فیلسوف داشته ولی به چه دردش خورده؟!! اونی برندست که عملی کرده و پیشی گرفته از بقیه.
          ژاپنی که در هر گوشی ای از صنعت چندین شرکت غول داره واقعا دیگه جای انکار نداره، و صرفا بحثهایی پوچ شماست که خنده داره!!!
          حتی اقتصادشم جلوتر از آلمانه با اینکه اصلا خبری از منابع طبیعی توش نیست!
          حتی جمعیتشم دوبرابر آلمانه
          البته شما یک بام و دوهوا کردی، یکجا پشت آلمان ظاهر میشی، و جایی که کم میاری از آمریکا مایه میزاری اشکالی نداره.
          اول اینکه در مورد الکترونیک ژاپن این همه شرکت غول و میلیارد دلاری داره که دیگه نیازی به توضیح نیست
          سونی، پاناسونیک، شارپ، توشیبا، هیتاچی ، فوجیتسو و..
          فکر کنم همه واسه اولین بار طعم تلوزیون و رادیو ضبط و کلهم وسایل صوتی تصویری رو رو با این برندها چشیدن
          صنعت ساعت سازی
          اورینت، سیتی زن، سیکو، اپسون، کاسیو و…
          صنعت ابزار آلات که در دیگه تو هرکارگاهی بری ابزارآلات همه ساخت ژاپن اند که من الان مارکهاشون تو ذهنم نیست حضور ذهن ندارم
          ماشین آلات حفاری که شرکت بزرگی مثل کوماتسو داره میزنه.
          صنعت خودروسازی: تویوتا، مزدا، میتسوبیشی، نیسان، هوندا و…
          و باقی صنایع که دیگه حوصله ندارم بشینم شرکت لیست کنم تحویلت بدم . تو حتی انیمیشن های دوران کودکیت رو هم ژاپن میساخته. تقریبا همشون رو. برو سرچ کن
          هیچ کشوری با این سطح تنوع و صنعت عظیم و مدعی در تمامی حوزه ها در دنیا وجود نداره. آمریکا یک کشور اینترنشناله که بهترین هارو بخدمت میگیره و این ژاپن و آمریکا هستن که در دنیا همدیگر رو رقیب میدونن. خودتم بهتر میدونی متنها خودتو زدی اون راه و مقاومت از خودت نشون میدی
          واقعا الان آلمان میخواد رقیب کدوم یکی از اینا بشه تو چه صنعتی؟؟ چجوری میخواد عرض اندام کنه؟!!! ‘ اونم برای کشوری که منابع طبیعی نداره و رو پای خودش سالهاست داره بعنوان پیشرفته ترین کشور دنیا ادعا میکنه.
          ژاپن الکترونیک رو بسته رفته سراغ رباط و هوا فضا
          تویوتا 5000 تا از پتنت هاشو به رایگان در اختیار باقی شرکت ها گذاشته و سیاست های مدیریتیش داره تو دانشگاه های معتبر تدریس میشه گل پسر
          عزیزه من. تو در مورد هر کشوری که دوست داشته باشی میتونی اظهار نظر کنی ولی آخه راجبه یه کشوری مثل ژاپن زدن این حرفا خودتو کوچیک میکنه.
          یه خرده به خودت بیا

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. کیارش

          ۳ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (207 ديدگاه)

          جواب این دو تا سوال روبده
          اولین ماشین رو کی زد ؟؟؟
          الان سی پی یو ها رو کی میزنه ؟؟
          سونی ؟؟ :)))))))

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. کیارش

          ۳ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (207 ديدگاه)

          محمد خدایی حرفات ته خندس جدی میگم
          الگوی مدیریتی تویوتا داره تدریس میشه ؟؟؟؟؟؟ خب که چی ؟؟ تویوتا اولین ماشینش رو چه جوری زد ؟؟ خودش ایدش رو داد ؟؟ نه
          کپی کرد دقیقا کپی کرد
          چرا چیزایی رو مطرح میکنی که خودتو خورد کنی ؟؟ ساعت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
          اولین ساعت رو المانیا و سویسیا زدن یا ژاپنی ؟؟
          اگرم پیشرفتی داشتن به خاطر اینه که کپی کار ماهری ان
          من در اینکه ژاپنیا کپی کار قهاری هستن هیچ شکی ندارم و انکارش نمیکنم
          ولی حداقل بحث ساعت و ماشین و اینا رو مطرح نکن که خودت ضایع میشی فقط

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. کیارش

          ۳ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (207 ديدگاه)

          البته محمد جان تقصیر خودت نیست […]
          تو ادعا کردی ژاپن به علم خدمت کرده به صنعت خدمت کرده
          خیلی راحت با دو مثال ثابت کردم حرفات بی پایه و اساسه
          در این که تویوتا شرکت بزرگی شکی نیست،ولی اگه تویوتا از اول نبود ایا الان تکنولوژی ماشینا عقب افتاده تر بود ؟؟ نه چون تویوتا هیچ نو اوری نداشته
          ولی اگه بنز نبود فورد نبود پورشه نبود الان پیکان هم ارز بنز اس بود
          اینکه فلان انیمیشن رو ژاپن تولید کرده دلیل خدمت به صنعت میشه ؟ پایه و اساس همه اینا نوار مغناطیسی بود که ایدش رو کی داد ؟؟ ژاپنیا ؟؟؟ نه المانیا
          و طبق معمول ژاپنیا کپی کردن
          یه کم فکر کردن و مطالعه قبل حرف زدن بد نیست

          موافقم 0
          مخالفم 0
        7. کیارش

          ۳ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (207 ديدگاه)

          ناراحت نشو ولی واقعا حرفات خنده داره
          من منکر قدرت اقتصادی ژاپن نیستم من نمیگم تویوتا کارخونه کوچیکیه
          تو داری میگی ژاپن به علم و صنعت جهان خدمت کرده این حرفت واقعا خنده داده
          ژاپن هرچی داره با کپی کردن ایده های بقیه داره
          مثل ماشینش که کپی از المانیا و امریکاییا بود
          ساعتش کپی از سوییسیا بود
          الکترونیکش کپی از امریکاییا بود و غیره
          ژاپن از خودش هیچی نداره

          موافقم 0
          مخالفم 0
        8. نوید

          ۳ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (1525 ديدگاه)

          دوست عزیز شما اگه یکم در مورد ژاپن تحقیق کنی کاملا متوجه میشی کپی کار کیه
          این حرف هم خیلی خنده داره که اولین ملاکه
          اگه به اولی باشه شما بری تحقیق کنی خیلی از چیزای دنیا (برای مثال رینگ حفره دار) اولین بار توسط ایرانی ها اختراع شده ولی الان چی؟؟؟؟
          مثلا الان شاخ ترین رینگ های دنیا رو ایران میزنه آیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
          بریم سراغ ژاپن اگه شما فقط تاریخچه ی چند تا تحریم و استعمار 100 سال اخیرش رو بخونی کاملا متوجه میشی

          اگه بحث مثال زدن باشه
          کدوم کشور دوربینای عکاسی و فیلم برداری از ژاپن بهتره
          اصلا میریم سراغ همون ساعت که خودت گفتی
          کاسیو و زیر مجموعه هاش دیگه نیاز نداری که من الان بخوام آزمون تعریف و تمجید کنم
          حرف برای گفتن زیاده ولی چقدر خوبه که اول کمی مطالعه کنیم بعد بریم سراغ بحث
          نمیگم همه ی تکنولوژی ها مال ژاپنه ولی …

          موافقم 0
          مخالفم 0
        9. luis

          ۳ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (612 ديدگاه)
  5. mazaher

    ۲ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (111 ديدگاه)

    سلام واقعا زیباست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ارمان

      ۲ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (1307 ديدگاه)

      بعضی یه جور میگن ژاپن خوب پیش رفت کرده انگار ژاپنیا تو سال 2015 دارن پراید میسازن والا بخدا

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. saji

    ۲ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (119 ديدگاه)

    عزیز من چیزی نمیدونی چیزی نگو الکی اینو کاین هم قیمتن ولی تقریبا میشه گفت دوتا شاسی بلند کاملا متفاوت با استفاده ی متفاوتن این به اندازه ی کاین اسپورت و سریع نیست و کاین به اندازه ی این لوکس نیست من عموم یدونه ال ایکس داره واقعا ماشین قابل تحسینیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Mostafa&S

      ۲ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (318 ديدگاه)

      من نمیدونم تو میدونی من بطور کلی گفتم که اگه کسی بخواد شاسی بگیره به اسپورتج میگن شاسی به کاین میگن شاسی به ال ایکس میگن شاسی به اسکالیدم میگن شاسی…

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. امير

        ۲ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (17 ديدگاه)

        یعنی شما یه Fullsize SUV رو با یهCUV یکی میکنید؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. ALiHidden

          ۲ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (332 ديدگاه)

          البته با عرض پوزش SUV ن CUV

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. luis

          ۳ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (612 ديدگاه)

          Suv=sport utility vehicle
          cuv=crossover utility vehicle یا compact utility vehicle
          Suv ها بزرگ تر جادار تر و در اصطلاح زاویه دار تر از cuv هستند دوستمون درست گفت لکسوس lxیهsuv و kia sportage به cuv

          موافقم 0
          مخالفم 0
  7. رضا

    ۲ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1698 ديدگاه)

    کاش میتونستم لااقل یه بار یه دور باهاش بزنم!
    بچه ها به نظرتون جلو پنجره محصولات جدید لکسوس خیلی آسیب پذیر نیست؟؟
    درسته زیباست ولی توی برخورد های داخل شهری به احتمال زیاد سریع اسیب ببینه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. امیر

    ۲ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (103 ديدگاه)

    فدایییییییییییی داریییییییییییییی داداششششششششششش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. sina

    ۲ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (40 ديدگاه)

    ولی من در کل تو این رنج ماشینها بزرگ کادیلاک اسکالیدو بیشتر از همه دوست دارم چون از همشون شیکتر و با ابهت تره…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ashkan

      ۲ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (376 ديدگاه)

      دقیقآ اسکالید یه پا شوالیه ست تو شاسی بلندا
      حرف نداره

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. شلبى

      ۲ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (685 ديدگاه)

      تو این کلاس ماشین با وجود کادیلاک اسکالد فکر کردن به گزینه هاى دیگه سخته

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. نوید

      ۳ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (1525 ديدگاه)

      دوستان البته باید به این نکته هم توجه داشت که اسکالاد بیشتر به درد مسافرت های جاده ای میخورد تا آفرود
      واقعا تو آفرود حرفی برای گفتن نداره
      اگه باور نمی کنید میتوانید یه نگه به زاویه ی ورود و خروج از شیب بکنید که کاملا مشخصه هدف از ساخت آفرود نبوده بلکه مسافرت های طولانی جاده ای بوده

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شلبى

        ۳ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (685 ديدگاه)

        البته نوید جان کلا در این کلاس خودرویى هدف اصلى افرود نیست و ربطى هم به کادیلاک و تویوتا و لکسس هم نداره،چون این کلاس شامل اتاق هاى بسیار سنکین وزنى هستن و اتاق لوکس و لاکچرى اى هستن و چندان منطقى نیست که ادم مثلا با اسکالد یا این لکسوس بره تپه نوردى،حتى لندکروز هم افرودش مثل لندکروزهاى مدل پایین دلیل عمده اون زاویه نصب سپرهاشه که هنگام ورود و خروج به شیب هاى زیاد با زمین برخورد و تماس پیدا میکنه و در تست هاى بسیارى از لندکروز به این نکته اشاره شده

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. نوید

          ۷ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (1525 ديدگاه)

          البته یه مقدار کلاس لندکروز و ال ایکس 570 با اسکالاد متفاوته
          یعنی اصلا آفرود اونا با اسکالاد قابل مقایسه نیست
          اما این ضعف اسکالاد نیست بلکه هدف از ساخت چیز دیگه ای بوده
          .
          .
          در ضمن باید اینو هم یادمون باشه که آفرود فقط ورود و خروج از شیب نیست
          برای مثال شن و ماسه هم بخش بزرگی از آفرود رو تشکیل میده
          که لند کروز و ال ایکس 570 تقریبا عملکرد خوبی رو داخل شن و ماسه به لطف سیستم کرال کنترل دارند

          موافقم 0
          مخالفم 0
  10. سعید

    ۲ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (21 ديدگاه)

    جلو پنجره زشتی داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. Ahmad

    ۲ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (6 ديدگاه)

    به نظر من با این رنج قیمت گزینه های بهتری هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mohamad GH

      ۲ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (46 ديدگاه)

      رفیق لکسوس بی نقص ترین و با کیفیت ترین برند لوکس دنیاست، برندی که ابر غولی به اسم تویوتا پشت سرشه
      مگه بهتر اینم وجود داره. آخه چرا خود زنی میکنی؟!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Erfan

        ۲ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (246 ديدگاه)

        “لکسوس بی نقص ترین و با کیفیت ترین برند لوکس دنیاست”
        اون وقت مرسدس بنز و رولز رویس چی هستن دقیقا؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. کیارش

          ۲ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (207 ديدگاه)

          چی میگی عرفان ؟؟
          لکسوس اینقدر بی نقصه تا حالا هزار بار فراخوان داده واسه شست و شوی ماشین
          کی بنز این همه فراخوان داده ؟؟ کی بنز این همه به مشتریاش احترام گذاشته که فراخوان بده و ماشینای مشتریاش رو بره بشوره؟؟ یه چی میگیا
          کی بنز وقتی اولین مدلش رو تو سال 89 معرفی کرد دوبار فراخوان داد ؟؟؟؟ بابا دقت کن چی میگی دیگه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. ali

          ۲ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (1836 ديدگاه)

          اون ها برند های لوکس و فوقالعاده ای هستند که البته کیفیت خوبی دارند اما برای دوام اوردن با استفاده ی زیاد ساخته نشدن و این طبیعیه قطعا کسی برای رسیدن به محل کار یا خرید کردن که نمیاد از رولز رویس و بنز استفاده کنه چه مقایسه ی اشتباهی .،
          المانی ها هرگز نمیتونن به دوام ماشین های ژاپنی برسن .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. amin

          ۲ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (99 ديدگاه)

          کیارش جان شما تازه اومدی تو سایت خیلی کلت داغ !!! لکسس 15 سال پیاپی مورد اعتمادترین برند جهان شده…حرف خیلی های که کیفیت تویوتا بی مثال اینو تو استهلاک پایینش خرابی کم ماشین هاش میشه دید…واسه همینم هرجا حرف تاکسی میشه یک گزینه برند تویوتا…کسی نیست LX داشته باشه ناراضی باشه همه چی ماشین فوق العاده است…هرکی از راه میرسه یک نظری میده…یک نوید نظر میده میگی کارش آفرود یک لندکروش زیر پاش حالیش میشه…نه اینکه طرف در بهترین حالت اسپورتیج زیر پاشه بهش میگه شاسی بلند میاد در مورد فول سایز لوکس نظر میده میگه بدرد نمیخوره !!! تعصبم بذارین کنار کاملا واضح هیچ جای این ماشین اسکی نیست…طراحی ماشین کار چند سال نه دو ماه کی بگی از فلان ماشین که اومده تقلید کردن تو متنم گفته اصالت L شکل خودشو حفظ کرده پس یعنی قطعا تقلید نیست..هر چیز قشنگی که میبینن میخوان بزور ربطش بدن به یک چیزی که دوست دارن…

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. کیارش

          ۲ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (207 ديدگاه)

          امین جان اولا بارها ثابت شده که نتایج جی دی پاور و کانسیومر ریپورتس اصلا معتبر نیست،هم تو این سایت هم جاهای دیگه
          وقتی ملاکش واسه کیفیت برخورد کارمندای نمایندگی و وجود جا لیوانیه بحثی نمیمونه
          ثانیا تو مقاله ای که تو کار اند درایورم هست خیلی صریح ذکر شده جی دی پاور از کارخونه ها پول میگیره بنابراین نتایجش قابل اعتماد نیست
          در مورد لکسوس ال ایکس هم باید خدمتت عرض کنم یه سری که ماشین رویاهاشون پراید هست بهش میگن حضرت و سلطان جاده و فلان
          ولی تو کار اند درایور امتیاز این ماشین 2.5 از 5 هست و رنکینگش هشتم این یعنی این ماشین مفت نمی ارزه
          البته مطمینا مطمینا تو و همه ی ژاپنی بازا از کارشناسای کار اند درایور بیشتر میفهمید :)

          موافقم 0
          مخالفم 0
  12. RETOLEX

    ۲ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1409 ديدگاه)

    عاشقشممممممممممممممممممممممممممممممم

    بسیار با اصالت …………

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. کیارش

      ۲ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (207 ديدگاه)

      اصالت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      :))))))))))
      بله بله اصالت از سر و روی محصولات لکسوس میریزه
      :)
      خب خدا رو شکر نمردیم و معنی اصالت رو هم فهمیدیم

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. RETOLEX

        ۲ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (1409 ديدگاه)

        شما معنیشو بگو استاد

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. amin

        ۲ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (99 ديدگاه)

        آره داداش همون اصالت طراحی که میگین بی ام و داره تو جلوش لکسس هم داره دوکی شکل جلوش…اگه هم نداشته باشه مهم نیست چون بنز طراحیش مختلف در دو صورت مشکلی نیست…ولی شما هر دفعه کم میارین از یکیش استفاده میکنین ..یک موقع از اصالت طراحی بی ام و یک موقع از طراحی نو به روز بنز !!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
  13. RAYAN

    ۲ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (62 ديدگاه)

    من LX سوار شدم چندتا ایراد اساسی داره که برای ماشین 1میلیارد تومنی خیلی بده!!
    1-سیستم نور پردازی داخلی نداره( بغل درها، کنسول جلو و عقب) که اتاق ماشین تو شب خیلی تاریکه! اگه ماشین لوکسیه باید نورپردازی داشته باشه الان دیگه سوناتا هم نور پردازی داره
    2- سردکن و گرمکن عقب نداره که خیلی عجیبه
    3- رادار جانبی( همون رادار نقطه کور) نداره که این آپشن تو سوناتا 150 میلیونی هست
    4-مصرف بنزینش صدی 22 تو حالت رانندگی نرمال بود که اگه بهش گاز بدی تا 27 میره
    5-سیستم ترمزش خیلی ضعیفه ماشین 3تن وزنشه ولی وقتی باهاش ترمز میگیری حس میکنی نمیتونه وایسه( جالبه وقتی میبریش نمایندگی بهت میگه لنت LX با لندکروز یکیه(
    6-کیفیت مانیتور و دوربینهای جلو، عقب و جانبی ماشین افتضاحه، عزیزانی که LX دارن میدونن. برعکس RX که کیفیت مانیتور و دوربینش استانداردو واضحه
    7- صفحه کیلومتر شمار کمی قدیمی به نظر میرسه و FONT جذابی نداره جایی که همه ماشینا کیلومتر SUPER VISION دارن لکسوز باید فکری برای جذابتر کردن کیلومتر این غول شاسی بلند بکنه
    8-ارگونومی و چیدمان دکمه ها کمی نامنظم و شلوغه و احساس سردرگمی به راننده دست میده و کابین رو کمی شلوغ نشون میده
    در پایان باید عرض کنم که ویژگیهای OFF ROAD این ماشین عملا غیر قابل استفاده است چون ماشینی که بیش از 1میلیارد قیمت داره سر از بیابون در نمیاره!! با تشکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سجاد

      ۲ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (2 ديدگاه)

      اخه اگه این چیزایی که گفتی رو اضافه کنن دیگه یخورده پیچیده میشه زود به زود خراب میشه اونوقت عمو جی دی دعواشون میکنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. amin

      ۲ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (99 ديدگاه)

      ای خدا…داداش در بهترین حالت مدل ماشینی که شما سوار شدی 2013 بوده که منم سوار شدم :
      1-ون زمان که این ماشین تولید شده تمام ماشین ها هیمنطور بودن از نظر نورپردازی داخلی !!
      2-بچه هایی که تو کار واردات هستن میدونن ماشین ها سفارش مختلف داره اون مدلی که شما سوار شدی نداره چون قطعا سفارش کشور های عربی بوده ! اکثر تویوتا و لکسس های توی ایران سفارش همین کشور ها هستن…
      3-شما یک سوناتا 150 مدل 2013 بیار که bsm داشته باشه هرچی خواستی بهت میدم !! هرکسی میدونه این سری ماشین ها از نظر آپشن فولن الکی جو نده !!!
      4-مصرف سوخت اون ماشین با توجه به وزنش و حجم موتورش و سالی که موتورش طراحی کردن خیلی معقول !!!
      5-خودم دیدم تست ترمزش با ماشین های کلاس خودش تو یوتیوب هست از خیلی ها بهتر و جزو بهترین هاست
      6-اونم داداش همونجور که خودت میگی RX بهتر قطعا اینم یا باید در همون حد باشه یا بهتر اگه نیست قطعا تو کشور عربی که خریداری شده مدل خام خریداری شده بعد آپشن های تو چشم بهش اضافه میکنن که هم قیمت پایینتر بدست بیاد هم راحت فروش بره (این کار اکثر وارد کننده ها انجام میدن) مدرکم برین سایت باما ببینین هر ماشین یک آپشنی داره
      7- هیچی اون زمان خودش خوب بود الانم بد نیست هنوز که هنوز
      8-منکه نشستم اصلا همچین حسی نداشتم
      و در پایان بگم واسه شما 1 میلیارد اونیکه سوار میشه واسش مهم نیست آفرودش میکنه لذتش میبره…دوما اینجا ایران تو دنیا مفت خیلی خوبم باهاش آفرود مینکنن همونجور که تو فیلما یا تو سفر به کشور های عربی دیده میشه این ماشین وسط بیابون اینجور جاها باهاش آفرود میکنن !!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  14. sajad

    ۲ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (18 ديدگاه)

    این لکسوس داشبوردو پشتشو مثه بی ام و x5 زده!!!!ببین کارش به کجاها کشیده شده که از بی ام و تقلید میکنه!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. luis

    ۲ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (612 ديدگاه)

    ظاهرش زیباست فنی هم که هنوز مشخص نیست فقط برام جای سواله که چرا داشبرد کنار عکس اول با داشبرد عکس اخر متفاوته؟؟؟ احتمال داره که عکس های کاملا درست نباشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. RETOLEX

      ۲ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (1409 ديدگاه)

      چون هیچ کدوم از این عکس ها رسمی نیست

      از نظر فنی هم که منتظر هستم ببینم لکسس چکار میکنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  16. کیارش

    ۲ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (207 ديدگاه)

    عقبش چیزی نیست جز کپی ناشیانه از اصالت بی ام و
    به قول یکی از دوستان ماشین باز با تجربه، لکسوس عین دختری از خانواده بی اصل و نسب میمونه،هرروز رنگ عوض میکنه هر روز یه مدل
    به هر شکلی هم در بیاد،این قدر چیز میز عجیب غریب تو قیافش هست،جذابیت بلند مدت نداره
    دقیقا مثل لکسوس آی اس، الان ممکنه بعضیا خوششون بیاد، ولی دو سال دیگه قیافش مسخره به نظر میرسه
    مثل این یکی، لکسوس دیده بی ام و پرفروش ترین ماشین لوکس شده خواسته از اصالت بی ام و تقلید کنه
    اخه یکی نیست بگه عمویی،شما وقتی تاسیس نشده بودی بی ام و به سبک ثابت طراحیش رسیده بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. hamid reza

      ۲ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (381 ديدگاه)

      یکی نیست به شما بگه عمویی در همین حین که شما نشستی این برند و اون برندو مسخره میکنی همه دارن تلاش میکنن و همین دختر بی اصالتی که شما میگی در عرض 25 سال تبدیل به بزرگترین رقیب برا بنز و ب ام و شده که از نظر شما مثل ملکه انگلستان هستند. ادم حس میکنه وارد مهدکودک میشه وقتی میاد تو پدال.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. کیارش

        ۲ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (207 ديدگاه)

        بزرگترین رقیب بنز و بی ام و ؟؟؟ :))))
        […]
        ادم وقتی حس میکنه اومده تو مهد کودک که از یه ژاپنی باز میشنوه کرولا از بوگاتی بهتره چون خرجش کمتره
        وقتی حس میکنه اومده تو مهد کودک که طرف میگه 90% اختراعات صنعت اتومبیل مال ژاپنیاس در حالی که همه میدونن کار ژاپنیا کپیه
        همین i8 رو نگاه کن،تکنولوژی سوییچش از کل تکنولوژی لکسوس بیشتره
        بعد میگید نو اوریا مال ژاپنیاس ؟؟
        ادم وقتی حس میکنه وارد مهد کودک شده که ژاپنی بازا میگن ما با لکسوس ال ایکس 240 تا تو اتوبان رفتیم در حالی که ماکسیمم سرعتش 210 هست که به اونم به زور میرسه
        ادم وقتی حس میکنه وارد مهد کودک شده که طرف میگه با ماکسیما دنده ای ( با تاکید فراوان به دنده ای بودنش ) 911 رو تو شتاب گرفته
        ادم وقتی حس میکنه وارد مهد کودک شده که امثال تو ژاپنی باز به جا جواب سلام میگفتن جی دی پاور حالا که لکسوس تو جی دی پاور گند زده یهو نظر ژاپنی بازا بهش عوض شد در حالی که ما از اول میگفتیم این موسسه نتایجش بی ارزشه
        پس معلومه رفتار کی مهد کودکیه:)

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. RETOLEX

          ۲ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (1409 ديدگاه)

          بیا برو داداش
          خدا این کرولا و بوگاتی رو از شما نگیره که دیگه هیچی نمی تونی بگی

          اون های که باید قبول کنن قبول کردن لکسس رقیبشون هست این وسط شما چی میگی

          شما هر جور راحتی همونطور باش
          اصن فک کن لکسس نیست
          خودتو عصبی نکن برات خوب نیست

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. ali

          ۲ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (578 ديدگاه)

          آقا کیارش همین آی۸ که میگی با همکاری و کمک توتوتا ساخته شده . به جای اینکه یه ایمیل به تویوتا بزنی و بابت کمک به bmw برای ساخت آی۸ ازش تشکر کنی داری به زیرمجموعه تویوتا توهین میکنی ؟؟ داری میگی تکنولوژی سوییچ آی۸ از lexus بیشتره ؟؟ زهی خیال باطل . میشه بگی سوییچ آی۸ چه تکنولوژیهایی داره ؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. کیارش

          ۲ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (207 ديدگاه)

          بی ام و i8 رو با همکاری تویوتا ساختن اره ؟؟ نه بابا جدی ؟؟ چه جالب :)
          ژاپنی بازا دیدن بی ام و i8 اینقدر خفنه ژاپن حالا حالاها نمیتونه ا روش کپی کنه،دارن سعی میکنن خودشون رو بچسبونن به ساخت i8 :))))
          باشه تو با همین خیالت خوش باش
          بارها گفتم نظرات شما اصلا مهم نیست
          مهم چیزیه که کارشناسا میگن

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. نوید

          ۲ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (1525 ديدگاه)

          یعنی الان شما کارشناسی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. ali

          ۳ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (578 ديدگاه)

          مگه نمیدونستی bmw i8 با همکاری تویوتا ساخته شده ؟همون کارشناسانی که همیشه سنگشان را به سینه میزنی هم درباره همکاری تویوتا و bmw مقالات زیادی ارائه دادن . چرا این مقالاتی که واقعی هستن و خیالی نیستن را مطالعه نمیکنی ؟ لابد میخوای به این کارشناسان برچسب ژاپنی باز بودن و خیالاتی بودن بچسبانی ؟ البته انجام دادن این کار ازت بعید نیست . تکنولوژی سوییچ lexus lfa از کل تکنولوژی bmw بیشتره . قبل از اینکه lexus در jdpower گند بزنه آلمانیها با رتبه های پایینشون گند زده بودن و در زمینه گند زدن تجربه بیشتری از lexus دارن . این قسمت از حرفات که میگی : به قول یکی از دوستان ماشین باز با تجربه، لکسوس عین دختری از خانواده بی اصل و نسب میمونه،هرروز رنگ عوض میکنه هر روز یه مدل
          به هر شکلی هم در بیاد . در مورد آلمانیها هم صدق میکنه . چون این خودروسازان دقیقا مثل lexus هر ماه و هر چند سال یک بار رنگ { یا اصطلاحا تغییر در طراحی بدنه و کابین محصولاتشان } عوض میکنن و مثل همون دختر بی اصل و نسبن .

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. RETOLEX

        ۲ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (1409 ديدگاه)

        به اینا توجه نکن اینا مشکل دارن

        اینا می خوان الکی گیر بدن
        اصلا این چراغ ها ربطی به بی ام و نداره
        دقت کرده باشین این چراغ ها همون ال ای دی و دی لایت های قدیمی لکسس هست

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. کیارش

          ۲ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (207 ديدگاه)

          retolex جان شمام جوش نرن واست خوب نیست :)
          تکنولوژی سویبچ i8 از کل صنعت ژاپن و کشورهای همسایش بیشتره بعد طرف اومده میگه 90% نو اوریا مال ژاپنه :))
          باشه شما با همین خیال خوش باش

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. RETOLEX

          ۲ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (1409 ديدگاه)

          من کدوم یک از این حرفا رو زدن

          90% نواوری !!!!!
          جی دی پاور!!!!
          کرولا و بوگاتی !!!!!!
          240!!!!
          ماکسیما و 911!!!!!!

          کدوم یکی از اینارو من گفتم؟؟
          که شما در جواب چیزی به جز اینا نداری

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. کیارش

          ۲ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (207 ديدگاه)

          […]
          لکسوس ال ایکس امتیازش تو کار اند درایور 2.5 از 5 شده :))))))))
          حالا هرچی دوست داری از لکسوس دفاع کن
          2.5 از 5 ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فک کنم قوطی کبریت بره کار اند درایور 3 بگیره بعد لکسوس شما که سلطاااااان جادس شده 2.5 :))))

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. RETOLEX

          ۲ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (1409 ديدگاه)

          اصلا بحث در مورد lx نبود

          من قبول دارم نسل فعلی lx اونی که باید باشه نیست

          ما داشتیم به طور کلی درمورد لکسس حرف میزدیم

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. کیارش

          ۲ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (207 ديدگاه)

          بله بله
          ( به رو خودم نمیارم بحث رو داری عوض میکنی )
          بحثمون راجع به گرمی هوا بود :)))))))
          یه کم زیادی گرم نبود امروز ؟؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. ali

      ۳ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (578 ديدگاه)

      آقا کیارش به قول آلمانی بازها از روی عکس نمیشه درباره یه ماشین قضاوت کرد . اگه این مدل به تولید برسه و از نزدیک ببینیش هیچ شباهتی بین چراغهای bmw و lexus نمیبینی چون چراغهای bmw شبیه l انگلیسی طراحی شده . چراغهای هیچکدام از ;lexus ها به چراغ عقب bmw شبیه نیست . اون زمانی که تویوتا برای تاسیس lexus تحقیق میکرد bmw چی کار میکرد ؟ زمانی که lexus مشغول ساخت lfa بود bmw داشت چی کار میکرد ؟ زمانی که تویوتا با مدل 2000gt با جگوار رقابت میکرد bmw چی کار میکرد ؟ در دهه ۸۰ و ۹۰ میلادی تویوتا سوپرا با فراری و porsche رقابت میکرد bmw چی کار میکرد ؟ زمانی که lexus lfa را با فراری مقایسه میکردن bmw چی کار میکرد ؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. کیارش

        ۴ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (207 ديدگاه)

        علی جان این حرفا رو جایی نزنی که مسخرت میکننا
        زمانی که لکسوس داشت تاسیس میشو بی ام و سری هفت رو میزد که ماشین رییس جمهورا و سفرا و وزرا بود
        با سوپرا با فراری رقابت میکرد ؟؟
        اره با پوستر فراری رقابت میکرد :)))))
        باز ژاپنی بازا شروع کردن به حرفای خنده دار
        ببینم شتاب gt 2000 میگن از بوگاتی و اف 16 بیشتره اره ؟؟؟ خخخخخخخخخ
        جمع کنید این حرفای مسخره رو
        داشت با فراری رقابت میکرد :))))))))))))
        باشه حتما بهش میگم

        موافقم 0
        مخالفم 0
  17. AHMADREZA

    ۲ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1022 ديدگاه)

    خیلی خفنه جونم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. « شاهین . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۲ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (137 ديدگاه)

    خوبه،قشنگه،باکیفیته،با امکاناته اما اصلا به صرفه نیست لند کروز رو ترجیح میدم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. نوید

      ۲ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (1525 ديدگاه)

      فقط باید دعا کنیم چراغ ها (مخصوصا جلو) ی لند کروز باریک نشه
      چون واقعا ابهت خاصش از بین میره
      از شواهد میشه نتیجه گرفت که میخواد باریک بشه
      منظورم از شواهد نسل جدید هایلوکس و ال ایکس 570ه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  19. RETOLEX

    ۲ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1409 ديدگاه)

    هر ادم عاقلی میدونه تکنولوژی بی ام و از لکسس بیشتره
    تویوتا ، لکسس و همه ژاپنی ها به خاطر المان ها و امریکایی ها به اینجا رسیدن و به قول شما از نواوری های اونها استفاده کردن

    بعضی از طرفدار های ماشین های ژاپنی یه چیزایی گفتن که همه با من هم بد شدن

    یه ماشینی مث rc f. و همین lx یه شکست برای لکسس هستن یکی هم nx و rx. و ls هستن که خیلی از رقبا رو شکست دادن

    من نمیدونم مشکل بعضی ها چیه . داریم درمورد رقابت حرف میزنیم یارو میگه lx اینجوریه اونجوریه اینقدر امتیاز گرفته و ……

    به خاطر بعضی ها دیگه هیچ کس حرف منو قبول نداره تا یه چیزی بهشون میگی مثال کرولا و بوگاتی برات میزنن

    همین چند وقت پیش بود یه نفر که یه چیزی از ماشین میفهمید میومد.اینجا بحث میکرد ولی الان بعضی ها چیزهایی میگن که جوابی براشون ندارم

    و این جارو به مهد کودک تبدیل کردن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. نوید

      ۲ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (1525 ديدگاه)

      شما هم تکلیفت با خودت مشخص نیستا

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. mohamad GH

      ۳ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (46 ديدگاه)

      What?!!
      خخخخخ
      یک آلمانی در پوست ژاپنی
      (((تکنولویژی bmw از لکسوس بیشتره))))
      ((ژاپنیا بخاطر آلمان و آمریکا به اینجا رسیدن))
      دنیارو یه تنه خندوندی ادامه بده. اینا چیه میبافی میری
      لابد آمریکا هم داره از سایپا تقلید میکنه!!!!!
      یا خدا
      یعنی تنها چیزی که تو صنعت ژاپن عملا معمایی نداره و شرافت کاریشونو بخاطرش زیر پا نمیزارن تقلید و کپیه. هرچی دارن از خودشونه و لذا اگه بخوان از نوآوری های سایرین استفاده کنن کلا پتنتشو میخرن یا شریک میشن و اجازه ی استفاده شو میگیرن.
      حالا این که یه چیز پیش پا افتادست و رعایت میشه بین کشورهای صنعتی ولی اون چند خط اول کامنتت واقعا چیزی جز خنده واسه خواننده به ارمغان نمیاره حتی آلمانی باز ها هم میخندن.
      جوری ناشیانه ژاپن را کوبیدی انگار داری از چین و کره حرف میزنی!!! واقعا دست مریزاد

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. بهزاد

        ۳ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (2412 ديدگاه)

        ROTELEX عزیز و سایر دوستانی که یک حرف کلی میزنند و تکنولوژی را از بیخ و بن به نام کشوری صادر میکنند اگر امکانش هست با ذکر مثال توضیحات بیشتری ارایه کنند.
        به عنوان مثال بسیاری از عزیزان میدونند که اختراع و ابداع توسط یک فرد یا یک تیم گروهی در کشوری یا دانشگاهی یا شرکتی یا در منزل صورت میگیره و بعد از ابداع و به ثبت رساندن در اداره مربوطه در اغلب موارد به عنوان پتنت فروخته میشوند یا اگر امکانات تولید تیم یا فرد مبتکر فراهم باشه خودشون اقدام به تولید میکنند که در صنعت خودرو کار تولید به ندرت فردی هست.
        حالا یک سوال دیگر، در خودروهایی که هزاران قطعه دارند و این قطعات توسط ماشین و ابزارآلات تخصصی درست میشوند به خصوص ژاپنی ها با ذکر نمونه هایی موثق راجب سازنده ها و شرکت های ارایه کننده این ادوات و تجهیزات و تکنولوژی های خاصه ی اون توضیحاتی ایراد کنند تا ببینیم این کمک ها توسط چه شرکت هایی به ژاپنی ها رسیده.
        بحث مشارکت های مشترک که بین همه ی کشورها و شرکت ها هست به کنار و این روشنه که در زمان حال به ندرت بتونیم تکنولوژی انحصاری در صنعت خودرو پیدا کنیم و اکثر پتنت ها در اختیار همگان قرار میگیره.

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. RETOLEX

        ۳ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (1409 ديدگاه)

        پ ن پ
        ژاپنی ها ماشین رو اختراع کردن

        خُب بیشتر چیز های جدید کار المان ها هست

        چی بگم والا…

        موافقم 0
        مخالفم 0
  20. بهراد

    ۲ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (11 ديدگاه)

    جلوی ماشین بهتر شده ولی عقبش زشت تر شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. samurai

    ۲ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (546 ديدگاه)

    باز بعضیا این لوکس ژاپنیو با اشغالای المانی مقایسه کردن که اشتباه کردن
    به هیچ وجه اشغالای المانی توان مقایسه با ژاپنیا رو ندارن
    همیشه هم گفتم ماشینای المانی تو کشورای جهان سوم اسم در کردن تو کشورای پیشرفته کسی پولشو به ماشینای پرخرج و بی کیفیت المانی نمیده ماشین ژاپنی با کیفیتو میخره با خیال راحت سوارش میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. کیارش

      ۲ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (207 ديدگاه)

      باز یه ژاپنی باز اظهار نظر کرد
      برو کار اند درایور نگاه کن امتیاز این ماشین 2.5 از 5 شده :))))) رتبشم هشتمه و اولین رتبه اختصاص داره به بنز جی ال
      راست میگی تو کشورای پیشرفته هیچ کی بنز و بی ام و نمیخره
      فقط تو کشورای عقب افتاده ای مثل امریکا ملت بنز و بی ام و میخرن
      برا همین تو امریکا بی ام و پرفروشترین ماشین لوکس شد بعد ایودی بعد بنز :))))))
      ژاپنی بازا کلا موجودات جالبی ان :)

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. متین

        ۲ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (183 ديدگاه)

        آقا کیارش شما خودتو ناراحت نکن … هر چقد هم حرف بزنی بازم میگن ژاپن مهد علم و تکنولوژیه بعدشم میگن لکسوس بهترین و پرفروش ترین برند دنیاست !!!! …

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. AHMADREZA

        ۲ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (1022 ديدگاه)

        واقعا بعضی ها فقط نظر میدن از سر علاقه
        کاری ندارن واقعیه یا نیست
        دیگه اگر میخوای آلمانی هارو بکوبی انقدر ضایع بازی در نیار. من هیچوقت از ژاپنی ها بد نگفتم چون واقعیت نداره

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. amin

        ۲ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (99 ديدگاه)

        داداش همون آمریکا که شما میگی تا قبل از جریان سونامی ژاپن که کارخونه تویوتا خیلی آسیب دید تو فروش تو آمریکا اول بود…همین الانم که درصد رشتش بیشتر از بقیه کارخونه هاست…مهد کودک با اینجا اشتب گرفتی نظرات رو اعصاب بچه هاست !!! شاخ های این سایت با 5000 تا دیدگاه هم قبول دارن لکسس جزو بهترین هاست….بعد تو هه !!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. کیارش

          ۲ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (207 ديدگاه)

          شاخ های سایت ؟؟؟
          خدایی ترکیدم از خنده
          طرف فرضا 100000 تا کامنت گذاشته،این یعنی طرف ماشین بازه ؟؟؟
          خخخخخخخ
          اره اینجور افراد طرفدار لکسوسن
          وگرنه کارشناساش که دارن میگن در برابر بنز بی ام و و ایودی حرفی نداره برای ارایه
          نمونش کار اند درایور و نمونه ی این هم مقایسه ایودی و لکسوس و کادیلاک که متاسفانه لکسوس سوم شد :)
          نظر اونی که اینجا 50000 تا کامنت داره مهم نیست نظر کارشناسا مهمه
          چرا یه ایمیل نمیزنی کار اند درایور از اشتباه درشون بیاری ؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. نوید

          ۳ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (1525 ديدگاه)

          خیلی خوشحالم که با یه کارشناس دارم تو یک سایت کامنت میزارم
          واقعا به قول به نفر خوشحال و مسرت بخش هستیم که امروز در خدمت شما کارشناس عزیز هستیم
          واقعا سایت رنگ و بویی تازه به خوش گرفت چون طی این 6-7 سال فقط یه مشت بی سواد میومدن تو سایت و کامنت میزاشتن
          راستشو بخوای ما هیچکدوممون تا حالا به این نزدیکی با یک کارشناس برخورد ن داشتیم
          و البته تا حالا سعادت نداشتیم که با یک کار شناس هم صحبت شیم

          در ضمن اونی هم که امین میگه طرفدار ژاپن نیست
          اتفاقا طرفدار آلمان و مخصوصا بنزه ولی دیگه اینقدر متعصب نیست

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes

      ۲ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (2283 ديدگاه)

      کلامی هم از خاله عروس…!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. متین

      ۲ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (183 ديدگاه)

      ببخشید یکی میشه بگه چی به چیه ؟؟؟!؟؟!؟؟!
      آقای سامورایی!!!! شما انگار انقد گشنه تونه زده به مغزتون !!!! همه جا صحبت از کیفیت و دوام ماشین های آلمانیه (البته قبول دارم ژاپنی ها مخصوصا لکسوس دارای کیفیت بالایی هستن) … بعد شما میگی آشغالن ؟؟!؟؟!؟!؟ … واقعا برای خودم متاسفم که برای یه آدم بی اطلاعات انقد وقت گذاشتم و جوابشو دادم …

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. ALiHidden

      ۲ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (332 ديدگاه)

      جاااااان؟؟؟؟

      آشغالهای آلمانی؟!؟!

      عجب:|

      تا حالا ندیدم کسی ب محصولات آلمانی بگه آشغال

      و همچنان عجب:|

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

        ۲ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (810 ديدگاه)

        نه اومدم خودمو وارد بحث کنم نه شعار بدم اما یکی از بارز ترین نشانه های تعصب همین تکذیب کردن مزایای برند موردعلاقه ی طرفین بحث هست.
        ببین کار به کجا کشیده که یکی لکسس رو به سخره میگیره و دیگری از آلمانی ها با عنوان آشغال یاد میکنه!
        آدم میمونه چی بگه دیگه!

        موافقم 0
        مخالفم 0
  22. Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes

    ۲ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    این که فقط رندره
    از هیچ جا تایید نشده
    صبر میکنم تا از طرف لکسس رونمایی بشه اونوقت قضاوت میکنیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

      ۲ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (810 ديدگاه)

      بله داداش رضا فقط رندره اما احتمالش زیاده این شکلی باشه.
      بعضی ها با همین رندرش هم مشکل دارن داداش!!! :D
      بازم دم شما گرم که صبر میکنی تا رونمایی رسمی.
      خیلی ارادت دارم رضا جان

      موافقم 0
      مخالفم 0
  23. بهزاد

    ۲ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (2412 ديدگاه)

    اینجا پداله؟! یا مهد کودک!؟
    نمیدونم برخی از دوستان چند سالشون هست ولی اگر ادبیات فنی رو جایگزین آداب کوری خوانی کنند خروجی بحث ها بهتر و کمی به خاصیتشون اضافه میشه. اگر از خودرویی خوششون نمیاد نیازی به گرفتن بلندگو نیست فقط کافیه وارد مطلب نشن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. FcmZ

    ۲ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (114 ديدگاه)

    از جروبحث میان دوستان میشه به مشکل اصلی خودرو سازی کشور هم پی برد!
    اینکه نظر همدیگر رو نمیتونیم قبول کنیم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. amin

    ۲ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (99 ديدگاه)

    رندر هنوز معلوم نیست ولی اگه اینم باشه قشنگ من دوسش دارم …خدا به هرکی هرچی دوست داره بده به ما هم یکی از اینا یا رولز رویس فانتوم یا Ls هر کودم بده من استقبال میکنم :D

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. نوید

      ۳ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (1525 ديدگاه)

      تو که gs داری دیگه چرا این حرف رو میزنی

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. hamid reza

      ۳ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (381 ديدگاه)

      امین اقو خوشا به سعادتت gs داری کاکو. هر روز صبح ادم قیافه gs بببینه روزش خوب میشه. ایشالا چرخش بچرخه واست. ما که عاشقشیم البته عاشق عکساش :)

      موافقم 0
      مخالفم 0
  26. RAYAN

    ۳ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (62 ديدگاه)

    امین جان من الان مطلب شما رو خوندم مرسی که کامنت منو خوندی ، LX که من سوار شدم فولترین نمونه موجود در بازار بود که از شرکت ایرتویا خریداری شده بود، اگه در جریان باشی اکثر LXهای ایران مدل PLATINIUM هستن که فولترین نمونه قابل سفارشه تعداد خیلی کمی هم به اسم PRESTIGE وارد شده که LOW OPTION هست، من تجربه خودم رو از رانندگی با این ماشین در اختیار گذاشتم که ممکنه بعضی دوستان مثل شما بخاطر تعصب به برند لکسوز خوششون نیاد…در ضمن ما تو ایران زندگی میکنیم و توی ایران لکسوز یه ماشین الکی گرونه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. داود

    ۲۵ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (41 ديدگاه)

    دوستان من نمیدونم بی ام دبلیو چرا اینقدر تو ایران و هند و بنگلادش طرفدار داره شاید علتش به خاطر جامعه کارگری هر سه کشوره .درحالیکه طبق امار جهانی از ده خودروساز برتر دنیا 6تاش ژاپنیه 3 تاش امریکاییه و یکیش بنز آلمانه .اون هم رتبه دهمه.
    حالا شما یه سری به نمایندگی bmw همون پرشیا خودرو تو جاده مخصوص بزنین ببینین چرا bmw اینهمه موتور میسوزونه .دکتره فقط سیصد کیلومتر با x4 راه رفته با موتور سوخته برگشته تازه تو نمایندگی دیده چه خبره .حتما میگین بخاطربنزینه ولی نه اینطور نیست مگه بنز و لکسوس از همین بنزین استفاده نمیکنن علتش اینکه bmw برای اینکه سود بیشتری ببره 70 درصد قطعاتش رو در چین و تایوان و ویتنام و مالزی وتایلند تولید میکنه و اکثر اطلاعاتی که در مورد مصرف وشتاب میده اشتباهه . شتاب bmw m4 رو مثلا گفته 4.1 ثانیه در حالیکه لکسوس Rc باشتاب 4.4 اعلامی لکسوس اونو سوسکش کرده فیلماشو میتونید به زبان انگلیسی سرچ کنین . از علل افت bmw در نظر سنجی مصرف بالا . استهلاک بالا و فنر بندی خشک
    و قد علم کردن خودرو سازهای ژاپنی مثل اینفینیتی . لکسوس و آکوراست اینهمه مشکل در خودروهای bmw پیدا شده یه بار هم فراخوانی نکرده وتوپو انداخته توزمین تولید کننده های بنزین .
    شما دیدین که یه جوان 29 ساله تو میدون منیریه پارسال با bmw 528i با سرعت زیر صدتا تصادف کرد و فوت شد درحالیکه کمربند هم بسته بود
    شرکت bmw میلیونها دلار برای تبلیغ در کبری 11 خرج کرد آخرش هم شد شانزدهمین خودرو ساز دنیا .حتی کیا وهیوندا بالاتر از اون قرار گرفتن .
    برترین خودروسازهای دنیا طبق نظر مردم اروپا وامریکای شمالی به شرح زیر میباشد
    1. تویوتا 2. لکسوس 3. شورولت 4. اکورا .5. اینفینیتی 6. ج ام سی امریکا 7. هوندا 8. کادیلاک .9 سایون که اون هم مال تویوتاست و 10.مرسدس
    حالا پراید سوارها هرچقدر دوست دارند آرم بی ام دبلیو رو بچسبونن .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. S. N. H

    ۲۵ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (3 ديدگاه)

    با سلام به همه دوستان عزیز دیگه وقتی لکسوس داره ماشین تولید میکنه که از لحاظ کیفیت فنی اگه بالاتر از آلمانیها نباشه پایینتر هم نیست والبته استهلاک کمتر و قیمت مناسب تر باید منطقی فکر کرد در حال حاضر لکسوس خرید معقول تریه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. علیرضا car

    ۱۶ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (72 ديدگاه)

    واقعا داریم تو چه کشوری زندگی می کنیم کشور های جهان اول بادر امد دویاسه سالشون بهترین برندای روز دنیا میخرند اونوقت ما باید لیفان یا ماشینهای ایرانی سوارشیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. Ali

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    این کجاش 2017 هس این قدیمیه مال 2014یا15 هست

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا