لکسوس

تصاویر جاسوسی لکسس LX 600 جدید با پوشش استتاری سنگین

این دومین باری است که تصاویر جاسوسی نسل جدید لکسس LX منتشر می‌شود. چند هفته پیش نیز تصاویری مبهم از یک خودروی تست منتشر شده بود. در تصاویر جدید می‌توانیم دقت نظر بیشتری به این خودرو داشته باشیم هرچند پوشش‌های استتاری سنگینی روی LX جدید نقش بسته است.

موضوع جالب اینکه به نظر می‌رسد این پروتوتایپ دقیقاً همان خودرویی است که قبلاً دیده شده بود. پلاک هر دو خودرو مشابه هم بوده اما می‌توان از پشت بخش‌های نازک‌تر پوشش‌های استتاری ورودی‌های هوای گوشه‌دار در بخش پایین نمای جلو را تشخیص داد. ما همچنین می‌توانیم میله‌های جلوپنجره بزرگ را تشخیص دهیم هرچند با قطعیت نمی‌توان دراین‌باره نظر داد. چراغ‌های جلو مشابه نسل جدید تویوتا لندکروزر هستند و در بخش عقب نیز خطوط بدنه مشابهی دیده می‌شود.

طراحی کلی این پرچم‌دار تازه‌نفس کاملاً از دیده‌ها پنهان شده اما می‌دانیم که این خودرو اساساً همان لندکروزر جدید با نشان لکسس خواهد بود. همچنین باور بر این است حداقل یکی از نسخه‌های این خودرو از نوع LX 600 خواهد بود زیرا ژاپنی‌ها قبلاً این نام را ثبت کرده‌اند. گفته شده همین تصاویر جاسوسی نیز به مدل LX 600 تعلق داشته‌اند.

نسل فعلی LX 570 از پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۷ لیتری استفاده می‌کند بنابراین اگر از ساختار نام‌گذاری مشابهی استفاده شود شاید زیر کاپوت نسل جدید این قدبلند از پیشرانه ۸ سیلندر ۶ لیتری استفاده شود. البته شاید اعداد ۶۰۰ در این خودرو به پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری توئین توربو اشاره داشته باشد. از آنجایی که صنعت خودرو به سمت پیشرانه‌های کم‌حجم و الکتریکی سازی حرکت می‌کند بنابراین استفاده از پیشرانه ۳.۵ لیتری حرکت منطقی‌تری خواهد بود. این پیشرانه ۶ سیلندر جدید در لندکروزر قدرت ۴۰۹ اسب بخاری تولید می‌کند هرچند شایعاتی هم درباره تولید LX 750h هیبریدی با همین پیشرانه اما قدرت ۴۸۰ اسب بخار به گوش رسیده است.

هنوز مشخص نیست که این خودرو چه زمانی رونمایی خواهد شد اما شاید اواخر سال جاری یا اوایل سال ۲۰۲۲ LX جدید را ببینیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳۸ دیدگاه‌ها

  1. محمد امین

    ۱۱ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (2167 ديدگاه)

    شبیه کادیلاک اسکالید شده زیر این پوشش

    موافقم 5
    مخالفم 1
    1. MOHAMMAD.DEMON

      ۱۱ شهریور ۱۴۰۰
      سوابق: (1430 ديدگاه)

      به خاطر اینه که سعی میکنن مشتری های اسکالید و نوگیتور جذب بکنن
      به خاطر همون این ماشین هارو پنجمارک قرار میدن
      ولی نتیجه ای که حاصل شده تا الان منفی بوده
      کلاس بزرگ ها مال بزرگان هستش

      موافقم 4
      مخالفم 4
      1. mos

        ۱۱ شهریور ۱۴۰۰
        سوابق: (715 ديدگاه)

        آمار فروش SUV های فول سایز لوکس در بازار جهانی سال ۲۰۲۰:

        1- Mercedes Benz GLS با 54.000~ فروش
        2- bmw X7 با 51.000
        3- Range rover با 46.000~
        4- Lexus LX با 27.000~
        5- Infiniti QX80 با 21.000~
        6- Cadillac escalade با 20.000~
        7- Lincoln navigator با 13.000~

        بزرگان چرا تو بازار جهانی از لحاظ فروش آخرن؟

        موافقم 7
        مخالفم 1
        1. MOHAMMAD.DEMON

          ۱۱ شهریور ۱۴۰۰
          سوابق: (1430 ديدگاه)

          به خاطر اینکه که از خودت عدد رقم در میاری
          اسکالید در سال ۲۰۲۰ فقط در بازار آمریکا ۲۴ هزار دستگاه فروخته اونم در حالی که نسل جدید برای سال ۲۰۲۱ آماده بود
          GLS در سال ۲۰۲۰ حدود ۲۲ هزار دستگاه در بازار آمریکا فروخته
          LX در بازار آمریکا فقط ۴.۵۰۰ دستگاه فروخته
          لینکلن نوگیتور در سال ۲۰۲۰ در بازار آمریکا ۱۴.۵۰۰ دستگاه فروخته
          XQ80 هم در سال ۲۰۲۰ در بازار آمریکا ۱۶ هزار دستگاه
          اما اما متوسط قیمت اسکالید و نوگیتور خیلی بیشتر از XQ80 هستش
          این آمار برای آزاد ترین بازار با تنوع کاملا خودرویی هستش (USA)
          ولی تعداد فروش اصلا ملاک حرف من نبود این کلاس با نام Escalade شناخته میشه

          موافقم 2
          مخالفم 4
        2. mos

          ۱۱ شهریور ۱۴۰۰
          سوابق: (715 ديدگاه)

          https://www.instagram.com/p/CTQK3uaovXp/?utm_medium=copy_link

          از این آمار کاملا مشخصه هر ماشین چقدر فروخته
          نیاز به بحث نیست.
          این لیست هم بازار جهانی رو گفته نه آمریکا

          پدال لطفا لینک رو تایید کن

          موافقم 4
          مخالفم 1
        3. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

          ۱۱ شهریور ۱۴۰۰
          سوابق: (2724 ديدگاه)

          ببخشید ولی این کلاس در صورتی به نام اسکالید شناخته میشه که سگمنت gls رو از اسکالید جدا کنیم و اونا رو ببریم تو سگمنت کاین و q8

          موافقم 4
          مخالفم 0
        4. MOHAMMAD.DEMON

          ۱۱ شهریور ۱۴۰۰
          سوابق: (1430 ديدگاه)

          الان لینک اینستگرام فرستادی ؟
          😂😂😂 من جای ژاپنی باز ها باشم
          تو رو گردن نمی‌گیرم !
          میخوای آمار فروش در بیاری اینجوریه
          اسم مدل ماشین بنویس بعد بنویس sales figures
          یکم جدی باش داری میم میشی تو مجازی به جان خودم 😂😂

          موافقم 2
          مخالفم 3
        5. MOHAMMAD.DEMON

          ۱۱ شهریور ۱۴۰۰
          سوابق: (1430 ديدگاه)

          نه من کاملا درست گفتم هر دو در یک کلاس هستن ( کلاس ها از نظر اندازه و سایز بین محوری تقسیم بندی میشن نه نوع شاسی و بدنه ) GLS از سال ۲۰۱۶ فکر کنم جای gl گرفت و gl از سال ۲۰۰۶ در بازار هستش
          در حالی که اسکالید بنیان گذار این کلاس از سال ۱۹۹۸ حضور داره
          در هیچ مقطعی هیچ خودرویی نتونسته جای اسکالید بگیره در این کلاس

          موافقم 2
          مخالفم 1
        6. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

          ۱۱ شهریور ۱۴۰۰
          سوابق: (2724 ديدگاه)

          ولی من خودم هنوز شک دارم که x7 و gls کراس اوور فول سایزن یا suv فول سایز

          موافقم 1
          مخالفم 1
        7. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

          ۱۱ شهریور ۱۴۰۰
          سوابق: (2724 ديدگاه)

          آقا محمد ولی من فکر کنم اسکالید دومین خودروی این کلاس بود و اولین خودرو رنج روور های کلاسیک بودن که از ۱۹۷۰ ساخته میشدن حالا اگر اطلاعات دیگه ای هم دارین لطفا بگین

          موافقم 1
          مخالفم 1
        8. mos

          ۱۱ شهریور ۱۴۰۰
          سوابق: (715 ديدگاه)

          همین آمار تو بقیه سایت ها هم هست حالا اینکه من از کجا فرستادم بهت فشار آورده یا خود آمار؟ 😂😂

          بگذریم این داستان منو یاد حرف یه بنده خدایی انداخت که چند وقت پیش بهم گفت ۲ نفر تو سایت هیچ وقت نمی‌فهمن یکیش خودت یکیش هم یه نفری که اسمشو نمی‌برم. واقعا می‌بینم حرفش درست بود…😂

          موافقم 5
          مخالفم 2
        9. MOHAMMAD.DEMON

          ۱۱ شهریور ۱۴۰۰
          سوابق: (1430 ديدگاه)

          رنجروور های کلاسیک که کوچیک تر بودن و توی این کلاس اصلا قرار نمیگرفتن
          نزدیک ترین رنجروور از نظر اندازه به فول سایز های امریکایی نسل سومش بود
          که اونم کوچیک تر بود توی اون سال ها هنوزم که هنوز با اینکه رنجروور توی این کلاس حساب میشه الان چون بزرگتر شده
          ولی خیلی ها اون رو به عنوان یه فول سایز قبول ندارن رنجروور میتونم بگم سگمنت مخصوص خودش داشته و داره

          موافقم 1
          مخالفم 0
        10. MOHAMMAD.DEMON

          ۱۱ شهریور ۱۴۰۰
          سوابق: (1430 ديدگاه)

          goodcarbadcar.net/cadillac-escalade-sales-figures
          واضح تر از این نمیتونم جوابت بدم فروش 2020 بازار امریکا 24 هزار دستگاه

          موافقم 2
          مخالفم 0
        11. Silent

          ۱۱ شهریور ۱۴۰۰
          سوابق: (625 ديدگاه)

          😂😂😂 این چه رفرنسی بود! اون یکی هم چند روز پیش کانال جیز میز برا من رفرنس داده…
          آمار فروش تو نت سایت های معتبر برا امریکا شمالی هست که بازار فروشش کاملا شفافه.(همینه که DEMON گذاشت )
          بدتر از کسی که دیتا غلط می ده کسایی هستن که لایک می کنن نشون می ده سطح دیتا خجالت باره.

          موافقم 2
          مخالفم 3
        12. mos

          ۱۱ شهریور ۱۴۰۰
          سوابق: (715 ديدگاه)

          در جواب MOHAMMAD.DEMON
          اون آماری که از سایت goodcarbadcar فرستادی شامل اسکالید ESV هم میشه ولی این آماری که من فرستادم فقط اسکالید معمولی رو گفته و تو یه پست جدا فروش ESV رو با نویگیتور L و… مقایسه کرده.
          اصلا اگه ۲۴ هزار تا هم حساب کنیم بازم از ۲۷ هزار تا کمتره در حالی که رقابت تازه با اومدن لکسس LX جدید شروع میشه.

          در جواب فیک دوزاری Silent
          شما که خودت منبعت سایت TeslaRati هست بهتره حرف نزنی 😂

          موافقم 3
          مخالفم 1
        13. MOHAMMAD.DEMON

          ۱۱ شهریور ۱۴۰۰
          سوابق: (1430 ديدگاه)

          تو که گفتی کلا تو دنیا در سال ۲۰۲۰ فقط
          ۲۰ هزار تا فروخته
          در حالی که معلوم شد در سال ۲۰۲۰ فقط تو بازار آمریکا بیشتر از این فروخته
          آمار فروش همه ماشین ها تو اینترنت هست و اون رقم های ۵۰ هزار تا که گفتی صرفا یه تخیل لازم هم نمی‌دونم برای دونه به دونش لینک بفرستم
          دفعه بعد پیج انیستا رو ملاک قرار نده بهت میخندن

          موافقم 1
          مخالفم 2
        14. mos

          ۱۱ شهریور ۱۴۰۰
          سوابق: (715 ديدگاه)

          آمار همچنان درسته
          کادیلاک اسکالید‌ (بدون حساب مدل ESV) بیست هزار تا فروخته.
          همون سایتی هم که ازش منبع میاری نوشته «Escalade and Escalade ESV»

          اون ۵۰ هزار تا GLS هم برای بازار جهانیه و کاملا درسته (دقت کن جهانی نه آمریکا)

          موافقم 2
          مخالفم 0
        15. Reza Waffen SS

          ۱۲ شهریور ۱۴۰۰
          سوابق: (5323 ديدگاه)

          آلمان همچنان پیشتاز

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. حسین

        ۱۱ شهریور ۱۴۰۰
        سوابق: (1066 ديدگاه)

        فعلا جمع فروش بزرگان به نصف فروش لکسوس نمیرسه. چجور بزرگیه که تو خاک خودش مشتری نداره بنده در عجبم! #پهلوون_پنبه

        موافقم 4
        مخالفم 1
        1. MOHAMMAD.DEMON

          ۱۱ شهریور ۱۴۰۰
          سوابق: (1430 ديدگاه)

          این تعجب نیست
          این در واقع ارور ناشی از تعصب مغز شماست
          چون من در مورد اسکالید حرف زدم نه کادیلاک

          موافقم 2
          مخالفم 3
    2. ممد ژانگولر

      ۱۱ شهریور ۱۴۰۰
      سوابق: (3455 ديدگاه)

      تغریبا با این پوشش غلیظ میشه حدس زد زیرش یک ماشینه نه موتورسیکلت یا اسکوتر!!!

      موافقم 0
      مخالفم 1
      1. datsun

        ۱۱ شهریور ۱۴۰۰
        سوابق: (3431 ديدگاه)

        داداش این بزرگان suv که میفرماید به نظرت شامل لندکروز هفتاد ساله نمیشه

        موافقم 1
        مخالفم 0
        1. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

          ۱۱ شهریور ۱۴۰۰
          سوابق: (2724 ديدگاه)

          لندکروز لوکس نیست ، برای همین توی این سگمنت قرار نمیگیره ، لند کروز فکر کنم با یوکان و تاهو همرده باشه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Iman99

          ۱۶ شهریور ۱۴۰۰
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          تا وقتی که ملاک این افراد این باشه اینها به هیچ جا نمیرسن بقیه رو هم به زحمت میندازن اقا جواب این افراد رو ندین چرا خودت رو اذیت کنی مهم نیست اصلا ولش کن
          مهمه اینه که
          کادیلاک اسکالید در کنار مرسدس جی ال اس هر دو بهترین های این سگمنت هستن
          این آلمانی و امریکایی ها تو همه چیز بهترین هستن تو این زمینه هم همینطور دیگه نیازی به بحثای دیگه نیست.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  2. امیر

    ۱۱ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (606 ديدگاه)

    منتظر رونمایی هستیم. اون ماشین سفیده چه قیافه آشنایی داره.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. با مهربونی جهان زیباتره

    ۱۱ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (1102 ديدگاه)

    از کحا میفهمن این لکسسه مثلا میتسوبیشی نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

      ۱۱ شهریور ۱۴۰۰
      سوابق: (2724 ديدگاه)

      فکر کنم اینجور پوشش ها که آرم خودرو معلوم نیست رو از روی کلاس بدنه و خبر های اخیر که نثلا الان نزدیک به معرفی کدوم suv فول سایز هست؟ حدس میزنن و با اطمینان نیست

      موافقم 1
      مخالفم 0
  4. عارف

    ۱۱ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (322 ديدگاه)

    خیلی دوست دارم هر چه زودتر رونمایی بشه . سلیقه ی شخصی من ماشینهای آمریکایی هست ولی علاقهمند به چند محصول خوب از دیگر برندها مثل لندکروز ، لکسس و … هم هستم

    موافقم 5
    مخالفم 0
  5. زیزیگولو

    ۱۱ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (4452 ديدگاه)

    لکسوس LX همیشه یکی از بهترین ماشینای این کمپانی بوده و مدل جدید LX 600 هم از این قائده مستثنی نیستش ……. این محصول جدید و بروز هم که واسه عرضه آماده شده به احتمال زیاد با تایپهای بیسیک و فول آپشن عرضه میشه و اینجوری که از طراحی و مشخصات ماشین پیداست طراحی حجومی در کنار نرم تر شدن سیتم فنر بندیو تعلیق و همینطور هندلینگ بهتر فرمون هستش و رینگای ماشینم بازطراحی شدن

    موافقم 2
    مخالفم 0
  6. بهنام

    ۱۱ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (983 ديدگاه)

    قطعا خیلی موفق میشه
    لندکروز جدید که واقعا عالی شده بخصوص از نظر فنی لکسوس هم همیشه ثابت کرده بخصوص طی این سال های اخیر که در بحث طراحی حرف های زیادی واسه گفتن داره

    موافقم 3
    مخالفم 2
  7. علی-کیوج

    ۱۱ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (10 ديدگاه)

    از نمای بغل معلومه که شبیهه لندکروزه و بخاطر همین میشه فهمید ال ایکسه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. مهدی

    ۱۱ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (1161 ديدگاه)

    این از سری V اسکالید هم بد تره

    موافقم 0
    مخالفم 3
  9. samurai

    ۱۱ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (535 ديدگاه)

    بزرگان زیر سایه خدایان دست و پا میزنند :))))
    فروش لکسوس به تنهایی چند برابر لوکسای امریکاییه تازه بقیه لوکسای إاپنی رو حساب نکردم
    تویوتا رو هم حساب کنی به تنهایی فروشش کلا چیزی واسه امریکاییا تو خود یو اس نمیمونه :)) بقیه زاپنیا رو هم حساب نکردم
    بجز چند مدل وانت بقیه بازار دست ژاپنه (تویوتا-لکسوس-هوندا-اکورا-نیسان-اینفینیتی-سوبارو-مزدا-سوزوکی–) ادم کیف میکنه اسما رو میشنوه:))
    تو موتورسیکلتم بازاز دست ژاپنیا هست (هوندا-سوزوکی-یاماها-کاواساکی—-) به به :))
    لوازم الکتریکیم همینطور —————————–

    موافقم 1
    مخالفم 2
    1. MOHAMMAD.DEMON

      ۱۱ شهریور ۱۴۰۰
      سوابق: (1430 ديدگاه)

      فقط این کم داشتیم اینجا انیستا نیست ها با مدرک و منبع خرابت میکنن

      موافقم 1
      مخالفم 0
    2. حسن

      ۱۲ شهریور ۱۴۰۰
      سوابق: (304 ديدگاه)

      گل گفتی نازنین دهانت خوشبوگشته لکسوس سالاره اعلاحضرت یعنی تکامل شاسی بلندواقعی به تمام معنا اگه داشته باشی یعنی یک خانه ی لوکس ایمن همه جارودرکمال اطمینان وامنیت هرکی شک کنه خودشوبه دکترنشون بده معالجه بشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Iman99

        ۱۶ شهریور ۱۴۰۰
        سوابق: (1864 ديدگاه)

        ***
        اگه بحث مقایسه باشه اولا که اصلا کار به مقایسه نمیکشه چون ژاپن و کره کلا هیچی از خودشون ندارن هرچی دارن از اروپا و امریکا دارن که البته همونم به پای خود اروپا و امریکا کلا نمیرسه
        تو خودرو سازی هم بهترین و پیشرفته ترین خودرو ها اروپایی و امریکایی هستن
        بیشتر تکنولوژی ها و اختراعات پیشرفته و مهم و تعیین کننده صنعت خودرو یا از اروپا و یا از امریکا هست و حرف اول رو تو خودروسازی و همه چیزای دیگه میزنن
        تو لوازم الکترونیکی و کامپیوتری و موبایل هم که کلا تاریخچه اون به نام اروپا و امریکا زده شده از اختراعات اینهابگیر تا تکنولوژی های اینها تا پیشرفته ترین سطوح که تکنولوژی ها و طراحی های تعیین کننده و اصلی هستن همه از اروپا و امریکا هستن اولین کامپیوتر و اولین موبایل و اولین تلویزیون و اختراع اولین تکنولولوژی ها تو این زمینه و همه زمینه های دیگه و بهترین و پیشرفته تکنولوژی ها و بهترینشان همین الان و در آینده بازم اروپا و امریکا هستن
        خدایان صنعت و مهندسی و هنر و علم و … بهترین مطلق آلمان ( اروپا ) و امریکا هستن آلمان ( اروپا ) و امریکا خدایان علم و صنعت و هنر و مهندسی و همه زمینه های دیگه هستن که تو همه چیز بهترین هستن خدا رو هم در کارشون درنظر میگیرن همیشه و خدا هم تو همه چیز کمکشون می‌کنه در نتیجه آلمان اروپا و امریکا تو همه چیز بهترین هستن با کمک خدا هم بهترین شدن.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  10. مرتضی

    ۱۱ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (196 ديدگاه)

    موتور ۶ لیتری🤣
    نویسنده خودش خندش نگرفته؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۱۱ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (4617 ديدگاه)

    لکسوس lxهرچی باشه به پای بزرگان این کلاس یعنی آمریکایی ها نمیرسه،با پلتفرم قدیمی خود لندکروزر که فقط چهارتا چراغشو عوض میکنن نمیشه نسل جدید،جای این من یوکان دنالی یا اسکالید و نوینگیتور انتخابمه…

    موافقم 1
    مخالفم 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا