لکسوس

آیا این نسل جدید لکسس GS است؟!

ما دوست داریم باور کنیم این تصاویر اولین صحنه‌های جاسوسی از نسل جدید لکسس GS هستند که در خلال تست‌های متنوع در پیست نوربرگ رینگ ثبت شده‌اند.


ابعاد این نسخه پروتوتایپ قطعاً با مدل GS تناسب دارد و همچنین این حقیقت که لکسس از مرسدس E کلاس به عنوان سنگ محک استفاده کرده نیز حدس و گمان‌های ما دراین‌باره را قوت می‌بخشد.


شایعات زیادی وجود دارند مبنی بر اینکه لکسس تصمیم گرفته مدل GS را از خط تولید حذف کند و گفته می‌شود مدل کنونی آخرین عضو از خانواده GS خواهد بود. خبری دیگر گفته که این برند لوکس ساز ژاپنی تصمیم گرفته تا GS را با مدل ES جدیدی جایگزین کند. البته باید برای تأیید یا رد این اخبار صبر کنیم.


بخشی از دلایل تصمیمات احتمالی لکسس می‌تواند مالی باشد زیرا ES بر پایه پلتفرم دیفرانسیل جلوی کمری ارزان‌تر بنا می‌شود. این پلتفرم که معماری جهانی پیشرفته تویوتا یا همان TNGA نام دارد. شایان ذکر است GS کنونی بر پایه معماری گران‌تر دیفرانسیل عقب ساخته شده است.

یکی دیگر از تصمیمات احتمالی لکسس می‌تواند استفاده از نام‌گذاری کاملاً جدیدی باشد اما تا این لحظه تعداد سؤال‌های ما بیش از پاسخ‌ها است. علیرغم پوشش‌های موجود روی خودروی موردبحث ما می‌توانیم طراحی لکسس جدید را ببینیم که در آن جلوپنجره کوچک‌تر شده است.

Lexus GS F
۲۰۱۶ Lexus GS F
تنها چیزی که از آن مطمئن هستیم هیبریدی بودن این پروتوتایپ است زیرا برچسب زرد رنگ روی شیشه عقب آن را نشان می‌دهد. تمامی خودروهای تست موجود در پیست نوربرگ رینگ به دلایل ایمنی باید از این برچسب استفاده کنند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. فرشاد سجادیان

    ۱۰ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    هر وقت اسم GS میاد، یاد موتور GS430هایی میوفتم که چند سال پیش وارد بازار ایران شدن، با هشت سیلندر 4293cc فقط ۲۷۹ اسب بخار قدرت داشت!!! رسما برای یه موتور هشت سیلندر،اونم تو یه خودروی لوکس، فاجعه بود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ELDORADO

    ۱۰ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (64 ديدگاه)

    دوستان سلام وصبح بخیر
    یه مطلب بی ربط نظرتون راجع به خرید جنسیس کوپه 2011چیه؟
    باتوجه به نبود خودرو یی بااین قیمت و قدرت ایا خرید این خودرو عقلانیه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. حامد

    ۱۰ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (33 ديدگاه)

    به نظر من ،ما آقایون در عمق ذهن و اعماق وجودمون ؛ با یک سری ماشینها ارتباط برقرار میکنیم و با یک سری ماشینها اصلا نمیتونیم ارتباط برقرار کنیم ؛ به فرض خود من با برندهائی مثل بنز ، مزدا ، هوندا ، هیوندائی ، کیا و نیسان ارتباط برقرار میکنم ؛ اما هرگز نتونستم به فرض با آئودی ، تویوتا ، بی ام و ، سوبارو و … ارتباط برقرار کنم و مشاهده این برندها در خیابان هیچ تاثیری روی من نداره و هیچ حسی بهم دست نمیده …. البته این ارتباط برقرار کردن در هر فرد با فرد دیگه متفاوته …

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. F150

      ۱۰ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (195 ديدگاه)

      درود
      این نظر من به این معنی نیست که با دسته‌ی اول شما ارتباط نمیگیرم . اما فکر کنم لازم باشه بگم وقتی سری x6 وارد خیابون‌های ایران شد ملت وقتی با ماشین از پشت خودرو حرکت میکردند حتما باهاش ارتباط میگرفتند
      به طور ساده مثلا من با لندکروزر مشکی یا لکسوس lx570 ارتباطی برقرار میکنم که با هیچ محصول هیوندای یا کیا ارتباط نمیگیرم
      یا با سری ۷ ارتباطی میگیرم که هرگز با امثال جنسیس و یا کادنزا نمیگیرم
      درسته فاصله قیمتی دارند ولی بحث ارتباطه دیگه ?

      یا با صدای لکسوس LFA ارتباطی میگیرم که با صدای شیرون هم نمیگیرم

      ارتباطهای خودرویی ام بیشتر از اجتماعیه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. #ali.m#

    ۱۰ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (1836 ديدگاه)

    همون حذفش کنن بهتره?

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا