لکسوس

قایق لوکس لکسس LY 650 همچون LS دریاها!

لکسس برنامه‌های خود برای تولید یک قایق لوکس را در اوایل سال جاری اعلام کرده بود و هم‌اکنون اولین رندرها از قایق LY 650 را منتشر کرده است.

قایق لوکس لکسس LY 650
این قایق که یکی از گران‌ترین محصولات تاریخ لکسس خواهد بود از کانسپت اسپورت معرفی شده در سال ۲۰۱۷ الهام گرفته است.

قایق لوکس لکسس LY 650
لکسس چیز زیادی درباره قایق لوکس خودش نگفته اما طول آن را ۱۹.۹۶ متر و پهنای آن را ۵.۷۲ متر اعلام کرده است. این قایق توسط گروه قایق‌سازی مارکیس-لارسون ساخته خواهد شد. گفته شده این شرکت تجربه‌ی زیادی در ساخت قایق‌های سفارشی داشته و در تولید کانسپت اسپورت یاد شده نیز به لکسس کمک کرده است.

قایق لوکس لکسس LY 650
البته نمونه‌ی تولیدی برخلاف قایق مفهومی دارای سه سطح متفاوت خواهد بود. لکسس رندرهای سطح پایین را اعلام نکرده اما گفته LY 650 سه اتاق مجزا برای استراحت ۶ نفر خواهد داشت. این قایق همچنین سه حمام متفاوت خواهد داشت.

قایق لوکس لکسس LY 650
سطح اصلی نمونه‌ای فوق لوکس خواهد بود و تصاویر نشان می‌دهند که این قایق دارای بخش‌های چرمی، کف‌پوش شیک و تلویزیون تخت خواهد بود. همچنین می‌توان منطقه بار کوچک، آشپزخانه‌ای بزرگ و کاکپیتی تکنولوژیک با دو صندلی کاپیتانی را دید.

قایق لوکس لکسس LY 650
عرشه‌ی اصلی این قایق دارای کف‌پوشی چوبی و سه بخش نشیمن در جلوی قایق است. در بخش عقب نیز صندلی‌های دیگری قرار گرفته و دومین کاکپیت نیز در این بخش به چشم می‌خورد.

قایق لوکس لکسس LY 650
لکسس LY 650 با دو پیشرانه‌ی متفاوت ساخت ولوو ارائه خواهد شد که شامل نمونه‌های IPS 1200 و IPS 1350 می‌باشد. صرف‌نظر از پیشرانه‌ی انتخابی، هر دو پیشرانه دارای باک سوخت ۳۷۸۵ لیتری خواهند بود.

لکسس اشاره‌ای به زمان عرضه‌ی این قایق لوکس نداشته اما قبلاً گفته فروش آن در آمریکا از نیمه دوم سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. mahdy

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (2371 ديدگاه)

    خدایا شکر حکمتت
    دوستان الکی اعتراض نکنین به دولت و بازار آزاد (هرچن مزدا 6 مون رو سمند کردن )
    ولی اگه بازار آزاد هم بود هیچ کدوممون نمیتونستیم بخریم (شاید یکی دو نفر از سایت کل زار و زندگی رو میفورختن میتونستن ولی در حدی که خونه رو هم بفروشن)
    این دیگه اختلاف طبقاتیه بین المللیه

    موافقم 0
    مخالفم 1
  2. Mopar or No Car

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (1198 ديدگاه)

    یک اسکله خصوصی جنوب کیش هست که قایقهای شخصی اونجا پهلو گرفتن و نگهبان داره که نمیذاره کسی حتی عکس بگیره. یک قایق تفریحی کروز اونجا بود سه سال پیش نگهبانش میگفت هفت میلیارد قیمتشه و مال یکی از آقایون هست. خیلی شبیه این قایق لکسوس بود فقط رنگش سفید بود.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. net

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (3063 ديدگاه)

    اگر یه کم بزرگتر بود و رنگش سفید بود قشنگتر میشد

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا