لکسوس

قطعات TRD جدید برای لکسس CT 200h

در کلاس خودرویی بسیار رقابتی C، لکسس CT قطعا اسپورت ترین هاچبک ۵ دربی نیست که ارائه شده و البته نباید از به‌روزرسانی‌های متعدد کمپانی برای تازه نگه‌داشتن آن غافل شد.


تابستان امسال این خودروساز ژاپنی جلوپنجره دوکی‌شکل F اسپورت، مه شکن‌های جدید، گرافیک جدید چراغ‌های جلو و عقب، سپر عقب جدید، رینگ‌های جدید و سیستم ناوبری با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر ۱۰.۳ اینچی را به این خودرو اضافه کرده است.


هنوز هم لکسس CT 200h مدل سال ۲۰۱۸ کاملاً مشابه مدل سال قبل به نظر می‌رسد اما اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم باید گفت کمپانی می‌توانست کارهای بیشتری را انجام دهد.


خوشبختانه بخش توسعه مسابقه‌ای تویوتا یا همان TRD درباره کیت بدنه خودرو چاره‌ای اندیشیده و اصلاحاتی را برای CT200h در ژاپن تدارک دیده که باعث خشن‌تر شدن ظاهر خودرو شده است. این کیت شامل اسپویلرهای سفارشی جلو و عقب، رکاب‌های جانبی، دیفیوزر عقب با چهار خروجی اگزوز و حتی اصلاحات آئرودینامیکی زیر بدنه است.

این خودرو هم‌اکنون ۳۰ میلی‌متر نزدیک‌تر به زمین بوده و اگر این حقیقت را به یاد نداشته باشید که شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت آن بالاتر از ۱۰ ثانیه است شاید واقعاً از راندن لکسس CT200h لذت ببرید و آن را یک هاچبک داغ بدانید!

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌ف‌‌‌رش‌اد

    ۹ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    CT200h از ظاهر محصولات فعلی لکسوس بهره نمی‌بره، به ویژه چراغ‌های کمانی، اما از اکثرشون خوشتیپ‌تره. نمونه‌های موجود در ایران، ۱۳۶ اسب بخار قدرت و ۱۴۲ نیوتن‌متر گشتاور دارن که باعث شتاب اولیه ۱۰/۳ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتری شدن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شاهين

      ۹ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (856 ديدگاه)

      یعنی از مزدا ٣ هاچبک شکست میخوره تو شتاب

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Sina

    ۹ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (809 ديدگاه)

    TRD رو واسه آفرودش واقعا قبول دارم
    این متنی گذاشته زیر عکس محصولاتش آخر جمله ست
    ? Show the offroad who’s boss

    ???

    https://www.toyota.com/trdpro/

    آفرود واقعا فقط تویوتاست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. sina

    ۹ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (2635 ديدگاه)

    کاش با موتور nx عرضه میشد

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا