لکسوس

قیمت و مشخصات لکسس LX 570 S مدل 2021

لکسس جزئیات مربوط به قیمت و مشخصات نسخه پرچم‌دار شاسی‌بلند لوکس خود یعنی LX 570 S مدل ۲۰۲۱ در بازار استرالیا را منتشر کرد.

این خودرو که با قیمت پایه ۱۶۸۷۶۷ دلار استرالیا معادل ۱۲۹۴۸۳ دلار آمریکا در دسترس است با رنگ‌های سونیک کوارتز یا مشکی استارلایت در دسترس بوده و از جلوپنجره دوکی‌شکل بازنگری شده، سپر جدید و رینگ‌های ۲۱ اینچی با عناصر مشکی براق سود می‌برد. این ترکیب رنگی ما را به یاد نمونه‌های بکار رفته در لکسس LC می‌اندازد.

لکسس LX 570 S همچنین دارای نشان S روی درب پشتی و دامپرهای پرفورمنس است که طبق گفته ژاپنی‌ها باعث بهبود استحکام خودرو و توانایی‌های آن در عبور از پیچ‌ها شده است. تریم چرم مشکی، پدال‌های آلیاژی و تریم خاکستری شیماموکو نیز جزو دیگر ویژگی‌های این خودرو هستند.

نیروبخش شاسی‌بلند لوکس لکسس پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۷ لیتری با قدرت ۳۶۷ اسب بخار و گشتاور ۵۳۰ نیوتون متر است. این نیرو از طریق یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به چرخ ها منتقل می‌شود. لکسس ظرفیت یدک کشی شاسی‌بلند خود را ۳۵۰۰ کیلوگرم اعلام کرده و گفته که دو باک با حداکثر ظرفیت ۱۳۸ لیتر باعث ایجاد شعاع حرکتی مناسبی برای LX 570 S می‌شوند.

اگر مشتریان فکر می‌کنند قیمت این خودرو خیلی بالاست می‌توانند نسخه‌های دیگر را انتخاب کنند. مدل پایه که LX 450d است قیمت معادل ۱۰۵۵۹۹ دلار آمریکا داشته و پیشرانه آن از نوع ۸ سیلندر ۴.۵ لیتری توربودیزل با قدرت ۲۷۲ اسب بخار و گشتاور ۴۷۹ نیوتون متر می‌باشد. مدل LX 570 نیز قیمت معادل ۱۱۲۵۰۴ دلار داشته و البته نسخه مجهز به پکیج Enhancement نیز با قیمت معادل ۱۲۶۹۲۸ دلار قابل انتخاب است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۸۸ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵۳ دیدگاه‌ها

  1. Dna

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (291 ديدگاه)

    چرا قیمتش زیاده؟!!!
    اهل فن ها یه توضیحی بدین

    موافقم 66
    مخالفم 14
    1. MOHAMMAD AHMADI

      ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (29 ديدگاه)

      قیمتش به خاطر این زیاده که لکسس گرون فروشه?

      موافقم 78
      مخالفم 25
      1. MR.JD

        ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (326 ديدگاه)

        شوخی یک طرف فرق LX570 با LX570s چیه ؟ (فقط در عبور از پیچ ها !؟)
        lx570 یک اس یو وی بدی نیست اما به 130.000$ ارزش نداره
        با حدود نصف قیمت لکسس انتخابم اینفینیتی هست
        شما چطور ؟
        لکسس lx570 : لایک
        اینفینیتی qx80 : دیسلایک ( با قیمت پایه 69.000$ فول = 83.000$ )

        موافقم 91
        مخالفم 54
        1. بهروز عاشقی

          ۶ تیر ۱۴۰۲
          سوابق: (1 ديدگاه)

          مرد حسابی 130 هزار دلار با دلار وحشتناک ایران میشه 6.5 میلیارد که قیمت یه سانتافه است اینجا این کجا و اون کجا؟؟؟

          موافقم 5
          مخالفم 4
      2. MR.JD

        ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (326 ديدگاه)

        شماره 448 مجله ماشین
        در پایین ترین قسمت سمت راست یکی از تیتر ها این بود : لکسس lx570 و انبوهی از انتقادات !
        https://www.magiran.com/Content/MIFiles/Cover/163987L.jpg
        در آن مقاله از داشبورد لکسس که مانند کامیونت بود و دماغه خودرو که موقع ترمز گرفتن به زمین نزدیک میشد و هچنین زاویه تیز سپر های خودرو که در خارج از جاده با کوچکترین بی دقتی ممکن بود خراشیده شود انتقاد شده بود
        و البته سیستم فوق العاده پیش رفته سرگرمی اش

        موافقم 36
        مخالفم 19
      3. MR.JD

        ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (326 ديدگاه)

        شوخی یک طرف فرق LX570 با LX570s چیه ؟ (فقط در عبور از پیچ ها !؟)
        lx570 یک اس یو وی بدی نیست اما به ۱۳۰.۰۰۰$ ارزش نداره
        با حدود نصف قیمت لکسس انتخابم اینفینیتی هست
        شما چطور ؟
        لکسس lx570 : لایک
        اینفینیتی qx80 : دیسلایک ( با قیمت پایه ۶۹.۰۰۰$ فول = ۸۳.۰۰۰$ )
        { پدال عزیز تو دوئل هارا برگزار نکردی من دست بکار شدم : ) }

        موافقم 44
        مخالفم 49
    2. ehsan fa

      ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (1895 ديدگاه)

      منکه دیگه نمیام تو قسمت کامنت
      کامنت گإاشتم چرا از باراباس خبری نمیزارین حذف کردن.
      همون جا که مطلب تموم میشه میبندم پنجره رو

      موافقم 15
      مخالفم 9
    3. NAVID۰۰۹۸

      ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (10232 ديدگاه)

      این کامنت را میخواستم در مقاله‌ی پیشین مربوط به فراخوان اسپورتیج و کادنزا بگذارم که ترجیح دادم اینجا باشه تا بحثی شکل نگیره !

      ( ژاپن ، چین ، کره ) : سه ابرقدرت جهانی و شرق آسیایی هستند که هر کدامشان به نوبه‌ی خودشان عملکرد روشن و موفقی داشته و دارند !
      اما چرا من ژاپنی‌ها را دوست دارم و طرفدارشون هستم !
      یه نقل قول قشنگ از آقای جک‌ما ، موسس چینی تجارت جهانی علی‌بابا را که احتمالاً میشناسید که یادم میاد در یکی مقالات روزنامه‌های چند سال پیش ایران در قسمت اقتصاد یکی از مصاحبه‌هاش را ترجمه و نوشته بودند از اینکه نگاهش به ژاپن چرا همیشه مثبت بوده و هم از آن‌ها درس میگرفته و هم انتقاد داشته ، میگفت (( ژاپنی‌ها چون پایبند آداب و رسوم هستند و اصالت دارند در تمام مراحل زندگی ، باعث میشه کارها را با جدیت انجام دهند و برایشان وقت بگذارند و جالب بود که میگفت به خاطر همین هم هست که شرکت‌های بزرگشان در برخی مواقع فرصت‌ها را از دست میدهند و همین باعث شده چین و کره از این فرصت‌ها استفاده کنند و به این جایگاه برسند !!!! ))
      دقیقاً هم درست میگه ، در دنیای امروز اگر فرصت را غنیمت نشمارید ، مرگتان دیر یا زود فرا میرسه و ضعیف میشوید ، مثل سوزوکی یا میتسوبیشی یا محصولات تجاری SONY ، پاناسونیک و… که یا هستند ولی ضعیف و یا به تجارت‌های دیگر رو پیدا کرده‌اند و از چرخه‌ی اصلی و معروفشان دور شده‌اند چون رقبا مهره‌پیچشان کرده‌اند با هر ترفندی که داشته‌اند !

      ژاپنی‌ها در اَمر تکنولوژی آنقدر درگیر کیفیت بودن و هستند که میبینید حتی با اینکه میتسوبیشی اوضاع خوبی نداره ولی اصلاً و اَبداً از کیفیت محصولاتش نمیزنه !
      و اگر توجه کنید( کره ژاپن چین ) مکمل تجارت هم هستند ، چطوری !
      مثلاً کره میخواهد به ژاپنی‌ها برسه و می‌آید پتانسیلش را میگذارد در طراحی به روز محصولاتش به همراه آپشن و تا میخواهد بازار را به دست بگیره ، ژاپنی‌ها عکس‌العمل نشون میدن و سریع به فکر به روزرسانی و توسعه‌ی طراحی‌ها میوفتن ( تویوتا و هوندا ) و چین هم نه فقط دیگر به ژاپن و کره میخواهد برسد ، بلکه هدفش کل صنایع جهانیست از هر محصولی ، و همین باعث شکل‌گیری رقابت‌ها و خلاقیت‌ها در تمام زمینه‌ها شده !

      اما اما اما یه فرقی بین ژاپن با کره و چین و حتی دیگر کشورها هست که ترجیح میده نابود بشه اما شَرفَش از کیفیت بالای محصولاتش را قربانی هیچ پولی نکنه ، کیفیتی که حتی اگر در چشم نباشه و ما متعلقات باطنی خودروها را که نمیبینیم اما با گذر زمان میفهمیم و حسش میکنیم !

      این جمله آقای جک‌ما ، خیلی حرف درش هست !
      ژاپنی‌ها به جزئیات اهمیت زیادی میدهند و همین باعث گران بودن برخی محصولاتشان و البته کاربردی بودنشان نصبت به بقیه هست که مهم نیست چه محصولی ارائه میکنند ، مهم اینه هر محصولی که بخواهند ارائه کنند ، باید فلسفه‌ی کیفیت ارجعیت داره به کمیت را دیکته کنند !

      و اگر نه که چین هروز مثل قارچ داره تولید میکنه و میفروشه یا کره‌ای‌ها زیبا و پرآپشن تولید می‌کنند و خوب هم میفروشند اما ژاپنی‌ها اول میگویند کیفیت برتر و سپس باقی مسائل !

      جنگ جهانی دوم گویای شخصیت جنگندگی و اصالت میهن‌پرستی مردم این کشور را میرساند که تا آخرین نفس جنگیدن و دست به خودکشی و کامیکازه میزدند ، همین امروز و در عصر حال حاضر هم در بحث کار و تلاش و افتخار برای ژاپنی و مردم ژاپن ، میبینید و میشنوید و میخوانید که سالانه چقدر از مردم ژاپن و اخیراً کره‌ی جنوبی دست به خودکشی میزنند چون تا خودشان را ناکارآمد احساس میکنند دل از دنیا میکنند و ایران ما هم میخواهد آپولو هوا کند اما تا یه کار اداری دارید و یه سر به ادارات میزنید ، کارمند محترم یا وقته ناهارش رسیده یا موقع نمازش رسیده یا با تلفنش بازی میکنه یا با همکاران گفتگو و تا بازخواستش هم میکنید به صورت طلبکارانه احتمال تیپایی خوردن هم داریم و تازه میگه برو ماه دیگه بیا !

      به شخصه برای همین ژاپنی‌ها را دوست دارم ، چون به چیزهایی اهمیت میدهند که مشتری نمیبینه اما عملکردش را با گذشت زمان تحصین میکنه و شیفته‌اَش میشه مثل تویوتا و لکسوس که تا نداشته باشیدش نمیدانید چقدر معرکه هستند و به این راحتی‌ها خراب سدن در کارشون نیست و از پیچ و مهره‌ی گرفته تا موتور گیربکس و متریال ظاهری ، تماماً از کیفیت بالایی برخوردارند که باعث میشه به این راحتی‌ها خراب نشوند و اصلاً حقیقتاً تاریخ مصرف روی اجناس ژاپنی معنی نداره و اگر به سرویس مرتبشان برسید و حتی تمیز هم نگهداریشان نکنید و مرتب کار بکشید ، آخ نمیگویند و متعجبتان میکنند !

      باور کنید بین ژاپن و باقی محصولات کشورهای دیگر خیلی تفاوت هست که فقط در استفاده میفهمید من چه میگویم !

      موافقم 89
      مخالفم 33
      1. REZA

        ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (132 ديدگاه)

        داداش قربونت برم کامنت رو قرار نیست که داستان بفرستیم کم گوی گذیده گوی ولی کلآ دمت گرم

        موافقم 69
        مخالفم 9
      2. Ali

        ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (46 ديدگاه)

        اقای navid0088 با اینکه لحن نظراتت نسبت به قبل تر بهتر شده ولی بازم میزنی خاکی و توجیه نادرست میکنی حتی خودتم قبول داری که این lx570 با این قیمت نمی ارزه‌.
        این مواردی که نوشتی فقط نظرات شخصی خودته درمورد ژاپنی ها. نمیگم اینها نیستن نه منظورم اینه که نتیجه گیری نادرست و جهت داری رو اون موضوع داری این دلایلی هم که گفتی فقط توجیهات غیر قابل قبولی بودن و بس که به نظرم طرفداری تو از اونها ریشه اش در جایی دیگس و تو ذهن خودت و با دلایل دیگه ای برگرفته از معادلات ذهنی خودت.
        مثلا اگه تو ژاپن از کار کردن میمیرن بیشتر دلیلش سختگیری هست که از طرف کارفرمای اون کارکنان روشون بوده وگرنه آدم عاقل که این کارو نمیکنه البته تعهد به کار و موارد اینچنینی بحثش متفاوته چون مثلا انگیزه دلایل مختلفی مثل اعتقاد و فرهنگ سازی و ..‌ داره که همین فرهنگ سازی هم همیشه نمیشه درست یا مثبت یا مثل یک علل غایی ازش بعنوان محور اصلی نام ببریم چون همون فرهنگ درست و غلط هایی داره.
        یا مثلا گفتی خود کشی میکنن چون خودشون رو ناکارامد حس میکنن؟؟! خواهشا یه ذره مطالعه بیشتری کن هر چی سر ایران اومده از کتاب نخوندن و مطالعه نا کافی و فکر نشده عمل کردن اومده. یکی از دلایل خود کشی تو ژاپن از افسردگی بعلت فشار شغلی و نرخ نابرابری جنسیتی و … هستش خود این نابرابری جنسیتی تو ژاپن از کشور های جهان سوم پایین تره یعنی خودت تعجب نکردی با نوشتن این حرفا یعنی این همه دلیل واسه خودکشی دارن بیان بخاطر ناکار آمدی خودکشی کنن یعنی اینقد عقلشون کمه؟ پس خواهش میکنم توجیهات خودت رو به حساب حرف درست نذار چون اینها احتمالا معادلات ذهنی خودتن.
        یا مثلا گفتی تویوتا رو از پیچش بگیر تا بقیه سالم میمونه ؟!! داشتن کیفیت رو انکار نمیکنم ولی شما داری الکی بزرگش میکنی من خودم لندکروز جدیدی رو با چش خودم دیدم که پیچ های زیر موتورش زنگ زده بود بد جور طوری که گفتم هر لحظه ممکنه پیچش شکسته شه و کاتالیزو و یا قسمتای دیگه جدا شن ازش یا یه مورد دیگه هم یه لندکروز دیده بودم که فقط بخاطر دیر عوض کردن روغن یاتاقان زده بود بعد شما میگی اصلا تمیزش نکنیم و ولش کنیم به حال خودشو نگهداری نکنیم ؟ نمیگم ژاپنی بده ولی میگم خیلی بهتر از اونها هم هست.
        شما مجبور نیستی واسه تعصب خودت رو یه برند اینهمه توجیه بیجا کنی. ژاپن خودش وابسته به امریکا و کشور های پیشرفته اروپاییه و همکاری زیادی با اونها دارن و بیشتر تکنولوژی ها و طراحی ها و سیستم ها زیرساختی صنعتی و از اونها میگیره بعد شما کاسه داغ تر از آش میشی البته حسین بیشتر این مدلیه.
        در کل اگه بخوای بهتر بودن و برتری رو مد نظر قراربدی که البته برای دستیابی بهشون مواردی مثل تعهد به کار و اخلاق و فکر و خلاقیت و هوش بالاتر هنر و مهندسی و … کشور های پیشرفته اروپایی و امریکا برتری کاملی دارن یا مثلا شاسی بلند هایی مثل مرسدس جی کلاس و رم تی آر ایکس فورد رپتور و هامر یا هاموی از همه نظر بهتر و بزرگتر و سنگین تر هم هستن بطور مستقیم یا غیر مستقیم‌. که البته اگه معیار های برتری رو بدونی متوجه اش میشی.

        موافقم 11
        مخالفم 11
        1. ALI

          ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (295 ديدگاه)

          Navid0098

          کیفیت برتر رو آلمانی ها بیشتر دارن.
          آفرودر های برتر هم امریکایی ها دارن
          فکر برتر و علم برتر و هنر برتر و اخلاق برتر و مهندسی برتر و درکل برتری تو همه چی رو دارن. چون برتری واقعی رو دارن فقط هم آلمان و کشور های پیشرفته اروپایی و امریکا رو میگم.
          این با بررسی های مختلف مشخص شده.

          واسه همین کره و ژاپن هرچی دارن از اونا دارن هرچند که همونم عددی نیست دربرابرشون چون دلیلش رو تو چند خط بالا تر گفتم.

          موافقم 9
          مخالفم 12
      3. حسن

        ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (304 ديدگاه)

        گل گفتی عزیزدل برادر ولی کوگوش شنوا اکثرا ملت جلغ وبلغ ومیپسندن نه کیفیت رو متاسفانه

        موافقم 11
        مخالفم 1
      4. Kato

        ۱۱ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (449 ديدگاه)

        دقیقا درسته

        باورتون میشه هنوز تویوتا لندکروزرهای زمان جنگ که تو اون شرایط مثل اسب ازشون ۸ سال کار کشیدن بعد از ۳۰ سال سالم هستن و راه میرن

        موافقم 28
        مخالفم 0
    4. REZA

      ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (132 ديدگاه)

      الماس چرا گرونه

      موافقم 21
      مخالفم 14
  2. REZA ///AMG

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    بعدا تو کتب تاریخی مینویسن یه شرکتی بود که SUV پرچمدارش یه تاچ اسکرین تو کابینش نداشت

    موافقم 51
    مخالفم 14
    1. Benz309 1974

      ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (1962 ديدگاه)

      انشاالله نسل بعدی در ۱۰۰ سال بعد

      موافقم 28
      مخالفم 14
  3. ATa

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (146 ديدگاه)

    نهایت بتونه جایی که خبر از جیپ گرند واگنییر نباشه فروش کنه! کابین دمده و اختلاف قیمت 30 هزار تایی با فول ترین مدل واگنییر 2022

    موافقم 30
    مخالفم 19
    1. Joker

      ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (530 ديدگاه)

      اول اینکه تو استرالیا قیمتش اینه نه تو امریکا که جنابعالی به خاطر قیمت بالا ازش ایراد میگیری،مثه اینکه بخوای قیمت ماشینای المانی رو تو ایران معیار قرار بدی که یه سری از مدلاشون تو ایران با قیمت یه ویرون تو امارات برابری میکنن،دوم اینکه یه ماشینی که دو ساعته معرفی رسمی شده رو نکوبون تو سر یه ماشین که عمرش بیش از یه دهه ست،شما بزار چند ماهه دیگه موج معرفی محصولات کاملا جدید تویوتا لکسوس راه بیفته و شاسی بلند پرچمدار جدیدش رو معرف کنه با قدرت ۶۰۰ اسب بخار و ابعادی در حد جی کلاس اونموقع هر چی خواستی بگو…

      موافقم 35
      مخالفم 27
      1. ATa

        ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (146 ديدگاه)

        موضوعی هست به اسم هزینه توسعه پلتفرم… که شامل هزینه باز تعریف خط تولید یک قطعه تا قالب های تزریق فریم از بدنه فلزی گرفته تا بخش های پلیمری تا تراش قطعات موتور توسط روتاری ها که در این 4چرخ 10 سال پیش با سقف فلزی چیزی نزدیک صفر هست به عبارتی قیمت امروز این مدل 570 پایییین ترین عددی هست که در کارخونه تونستن تعریف کنن 120 هزار دلار وای به روزی که پلتفرم جدید روو کنند… گران فروشی چیزی هست که برندهایی از این دست تخصص خاصی توش دارند. اینکه گرند واگنییر جیپ محصولی از صفر تعریف شده 70 تا 100 هزار دلار قیمت خواهد خورد گویای سود های برندهای کلیپ محور هست.

        موافقم 14
        مخالفم 10
      2. امین

        ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (31 ديدگاه)

        من خودم طرفدار سرسخت لکسوس هستم اما اینو هم میدونم که؛ ماشینی که عمرش بیش از یک دهه است شرف دارد به ماشینی که عمرش بیش از نیم قرن است و فقط بزکش میکنن میفرستن تو بازار و هزاران دلار پول اضافه بابت بزک شدنش رو میگیرن پس منطقی نظر بده و اغراق نکن

        موافقم 2
        مخالفم 5
        1. Ali

          ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (46 ديدگاه)

          تویوتا اگه جنم داشت نسل جدیدش رو کاملا جدید میکرد اتفاقا چون توان رقابت با اروپایی و امریکایی ها رو ندارن به همین سبک ادامه میدن و مشتری هاشون هم فراوونن.
          همین که احترام جیپ رو نداشتی مشخصه که هدفت چیه همین جیپ بوده که لندکروز ازش متولد شده و وجودش مدیون جیپه.

          موافقم 2
          مخالفم 3
  4. Dayan5775

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (217 ديدگاه)

    ١٢۶ هزار دلار برای ماشینی که بقول وحید بخردی پرده عقبش دستی هست و دوتا جای یو اس بی کلا عقب داره و موتورش بسیار قدیمی هست
    در صورتی که رقباش بسیار پیشرفته تر هستن
    با این قیمت بنز gls و اسکالید و غیره رو میشه گرفت

    موافقم 42
    مخالفم 21
    1. ツSAMURAIツ

      ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (1149 ديدگاه)

      اولا وحید بخردی دیگه کیه ??
      اون علی بخردیه
      دوما ماشین ۱۴ ساله رو با ماشینی که همین امسال اومده مقایسه نمیکنن
      سوما کره هر وقت تونست مثل همین ماشین قدیمی رو بسازه بیا حرف بزنیم

      موافقم 25
      مخالفم 23
      1. Dayan5775

        ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (217 ديدگاه)

        علی و وحید،پیج car I have driven رو بری وحید هم میبینی عزیزم !!!! که با اون ممد چاینا خیلی شیک ال ایکس رو چک کردن فیلمش هنوزم هست با رقبا مقایسه میکردن فقط میخندیدن!
        منم با جی ال اس و اسکالید امسال مقایسه نکردم با نسل قبلشون مقایسه کردم! وحید هم همینطور تو کلیپ
        اشکال نداره هی کره کره کن بلکه از اون قضیه دو میلیون یکم راحت بشی :)))

        موافقم 16
        مخالفم 17
        1. NAVID۰۰۹۸

          ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (10232 ديدگاه)

          جالبه
          کاربر دانیال ، آشی را که پختی بیشتر هم نزن که تَه میگیره !
          عزیز ، وقتی اشتباه میکنی قبول کن ، ایراد و توضیح بنی‌اسرائیلی نده لطفاً !!!

          وحید شخصی دیگر است و علی شخصی دیگر که جمعاً میشوند دو نفر با لنگه‌کفش‌های سایز متفاوت و زندگی‌های متفاوت که یه زمانی با هم پیج cars l have driven را میچرخاندند و الان بیش از یکسال میشه که از هم جدا شده‌اند ولی با هم رفیق هستند !

          اگر تو زندگی یاد بگیرید که غرور بیجا نداشته باشید و وقتی اشتباه میکنید شروع به توصیح مسخره ندهید و معذرت خواهی کنید ، این نشونه‌ی ضعف شما نیست ، نشونه‌ی شخصیت شماست که همه‌ی ما اشتباه میکنیم ولی نباید این اشتباه را کِش دهیم !

          موافقم 17
          مخالفم 11
      2. یانکی

        ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (2354 ديدگاه)

        عزیز دل واقعا قیمتش غیر منطقی هست.نهایت ارزشش نزدیک 65 الی 70 چوقه.وقتی این همه ساله تولیدش میکنه باید حسابی ارزونتر بشه.من نمیخوام کره و ژاپن رو مقایسه کنم ولی وجدانن برای جنسیس gv80 لکسوس رقیبی داره.هر چند من خودم اگر به انتخاب باشه همین lx570 رو انتخاب میکنم.کاش لکسوس جانشین این رو یه کراس اوور ب. اساس دف عقب و با موتور 5 لیتریش بده و یه رقیب برا اسکالید و نویگیتور بر اساس تویوتا سکویا عرضه کنه.با طول بیش از 5.3 متر

        موافقم 15
        مخالفم 14
        1. ツSAMURAIツ

          ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (1149 ديدگاه)

          یانکی جان من قبول دارم قیمتش غیر منطقیه تو کامنتی که پایین گذاشتم گفتم
          GV80 اصلا رقیب این نیست ، چون کراس اور مید سایزه و رقیب RX و X5 محسوب میشه
          و اینکه نسل جدید LX تا پایان امسال رونمایی میشه
          اون موقع باید مقایسه با رقبا انجام بشه

          موافقم 15
          مخالفم 5
    2. R@m!n

      ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (2243 ديدگاه)

      حرفت راجب قیمت درسته و ماشینم قدیمیه اینم درسته اما بنظرم علی بخردی و هیچ پیج ایرانیو منبع خودت قرار نده. وقت بزاری منابع خارجی چک کنی خیلی بهتر از ایناست. حرفم ورای برند و این داستاناست.

      موافقم 13
      مخالفم 13
      1. Dayan5775

        ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (217 ديدگاه)

        رامین قطعا مجلات خارجی اعتبار بالاتری دارن اما الان مد شده تو آمریکا و کانادا هر إیرانی شده کارشناس خودرو! بین اینا علی و وحید و ممد چاینا هم سابقه خیلی بیشتری دارن هم واقعا کارشون و منبع درامدشون تو حوزه خودرو هست و اطلاعات خوبی هم دارن نسبت به بقیشون،نسبت باید گرفت،موتور ترند میاد یه خودرو رو چند روز تست میکنه ولی اینا در حد چند ساعت تست میکنن به همون نسبت اعتبار داره ولی صحبتاشون قابل قبول هست

        موافقم 8
        مخالفم 14
        1. R@m!n

          ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (2243 ديدگاه)

          من دلایمو قبلا تو پست صحبتای ماسک راجب فورد و تسلا گفتم دوست داشتی ببین. خودتم میگی چند ساعت تست می کنن. این تست و نظر چند ساعته کوچک ترین ارزشی نداره و نمی تونه تماما ماشینو کارشناسی کنه حتی اگرم بهترین کارشناس خودرو هم باشن. البته که همین علی بخردی و وحید خیلی فن بوی متعصب اروپایی مخصوصا المانی هستن. یه بار وحید سوار g class شده بود حتی از پلاستیکی که رو صندلی ماشین صفر بودم تعریف کرد و بجاش تو یه پست دیگه از کیفیت بنتلی بنتایگا ایراد گرفت

          موافقم 7
          مخالفم 11
      2. NAVID۰۰۹۸

        ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (10232 ديدگاه)

        رامین جان
        در هر رسانه و پیجی هم که چک کنید ، تجلیل شده از کیفیت بالای سواری و متریال ظاهری و فنی لکسوس‌ها از ۳۰ سال پیش تا کنون !
        خب مگه کیفیت ارزان تمام میشه !
        یعنی خود لکسوس و خریدارانش نمیفهمند چرا گران تمام میشه و گران فروخته میشه !

        اما یه مشت بچه در اینجا که قول میدهم و قسم میخورم نهایت خودرویی که داشته‌اند یا سوار شده‌اند چینی یا ایرانی بوده و تو کف داشتن یه کره‌ای دست دوم پکیده هستند چه برسه تمیز و کم‌کار یا صفر کیلومتر و چه برسه ژاپنی یا آلمانی‌ها که در کیفیت رودست ندارند ، بعد میان اینجا چرتو‌پرت تحویل میدن که نمیشه اسمش را گذاشت نظر و تنها هدفشان راه انداختن بحث هست و بس !

        که ای کاش کاربر سامورایی و باقی دوستان اصلاً جوابشان را ندهند!
        من که به شخصه مدت‌هاست باور کنید اصلاً خیلی از کامنت‌ها را نخوانده میگذرم و اهمیتی نمیدهم و فقط آن‌هایی را میخوانم که ارزش خواندن دارند و ارادت داریم خدمتشان کرور کرور !

        موافقم 16
        مخالفم 14
        1. R@m!n

          ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (2243 ديدگاه)

          کسی که منکر کیفیت لکسوس نیست اینجا سر قیمتشه که واقعا گرونه و توجیه ناپذیر. امروز جیپ واگونییر و گرند واگونییر معرفی شدن. قیمتو دیدم فکم خورد زمین. واگونییر از 59k شروع میشه و گرند از 86k. این قیمت فوق العادست.

          موافقم 9
          مخالفم 5
        2. Ali

          ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (46 ديدگاه)

          تویوتا و لکسس چیزی ندارن بیشترشونم با پلتفرم و موتورای قدیمی و تکنولوژی کم یا مثلا اونی که تستش کرده گفته هنوز پرده عقبش دستیه دیگه نباید یکی که طرفدارشه رگ کردنش باد کنه بیاد بگه این تولیست جی دی پاور اوله چون ارزشی نداره چون بعد چندین سال با پلتفرمای قدیمی و تکنولوژی کم و آپشن و پرفورمنس پایین اینه ولی پورشه با اونهمه پرفورمنس و تکنولوژی و آپشن دومه خود این یعنی ارزشش از اول بودن خیلی بالاتره ولی لکسس یا تویوتا بد نیستن ولی تو هیچ کدوم از معیار ها به پای آلمانی و امریکایی ها نمیرسن چون خودروهای خودروسازای اروپا مثل فراری یا مرسدس و امریکایی کاملا برتر هستن و از هر نظری بهتر هستن.

          موافقم 0
          مخالفم 2
      3. Dayan5775

        ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (217 ديدگاه)

        ببین کارشناسی که اونا کردن در این حد بود گفتن اقا این ماشین با این قیمت پردش دستی هست خب مثلا این نیازی به چند روز بررسی نداره یا سایر ایراد هایی که گرفتن،میگفتن تویوتا موتورهاش خیلی قدیمی هست خب اینم باز نیازی به چند روز تست نداره،من اینارو نقل کردم ازشون وگرنه اگر بحث تخصصی تر بشه قضیه میره سمت موتور ترند و غیره دیگه بعنوان منبع
        ،معمولا ایراد ها یا نکات مثبتی که میگن از ماشین در حد همون چند ساعت تست هست،خودشون هم میدونن تخصصی تر بخوان بگن بابد بیشتر تست کنن ولی من شخصیا خوشم میاد ازشون،وحید رو که میدونم خیلی عشق امریکایی هست ولی یه جا هم دیدم علی بخردی زد ترکوند تایکان رو اینقدر ایراد گرفت ازش،فکر کنم دیده باشیش تو یه روز بارونی هم بود

        موافقم 6
        مخالفم 5
      4. NAVID۰۰۹۸

        ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (10232 ديدگاه)

        دقیقاً همینطوره رامین جان که میفرمائید .
        اما بحث سر اینه که مگه کیفیت بالا ارزان تمام میشه که یه خودروی با کیفیت بالا که حدود ۱۰ ساله داره تولید میشه را با جیپ واگونیری مقایسه کرد که هنوز تازه رونمایی شده و اصلاً در بحث کیفیت این‌ها قابل مقایسه نیستند !
        وقتی داخل لکسوس و خودروهای برند دیگر میشنید ، اونوقته که حتیاز بوی داخل کابین هم تشخیص میدهید کیفیت چه معنایی داره ، چه برسه تا باقی مسائل کیفیتی و قیمتی !

        موافقم 8
        مخالفم 7
        1. R@m!n

          ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (2243 ديدگاه)

          نوید جان قبول کن 126k خیلی زیاده ? اونم واسه یه ماشین 15 ساله. راجب واگونییرم که وقتی رقیب مستقیم نویگیتور و اسکالید و GLS و X7 حساب میشه پس حتما کیفیت بسیار بالایی باید داشته باشه و حتما هم داره.

          موافقم 10
          مخالفم 7
        2. Rman

          ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (108 ديدگاه)

          من یه سوال از دوستان ژاپنی باز دارم
          شما که میگین لکسوس داره پول کیفیت بیشترش رو می گیره
          از اون طرف هم میگین تویوتا پول استهلاک پایین اش رو می گیره
          پس چرا هیچ کدوم از لکسوس ها تو 10 تا ماشین بی دردسر تا کارکرد 320 هزار کیلومتر نیستن؟
          مگه این لکسوس نباید کیفیت اش بالاتر از لندکروز باشه؟ خوب اون لندکروز که اول بود اونجا. پس چرا این نیست؟
          چرا کلا هیچ لکسوسی تو کارکرد بالا مقام نمیاره؟ مگه نسل اول همین ماشین رو لندکروز 100 ساخته نشده؟ یعنی هنوز اون ماشین ها به کارکرد 320 هزار نرسیدن؟
          پس وقتی لکسوس که قدرت و شتاب و هندلینگ اش اندازه تویوتاست. اپشن هاش اندازه ماشین های المانی. نمی تونه تو کارکرد بالا بی دردسر باشه. پس چه منطقی پشت خرید لکسوس هست؟
          نه پرفورمنس آلمانی ها رو داره و نه بی دردسری تویوتا.

          موافقم 5
          مخالفم 9
    3. Dayan5775

      ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (217 ديدگاه)

      دلاور تو از خوندن ۴ تا حرف انگلیسی که اول راهنمایی یاد میدن عاجزی و دایان رو دانیال میخونی بعد اینجا از اشتباه و اینا میگی؟ :)))
      علی و وحید جدا هستن خب حالا که چی؟! کی گفت یکی هستن؟ حالا اون انگلیسی بود ولی فارسی رو قسمت روخوانی رو که اول دبستان یاد میدن که!

      موافقم 5
      مخالفم 5
  5. ツSAMURAIツ

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (1149 ديدگاه)

    این ماشین دیگه آخرین سالیه که تولید میشه سال بعد نسل جدید میاد
    پس منطقی نیست که اینو بخری وقتی نسل جدید با قدرت و تکنولوژی بیشتر داره میاد

    موافقم 16
    مخالفم 8
  6. میثم

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (3540 ديدگاه)

    قیمتش برای این سطح تکنولوژی و پلتفرم قدیمیش واقعا زیاده
    ولی من هنوزم طراحیشو دوست دارم
    به چشم من واقعا زیباست

    موافقم 16
    مخالفم 6
  7. Sina

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (811 ديدگاه)

    کلا تغییرات و فیس لیف و معرفی نسل جدید محصولات تویوتا لکسوس اینجوریه که؛ اگه تونستی بفهمی کجاشو تغییر دادیم

    یا نسل جدید و قدیمو میتونی بذاری کنار همو بگی پنج اختلاف بین دو نسل را بیابید

    موافقم 7
    مخالفم 5
  8. Benz309 1974

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (1962 ديدگاه)

    LX باید دیگه نسل جدیدش بیاد پیرش دراومد مگه شماها ویران فرغون یا سایپا قالپاقید که یه ماشینو ۵۰ سال تولید میکنید؟

    موافقم 7
    مخالفم 5
    1. REVO

      ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (222 ديدگاه)

      تویوتا خیلی مادیه?
      هنوز واسه کشورای عربی داره اف‌جی کروزر تولید میکنه
      این ک دیگه جای خود.
      توی پست قیمت لندرور دیفندر گفتم لندی اومده بشینه ب مشتری
      انگار همه کمپانیا اومدن تلافی کرونا رو از گورده ملت بکشن بیرون

      موافقم 6
      مخالفم 1
  9. یوسف

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (939 ديدگاه)

    کسی که اینو با این قیمت بخره…. کلا از دنیا آزاده…. ماشین ماله 15 سال پیشه ها… خجالت بکش آقای تویوتا….. خودرو سازان وطنی باید بیان پیش شما یه دوره برن

    موافقم 13
    مخالفم 10
  10. T.C.B.K

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (185 ديدگاه)

    قیمت پایه 112 هزار دلار ??????
    قیمت فول 126 هزار دلار ?????
    خدای من….. ??????
    پول برند گیری تا چه حد ؟؟؟؟؟؟؟

    من با این پولی که قراره به نسخه فولش بدن میرم :

    با 26 هزار دلارش یه پونیتاک ترانس ام 1978 تمیز میگیرم.
    با 68 هزار دلارش میرم یه جیپ گرند چروکی L میگیرم نسخه لیمیتید فول
    بعد با 30 هزار میرم یه سوناتا N line میگیرم (2020)

    بعد ته پولم یه 2 هزار دلار میمونه. با 2 هزار دلار میرم 2 تا سامسونگ s 20 میگیرم یکی برای خودم یکی برای خانومم.
    (البته مالیات رو فراموش نکردم. ولی حدودی اینارو میشه خرید.)
    خداوکیلی اگه 126 هزار تا بدن به من. من اینارو میخرم.

    اونایی که میگن با 126 هزار دلار

    پونیتاک ترانس ام / جیپ گرند چروکی L / سوناتا n line / سامسونگ s20 بخریم =???

    اونایی که میگن بریم این لکسوس lx570 رو بخیرم = ???

    پدال کامنتمو حذف نکن… با سپاس…

    موافقم 16
    مخالفم 10
  11. RezaRs

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (1613 ديدگاه)

    خیلی لهجه بنگاه دارای کشورای خلیج فارس باحاله بهشون میگن لکزوز به جمعشون میگن لکزازت

    موافقم 6
    مخالفم 4
  12. مهردادكمال

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (1825 ديدگاه)

    خیلی گرونه اما فک کنم جز معدود ماشینایی باشه ٢٠-٢۵ سال دیگه بتونه خودشو حفظ کنه و رو فرم بمونه

    موافقم 6
    مخالفم 5
    1. Ali

      ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (46 ديدگاه)

      چه فایده با پلتفرمی که مال سالها پیشه و سیستم تعلیق قدیمی و تکنولوژی کم ارزشی نداره و معیاری هم به حساب نمیاد من خوب بودن رو تو چیزیایی دیگه میبینم که واقا معیار های برتری رو دارن مثل مرسدس جی کلاس و فورد رپتور هامر و هاموی از آلمان و امریکا که از همه نظر بهتر هستن و معیار برتری رو دارن.

      موافقم 0
      مخالفم 1
  13. Me

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (314 ديدگاه)

    رکورد جدید توان نسبت به حجم موتور توسط تویوتا ثبت شد
    ۶۰ اسب بخار به ازای هر لیتر حجم موتور
    برگشتیم به دهه ۷۰ میلادی

    موافقم 8
    مخالفم 6
  14. ماکان

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (770 ديدگاه)

    سلام . خدا کنه انشاالله تا جایی که امکان دارد هرچه زودتر یک نسخه از لکسوس LX570 با مجموع قدرت حد اقل 600 اسب بخار بسازند و تولید انبوه کنند .

    موافقم 2
    مخالفم 3
  15. محمد ب

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (212 ديدگاه)

    باز هم تکراری دیگر

    موافقم 3
    مخالفم 2
  16. عاشق پدال

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (253 ديدگاه)

    لکسوس rx صفر ۴ سال پیشو کمتر از ۷ میلیارد تومن کسی تو ایران پیدا کرد همینجا پیام بزاره. ۱۰۰ میلیون شیرینی میدم.
    ماشینه رو میخرم.

    LX مدل سال اونم S رو با تمام عوارض و گمرک و مالیدن تو خارج میدن سه میلیارد و سیصد و شصت و هفت میلیون تومن. با کلی خدمات و این چیزا.
    بعد اینجا با این پولnx میخری اونم مدل ۴ سال پیش اونم دست دومشو

    موافقم 9
    مخالفم 2
    1. Ali

      ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (46 ديدگاه)

      عاشق پدال واقعا این *** بعضی ها که نمیدونن معیار و ملاک ها چی هستن و اینهمه پول میدن پای یه ماشین بعدشم پشیمون میشن هرچند تقصیری هم ندارن این شرایط به اجبار واسشون ایجاد شده.
      جایی که واردات خودرو ممنوع شه همینطورم میشه اگه تو جای در بسته نباشن و به پیشرفتهای جهان نگاه کنن متوجه اشتباهشون میشن الان تو اروپا و امریکا به مریخ رسیدن و رفتن فضای بین ستاره ای ما هم تو ایران این وضعمونه.

      موافقم 2
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا