لکسوس

لکسس LC سری اینسپیریشن، سامورایی خاص و جذاب!

یکی از خاص‌ترین رنگ‌های بدنه‌ای که در سال‌های اخیر معرفی شده رنگ بدنه‌ی لکسس LC 500 سری اینسپیریشن است که از نوع سبز صدفی بوده و با رینگ‌های ۲۱ اینچی دو رنگ تکمیل شده است.


لکسس همچنین کابین این کوپه‌ی سفارشی را با ترکیب جذاب مشکی و قهوه‌ای آراسته کرده است. ترکیب چرم مشکی و دوخت های قهوه‌ای روی غربیلک فرمان، درب‌ها، کنسول مرکزی و داشبورد را پوشانده و برنزه آنیلین هم زینت‌بخش صندلی‌های برقی با تنظیم در ۱۰ جهت است.


همچنین در بخش‌های تیره‌تر پانل درب‌ها از جیر استفاده شده است. لکسس تنها ۱۰۰ دستگاه از این خودروی سفارشی را روانه‌ی بازار آمریکا خواهد کرد. به همین خاطر لکسس به فکر جا پلاک ویژه‌ی این خودرو هم بوده و گفته شده شکل آن از چراغ‌های ترمز خودرو الهام گرفته است.

اگرچه سری اینسپیریشن LC 500 دارای ظاهر و کابینی سفارشی است اما از نظر فنی تفاوتی بین مدل‌های استاندارد و این مدل وجود ندارد. البته این موضوع بدی نیست چراکه کوپه‌ی بزرگ لکسس از پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۵ لیتری ۴۷۱ اسب بخاری و گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک استفاده می‌کند. این آرایش باعث ایجاد شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۴.۴ ثانیه‌ای می‌شود.

لکسس LC 500 سری اینسپیریشن ۲۰۲۰ از پاییز سال جاری میلادی وارد بازار می‌شود و انتظار می‌رود کاملاً گران‌تر از LC 500 استاندارد با قیمت ۹۲۹۵۰ دلاری باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. AMIR / ARMI

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (1286 ديدگاه)

    تنها لکسوسی که واقعا دوسش دارم همینه
    طرح بدنه
    طرح چراغ ها
    رنگ و رینکش
    همه در حد عالی پخته هستن
    انتظارم از کادیلاک هم همینه
    یه چنین کوپه ای در بین محصولات کادیلاک کمه
    حتی لینکلن هم کم داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. مهردادكمال

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (203 ديدگاه)

    جدی بخوای پلاک جلوشو وصل کنی بایس کجاش بزاری نکنه مثل پیکان وانتا یه تیکه حلبی زیر سپرش بایستی جوش کرد مسئولان لطفا رسیدگی کنن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. AMANTE

      ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (1855 ديدگاه)

      مثل همه ی ماشین هایی که جلو پنجره بزرگ دارن و جای پلاک ندارن.
      یه تیکه ی پلاستیکی رو جلو پنجره نصب میشه و پلاک روی اون قرار میگیره.
      مثل عکس پایین.
      http://rs.img.com.ua/crop?v2=1&w=600&h=0&url=%2F%2Fdengi.bm.img.com.ua%2Fdengi%2Forig%2F0%2Fde%2Fd980c00e1dde3b58688756b718e44de0.jpg

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. sina

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (2644 ديدگاه)

    به به
    رخ و رنگ و تنفس طبیعی
    چه شود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Mansour

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (5 ديدگاه)

    نمیدونم چرا یه v6 توییح توربو با ۵۰۰hp نمیذارن که پرفورمنسش در حد آلمانیا یا نزدیک بهشون بشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. me84

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    لکسوس و تویوتا، اصل و اساسشون استهلاک پایین و کیفیت بالاست.
    بخاطر همین تا میتونن از توربو فاصله میگیرن.
    البته جدیدا در بعضی مدلها رو آوردن به توربو .
    بالاخره باید روند بازار رو هم در نظر گرفت.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. ارش

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (1549 ديدگاه)

    این ماشین به قدری زیباست که همین مشخصات فنی هم عالیه???

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. Sajjad

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (1867 ديدگاه)

    از افتخارات آسیاست این ماشین
    طراحی بدون کپی و بر اساس زبان طراحی ثابت لکسوس
    با اصالت و زیبا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. مانی

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (2486 ديدگاه)

    اولین بار که طراحی داخلی‌ این ماشین رو دیدم خیلی‌ برام جالب بود که چقدر همه چیز
    عالیه و بینهایت زیباست اما الان که نگاه می‌کنم(احتمالا بیستمین بار باشه) همون
    زیبائی رو میبینم اما تازگیش خیلی‌ کمرنگ شده نمیدونم شاید مشکل از منه
    بنظر من طراحی داخلی‌ اس کلاس موندگار تره و یا بنتلی کانتیننتال که انگار هیچوقت
    قدیمی‌ نمیشه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا