لکسوس

لکسس LX570 در پوست تمساح!

لکسوس LX570 خودرو لوکس بزرگی است که هیچ‌کس بدش نمی‌آید این خودرو شیک را امتحان کند. حال که این خودرو لوکس ارتقا یافته است حتماً می‌خواهید یکی از این خودروها را داشته باشید.

Larte Design Lexus LX 570 Alligator
Larte Design Lexus LX 570 Alligator
تیونر Larte این شاسی‌بلند فول سایز را زیر تیغ جراحی برده و خودرویی به‌مراتب زیباتر از قبل را ساخته است. این تیونر نام این خودرو را تمساح گذاشته است. آیا فقط ظاهری خشن برای تمساح بودن کافی است یا به چیز دیگری هم نیاز است؟؟؟

Larte Design Lexus LX 570 Alligator
Larte Design Lexus LX 570 Alligator
قسمت بیرونی این خودرو از یک بسته آئرودینامیک کامل ساخته شده که در این پکیج با کیفیت بالا از فیبر شیشه‌ای گران‌قیمت نیز استفاده شده است. جلوی پنجره این خودرو از کروم گران‌قیمت سوئیسی ساخته شده و چراغ‌های LED DLRS این خودرو ساخته شرکت آلمانی NOLDEN می‌باشد.

Larte Design Lexus LX 570 Alligator
Larte Design Lexus LX 570 Alligator
از دیگر نکات برجسته این خودرو مجهز بودن به سیستم اگزوز Remus می‌باشد. که صدای دل‌انگیزی را برای صاحب این خودرو فراهم می‌کند. چرخ‌های این خودرو هم مجهز به رینگ‌های ۲۲ اینچی مات با لبه‌های قرمز که این رینگ‌های ۷۰۰۰ دلاری نیز به‌طور سفارشی برای این خودرو ساخته شده است.

Larte Design Lexus LX 570 Alligator
Larte Design Lexus LX 570 Alligator
نمونه استاندارد این خودرو مجهز به موتور ۵.۷ لیتری V8 با ۳۶۷ اسب بخار قدرت و ۵۳۰ نیوتون بر متر گشتاور می‌باشد که شتاب اولیه آن ۷.۵ ثانیه و نهایت سرعت این خودرو ۲۲۰ کیلومتر بر ساعت است که برای این غول ۳ تنی مناسب می‌باشد. ولی تیونر Larte این این مشخصات فنی را راضی‌کننده ندیده و دست به کار شده و قدرت موتور این خودرو را به ۵۱۸ اسب بخار و ۸۰۰ نیوتون بر متر گشتاور رسانده است که قادر است این غول ۳ تنی را در ۴.۹ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند و نهایت سرعت این خودرو را تا ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت بهبود بخشد.

Larte Design Lexus LX 570 Alligator
Larte Design Lexus LX 570 Alligator
ناگفته نماند نمونه استاندارد این خودرو با امکانات فول ۱۱۰ هزار دلار می‌باشد. و این نسخه ویژه و کمیاب ۲۶۰ هزار دلار قیمت دارد. آیا حاضرید تفاوت قیمت ۱۵۰ هزار دلاری بابت این پکیج ویژه بپردازید. که تنها ۱۰ نسخه از آن تولید خواهد شد؟؟؟؟؟؟

Larte Design Lexus LX 570 Alligator
Larte Design Lexus LX 570 Alligator
ترجمه: محمد حسین توفیقی

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۵۳ دیدگاه‌ها

  1. mahdi

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (47 ديدگاه)

    عجب قیافیه خشن و خوشکلی پیدا کرده

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. Carbonado Aventador

      ۱۸ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (4461 ديدگاه)

      محمد حسین توفیقی دستت درد نکنه!
      بچه خوبی باشی یدونه برات می خرم!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. توفیقی

        ۱۸ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (1122 ديدگاه)

        باشه.فقط برا شکر نعمت یه سر باهاش بریم نماز جمعه…پشت فرمون تو بشین بغل راننده میلاد.پشت صندلی راننده!!!!!هم من میشینم.که سریع روندی…………..هیچی!!!!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. HASSANBMW

          ۱۹ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (396 ديدگاه)

          خیلی از این ماشین خوشم میاد!!!
          اونقدر که اگه یکیشو بهم بدن قطعا سوارش میشم!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. Saeed.shariati

      ۱۸ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (477 ديدگاه)

      ما ماشین شدگان لکسوس تویوتا پناهیم
      ما کشته آن لکسوس سانروف کلاهیم
      ما از هر دو جهان غیر تو ای بوگاتی نخواهیم
      با جام می با رینگ وی،شوری دگراندازیم در پیشرانه جان
      جمع مستان ماشین دوستیم همه مستانه به پا خواستیم
      همه به ایران خودرو و سایپا لعنت فرستادیم
      به امید روزی که نشود کشته آن بیگنه خریدار پراید
      شما هم ای مدیران خودروی ایران از لاک پسرفت دراید

      واسه همه پدالی ها که هم نظر و همدلیم

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. ASTON MARTin

      ۱۸ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (1346 ديدگاه)

      250 کیلومتر؟ 4.2 ثانیه؟ اینجاهاس که نیش آدم باز میشه :)
      اگه لکسوس میداد ال ایکس 570 رو همین تیونر بسازه به مراتب بهتر نتیجه میگرفت :D
      فقط کاش اون چراغای پشت رو بیشتر خشن میکرد تا هم من بتونم بگم همه چیز تموم شده و هم دیگه هیچیش قدیمی نزنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. matin

      ۱۹ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (233 ديدگاه)

      لامصب خیلی بنزین می سوزونه توی ایران با کیفیت بنزین و اسفالت توی شهر راحت هر 100 کیلومتر 25 لیتر می سوزونه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. احمدرضا فقط آلمان فقط ب ام و

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (394 ديدگاه)

    چقدر تغییر کرده اووووووووووووووووووووووف

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رضا ... فقط مرسدس بنز

      ۱۸ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (2283 ديدگاه)

      قیمتش زیاده ولی خب تولید محدوده…به نظرم می ارزه!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. مصطفی

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (350 ديدگاه)

    این شد یه چیزی.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. مصطفی

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (350 ديدگاه)

    ولی انصافا خیلی گرونه!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. مهندس

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (14 ديدگاه)

    قیمتش خیلی بالاست من رنجروور دیسکاوری رو ترجیح میدم .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. توفیقی

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    به نظرم هر قیمتی ارزش خاص بودن رو داره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. RainCityCars

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (86 ديدگاه)

    دیسکاوری!!! این یه چیز دیگس جذبش ادمو بی هوش می کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. Ashkaan

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اسکالید و ترجیح میدم به این

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. Vahid

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (86 ديدگاه)

    ای بابا تمساح بیچاره چه گناهی کرده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. mahdi

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (623 ديدگاه)

    درود
    نسخه استاندارد این لکسوس خیلی خوبه
    حالا با این تغییرات خیلی ویژه شده
    250 هزارتا زیاده
    اما نکته :
    آیا شرکت تیون کننده مسئولیت تامین قطعاتی که اضافه کرده رو میپذیره
    یا فقط به شما یه ماشین تیون شده میده
    مسئله اصلی قطعاتیه که به بدنه و نمای ظاهری اضافه شده
    اگه قطعاتش تامین باشه 250 هزارتا میتونه برای عده ای که دنبال یه ماشین خاص میگردند توجیه پذیر باشه ، در غیر اینصورت نه
    من ترجیح میدم فقط موتور (قدرت و گشتاورش) رو تغییر بده
    518 اسب بخار و 800 نیوتون بر متر گشتاور و 0 تا 100 (4.9 ثانیه) ارقام قابل توجهی هست
    در کل لکسوس بصورت استاندارد هم خیلی خوبه
    سپاسگزارم
    مهدی (فرزند کوروش)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. وحید

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (399 ديدگاه)

    عالیه محشره توپه اما برا خودشون نه برا ما ایرانیا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. esi

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (387 ديدگاه)

    نه هیچ وقت همچین مبلغی نمیپردازم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. علی عقیلی

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (118 ديدگاه)

    سلام
    خیلی قیمتش بالاست بابا چه خبره اخه
    بجای مدل استانداردش میتونم یه اس 500 2014 بخرم
    با اون قیمت خاصش هم میتونم یه اس 65 AMG بخرم !!!!
    630 اسب و 1000 نیوتن و یک هتل متحرک لامصب !!!!!!
    که وقتی باش تو خیابون رد شدم مردم خشکشون بزنه
    چون بنز یه چیز دیگست !!
    تو اهواز هم که کوه نداریم که بهونه شاسی بلند کنم !!
    نهایتش یه پرادو هم میخرم برا صحرا و …… !!!!
    البته تو خواب !!!
    لطفا نرید سر ممبر که مقایسه اشتباهه
    اون شاسی بلنده و اون سدانه و….. !!!
    من سلیقمو گفتم .
    بله
    فقط بنز و بنز و بنز
    البته اوناهم خوبن هااااا
    ولی بنز بهتره !!
    بله
    خداحافظ عزیزان .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۱۹ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      علی جوووون نظرت به حق بود .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  14. ROLLS R R ROYCE

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (189 ديدگاه)

    من خودم لکسس LX570دارم ، به صورت عادی خیلی قدرت داره!!!!

    حالا با این پکیج و با این کیت بدنه ، رو دست پورشه کاین 8سیلندر، توربو S هم زد!!!!!!

    شتاب شون که یک سانه!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ahmad..F12

      ۱۹ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (2543 ديدگاه)

      قدرتش خوب شده

      طراحیش هم خوبه

      ولی، ، ، کجاش شبیه تمساحه آخه!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  15. ali

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (11 ديدگاه)

    گاو بود گاو تر شد
    لکسوس عالیه ارزومه یکی بخرم فک کنم از رو ماشین های کره ای رد شه که میشه و بازم فک کنم این ژاپنی حریف قول های آمریکایی بشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. volkswagen

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (290 ديدگاه)

    بدم میاد وقتی یه ماشین رو تیون می کنن لوگوی ماشینو بر می دارن لوگوی تیونرو می زارن . کار خونه کلی جون کنده ماشینو طراحی کرده و ساخته اون وقت تیونر میاد چار تا تغییر توش می ده لوگوی خودشو می زاره

    (پرچم بالاست)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. فرید

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (787 ديدگاه)

    یاااااااااااااااااااا اببببببببببببببلفضل قیافرو…توفیقی جان یدونه ای ممنون عزیز…
    لکسس خودش هم بخواد خیلی راحت میتونه ماشیناش رو قدرتمند کنه ولی بحث موتور یه دنیایی داره و فعلا بهش وارد نمیشه و قدرتش رو به صورت تک نشون میده مثل LFA و RCF….به امید LF-LC یه شاهکار دیگه ای از لکسس و جانشین برای LFA انشاالله…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. hrf

      ۱۸ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (381 ديدگاه)

      داشتم کامنتارو میخوندم میومدم پایین دنبال کامنت شما میگشتم فرید جان. مگه میشه پست لکسس باشه و فرید کامنت نذاشته باشه؟ :D اصلا کامنتاتو ک میخونم در مورد لکسس روحم شاد میشه. یه دونه ای فرید جان :D

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. فرید

        ۲۰ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (787 ديدگاه)

        عزیییییییییییییییز دل منی hrf جاااااان…شما محبت داری به من عزیز…خیلی ممنونم از لطف و محبتت…منو شرمنده کردی بخدا اونجوریا هم که میگی نیست…علاقه من به لکسس رو میلاد میدونه چطوره…واقعا زندگیم این برنده جوری که وقتایی که اعصابم خورد میشه میرم تو سایتش چرخ میزنم و نگاه که میکنم آروم میشم عشقم واقعا به این برند زیاده و خالص…و میبینی هم که من بیشتر تو پیج لکسس نظر میزارم و زیاد تو پیج های دیگه چی بشه که بزارم چون فقط عشقم لکسس هستش…خیلی خوشحالم کردی با کامنت قشنگت دوست خوبم…نمیدونم چی بگم فقط ممنونم از لطف و محبتت دوست خوبم ;-) :-D

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. ReZa

      ۱۹ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (65 ديدگاه)

      بله فریدجووون 100درصد.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. فرید

        ۲۰ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (787 ديدگاه)

        مرسی رضا جوووون… ;-)

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۱۹ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      فرید به نظر من که اصلا نمیرزه . نظر شخصیمه .

      من مدل استاندادرد رو بیشتر میپسندم . حرف علی عقیلی درسته .

      اخه 150 هزار تا بدی ، تازه به داخل ماشین هم نرسیده .

      خود استانداردش ، قدرتش کم نیست !!!!!!! عالیه . من که همچین کاری

      نمیکنم . تازه بهت قول میدم نرمیش هم کم شده . به خاطر سایز رینگ ها

      و کم شدن دیواره ی لاستیک .

      150 هزارتا برای این تغییرات خیلی زیاده . خیلی .

      در ضمن در مورد قدرت موتورش استانداردش بگم که کلا تویوتا علاقه چندانی

      نسبت به استفاده ی موتور توربو نداره . پس این مساله ضعف تویوتا نیست .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. محمد ، عشق ژاپن

        ۱۹ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (1678 ديدگاه)

        من کل زندگیمو فروختم شد 245 هزار یورو ، چقد این خارجیا خرپولن که 250 هزار تا پول ماشین میدن ، من اگه این بودجرو واسه ماشین داشتم حتما بنز S65 میگرفتم ، خرید این ماشین با این قیمت بالا دیوانگیست و دیگر هیچ

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. علی عقیلی

        ۱۹ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (118 ديدگاه)

        فدات مهندس میلاد عزیز

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۹ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود . نوکرم علی جاااان .

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. فرید

        ۲۰ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (787 ديدگاه)

        سلام به دوستان از جمله میلاد، علی عقیلی،محمد ژاپن …
        نظر شما محترمه…ولی میلاد مثلا منصوری میاد یه برند رو تیون میکنه و قیمتش میره بالا دلیل نمیشه که اون ارزش داره یا نداره…ربطی به شرکت مادر نداره که…نمیشه اینرو اونجوری قیاس کرد…مثلا اس کلاس رو میارن میکنن طلا ۱۸ عیار و ماشین میلیارد ها تومن قیمتشه و بگی بابا این که ارزش سواری نداره که من میرم فلان رو میخرم بهمان رو میخرم…این شرکت اومده این رو تیون کرده و قیمتشم بالا رفته حالا این شرکت این تصمیم رو گرفته و مطمئن باش نمیاد چیزی رو بزنه که هیچکی نخره مطمئن باش طرفدارهای خودش رو داره…اصلا من مقایسه شما و آقای عقیلی رو قبول ندارم.هر چی ارزش خودش رو داره.
        این حرفتم قبول ندارم که میگی( تویوتا علاقه چندانی نسبت به استفاده ی موتور توربو نداره . پس این مساله ضعف تویوتا نیست)…کسی که کلا موتور توربو دار نمیزنه و تولید نمیکنه…البته NX دارای توربو هستش قابل توجه شما…این میشه ضعف؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مثلا پورشه مثل تویوتا نمیتونه خودروی هیبرید بزنه میشه ضعف؟؟؟؟؟؟؟؟ لکسس قدرت خودش رو توی LFA نشون داد و شاهکاری زد که همه تو مهندسیش موندن…موتور ۱۰ سیلندری تولید کرد که از V8 کوچیکتره و وزنی کمتر از V6 داره…پس نمیتونی بگی تویوتا ضعف داره…درثانی اصلا نیازی به توربو نداره تویوتا و لکسس…هروقتی هم بخواد موتوری تولید میکنه که در نوع خودش تک باشه….تازه لکسس برند لوکس تویوتاست اسپرت نیستش که.تویوتا هم که برند معمولی هست پس نیاز به توربو نداره…مثل اینکه رو ۴۰۵ توربو بزاری…تویوتا برند معمولی هست و لکسس برند لوکس.پس انتظار زیاد از این برند ها نداشته باش…توربو نداشته باشه ولی خیلی چیزایی داره که ماشینایی که توربو دارن اونارو تو رویا هم نخواهند داشت.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    4. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۱۹ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      فرید ، عاشق این جمله ام :

      ((( جلوی پنجره این خودرو از کروم گران‌قیمت سوئیسی ساخته شده و چراغ‌های LED DLRS این خودرو ساخته شرکت آلمانی NOLDEN می‌باشد. )))

      منظورمو که میفهمی ؟؟؟؟!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. فرید

        ۱۹ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (787 ديدگاه)

        میلاد خفت میکنمااااااااااااا :-D

        موافقم 0
        مخالفم 0
  18. امیرمحمد قرایی

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (12 ديدگاه)

    بدون تیون باحالتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. علیرضا

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (165 ديدگاه)

    لکسوس خیلی عالیه و این مدل ابهت داره. اما همون 110هزارتا هم در شرایطی که بالاترنی مدلای X5 و GL به ترتیب حدود 70000 و 120000 تا هستن یکم زیاده چه برسه به این قیمت سرسام آور.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. مجتبی

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (198 ديدگاه)

    با اینکه لکسوس از نظرات گوناگون خودرو عالی و ایده آلی به نظر میاد ولی واقعا به دل نمیشینه ماشینی نیست که روح داشته باشه و یه راننده ازش خوشش بیاد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. احسان(احسان سابق)

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    این ماشین شکل و ظاهر جذابی نداره اما ابهت زیادی داره بخصوص وقتی پیشش بایستی فکر میکنی کامیونه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. Only germany ~~ Only BMW

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ما حاضریم 150 هزار دلار برای این ماشین بیشتر بدیم فط مشکل اینجاست که پول خریدن معمولیشم نداریم چه برسه به 150 هزار دلار بیشتر.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. Nissan GTR

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (141 ديدگاه)

    جلوش خیلی پیچیده است یه لحظه نگاه کردم هنگیدم!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ahmad..F12

      ۱۹ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (2543 ديدگاه)

      سپر و جلوپنجره دوکی رو برداری میشه لندکروز

      سپر و جلوپنجره دوکی رو بزاری میشه لکسوس

      !!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. فرید

        ۲۰ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (787 ديدگاه)

        احممممممممممممممممد…
        بخدا لکسس میتونه خیلی راحت مدل LX رو عوض کنه ولی نمیکنه…چون سیاست داره…نمونش…خیلی ها دنبال تمام خصوصیات لندکروز هستند ولی آپشن های زیادتر و لوکس تر…و این مشتری ها بخوان یهو با یه چهره از ال ایکس مواجه بشن که هیچکی دیگه نمیخره که…تویوتا به فروش و سیاستی که داره فکر میکنه وگرنه واسش عوض کردن قیافه هیچ کاری نداره…هر کار تویوتا سیاست عجیبی پشتشه اشتباه نکن.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Ahmad..F12

          ۲۱ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (2543 ديدگاه)

          فرید میخوامت :)

          موافقم 0
          مخالفم 0
  24. ياكان

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (74 ديدگاه)

    واقعا معرکس! خدایا چرا ماها نباید یکی مثل اینو داشته باشیم؟ انصافتو شکر!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. datsun

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (3431 ديدگاه)

    خیلی زیبا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. حمید.....infiniti&benz

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ماشین خوبه ولی تواین رنجgl63amgروترجیح می دم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. سوسن

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (6 ديدگاه)

    سلام عکس از داخلش ندارید داخلشم عوض شده ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. سجادمظفری

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (10 ديدگاه)

    عجب چیزیه!لکسوز کارش درسته فکرنکنم جایی باشه که این تمساح نتونه بره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. امید

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    ای کاش یه چند تا عکس از درون خودرو هم میزاشتین ولی خودرو خوب و عالی هست اما گذینه های زیادی هست که بخریش و با کمتر از این پول

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. نوید

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1525 ديدگاه)

    من داخل LX570 نشستم خیلی عالیه با این که دیگه محشره ولی مشکلی که داره اینه که قابلیت آفرودش کم شده

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا